Markės
1304 iš 1569
Seat Tarraco 2018 - dabar
Seat Tarraco, 2018 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 1
7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Itin praktiškas
  • Gera standartinė įranga
  • Didelis variklių pasirinkimas
TRŪKUMAI
  • Baisiai nuobodus tiek išorėje, tiek viduje
  • Nekomfortiška pakaba
  • Neišiskiria tarp konkurentų
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2019-07-09
Patrauklus ir praktiškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
malonus vairuoti, funkcionalus, patraukli išvaizda
cruise control nepatogi rankenėlė, kuro sąnaudos aukštesnės už deklaruojamas
Automobilis 2.0 TSI (140 kW), 4x4, Excellence komplektacijos, per beveik 2 mėn pravažiuota >4.500 km. Kol kas įspūdžiai puikūs ! Pasirinkimas buvo tarp Kodiaq, Tiguan ir Tarraco (iš esmės geležis ta pati), minimalia persvara nugalėjo pastarasis (iš šios trijulės tai naujausias modelis, gautas protingas pardavėjo pasiūlymas su pagerinta komplektacija). Nesutikčiau su redakcijos nuomone, kad išoriškai tai nuobodus dizainas (kas pasakytina apie Kodiaq). Vairas labai lengvas manevruojant mažu greičiu (gal kiek per daug lengvas :) ). Gera matomumas, tikslus valdymas. Standesnė važiuoklė man nėra trūkumas (visgi jei maršrutas pagrinde kaimo duobėtais keliais, tai tikrai ne ši trijulė turėtų būti svarstoma), posūkiuose suteikia stabilumo, mažai kuo skiriasi nuo didesnio sedano ar universalo. Silpnesnio benzininio variklio tikrai nepatarčiau rinktis, visgi tai apie 1,8 t svoris. Šis 2.0 TSI (140 kW) kaip tik, nors iki tikrai sportiško trūksta (tokiu atveju dar reiktų palaukti kada pradės montuoti Cupra modelio 224 kW 2.0 TSI). Mieste variklis turi nemažai rezervo (jei neplanuoji prie šviesoforo sustatyti su Golf R), užmiestyje lenkimai be didesnio streso, ypač praverčia mechaninis perjungimas ant vairo. Tai ne pats ekonomiškiausias automobilis, kuro sąnaudos nėra labai mažos, bet telpa į protingumo ribas (mieste apie 12-14 l/100 km, kelyje 130-140 km/h apie 9-10 l/100 km / važiuojant labai ramiai 90-100 km/h - apie 7,0-7,5 l/100km). Mišriu režimu per 4.500 km rodo vid. 9,5 l/100 km (daugiau prasukta kelyje). Salonas transformuojasi, sėdynių padėtis keičiama lengvai (užlenkus sedynes gaunamas lygus pagrindas, vidutinė sėdynių eilė reguliuojama, esant poreikiui galima padidinti +2 sėdynių vietą kojoms). Papildomos +2 vietos (modelis su 7 vietomis) tinkamos vaikams arba suaugusiam tik trumpalaikei keilionei. Elektrinis kablys praktiškas privalumas, išbandyta, puikiai veikia :) 4x4 išbandysim žiemą. Erzinanti smulkmena - cruise control rankenėlė iš senos kartos VW modelių (kodėl neintegravo į vairą?) ir ACC distancija yra per didelė (jau su mažiausiais nustatymais, bei lyginant su VW). nebuvo tokios patirties dar. Nežiūrėti į silpniausią 1,5 benziną
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Seat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini     Mii
  Maži   CordobaCordoba  
  IbizaIbizaIbizaIbiza
  Kompaktiniai   ToledoToledo Toledo 
  LeonLeonLeon
  Vidutiniai    Exeo 
  Mini krosoveriai     Arona
  Krosoveriai     Ateca
  Visureigiai     Tarraco
  Mini vienatūriai    Altea 
  Vienatūriai   AlhambraAlhambraAlhambra
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk