Markės
1120 iš 1547
Peugeot 4007 2007 - 2012
Peugeot 4007, 2007 - 2012
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.78% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 4
15% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Geri dyzeliniai varikliai
  • Septynios sėdimos vietos
  • Komfortiškas kruizeris
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Mažas variklių pasirinkimas
  • Siauras bagažo skyrius
Peugeot 4007 yra kompaktiškas SUV krosoveris pristatytas 2007 metais. Tai pirmasis Peugeot visureigis ir jis turi savo brolį dvynį – Citroen C-Crosser. Abu automobiliai bus gaminami Mitsubishi kompanijos ant Outlander visureigio pagrindo. Tiek 4007, tiek C-Crosser yra pirmi prancūziški automobiliai, kuriuos gamins Japonijos gamintojas. Dinamiškos išvaizdos automobilis turės visų varomųjų ratų sistemą su trimis galimais režimais. Normaliu atveju galia bus automatiškai paskirstoma tarp priekinės ir galinės ašies, kitas režimas – ekonomiškas tik priekiniais ratais varomas ir trečias – fiksuota galia perduodama visiems 4 ratams, kurią geriausia naudoti esant bekelei.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
2019-04-28
Peugot 4007 2012 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pravažumas, didelė prošvaista, patogumas, saugumas
Lietaus jutiklio veikimas
Aš, kaip ir daugelis, nusipirkau šitą mašiną atsitiktinai. Prieš tai 1,5 metų važinėjau su Mitsubishi Lancer, man labai patiko tas automobilis, bet netiko mūsų klimato sąlygoms ir mūsų būklės keliams - ne visas sniego pusnis ar duobes pavykdavo įveikti. Todėl pradėjau vis labiau žvalgytis į visureigius. Pirma, susirinkau informaciją internete, tai yra, kokie skirtumai, kiek jie kainuoja, vairavimo ypatybės ir tt Tada pradėjau klajoti po automobilių salonus ir važinėti testinius važiavimus. Pravažiavau su daug automobilių, bet nei vienas nepatiko: Mitsubishi Pajero Sport atrodė neblogai, bet snaudos buvo didelės, „Mitsubishi Outlander“ (naujas) inertiškas, bet silpnokas variklis, Opel Antara viskas patiko, bet per maža bagažinė. Jau buvau be pradedąs nusivilti, likęs buvo apžiūrėti tik Sang Yong, bet eidamas per Peugeot atstovybės salę pamačiau šį modelį (Peugeot-4007), dėl kažkokių priežasčių niekada anksčiau jo nebuvau matęs, iš karto patiko išvaizda, bet kai atsisėdau į jį ir pravažiavau, pajutau kaip kūnas virpėti pradėjo. Priprasti prie valdymo ir prietaisų skydelio neprireikė, nes jie yra vienas prie vieno, kaip Mitsubishi Lancer. Na, o po to rinkausi komplektaciją, pasirinkau patį pilniausią variantą (kad nereikėtų vaikščioti du kartus), pakeičiau garso sistema į multimedijos sistema su GPS (navigacija, DVD, radijas, internetas, televizorius), labai patogu, pasirinkau ratus R-18, galinio vaizdo kamera. Salonas - juodas, sėdynės, oda, apskritai, pasirinkau viską, kas buvo būtina. Pačioje pradžioje buvo sunku priprasti prie variatorinės greičių dėžės; anksčiau buvo paprastas automatas, bet pripratau. Nepatogi ir nereikalinga ABS sistema ir stabilumo kontrolė, ypač žiemą važiuojant per gilų sniegą, atrodo, automobilis nori susikasti ir ištraukti, bet sistema pradeda stabdyti. Tačiau laikui bėgant supratau, kad reikia išjungti sistemą mygtuku arba įjungti visus keturis ratus. Kalbant apie pravažumą, automobilis puikiai pasirodė, nors ir nepravažiavo purvyno, bet visą kita sniego pusnys, grioviai, balos - ne problema. Elgsena trasoje yra puiki, tos pačios sistemos automobilį išlaiko ant kelio, pastoviai, vairas nedreba. Ant slidžios kelio dangos sistemo greičiau reaguoja nei vairuotojas, neleidžia pradėti slysti. Sėdynių šildymo mygtukai yra nepatogioj vietoj, tačiau greitai pripratau, dabar automatiškai juos randu. Nepatiko lietaus jutiklio darbas, geriau reguliuoti valytuvų dažnį pačiam. Iš pradžių buvau susirūpinęs dėl didelių kuro sąnaudų, pradžioj mieste naudojo apie 20 litrų, bet po 2 ar 3 tūkst. pradėjo valgyti 11-12 litrų, 7–9,6 užmiestyje, priklausomai nuo pakrovimo, kelio ir vairavimo stiliaus. Apskritai, su dviem keleiviais, važiuojant 100–110 greičiu, baką sunaudoja per 600 km. 170 arklio galių variklis ir 2,4 tūrio. Pravažiavau su šiuo automobiliu 10 500 km, iki pat pardavimo be jokių problemų, vienintelė problema, tai sudegė elektros rozetės saugiklis, kai pūčiau orą į padangą. Salonas yra erdvus, 6 oro pagalvės, patogi, erdvi bagažinę. Bet jei bendrai, tai man nepatiko šis automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Anonimas | 2016-05-02
Lgo mašina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
7 vietų visureigis su mažomis kuro sąnaudomis.
Dėl didelio 2.2 HDI sukimo momento, byranti Mitsubishi greičių dėžė, kurią Lietuvos auto laužynuose sunkiai gausite!
Tai vienas iš šeimos Citroen C-crosser ir Mitsubishi Outlander. Outlander 4X4 važiuoklė, įdėja. Variklis PCA koncerno. Greičių dėžė - Mitsubishi (dėja). Geras, patikimas PCA koncerno variklis. Patikrinti ar visi bėgiai susijungia. Niekada nevažiuoti į bekelią, niekada neblokuoti tiltų. 1000 euru atsidėti greičių dėžei.
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2016-03-16
Patogus SUV'as
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras variklis, patogumas, praktiškumas, maloni pakaba
prasta garso izoliacija
Patogus, erdvus suv'as. Važiavimas malonus, pakaba minkštumo atžvilgiu pats tas (nei per kieta, nei per minkšta). Variklis smagus, 380Nm prie 2000 apsukų tikrai smagiai traukia. Aišku interjeras galėtų būti pačių Peugeot, bet dabar turim Mitsubishi'o dizainą, bet visai gerai žiūrisi. Tikrai neblogas Peugeot bandymas žengti į suv rinką. Kas labiausiai užkliūna, tai prasta automobilio izoliacija, reikia šiek tiek papildomai investuoti norint išspręsti šią problemą, nes per ilgas keliones tas padangų ir vėjo triukšmas tikrai vargina. Taip pat, sėdynės galėtų būti gilesnės, nes darant posūkį, kai auto pasvyra šiek tiek, tu tiesiog slysti į šoną iš sėdynės, todėl galėtų būti jos gilesnės, kad tvirtai laikytumeis sėdynėje. Automobilį turiu 4 metus, jokių rimtų variklio gedimų per tą laiką neturėjau. Pats variklis smagus, nemažas sukimo momentas tikrai pasijaučia paspaudus akseleratorių.
Pilnas atsiliepimas...
Algis | 2014-11-16
Rekomenduoju
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus, ekonomiškas, dizainas
Garso izoliacija
Manau, kad automobilis yra vienas iš geresnių variantų žiūrint į kainą ir kokybę. gal kiek kietoka pakaba, tačiau gerai "stovi" ant posukių. Garso izoliacija prastoka, tačiau investavus 900 Lt. galima lengvai pataisyti. 115kw cipuotas, traukos tikrai užtenka, iki 140 km/h įsibėgėja per 15-16 s. Pagrindinis diržas ir pompa kainuoja 260 Lt. mortizatoriai 210/105Lt. atraminis 90.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Peugeot modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    107108
  Maži   206207206208
    208
  Kompaktiniai    307308308
   408 408
    301
  Vidutiniai 405   
  406407508508
  Dideli  605607 
  Kupė   406 Coupe407 Coupe 
   RCZ 
  Mini krosoveriai     2008
  Krosoveriai     3008
  Dideli krosoveriai     4008
  Visureigiai    4007 5008
  Mini vienatūriai    1007 
   3008 
  Vienatūriai    5008 
  Dideli vienatūriai   806807 
  Daugiatiksliai   PartnerPartnerPartnerRifter
   Bipper
  Komerciniai   BoxerBoxer
  ExpertExpertTraveller
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai