Markės
944 iš 1426
Nissan Navara 2005 - dabar
Nissan Navara, 2005 - dabar
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.522% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)Viso įvertinimų: 2
13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)29% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.5)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nissan Navara 2005 - dabarNissan Navara 2005 - dabarNissan Navara 2005 - dabarNissan Navara 2005 - dabarNissan Navara 2005 - dabarNissan Navara 2005 - dabarNissan Navara 2005 - dabar
Nissan – kompaktiškų pikapų pionierius. Juos kompanija pradėjo gaminti nuo 1959 metų. Nissan Navara buvo pirmasis pristatęs prailgintą keleivių kabiną. Naujasis Navara padidėjo, todėl dabar yra vidutinio dydžio pikapas, jis taip pat turi didžiausią erdvę ant galinių sėdynių. Kaip ir Pathfinder, taip ir naujajame automobilyje montuojamas 171 AG, 2.5 L dyzelinis variklis su turbina. Dėl šio variklio Navara yra laikomas galingiausiu savo klasės automobiliu. Elektroniniu būdu valdomą keturių varomųjų ratų sistemą labai paprasta naudoti. Norint pasirinkti vieną iš trijų veikimo režimų, tereikia spustelti ant prietaisų skydo esantį mygtuką. Dėl tvirtos kėbulo konstrukcijos ir galingo variklio automobilio maksimalus krovinio svoris siekia apie vieną toną, o velkamos priekabos svoris gali siekti iki 3000 kg.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
2017-07-13
Galinis tiltas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogas automobilis
Turi broka
2005 -2007 metu navaroms nezmoniskai puna galiniai tiltai, virs ratu, arciau priekio. Bukit atidus. Angluose juos supirkineja Nissanas ir utilizuoja del sio broko. Keliant su sakiniu keltuvus, galas tiesiog nulinksta.
Pilnas atsiliepimas...
Kęstas | 2011-11-01
Nissan Navara 2011, 2.5 tdi, 190 ag
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, galia, ekonomija ir pravažumo savybės.
Kol kas jų beveik nėra. Gal kiek pigokos interjero plasmasės ( kita vertus - tai darbinė mašina)
Iš pirmo bendro įspūdžio - tai kelio milžinas. Mašinos ilgis daugiau nei 5,2 m. Mašina masyvi, tačiau gražiai atrodo, sudaro rimto pikapo įspūdį, jei tik nėra uždėta būdos ant galo ( atrodo tada kaip autobusas=D). Tai mašina subalansuota ūkininkams, tačiau galima važinėti ir mieste. Salone vietos tikrai pakankamai 4 - 5 žmonėm, panelėje rodmenys išdėstyti logiškai, po ranka. Daug naudingų dėtuvių, įskaitant milžinišką porankį. Yra kondicinierius, gamyklinė audio aparatūra, pilnas elektros paketas ( langai, šildomi veidrodėliai bei sėdynės, borto kompiuteris) Kas kiek erzina, tai labai jautri posūkio svirtelė. Pati mašina važiuoja gana kietokai, tačiau jos pakaba ir prošvaisa yra visiškai pritaikyta bekelei, o ir vairas tam pačiam mieste ,,sukinėjasi'' pakankamai gerai ( parkavimuisi patarčiau dėti galinius ir priekinius parktronikus). Navara rieda tikrai smagiai, sudaro milžiniškos galios įspūdį, kurį patvirtina tai, jog iki 100 km. ji begėjas per 10,5 .sek. ( mašina sveria truputį virš 2 t., spręskit patys). Patinka 4*4 ratų sistemos valdymas. Kol kas garantiniam tik keisti tepalai ir filtrai, mašina rieda dar tik apie metus. Kas kiek nustebino - tai per pora mėnesių perdegančios galinių žibintų lemputės, bei milžiniškas langų skysčio sunaudojimas ( 5 ltr per porą savaičių, čia todėl kad priekyje yra neekonomiški žibintų apiplovimo įtaisai=D). 2,5 tdi, 190 ag. Vidutinės sąnaudos mišriu režimu apie 8,8 - 9 ltr ( tiek rodo kompas). Variklis traukia tikrai smagiai, galios jam netrūksta. Autostradoj spaudžiant apie 140 km., prie maždaug 3000 aps. jama apie 10 ltr, tai sakyčiau yra super ekonomiškas. Kol kas jokių remontų varikliui nedaryta ir dar artimiausiu metu nebus daroma, nes mašina eksplotuojama tvarkingai. Patiko mašinoj mechaninė pavarų dežė, šešios pavaros, kurios jungiamos labai tiksliai, bei praverčia važinėjant didesniais greičiais ( mažiau apsukų = mažiau kuro) Kaip ir naujai mašinai brangus kasko ir privalomasis draudimai, tepalų ir filtrų kainos taip pat yra japoniškai brangios. Manau, kad variklio remonto ( tfu tfu) atveju taip pat tektų pakloti nemažą sumelę. Apie važiuoklės dalių kainas daugiau sužinosiu, kai jos ims byrėti=D Kol kas tas tai visiškai nauja mašina. Pasiūlymas ( jei tik leidžia pajamos) pirkti tik naują. Nepirkit iš Kauno Nissan atstovų, girdėjau ten yra daug bėdų su garantiniu aptarnavimu, pridaro jie ten nesamonių ir su naujų Navarų komplektacijom ( surinkimas). Pirkti, jeigu pirkti, geriausiai Vilniui - kur kas geresnis klientų aptarnavimas.
Pilnas atsiliepimas...
 
Nissan modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    Pixo
  Maži   MicraMicraMicraMicra
  Kompaktiniai   AlmeraAlmeraTiidaPulsar
   SentraSentra
   Leaf
  Vidutiniai  PrimeraPrimeraPrimera  
   AltimaAltimaAltima
  Dideli   MaximaMaximaMaximaMaxima
  Kupė  200 SX200 SX200 SX  
  100 NX   
  Mini krosoveriai    Juke
  Krosoveriai    X-TrailX-TrailX-Trail
   QashqaiQashqai
  Visureigiai   Terrano  
  PathfinderPathfinderPathfinder
   MuranoMuranoMurano
  Dideli visureigiai   PatrolPatrol
  Pikapai    NavaraNavara
  Mini vienatūriai   Almera Tino  
   CubeCube
   NoteNote
  Vienatūriai    Quest  
  Sportiniai  SkylineSkylineSkyline  
 300 ZX  350Z370Z
  Supercar    GT-R
  Komerciniai    NV200
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai