Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo


- Puikus dizainas
- Kokybiškas interjeras
- Didelis variklių pasirinkimas

- Neinformatyvus vairo mechanizmas
- Nedinamiški varikliai
- Ne toks smagus kaip konkurentai
"Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas"
Naujos kartos Astra gaminama ant Delta II platformos ir yra labai panaši į didesnįjį jau pripažintą savo brolį - Opel Insignia. Opel Astra iš Insignia modelio perėmė ne tik kai kuriuos išvaizdos bruožus, bet ir savo klasės automobiliams neįprastas komforto ir saugos savybes. Tarp jų – visiškai nauja mechatroninė važiuoklė, kurioje apjungtos mechaninės ir elektroninės funkcijos, pažangi šviesų sistema, kelio ženklus atpažįstanti vaizdo kamera bei itin ergonomiškos sėdynės. Automobilio dizainas išties labai patauklus: glotnios linijos gražiai suderintos, visur jaučiamas išbaigtumas. Tačiau automobilis atrodo labai įprastai, neturi išskirtinių stiliaus savybių ir gali būti sumaišytas su daugeliu kitų šios klasės atstovų, kitaip nei tarkim VW Golf, kurio nesumaišysi su jokiu kitu. Ką mes randame automobilio viduje? Puikiai suderintas prietaisų skydelio ir automobilio kėbulo dizainas, visur dominuoja drąsios linijos, įdomus salono apšvietimas, centrinėje konsolėje į akis krenta daugybė mygtukų. Bendrai dizaino sprendimai jau yra matyti Cadillac modeliuose, be to galbūt Astra neturi tokio aiškaus prietaisų išdėstymo kaip Golf modelis, tačiau čia jaučiamas išties puikus dizainerių darbas ir kokybė, kuri būdinga aukštesnės klasės automobiliams. Gale sėdintys turi pakankamai erdvės, o 370 litrų bagažinė erdvesnė už Golf, tačiau kiek mažesnė nei Ford Focus. Gaila, kad galinių sėdynių negalima sulankstyti gaunant lygų paviršių. Tačiau projektuotojai daug dėmesio skyrė vairuotojo pozicijai - dėka lankstaus vairo, bei sėdynių reguliavimo tikrai nesunku surasti sau patogią poziciją. Komfortas yra stiprioji Opel Astra pusė - automobilis važiuoja išties tyliai, švelniai, pakaba labai elastinga. Šioje srityje Astra vėl netelpa savo klasės rėmuose. Tačiau automobilis nusileidžia pagrindiniams konkurentams sao aštrumu, vairavimo pojūčiais - Astra nemėgsta būti pernelyg spaudžiama posūkiuose. Gamintojų teigimu, benzinių motorų gama bus sudaryta iš keturių 1,4 l ir 1,6 l variklių, kurių galia svyruos nuo 100 AG iki 180 AG. Įdomus yra 1,8 l agregatą pakeičiantis 1,4 l motoras su turbina pasiekiantis 140 AG, bei pasižymintis puikiais kuro ekonomijos rodikliais. Tačiau kelyje šis variklis neatrodo dinamiškesnis nei analogiškas VW Golf 1.4 litro 120 AG variklis su turbina. Turbodyzelinių CDTI variklių gama taip pat bus sudaryta iš keturių motorų – nuo 1,3 litro 95 AG iki 2,0 litrų 160 AG agregato. Žadama ir speciali „ecoFLEX” versija su itin mažu kuro suvartojimu bei anglies dvideginio emisijomis. Naujasis Opel Astra su penkerių durų kėbulu Europos automobilių prekybos salonus pasieks 2010 metų viduryje, o 2011 metais tikimasi ir GTC kupė bei universalo kėbulų.
SKAITYTI DAUGIAU
SUSKLEISTI
2010 metų Europos metų automobilio rinkimuose šios kartos Astra pelnė trečiają vietą.
Pati galingiausia OPC versija turi 2.0 litrų turbo variklį su 206 kW (280 AG) galia ir 400 Nm sukimo momentu.
Pati galingiausia OPC versija turi 2.0 litrų turbo variklį su 206 kW (280 AG) galia ir 400 Nm sukimo momentu.

|
|||||
|
|||||
Klausimai apie šį automobilį
Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Opel modelių gama | |||||||||||||||||||||||||||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Klasė | 1980 - ieji | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji | |||||||||||||||||||||||||||||
7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
Mini | Agila | Agila | Karl | ||||||||||||||||||||||||||||||
Adam | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Maži | Corsa | Corsa | Corsa | Corsa | |||||||||||||||||||||||||||||
Ampera-e | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Kompaktiniai | Astra | Astra | Astra | Astra | |||||||||||||||||||||||||||||
Ampera | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Vidutiniai | Vectra | Vectra | Vectra | Insignia | Insignia | ||||||||||||||||||||||||||||
Signum | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Dideli | Omega | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kupė | Calibra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Tigra | Tigra | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Kabrioletai | Cascada | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Roadsteriai | Speedster | GT | |||||||||||||||||||||||||||||||
Mini krosoveriai | Mokka | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Crossland X | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Krosoveriai | Antara | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Grandland X | |||||||||||||||||||||||||||||||||
Visureigiai | Frontera | ||||||||||||||||||||||||||||||||
Mini vienatūriai | Meriva | Meriva | |||||||||||||||||||||||||||||||
Vienatūriai | Zafira | Zafira | Zafira | ||||||||||||||||||||||||||||||
Daugiatiksliai | Combo | Combo | Combo | ||||||||||||||||||||||||||||||
Komerciniai | Vivaro | Vivaro | Vivaro | ||||||||||||||||||||||||||||||
Movano | |||||||||||||||||||||||||||||||||
7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 0 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | |
1980 - ieji | 1990 - ieji | 2000 - ieji | 2010 - ieji |
Opel Astra TOP KONKURENTAI
VIDEO
Išskirtiniai automobiliai |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |