Markės
1546 iš 1917
Rover 75, 1999 - 2006
514Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 14
11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 93% Ne 7%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Rover 75 buvo gaminamas su sedano ir universalo kėbulu. 75 modelis buvo pradėtas kurti kaip Rover 600 atnaujinimas, nors spauda klaidingai manė, jog 75 bus gaminamas ant BMW 5 platformos. Automobilis greitai susilaukė pagyrų už važiavimo kokybę, interjerą ir tradicinę išvaizdą. Automobilio kritikai jo dizainą laikė per daug "retro" stiliaus ir per mažai “sportišku”, tačiau 75 laimėjo eilę tarptautinių “gražiausio automobilio” apdovanojimų. Jam buvo pritaikytas 4.6 L V8 agregatas gautas iš Ford Mustang ir galinių varomųjų ratų pavara. Tačiau pardavimai buvo nuviliantys, kadangi nepajėgė konkuruoti su BMW 3 serijos ar Audi A4 automobiliais.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Rover 75 buvo vienas populiariausių vyriausybinių automobilių Britanijoje.

Automobilis pelnė ne vieną apdovanojimą tame tarpe ir šiuos:
  • 1999 metų automobilis, geriausias kompaktiškas automobilis ir geriausias dyzelinis automobilis (pagal žurnalą „What Car?“).
  • Geriausias 1999 metų pasaulio automobilis (pagal žurnalą „Auto Express“).
  • Geriausias 1999 metų verslo automobilis (pagal žurnalą „The Journal“).
  • Geriausias 1999 ir 2000 metų importuojamas automobilis Japonijoje.
  • Geriausias 2000 metų prabangus automobilis (pagal žurnalą „What Car?“).
  • Geriausias 2001 metų prabangus automobilis (pagal žurnalą „Diesel Car“).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 14
Alfredas | 2024-04-02
2003, 2 ltr. dizelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Daug pliusų
Mažai minusų
Viskas ok. Viskas ok. Tai nuostabaus, aristokratiško angliško dizaino ir dar nuostabesnės vokiškos techninės - inžinerinės mokyklos bendras kūdikis. Savo pasakiškai stilingu RETRO interjeru ir exterjeru, tvirtumu, saugumu ir patikimumu - visas į tėvą, o važiavimo minkštumu, tylumu, komfortu ir ekonomiškumu - į mamą. Gaila, kad dėl didžiosios daugumos naujoviškumų ištroškusių pienburnių pirkėjų kaprizų, šio vunderkindo ignoravimo ir mobingo, išsigandę tėvai prarado libido, buvo priversti išsiskirti ir šis nuostabus, bet vienišas ir apleistas vaikis buvo priverstas iškeliauti į tolimąją Kiniją ir niekas jo daugiau nematė. Nebepildomi laužynai greitai išseko ir dabar kai kurias detales reikia siustis iš Anglijos su muito mokesčiu, arba išnaudoti ten gyvenančius giminaičius, nes Lietuvoje jau sunku jų rasti. Siuntėmės variklio pagalves, stabdžių diskus, sankabos komplektą su geru, metaliniu cilindriuku po pedalu ir bjauri Roverių liga baigėsi. Dar viena jų liga - greitai nusibaigiantis, neremontuojamas aušinimo ventiliatoriaus varikliuko inkaras, kurio sukepusių apvijų mūsų auksarankiai nesiima pervynioti. Gelbėja tik dėdė Ebajus. Taip pat, jeigu savo globojamam našlaičiui neturite pastogės ir dažnai paliekat jį nakvoti lauke po medžiais, reikia nuolat tikrinti lietaus nuvedimo drenažą dvigubos pertvaros po priekiniu stiklu kišenėje, o geriausia pašalinti dugne esatį guminį kamštį ir skylėn įstačius metalinį strypą su rankena palikti, kad kiekvieną kartą atidarius variklio dangtį jį prajudinti, nes byrantys lapai lengvai užkemša drenažą ir vanduo apsemia ir pribaigia ten esantį pagrindinį kompiuterį. Laimė - atsitinka tai retai ir jį, ir daug kitų dėvėtų detalių dar radome vietiniuose laužynuose. Lietuvos klimatas negailestingas Roveriams. Nors jų skardos tvirtos, cinkuotas, bet penkioliką metų puikia tarnavęs kėbulas, atvykęs į atšiaurią Lietuvą, po keletos metų lietuviškos žiemos maudynių nebeatlaiko kelių druskos, ima rūdyti apačia. Nuo drėgmės, šalčio ir kaitros permainų ima luptis lakas ant stogo ir bamperių, ima byrėti porolonas po salono apmušalais ir jie atšoka nuo durelių ir lubų. Ima strigti visos spynelės ir stiklų pakėlėjai. Šiaip tvarkingas dizelinis Rover 75 yra vienas iš geriausių ilgoms kelionėms automobilių, kuriuos teko garbė turėti. Turėjome jų du, sedaną ir universalą. Abu tarnavo po 10 metų, teikdami daugybę gerų emocijų. Tai labai gražus, kokybiškas, patvarus, komfortiškas, ekonomiškas ir patikimas, bet dėl nepalankiai susiklosčiusių tuometinių rinkos sąlygų nepagristai nuvertintas premium klasės automobilis. Jis tikrai nusipelno gero garažo, ir jeigu būtume tokį turėję, neabejotinai būtų patikimai tarnavęs dar ne vieną dešimtmetį. Liūdna, kad paprasti, bet labai geri ir ilgaamžiai ankstesnė gamybos daiktai nebegaminami, neberemontuojami ir keliauja užmarštin, užleisdami vietą vis sudėtingesniam, brangesniam, dažniau gendančiam ir keičiamam niekalui, vis sparčiau išnaudojant mažėjančius planetos resursus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-05-13
Itin retas komfortiskas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiskas, saugus, ekonomiskas, iskirtinis
nera
Viskas ka galiu pasakyti, kad tai prabangus ir labai malonus vaziuoti automobilis. Pavazinejus visokiais iprastais barskuciais ir sedus i roveri jauties kaip laive. Plaukimas malonus, sklandus. Genda reciau nei iprasti lietuviams automobiliai, maziau nujoti. Dizeliniai varikliai su grandine ir pamazintos galios bmw varikliu dar amzisnesni. Iskirtinumas garantuotas. Turejau 2002 metu, dabar ieskau 2004-2005. Is pradziu buvo nuvertintas, bet dabar, panasu, kad pradedamas vertinti. Ypac tie, kurie tureje pirmuosius. Faceliftiniai traukia aki, yra iskirtiniai. Tad jei nori saugaus, komfortisko ir iskirtinio automobilio uz patraukia kaina - pats tas pasirinkimas. Dar prieš porą metų galėjai neblogą nupirkti už 2-3 k eur, dabar Lietuvoje be 3-4 k net rasti sunku. Skelbimų mažu, patrauklesni greitai dingsta, o ka nors uzkalbinus nelabai nori parduoti. Nebijoti pirkti. Susitvarkysite ir plius bus kaip investicija, faceliftu kaina tik kyla. Keiciau sankabos darbini cilindriuka, abs davikli, ausinimo ventiliatoriaus rezistoriu. Detaliu kainos nesikandziojo. ABS davikliai tik kiek brangoki, bet susitvarkai ir ramu. Pirkti facelifta. Auto retas, todel nesitiketi rasti ledinio uz seno kaina. Gali tekti pasikeisti smagrati, sankaba su cilindriukais, abs davikli, ventiliatoriaus rezistoriu, gal dar pakaba susitvarkyti. Bet to nebijoti, nes tai padarysi karta ir ilgai tarnaus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-04-03
Superinis automobilis. Gailiuosi, kad pardaviau.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, patikimas, saugus, ekonomiškas
Ilgas, todėl sunkiau priparkuoti
Turėjau ROVER 75 Tourer 2.0 CDTI atnaujintą modelį su Xenonais. Pirkau nepaisant neigiamos išankstinės nuomonės, kurią buvo suformavę aplinkiniai. Automobilio komplektacija buvo geresnesnė nei vidutinio. Važinėjau kiekvieną dieną. Daugiausiai mieste, bet teko ir nemažai pakeliauti. Automobilis buvo tobulas kelionėse, bet šiek tiek mažiau patogus mieste dėl ilgo kėbulo. Kuro mieste daugiausiai būdavo apie 7 litrus, užmiestyje 4-6 litrai (kadangi mažai rydavo ir komfortabilu važiuoti didesniu greičiu, važiuodavau 140-160 km/h kur automagistralėse). Porą metų atvažinėjęs pardaviau ir nusipirkau Lietuvoje populiarią Audi A6 C6. Deja, bet gailiuosi dėl remonto sąnaudų, nuolatinių gedimų ir brangesnės eksploatacijos. Ieškau vėl Rover 75 naujesnio modelio, bet labai sunku rasti naujesnę versiją ir dar su xenon. Automobilis retas ir darosi dar retesnis, panašu, kad ir kaina jų kyla. Teko keisti sankabos cilindriuką, ABS daviklį ir ventiliatoriaus rėlę. Dalis detalių eina ant tų pačių BMW, todėl būna kai kurios brangesnės. Geri filtrai taip pat kainuoja daugiau. Kai kurias specifines detales sunkiau rasti, bet tam yra ebay ar UK specializuotos parduotuvės. Dažniausia problema su ABS davikliais ir sankabos cilindriukais. Bet palyginus su "tautos" mašinom gedimų mažai, todėl ir patikimesnis auto. Priekinę lemputę sunku pakeisti, nes reikia nuimti priekinį bamperį. Nuvertėjimo nesijaučia, nes automobilių nebegamina, jų mažėja ir kai kurie darosi ypatingai paklausūs. Sakyčiau, kad kaina gali minimaliai kristi pirmų modelių automobiliams, o atnaujintos versijos tik kils. Pagrindinis patarimas - neklausyti aplinkinių nuomonės, kuri be volkswagen'o ir kelių kitų vokiečių ar japonų nėra daugiau vairavę kitų automobilių, o tuo labiau turėję. Šis automobilis kokybiškas, prabangus, patikimas. Bet tai daiktas ir naudojamas paprasčiausiai dėvisi, todėl natūralu, kad genda. Žiūrėti bendrą automobilio būklę. Sankabos cilindriuką gali tekti keisti (tokia tarsi liga), davikliai dėl ne itin malonaus Lietuvos klimato greičiau durniuoti pradeda, ventiliatoriaus rėlė irgi liga, bet pigiai sutvarkoma.
Pilnas atsiliepimas...
2017-03-08
noriu pirkti 75 2,5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas ,grazus
niera
planuoju pirkti rover 75 su 2.5 varykliu automata ,kiek sunaudoja kuro mazdaug ?
Pilnas atsiliepimas...
Sauliux | 2013-06-27
Superinis auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigiai nuperkamas, taupus, komfortiskas, isskirtines isvaizdos.
Siek tiek platokas apsisukimas, gale reiketu parkingo.
Dyzelis, 2 ltr., 85 kW. Puikus automobilis, issiskiriantis savo isvaizda, komfortu ir maza kaina. Kainos ir kokybes santykis idealus. Labai stabilus kelyje, skirtas protingam vaziavimui (kas nori draskytis, imkit BMW). Variklio galios tikrai pakanka, jei reikia greit ka nors aplenkti ar ivaziuoti i statesne ikalne. Labai taupus kuro atzvilgiu. Detaliu nerealiai daug. Mano automobilis buvo ne pacios geriausios bukles, kai pirkau, bet detales gavau be problemu. Detaliu kainos vidutines. Gerai priziurint, automobilis tarnaus ilgai. Surinkimo kokybe labai gera. Kebulai kokybiski, BMW variklis ilgaamzis ir nebrangiai aptarnaujamas, vaziuokle - nesudetinga ir gerai laiko. Dazniausiai roverius keikia tie, kurie ju neturi :) Vazineju jau metus ir nei vienos dienos nesigailejau, kad ji nusipirkau. BMW variklis. Tai jau viska pasako. Kiek zinau is meistru - retai remonto reikalaujantis. Automobilis nereikalauja daug pinigu islaikymui, nereikia daug kuro (vid. 7 ltr.), nuvertejimas didesnis tik del lietuviu "meiles" audinems ir pasatams :) Paziureti, kad veiktu elektronika, geriau nepirkti svedisku (buna supuvusios vaziuokles), patarciau imti dyzeli.
Pilnas atsiliepimas...
kestas | 2013-04-17
tikrai geri auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigus patogus ekonomiskas
dideliu nera
na meslo zmones pila patys netureja,turiu 4metai tvarkiau vaziukle ir viskas ,kainos detaliu ne brangiau nei bemso.minkstos ekonomiskos stabilios ypac 2litru dizeliukai. 2litr 85kw. detales ne brangiau kaip bmv savo ribose na ziureti jo stovi kaip kiekvienos masinos
Pilnas atsiliepimas...
Speedxxl | 2013-02-24
Vargas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kėbulo, salono kokybė.
Variklis, sankaba.
2000m. gamybos, surinktas Anglijos fabrike. Pirma registracija 2001 m. Pirktas 2008 m. parvarytas iš Prancūzijos. 1,8 ltr. be turbinos, mechaninė pavarų dėžė, BRC dujos dėtos Lietuvoje. Didelis nuvertėjimas, lietuviai nemoka remontuoti. Per 4,5 metų pakeista galvos tarpinė 2 kartus: 2x500 lt už darbą +~100 lt. tarpinė. Sankaba: 2 cilindriukai (pagrindinis ir darbinis) ~1500 lt. Greičių dėžė iš sąvartyno 400 lt. darbo kainos neprisimenu. Galinis duslintuvo bakelis, LT nebuvo visai, "Wolker"užsakinėjo atrodo iš Belgijos 500lt. Babinos 2*90 lt. naujos, aukštos įtampos laidai 90lt./kompl 2 vnt. Vandens pompa 200 lt. Termostatas 16-30lt., su plastikiniu dėklu 85 lt. Perdeginėja borto kompiuterio pixeliai, paskutiniu metu beveik neišėjo suprasti rodomų skaičių. Žiemą sunkiai rakinėjasi galinės durelės, bagažinė. Važiuoklėj pakeista keleta traukių už kelis šimtus, restauruoti šarnyrai už 600 lt su didesne garantija, nei naujų. Per visą eksploataciją neatsirado nei vienos rūdelės (parvaryta buvo iš Prancūzijos) Tikrinti sankabą, vairo kolonėlę, borto kompiuterio išdegusius pixelius (jei pradėjo, nyks ir toliau, daugiau). Jei galvos tarpinė nepakeista į naują metalinę juodą (firmos pavadinimo neprisimenu), reikės keisti, tai pripažinta gamintojo, kad jos visos buvo nekokybiškos.
Pilnas atsiliepimas...
Alfridas | 2013-02-07
2001m. CDT 2,0 ltr. dyzeliukas, universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, patvarumas, komfortas, dizainas, maža kaina, nevagia
Brangi sankaba, žemokas, nemėgsta atgrubnagių meistrų, kiek didokas posūkio radiusas
Turiu šį universalą jau trys metai. http://catalog.auto.ru/catalog/cars/card/9832.html Sužavėjo savo ekonomiškumu, patvarumu, komfortu, dizainu ir puikiu kainos ir kokybės santykiu. Prie visų parašiusiųjų išsakytų pliusų: puiki salono garso izoliacija dėl idealaus aptakumo, storų stiklų ir dvigubų skardų, nerūdyja, labai stabilus kelyje dėl plačios, ilgos ratų bazės, žemos stovėsenos ir svorio balanso. Variklis, mechaninė greičių dėžė, pakaba - neužmušami. Patogus ilgoms atostogų kelionėms. Nepavargsti važiuoti. Sulenkus užpakalines sėdynes, patiesus storą čiužinį - puiki dvivietė lova su atskirai atsidarančiu galiniu langu. Gaila tik, kad stogo liukas - retas atvejis šiuose auto. Dėvėtų originalių detalių pakankamai ir ne brangiau, kaip kitoms auto. Jeigu dėti originalias naujas - brangu, bet tarnaus ilgai ir atsipirks. Į tokią mašiną verta įnvestuoti, jeigu neketini parduoti. Tiesą sakant, nors visi pliusai su kaupu atsveria minusus, tačiau jų yra. Pagrindinis, didžiausias - sankaba. Jeigu viską keisti naujomis originaliomis detalėmis - kainuos pusę mašinos, bet užteks likusiam gyvenimui. Tiesa - lietuvių auksarankiai daug ką gerai ir nebrangiai restauruoja. Radus nesudrožtą šrote (laimei, radau savo mieste) nebrangiai važiuosi 200 000 km. be problemų. Kitas minusas, kuris pasijunta ilgiau važinėjant mieste, kai reikia dažnai išlipti - žemas ir nuožulnus priekinio stiklo statramstis, stogas ir grindys. Žemesnis, jaunesnis vairuotojas to nepajus, bet mano atveju, reikia gerokai pasiraityti, kad vaikščiotum be guzų ir sveiku stuburu. Sėdiesi ko ne aukštielninkas, įsikibęs stogo ragų, kaip į jaunatvišką sportinį automobilį, todėl vadinti jį senjorų automobiliu nesiverčia liežuvis. Po jo, į žmonos POLO sėduosi, kaip į džipą.. Žemas dugnas dažnai čiuožia per provežiuotą, apsnigtą kelią. Visos kitos bėdelės - kaip ir kitų auto, kurių per 56 metus turėjau daug. Tai solidus autostradų ryjikas. Tik čia atsiskleidžia visas važiavimo malonumas. Sėdi patogiai raudonmedžio rojuj, salonas - feng - šui viršūnė, sklendi tyliai, ramiai, šypsena lyg ausų, muzikikė hi - fi. ir visos bėdos pofik. Neketinu parduoti, kai viskas čiki. Rekomenduoju, tik raskit nesudrožtą. Užtenka nuimti tepalo dapylimo dangtelį, veikiant varikliui ir bus aišku pirkti ar ne. Jeigu jis šoką, kaip girtas tango, taikydamas nukristi žemėn - bėk tolyn. Variklis - vienas geriausių, neėda tepalų, ekonomiškas, patvarus. BMW ir Afrikoj BMW. neturėjau dar bėdų, tfu - tfu - tfu. Reikia stebėti dirželį ir laiku keisti. Brangu, bet ilgam. Eksploatacijos kaštai pilnai tenkina, mažai nuvertėja. Jeigu kvailioja elektronika - gali būti skendęs. Jeigu pradeda važiuoti beveik atleidus visą sankabą - jai greitai galas. Jeigu svyruoja laisvos apsūkos - išlaidos srauto matuokliui, o gal ir turbinai - geriau bėk toliau. Neužmiršk pasigrožėti tepalo dangtelio šokiu. Jeigu nusipirksi naują, prižiūrėsi, kaip savo žmoną ir važinėsi senjoriškai - be didesnių problemų sulauksi 500 tūkstančių kilometrų jubiliejaus.
Pilnas atsiliepimas...
Kestis1 | 2012-12-10
Rover 75, 2.0 CDT ir CDTi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina, komfortas, ekonomija
as su ja jau 6 metai......tik dabar turejau reikalu su sankaba kuri brangi.
Turiu 2 1999 ir 2004 metu. puikus automobilis. 1999-2000 metu surinkimo kokybe geresne nei 2000-2006 bet nera esme. pirkciau tik dizelini. nes turiu ir neturiu jokiu bedu. Man viskas tinka. sankaba taip brangi, taciau reiketu nepirkti devetu daliuy o pirkti nauja isminamaji ir pagrindini cilindra. ju abieju kaina yra nuo 700 iki 1300 Lt. bet pakeitus galima pamirsti bent 100000 km. jei dyzelis ir nesurudyjes, pirk. tikrink sankaba ir kondencionieriaus ventiliatoriu ( ar sukasi). Vaziuokle neuzmusama.
Pilnas atsiliepimas...
amico | 2012-08-28
rover 75 2.0
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas. patogus malonus, isvaizdus
net nzn, rovereis vistiek nepasitikiu :)
auto pirkau voketijoi.pats automobilis puikus ir patogus. pats pirgdamas ji . buvau 21 m. o ten labiau manau tiktu senjorams :) na bet apie pati auto. jis tikrai patogus ir kaip roveriu . isvaizda nera gazdinanti. salone jauties kaip kokiam prabangiam salone :) trauka nera prasta kaip tokia mdidelem auto.aisku noretusi gal ir daugeu :)problemu neturejau su auto. juo teko vazineti 1,2 metu. na varikliu skustis negaliu. problemu nera buvo. o ir vaziuoja grazei ir ramei. ilguose kelionese patogus. teko po europa vazinet.. pries parduodant turejau problema, kad karstas variklis neuzsikuria. atsales uzsikuria. vezeu meistram tai nei kaune nei vilniu nieks nerado problemos. bet pardaveu toki. ir poto paklauseu pas zmogeli kas buvo. tai kazkas su ausinimu. na kuro sanaudos apie 8-9 l trasoi 7. seip problemu neturejau. tik kaip minejau keite zmogelis kazkokia detale kuri susijusi su ausinimu tai uz viska sumokeju 70 lt. nera daug :) na o seip masina per metus is manes nesuvage nei kiek isskyrus tik benzina. net tepalu sesikeiciau nei filtru. pas vokecius viskas buvo pakeista :) ypatingo patarimo neturiu. tik tai kad uz tokius pinigus ir gauti toki komforta yra tikrai verta. na o seip roveris pagal atsiliepimus nera patikimas dalykas. o ir megstantis servizu. na bet man papuoles variantas buvo idialus ir jokiu problemu nebuvo tesiog pigus su aukst komfortu automobilis :D tas pats kaip koks padisofke gariunsku treningas :D bet zmones nesioja ir auto vazinet galima. jai nusprendet pirkti toki. tai neatkalbinesiu. 75 roveris nera problematiskas
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Kompaktiniai  400 serija45   
 200 serija25   
  Vidutiniai 600 serija75   
  Reprezentaciniai 800 serija   
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt