Markės
1186 iš 1434
Seat Ibiza 2002 - 2008
Seat Ibiza, 2002 - 2008
59Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.39% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 9
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Seat Ibiza yra nedidelis automobilis sukurtas Volkswagen grupės ir gaminamas ant PQ24 platformos kaip ir VW Typ 9N Polo modelis. Automobilis turi sportišką dizainą sukurtą italų projektuotojo Walter de'Silva. Šis Ibiza yra jau trečias modelis ir marketinguojamas kaip sportiškas ir jaunatviškas modelis (kaip ir dauguma SEAT) parduodamas konkurencingomis kainomis (kai tuo tarpu Skoda marketinguojamas kaip tiesiog pigus patikimas automobilis). Trečios kartos Seat Ibiza yra identiškas Cordoba II modeliui tik su hečbeko kėbulu. Agresyvesnis dizainas neužgožė automobilio praktiškumo – tai pats didžiausias Ibiza su pakankamai vietos penkiems suaugusiems ir gan erdviu bagažo skyriumi. Galingiausios versijos - FR ir Cupra TDI turi 1.9 litro turbodyzelinius variklius su atitinkamai 130 ir 160 AG galia. Pastarasis variklis yra patobulintas VW Golf versijos agregatas turintis 150 AG ir tai yra vienas galingiausių dviejų vožtuvų cilindrui, iki 2 litrų dyzelinių variklių.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
2003 metais žurnalas “WhatCar?” Seat Ibizą išrinkto metų automobiliu. Taip pat tris metus iš eilės išrinko geriausiu metų mini klasės atstovu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 9
Anesa | 2017-01-28
Ekonomiškas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringa,ekonomiška,patogi,mažos kuro sąnaudos.
Kieta važiuoklė, Fa filtras dažnai užsikiša(kadangi aš važinėju pagrinde mieste)
Važiuoklė kietoka įprasta tokio dydžio automobiliams. Manevringa. Mažos kuro sąnaudos. Remontas kaip tikro golfo visos jos dalys yra VW. Taigi tikrai nebrangus jos išlaikymas. Jei nenorite turėti daug išlaidų ir bijoti dėl didelės sąskaitos autoservise,ji tikrai JUM , aišku pakankamai kompaktiškas, bet miela.Beja ji greitai begejasi ir nera krepšas...mano variantas 1,4tdi 59kw. Ji sveikatos turi pakankamai autostradoje galima palakstyt smagiai. Dar vienas pastebėjimas kad ji labai stabili jos nemeto kaip pvz kokia Renault Laguna,čia pvz kai buna vėjuota diena. Ji pakankamai tvirta ir neplaukioja.
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas (Micius) | 2016-03-04
Seat Ibiza 1.9 TDI 96kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai galingas, manevringas, nelabai brangiai eksploatuojamas
Nežmoniškai kieta pakaba ! Prastas matomumas per galinį langą
Kas jau kas, bet važiuoklės kietumas tai nesveikas... Krato nežmoniškai... Nuvažiavus iš Anykščių į Panevėžį, jautiesi atkratytas ir pavargęs, lyg 200 km nuvažiavęs... Čia mano pats didžiausias šio automobilio minusas ! Kas pirksite, nesakykite kad neįspėjau ! Kietas, nežmoniškai kietas ! Turėjau senutę Ford Fiesta 1991 metų, tai jos minkštumas kaip 7-os klasės BMW prieš Ibizą. Nors daug kas skundžiasi vairo stiprintuvu, man jis kol kas tarnauja puikiai, ir veikia labai gerai. Vairas vietoje sukinėjantis lengvas, greičiau važiuojant sunkesnis. Žodžiu jei veikia gerai - didelis patogumas. Beje yra vienas dalykas su juo, sukinėjantis vietoje, ryja labai daug energijos, sukant vairą net šviesos ima silpniau šviesti ! Beje su jomis tokia situacija. Geriausios tai rūkinės (tiesa, jas dėjau naujas), trumpos neblogos, bet jau ilgų šviesų tai prastesnių reikia paieškoti. Mano minėta Fiesta turėjau daug kartų geresnes šviesas, nors ir ten ir ten paprastos kaitrinės lemputės. Beje ilgų šviesų stovi atrodo H4, tai dalių parduotuvėje pardavėjai net netiki, kad tokios stovi ilgom šviesos, nors Seat instrukcijoje tikrai būtent tokios ir parašytos. Su elektra turiu sekančias bėdeles: įjungus atbulinę pavarą pečiuko ventiliatorius ima veikti visu pajėgumu... Magija :) Kartais nenori veikti salono šviesa atidarant duris. Signalizacija ir centrinis gamykliniai, turi tam tikrų siurprizų, jeigu atrakinote automobilį, turite būtinai per kelias min įdėti raktelį į spynelę, nes kitaip užsirakins durys ir jei rakteliai ant sėdynės, bus bėdos. Valytuvai vidutiniai, kritulių daviklis veikia pusėtinai. Pečiukas nėra galingas, bet pakanka, jei variklis būna iki darbinės įkaitęs. Plastmasė kieta, nemaloni, bet man tai netrukdo. Pavarų svirtis jungia jas gerai, pas mane 6 pavaros, tai 6 pavara tik važiuojant virš 100 km/h, nes 100km/h - 1500 aps/min, o to varikliui akivaizdžiai per maža. Vietos kaip mažylis turi pakankamai. Gana aukštas, ypač galinė ašis. Stabdžiai geri, priekaištų neturiu. Variklis 1.9 TDI 96kw su "siurblys-purkštukas" sistema man tarnauja gerai. Nėra labai ekonomiškas, bet ko jau ko, galios iš jo neatimsi. Traukia puikiai ! Didžiausios ligos didelių ridų, tai kad galvutėje išsimala siurblių-purkštukų lizdai galvutėje, tada pradeda leisti kurą į karterį, todėl patartina nepatingėti ištraukti matuoklę, sekti kuro sąnaudas. Pagrindinis diržas keičiasi nelengvai, laimei keisti reikia kas 90000 km kartu su aušinimo pompa. Šaltyje vedasi nelabai užtikrintai, be to vesdamasis mėgsta susipurtyti, ypač kai vedamas šiltas ir mažai dirba pakaitinimo žvakės. Reikia atsargiai elgtis su karterio tepalo kamščių, nes daug kas per stipriai veržia ir prasuka sriegį. Šilti variklis nelinkęs, žiemą birbinti be apkrovos visiškai neapsimoka. Galvojau net montuoti papildomą elektrinį šildytuvą. Nėra triukšmingas, ar šiaip koks labai lepus. Žinoma, už tuos akstesnius 1,9 TDI su paprastu kuro siurbliu šis mažiau patikimas, bet kaip jau minėjau, žvėris po kapotu ! Tai pirmas mano vairuotas tokių metų dyzelis, kuris netgi antra pavara be jokių sankabų nori cypinti ratus ! Eksploatuoti nėra brangu, kaip aš vadinu, tai Golfas ne Golfo kėbulu :) Teko keisti galinį valytuvo variklį, tai pastarasis atsėjo gerokai virš 100EUR. Tikrinti visus elektrinius prietaisus, o visa kita, kaip ir visiems automobiliams.
Pilnas atsiliepimas...
Arūnas | 2014-01-12
Seat Ibiza 1,9tdi 74kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Lengvas valdymas. Gana aukštas, lengva pravažiuoti stipriau apsnigtu keliu. Maksimalus greitis 180km/h, kas yra stebetina :)
Elektronika, vairo stiprintuvo gedimai, tragiška salono medžiagų kokybė, prasta garso izoliacija, jokio komforto.
Plastmasės itin kietos, barška. važiuoklė labai kieta. Variklis galios turi pakankamai tokio svorio automobiliui, traukia gerai. Labai svarbu, kad nebūtų išpjautas katalizatorius, nes be jo atsiranda labai nemalonus ausiai garsas spustelėjus greičio pedalą. Sąnaudos nėra stebuklingai mažos: Mieste 6,6, užmiestyje 5,5. Žinoma, tai labai priklauso nuo vairavimo stiliaus. Salone vietos važiuoti patogiai pakanka tik dviems. gale vietos labai mažai. Malonus vairuoti automobiliukas - vairas sukasi lengvai, šauna iš vietos be konkurencijos :) Parduoti šitą automobilį labai sunku, nes jų kaina gana didelė, o už tokią kainą yra koks milijonas golfų IV, kurie yra populiaresni. Atkreipkite dėmesį, ar prietaisų skydelyje nedega ispėjamosios lemputės. Įsitikinkite, kad vairo stiprintuvas veikia gerai, nes jis yra elektrinis ir jo keitimas kainuoja labai brangiai (naujas stiprintuvas kainuoja 1200Lt). Dar viena silpna visų Seatų vieta - elektronika, apšvietimas būna mirksi, taip trukdydamas sklandžiam variklio darbui.
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2013-04-19
Nebloga masinyte
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patvarus,neblogai atrodo
Kietokas,galetu but geresnis plastikas viduje
Pirkau zmonai pries 3 metus,1.2L benzas,per ta laika jokio remonto neprireike,vaziuoja kietokai,labai geri stabdziai,galetu but geresnes plastmases vidui,kainos ir kokybes santykis tikrai geras,bazinej irangoy el. langai , kondicionierius,galinis sildomas stiklas ir veidrodeliai :) Variklis 1.2 L 3 cilindru galia 64AG kuro valgo 7litrus,traukos kaip moteriskei pakanka (man mazokai) varikli suka grandine,masina prabegus beveik 170 000 bet viskas veikia puikiai,jokiu pasaliniu garsu. Nuvertejimas jos proto ribose,detaliu kainu dar nesidomejau,nes dar nieko neremontavau,keiciu tik tepala,kurio pilas apie 3,5 litro :) Nera ka patarinet,gera masina,tik pirkit varikli nuo 1.4L nes kuro sanaudos vienodos kaip ir 1.2l tik traukia geriau.
Pilnas atsiliepimas...
Marius | 2013-02-07
Taupesnis uz elektromobili
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskumas, patikimumas, praktiskumas
Kieta pakaba, vietos ypac gale trukumas
ekonomiskas, smagus, greitas miesto automobilis. 1.9 tdi 74kw. Tikrai pakankamai kw siai masinai. Per pusmeti pravaziavau 20 000, keiciau tik tepalus. Isleidau pinigus tik profilaktiskiems darbas. ty dirzai, tepalai ir pan. patarsiu nusipirkusiam. saugokis duobiu nes ir ratlankius sulankstysi ir dantis pamesi.
Pilnas atsiliepimas...
Ra | 2012-11-16
Birbiza
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
greitas, nedidelis, manevringas, galingas.
elektra
Super automobilis. Lengvai manevruojasi, mažai valgo, greitai važiuoja, gerai atrodo. gal tik su elektra problemų yra, arba čia tik man taip papuolė. tiek mieste, tiek už miesto super auto. 1.9 TDI 96 kW
Pilnas atsiliepimas...
Gregas | 2011-09-27
Zveriukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aki rezianti isvaizda, ekonomija, patvarumas, bei manevringumas.
Galbut per daug triuksmo salone nuo variklio, kai vaziuoji be muzikos.
Mazas miesto zveriukas, puiki masina kasdieniniam naudojimui, o ypac merginom. Dyzeliniai varikliai tikrai kokybiski, turiu ibiza jau 3 metus, su varikliu dar neturejau jokiu bedu! Islaikyti si miesto zveriuka yra tikrai pigu, detales kainuoja tiek pat kaip ir volkswagen golf, ar net pigiau, remontas tikrai paprastas ir nebrangus. As asmeniskai rinkciausi tik 4 duru modeli, nes jis yra daug patogesnis ir praktiskesnis.
Pilnas atsiliepimas...
Lukas | 2011-09-27
Seat ibiza 2003m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai ekonomiska, lengva manevruoti, pigus eksplotavimas, neapsakomo grozio dizainas
Rasoja viena ar kita galine lempa, tai seat ibiza liga, daugiau minusu kaip ir nera.
Puikus mazas, judrus ir itin ekonomiskas automobilis. Variklis 1.9 SDI, variklis tikrai patvarus, nors kilowtu tik 47, traukos tokio dydzio masinai vazineti mieste puikiai pakanka, masina su siuo varikliu yra itin ekonomiska, vidutines sanaudos miesta nesiekia net 5l/100km uzmiestyje maziau nei 4l/100km. Automobilio eksplotacija yra itin pigi, nes visos detales tinka nuo vw polo ar skoda fabia automobilio, remontas paprastas, beto masina tikrai patvari, tad nematau, kad del to turesite problemu. Nera ka ir patart, tikrinkite bendra masinos stovi :) nemanau, kad pasigailesit nusipirkia tokia masina.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2009-11-23
Superinis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus automobilis uz labai gera kaina. Stilingas, ekonomiskas, galingas, labai patikimas. Jauciama VW kokybe, todel labai geras pasirinkimas uz sumoketus pinigus.
Nepirkit jei turite seima su keliais vaikais - vsiems vietos neuzteks. Gal kiek triuksmingas automobilis.
Labai puikus automobilis. Aisku tai ne Audi A4, ar BMW 5. Taciau jei ieskai praktisko, patikimo, pakankamai naujo automobilio, kuri nori labai intensyviai naudoti tai sis automobilis turi buti tavo pasirinkimo sarase. Smulkiau: kadangi Ibiza gaminamas ant VW automobiliu bazes, tai reiksia, kad automobilis bus pakankamai patikimas ir prakolo neturetu buti, aisku jei nuripirksi nesutrynta automobili. Ekonomiskumas: automobilis labai nedidelis, su dyzeliniu varikliu isviso galima vaziuoti labai labai pigiai. Jei vazineji vienas arba dviese kam didelio automobilio? Be to Ibiza nera jau toks miniatiurinis, dydziu jis panasus i Golf II, kuriais visi kazkada vazinejome. Kitas svarbus veiksnys tas, kad automobilis nera labai brangus. Taip pat galima pamineti ir tai, kad Ibiza dizainas yra patrauklus, neisisokantis, taciau ir ne toks, kuris visiskai paskesta automobiliu juroje. Pakaba kiek kietoka, taciau toks automobilis labai komfortiskas paprasciausiai ir negali buti. Interjeras suprojektuotas puikiai, jauciasi VW itaka, todel viskas savo vietoje, logiska. Prietaisu skydelis visai idomios formos ir tai gerai. Zodziu ispudis, kad tai kiek idomesnis VW automobilis. Be abejo kiek anksta gale sedintiems, bagazas irgi nedidelis. Taciau vietos ne maziau nei kituose sios klases automobiliuose. Nepatiko tai, kad matomumas atgal yra prastas, vidus triuksmingas, labai girdisi variklis, ypac kol saltas, priekines faros per dregna ora daznai rasoja is vidaus, prietaisu panele lengvai galima subraizyti, nes plastikas kietas. Pas mane 1.9 turbodyzelis. Trubut ir taip aisku, kad Ibiza su tokiu varikliu skrenda. Isties toks variklis labai geras, zinomas is VW modeliu. Ekonomiskas, patikimas, geras sukimo momentas. Labai didelis automobilio pliusas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Seat modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Mii
  Maži   CordobaCordoba  
  IbizaIbizaIbizaIbiza
  Kompaktiniai   ToledoToledo Toledo
  LeonLeonLeon
  Vidutiniai    Exeo 
  Mini krosoveriai     Arona
  Krosoveriai     Ateca
  Mini vienatūriai    Altea 
  Vienatūriai   AlhambraAlhambraAlhambra
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai