Markės
1098 iš 1434
Porsche Cayenne 2002 - 2010
Porsche Cayenne, 2002 - 2010
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.55% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 2
0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Cayenne - penkių vietų SUV klasės visureigis turintis galingą ir labai savitą įvaizdį. Šis automobilis buvio sukurtas tiek keliui, tiek bekelei – užtenka perjungti greičių dėžės jungiklį į „low-range“ režimą ir automobilis yra paruoštas bekelei. Porsche traukos sistema (PTM) kartu su stabilumo kontrolės sistema (PSM) adaptuoja techniką važiuoti net ir sunkiausiomis sąlygomis. Cayenne buvo sukritikuotas BBC laidos “Top Gear” vedėjų kaip gerai suprojektuotas, gebantis važiuoti bekele, tačiau nepaprastai bjaurus automobilis. Jis turi pirmajį Porsche V8 variklį nuo 928 modelio laikų. Visureigio rėmas ir durys yra pasiskolintos iš VW Touareg automobilio. Cayenne Turbo S versija turi 4.8 L dviejų turbinų V8 variklį, kuris išvysto 500 AG ir 700 Nm sukimo momentą. Rezultatas – iki 100km/h didelis visureigis pagreitėja per 5.1 s, o maksimalus greitis 275 km/h. Cayenne pasižymi maksimaliu komfortu, išskirtine ergonomika ir dėmesiu detalėms.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Jis turi pirmajį Porsche V8 variklį nuo 928 modelio laikų.

Visureigio rėmas ir durys yra pasiskolintos iš VW Touareg automobilio (jį naudoja taip pat Audi Q7).

Galingiausia Cayenne Turbo S versija turi 4.8 L dviejų turbinų V8 variklį, kuris išvysto 500 AG ir 700 Nm sukimo momentą. Rezultatas – iki 100km/h didelis visureigis pagreitėja per 5.1 s, o maksimalus greitis 275 km/h.

Porsche Cayenne buvo naudojami „Transsyberia“ 6600 km ralyje per Sibirą.

Tokį Porsche vairuoja futbolinininkas Cristiano Ronaldo.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2017-08-10
Porsche Cayenne V6 3.2 L 2005
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki isvaizda, nors automobilis ir senas, bet dar gerai atrodo. Didelis automobilis, daug vietos salone ir bagazineje. Patikimas 3.2L variklis. Geras pravazumas.
Dideles kuro sanaudos (jei vazinejant tik benzinu)
Turiu Porsche Cayenne V6 3.2 L jau treti metai. Tai yra puikus automobilis, niekada rimtai dar nepavedes, automobilis dalinasi platforma kartu su Audi Q7 ir VW Touareg. 3.2 variklis yra tas pats VW variklis tik Porsche siek tiek padidine jo galia. Variklis puikiai draugauja su dujomis, tad galima drasiai statyti duju iranga ir vazineti, taip pat pigiai kaip ir su 3 L dyzeliniu visureigiu. Tiesa galios siam visureigiui gal kiek ir truksta nes svoris beveik 2300 kg, o variklis isvysto tik 250 AG, bet nelakstant uztenka. Pravavazumas sio visureigio nera fantastiskas, bet tikrai be problemu iveikia nemazas kliutis ar kalvas. O jei dar komplektacija su pniaumo pakaba tai isvis pasaka- galima reguliuoti auksti, pritaikyti pagal poreikius- vaziuoti bekele ar asfaltu. Ziema su pravazumu taip pat problemu nepastebeta. Is esmes automobilis gan tvirtas, sportiskas, labai stabilus kelyje. Teko keleta menesiu vazineti su VW Touareg, tai galiu drasiai teigti kad valdymo savybes labai skiriasi, nors abu automobiliai turi daug panasumu. VW Touareg vairas labai lengvas, kaip "kose" o Porsche Cayenne zymiai kietesnis, jauti tiesiog per vaira kelia, automobilis "stovi" ant kelio kaip ibestas, kazkuo primena BMW X5 Per 3 eksploatacijos metus buvo keleta rimtesniu gedimu- automato begiai is 5 i 4 buvo pradeje smugiuoti, paaiskejo kad solenoidai buvo sugede (hidroblokas), pniaumo pakabos kompresorius buvo perdeges, del prasitrynusio vamzdelio. Valytuvu mechanizmas buvo uzpuves, teko keisti kitu. Keleta traukiu reikejo taip pat keisti. Buvo problemu su audio aparatura, bet lengvai issprestas klausimas. O siap tai daugiau nieko rimto ir neteko remontuoti, pagrinde tik tepalai ir filtrai. Detaliu kainos tikrai ne kosmines beveik viskas is pakabos detaliu ir variklio tinka VW ar Audi. Tad ir remontas, jei ne kebulo ar salono, tokiomis paciomis kainomis kaip VW ar Audi. Nera reikalo varyti i autorizuota Porsche salona tam kad remontuoti sia masina, as saviske remontavau pas VW ir Audi taisanscius meistrus, VW kompas puikiausiai prisijungia prie Porsche ir galima be problemu daryti diagnostika. Nuvertejimas gan mazas manau- per 3 metus - 1,5 tukst. eur. Tikrint pakaba, varikli, ziuret tik V6 varikli, nes jie maziausiai problematiski. Apie V8 4,5 L galit pasiskaityt forumuose :)
Pilnas atsiliepimas...
Sonic | 2007-07-14
Porsche Cayenne S
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus "parketinis" visureigis, kur kas patogesnis uz BMW X5 ir tikrai sportiskesnis , nei X5 4.4 V8. Bagazines duru sensorius kartais uzgrybauja. Max greitis ribojamas kompiuterio yra 255km/h (daugiau taip ir nepavyko pasiekti). Vaziuojant ir tokiu greiciu galima grozetis peizazu pro langa. 4.5 V8 Tepalus :))
Pilnas atsiliepimas...
 
Porsche modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Reprezentaciniai    PanameraPanamera
  Roadsteriai   BoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai     Macan
  Visureigiai    CayenneCayenne
  Sportiniai 911 Turbo911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo
911911911911911911
  911 GT2 911 GT2 
  911 GT3911 GT3 911 GT3
   911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS
  GT klasės 928   
  Supercar  959  Carrera GT  918 Spyder 
  Pradinė klasė 944  CaymanCayman
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai