Markės
1564 iš 1911
Seat Arona, 2017 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.019% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 2
9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Erdvus salonas
  • Saugus
  • Ekonomiški varikliai
TRŪKUMAI
  • Pigios medžiagos interjere
  • Maža interjero erdvė ant galinių sėdynių
  • Konkurentai daug įdomesni
Seat pristato mini krosoverį Arona, kuris gaminamas ant nediduko Ibiza hečbeko bazės. Arona konkuruoja su Europoje itin populiariais modeliais tokiais kaip Renault Captur ar Nissan Juke. Automobilis kaip ir kiti Seat kompanijos modeliai pasižymi aštriu sportišku dizainu, kuriame dominuoja dvi horizontalios linijos einančios per Arona šonus. Šios aštrios linijos puikiai dera su kitomis dizaino detalėmis – kampuotais žibintais ir trapecinėmis radiatoriaus grotelėmis. Arona salonas yra pasiskolintas iš Ibiza modelio su tokia pačia panele, centrine konsole ir infosistema. Visgi visureigis neišsiskiria iš masės kitų automobilių, ypač lyginant su Volkswagen grupės automobiliais. Todėl pirkėjas viliojamas praktiškumu, patikimumu bei patrauklia kaina.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
2019-08-06
SEAT ARONA 1,5 FR benzinas, mechaninė pavarų dėžė.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas automobilio svoris, stebėtinai daug vietos mažame kėbule, gera automobilio dinamika, WV dalys
Interjero priekinė panelė ir durelių plastmasės galėtų būti kokybiškesnės. Garso izoliacija važiuojant greičiau nei 130 km/h.
Automobilio bazė SEAT IBIZA (į tą pačią SUV kategoriją patenka ir AUDI Q2 ir WV T-ROC). Visų pirma reikia pabrėžti, kad tai yra mini SUV kategorija, kuri itin populiari, tačiau vietos prasme nereiktų tikėtis sedano "kubatūros" Bendrai automobilio gabaritai lyginant išorės ir vidaus parametrus yra labai geri, kadangi yra pakankamai vietos 4 asmenims (ne krepšininkams). Bagažinė kaip tokių gabaritų automobiliui pakankamai talpi. Išorė. Dizainas - skonio reikalas, tačiau pagirtina, kad galima individualiai susikombinuoti kėbulo ir stogo spalvas (mano atveju Desire red ir juodas stogas). Linijos dinamiškos, full led (priekyje ir gale) suteikia individualumo ir išskirtinumo. Patarčiau rinktis R17 (ne R18) ratlankius, kadangi automobilio važiuoklė yra pakankamai paprasta, todėl daugiau gumos ant padangos padidina važiavimo komfortą. Vidus. Logiškai išdėstyti automobilio valdymo instrumentai. Viskas savo vietose. Gal šiek tiek nuvilia viršutinė plastikinė panelė, kadangi norėtųsi geresnės kokybės (minštesnės) plastmasės, tokia pat situacija ir durelėse. Visa kita standartinis, geros kokybės VW dalių rinkinys (įskaitant multimediją ir navigaciją, kadangi pvz. Toyota CHR, PEUGEOT 3008 navigacijos ir multimedijos veikia lėtai lyg būtų apsvaigusios ). FR sportiškesnės sėdynės patogios, gerai prilaiko posūkiuose (teko važinėti serpantinais pietų Prancūzijoje). Labai patinka durelių apšvietimas (raudonos ar baltos spalvos). Nuo 2018-06 galima užsisakyti pilnai elektroninį prietaisų skydelį. Variklis. 1,5 turbo - 110 KW (150 AG benzinas). Labai tinkamas, galios užtenka, automobilis su vairuotoju sveria apie 1200 kg, todėl akceleracija labai gera. Kitas aspektas, kuris mano nuomone yra labai svarbus, 1,5 lrt. 4 cilindrų variklis yra geresnis nei 1 lrt. 3 cilindrų agregratas, kadangi nesant apkrovos 2 iš 4 cilindų išsijungia, ir pats automobilis tik palaiko važiavimo greitį, o tai leidžia sumažinti kuro sąnaudas. Gaila, su šiuo varikliu nesiūloma automatinė pavarų dėžė. Važiuoklė. Paprasta (Ibiza, Polo, Golf), jokių aliuminių "komforto" elementų. FR versijoje visi 4 ratai stabdomi diskiniais stabdžiais, todėl automobilis stoja lengvai ir labai greitai. Yra elektrinis diferencialo blokavimas, tačiau jo galimybių nenaudojau. Rankinis stabdis - mechaninis. Mieste. Labai patogus, akceleracija gera, su parkavimo kamera ir sensoriais problemų su parkavimu nėra. Praktiškai pastatę automobilį į standartinę parkavimo vietą, turėtų likti dar apie 1 m. Kuro sąnaudos mieste apie 7-8 litrus, priklausomai kiek stovite kamščiuose ir ar įjungtas oro kondicionierius. Užmiestyje. Važiuojant 90 km/h greičiu - automobilis pakankamai ekonomiškas (6 lrt./100 km), paspaudus iki 120-130 km/h sąnaudos padidėja iki 6,5 litro/100 km. Žinoma, daug kas priklauso nuo reljefo ir pėdos sunkumo. Garso izoliacija nėra premium klasės, todėl triukšmas, važiuojant greičiau nei 130, salone padidėja. Aptarnavimas. Paliko įspūdį SEAT salono darbuotojai, ypač vadybininkas Paulius. Tai žmonės realiai rūpinasi kliento poreikiais ir labai prisitaiko prie kliento aplinkybių, ko nepasakyčiau apie kitų salonų (pvz. Peugeot, kurie net nepasivargino kontaktuoti, kai pateikiau užklausą dėl konkretaus pasiūlymo, jai nekalbant apie bandomąjį važiavimą). Neremontavau, įsigijau 5 metų - 100 000 KM garantiją, tačiau per šį eksploaticijos laikotarpį privalomam servisui (stabdžių trinkelės, tepalų keitimas, filtrams ir tikrinimui) turėčiau išleisti apie 800 EUR. Draudimas ir mokesčiai. Tai mažas taupus automobilis, ne premium klasės, todėl tai atsispindės ir draudimo sąskaitoje. Seat nėra brandas kuris būtų labai vagiamas kaip BMW, Mercedes ar Audi. Nesitikėti tiek pat vietos ir tiek pat komforto kiek turi ATECA, TIGUAN, ar Q3. Imti automatinę pavarų dėžę, kadangi meste tikrai patogiau. R17 ratai vietoje R18. Nepagailėti pinigų saugumo sistemoms - aklosios zonos, kliūties kelyje identifikavimo ir t.t. labai padeda ilgose kelionėse.
Pilnas atsiliepimas...
2019-03-19
Seat Arona 2019m. Style 1.0L
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiška išvaizda, Full LED žibintai, kuro sąnaudos
Salono detalių pigumas
Automobilis pirktas naujas iš Seat salono pagal užsakymą. Kokybė vokiška, išvaizda ispaniška. Vienintelis priekaištas - jaučiasi pigumas kai kuriose salono detalėse, daug pigaus plastiko, kolkas niekas nebarška. Vis dėlto tai mini klasė - kaip Seat Ibiza. Vietos salone ne per daugiausia. Įspūdingai atrodo ir šviečia Seat Full LED žibintai. 1.0L 115AG variklis labai optimalus tokiam automobiliui, kuris nesveria nė 1200kg. Renkantis iš panašių automobilių, šis labiausiai atitinka kainos ir kokybės santykį. Detalės tinka iš VW grupės automobilių, konstrukcija paprasta. Kol yra 5 metų garantija, dėl remonto galvos nesukama. Būtinai nepagailėti pinigų Full LED žibintams, be jų nauji automobiliai nublanksta. Geriausias variantas rinktis FR versiją, atrodo sportiškiau.
Pilnas atsiliepimas...
 
Seat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini    Mii 
  Maži CordobaCordoba   
IbizaIbizaIbizaIbiza
  Kompaktiniai  ToledoToledo Toledo  
 LeonLeonLeonLeon
  Vidutiniai   Exeo  
  Mini krosoveriai    Arona
  Krosoveriai    Ateca
  Visureigiai    Tarraco
  Mini vienatūriai   Altea  
  Vienatūriai  AlhambraAlhambraAlhambra 
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt