Markės
872 iš 1426
Mitsubishi Colt 2003 - 2009
Mitsubishi Colt, 2003 - 2009
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.84% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 5
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Mitsubishi Colt 2003 - 2009Mitsubishi Colt 2003 - 2009Mitsubishi Colt 2003 - 2009Mitsubishi Colt 2003 - 2009Mitsubishi Colt 2003 - 2009Mitsubishi Colt 2003 - 2009Mitsubishi Colt 2003 - 2009Mitsubishi Colt 2003 - 2009Mitsubishi Colt 2003 - 2009
2003 metais naujasis Colt sukurtas Olivier Boulay pasirodė rinkoje, šįkart jis gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir Smart Forfour. Automobilis pradėtas gaminti su varikliais: 1.1 MPI, 1.3 MPI, 1.5 MPI ir turbo 1.5T. Šis 1.5T variklis su turbina ir tarpiniu oro aušintuvu (intercooler) turi 147 AG/6000 rpm galią ir 210 Nm/3500 rpm sukimo momentą. 2004 m. lapkritį pristatytas 1.5 L D-ID turbodyzelinis variklis su tiesioginiu kuro įpurškimu ir tarpiniu oro aušintuvu su 95 AG (70 kW) galia. 2005 metais Mitsubishi pristatė Colt CZC kupė su kietu stogu ir 2+2 sėdimomis vietomis. Automobilis sukurtas kartu su Ken Okuyama iš Pininfarina kompanijos. Mitsubishi Colt įgavęs vienatūrio bruožų sužavės ne tik patraukliomis kėbulo linijomis, bet ir erdviu salonu bei solidžia elgsena kelyje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
Linas | 2013-12-02
Mitsubishi Colt 1.5 DID (2005-04)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskumas, Variklis, Manevringumas
Garso izoliacija, Kietoka pakaba, ''Pigoka'' apdaila
Puikus miesto automobilis. Labai manevringas. Surinkimo kokybe nebloga salone. Erzina tai, kad labai prasta garso izoliacija, vaziuojant didesniu greiciu, salone darosi labai triuksminga. Kitas man nepatinkantis dalykas, isedus, jautiesi labai, labai zemai, ir vaziuojant akina, net trumposios masinu sviesos, atrodo, kad sedi dar zemiau, nei kitu masinu zibintai sumontuoti. Kalbant apie stabiluma, tai gana neblogai ant kelio stovintis automobilis. Vaziuokle kaip ir visu japonu, tikrai ne is minksciausiu. Duobeles tikrai skaiciuosite, kol atsibos.. ;] Juokauju zinoma, bet nereikia pamirsti, kad tai ne limuzino klases masina. Variklis gana patikimas, ir labai ekonomiskas. Kaip tokiu metu automobiliui, galetu dirbti tyliau. Man 50 kW nepakako, tad mes savaji COLT'a, CHIPAVOME, iki 68kW. Dabar esame labai,labai patenkinti, trauka ispudinga, kuro sanaudos padidejo ganetinai nedaug, mieste telpame i 7,5L. Aplamai kalbant, varikliai tikrai neturetu pavesti, jai viskas bus laiku keiciama ir priziurima. Mes savaji COLT pirkome is Belgijos, uz 2450 eur. Kolkas kainos nelabai ir pasikeitusios. Nuvertejimas nera didelis. Tiesiog ziureti ka perki. Nepatingeti automobili patikrinti Mitsubishi (jai tai imanoma) arba kitame, geresne reputacija turinciame autoservise. Visgi mokate ne ne 1000 ir ne 2000 tukstancius litu. Jai savininkas to daryti nesutinka, yra slepiama rimta beda.
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2013-06-30
Colt cz3 DID
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomija, išvaizda, slankiojanti galinė sadynė, sąlyginai erdvus salonas, variklio galia
Stoikė kuri riboja matomumą
Turiu Coltą vos keli mėnesiai, bet per tą laiką coltas manęs nenuvylė nei kiek. Kuo toliau tuo labiau jis man patinka. Perkant tokios klasės automobilį nereikia tikėtis kad plauksi per kelią kaip su laivu. Garso izoliacija savaime aišku irgi ne pati geriausia. Kas lygina coltą su panašių metų kokia a6, tegu lygina ir kainas. Patinka išvaizda (bet tik 3durų, nes 5duriai kažkaip tragiškai žiūrisi, kaip maži espeisai :D ) Važinėju tiek mieste, tiek už miesto, patogi ir visapusiška mašina tiems kurie nepratę vežiotis bagažinėje visko, ko gali prireikt per pastaruosius 5 metus. Net pritraukus į priekį galinę sėdyne vidutinio ūgio keliaiviai nesiskundžia kad mažai vietos. Tik dar nežinau kas darysis su korozija po kelerių metų (juk japonas). Planuoju apipurkšt antikorozine danga dėl viso pikto. Vidaus plastmasės man nekelia jokio diskomforto, jos yra tikrai GEROS, Ir dar, tas bardačioke skarbonkės šaldytuvas - nelabai jis ką ten atšaldys, gal labiau nesušils skarbonkė ten įdėta :) Variklis ekonomiškas, mišriu rėžimu dyzelio suvartoja iki 5 ltr (ne kompo parodymais, bet ir kompas panašiai rodo). kadangi automobilis lengvas tai 3 cilindriukai žvitriai dirba, tiek iš vietos rauna, tiek kelyje paspaudus jaučiasi, nors ir pilnu ekipažu kai teko važiuot turistaut su pilna bagažine alaus ir palapinių, smagiai važiuoja. Daug remontuot neteko, keičiau tik filtrus ir tepalus. aišku dalys brangesnės nei kokios bulkos. nuvertės žinoma po poros metų kaip ir viskas, bet ir taip nėra didelės kainos jų. žiūrėti kad nebūtų daužta, patarčiau išsinuomuot ar įsigyt dažų storio matuoklį
Pilnas atsiliepimas...
turas | 2012-05-02
Nedidelis bet viduje talpus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai gerai parkuojamas nes mazas apsisukimo spindulys,aukstos sedynes,auksta prosvaiste,gale ir priekyje vietos solidziai, mazos kuro sanaudos dideli veidrodziai,geras matomumas vairuojant
per minksta pakaba,todel automobilio stabilumas vidutinis
praktiskas , talpus ir patogus automobilis labiau tinkantis moterims. variklis dirba gerai ivairiu apsuku rezimuose vidutiniai kaip ir kiekviena perkant geriau patikrinti autoservise
Pilnas atsiliepimas...
Colt 1,3 AC | 2009-12-31
Colt 1.3 AC
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai patikimas, talpus viduje, bet mažas iš išorės,
Prasta garso izoliacija, triukšmingas greitkelyje, posūkiuose vaizdą užstoja priekiniai statramsčiai
Kaip tokios klasės automobilis - jis puikus. Mažas iš išorės, bet labai talpus viduje. Kadangi stumdosi galinės sėdynės, jas atitraukus atgal gale patogiai gali įsitaisyti 1.9 m ūgio žmogus (bagažinė liks maža). Salono medžiagos tikrai nėra pačios geriausios, bet japonai tuo niekada nepasižymėjo. Užtai automobilis labai patikimas. Dvejus metus važinėju 2005 m. laidos automobiliu ir remontui neišleidau nė cento, nes visiškai niekas negedo. Elektros prietaisai, variklis, pakaba - viskas veikia idealiai. Jokių problemų dėl langų nupūtimo. O jei labai drėgna, tiesiog įjungi kondicionierių. Kitas labai didelis privalumas - traukos ir stabilumo kontrolės sistemos, kurios ypač praverčia žiemą. Didžiausias trūkumas - prasta garso izoliacija. Jei važiuoji neviršydamas 90 km/h, dar nieko, bet paskui labai girdisi variklis ir kelio triukšmas, todėl tolimose kelionėse pavargsti. 1,3 l variklis nėra per mažas šiam automobiliui, tiesiog trūksta sukimo momento, todėl žemom apsukom didelio traukimo nereiktų tikėtis. Bet nuo 3500 aps./min. prie sėdynės lošia kaip reikiant. Variklio galia tolygiai paskirstyta per visą apsukų diapazoną, t.y., variklis tolygiai greitėja iki raudonos tachometro ribos be jokių galios praradimo duobių. Teko važinėti su 1,4-1,8 l vokiškom mašinom (opel astra, opela corsa, vw jetta, vw passat) ir nė vieno automobilio variklio galia nebuvo taip tolygiai paskirstyta. Praktiškai visos gerai traukė tik 2500-4500 aps./min. diapazone, o toliau sulėtėdavo. Colt ne lenktynėms skirtas, bet kai reikia, gali važiuoti greitai ir už nugaros palikti kur kas didesnes ir galingesnes mašinas. Nuvertėjimas gana didelis, o eksploatacijos kaštų nežinau, nes niekas negedo. Degalų sąnaudos visai pakenčiamos. Normaliai, nesidraskant važinėjant po miestą naudoja apie 7,5 l benzino, o užmiesty iki 5,5 l. (jei važinėsit penkiese ir su pilna bagažine, degalų sąnaudos bus kur kas didesnės).
Pilnas atsiliepimas...
Amžinai nusivylęs Mitsubišiu | 2009-04-22
Colt 1.3 ltr. "Inform", 2007 metų gimimo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažas, telpa nedidelėje aikštelėje. Lengvai valdomas, kai nereikia niekur skubėti. Salone lengvai telpa ir didesnio ūgio žmonės.
Silpnas, nepatikimas (neprognozuojamai gęstantis) variklis, kurio joks servisas Lietuvoje nemoka sureguliuoti. Daug erzinančių konstrukcinių sprendimų, įvairių nepatogumų.
Sakyčiau, tai vienas iš labiausiai nevykusių automobilių visoje Mitsubishi liniuotėje. Nors išorės dizainas ir nėra blogas, o kai kas tokį dizainą netgi labai giria, jei ne metalic dažai, tai kaip ir nėra į ką žiūrėti. Salono vidaus apdailos medžiagos labai pigios, nykiai pilkos plastmasės, arba toks pat nuobodus sintetinis audeklas. Pats didžiausias nepatogumas tas, kad priekinių sėdynių negalima atlošti į horizontalią padėtį, o tik palenkti atgal nedideliu buku kampu. Tai žiauriai vargina tolimesnėje kelionėje, kai norisi aikštelėje bent 20 minučių snūstelėti. Sėdomis arba užsikniaubus ant vairo labai nepailsėsi. Kitas "siurprizas" - automatinis posūkių mirksėjimo laiko pailginimas. Tai reiškia, kad nors trumpam užkabinus ranka posūkių svirtelę, posūkis sumirksės bent 3 kartus. Tačiau padarius posūkį arba persirikiavus, svirtelė pati sugrįžta į pradinę padėtį ne visada, tenka grąžinti ranka, ir būna, kad sukontaktuoja priešingo posūkio kontaktas bei ima mirksėti priešingos krypties posūkis, nors svirtelė jau neutralioje padėtyje. Natūrali reakcija - kuo greičiau jį išjungti, barkštelėjus per svirtelę, ir vėl ima mirksėti priešingos pusės posūkiai. Vienžo, idiotiškesnio sprendimo dar neteko matyti, o dar japoniška mašina vadinasi. Nors tiek ten to japoniškumo, kai gamykla kažkur Olandijoje stovi, o dalys gamintos bile kur, papigiai. Toliau - dar gražiau. Ėmus veikti bet kokiam elektros imtuvui- ar tai būtų ventiliatorius, benzino siurblys, elektrinė sankaba ar apšvietimas - po kokios sekundės-kitos labai trumpam laikui sumažėja borto įtampa (prigęsta lempos - tai aiškiai matoma vakare, murkdantis kamščiuose). Ir jei tuo momentu buvo pajudama iš vietos su įjungta pirmąja pavara, bet variklio sūkiai buvo mažesni kaip 1500-2000 aps/min, variklis tik trukteli ir gęsta kaip prikaltas prie asfalto, o užpakaly važiuojantys, tikriausiai, keikdamiesi staigiai stabdo, kad neįbelstų į Colto užpakalį. Šiaip valdymas nesunkus, "moteriškas". Langai dideli, veidrodžiai irgi, matomumas - geras. Tiesa, priekinio lango apipūtimas nekoks, nes įtaisyta tik viena nedidelė stiklo apipūtimo kiaurymė vidurinėje panelio dalyje, Žiemą, ar drėgnesniu oru tenka labai ilgai birbinti variklį ir laukti, kol bus nudžiovintas langas. Arba "maloniai" darbuotis grandikliu ir skuduru. Variklis 1,3 litro. Tokiai mašinai, kuri su vairuotoju ir bent vienu keleiviu sveria virš 1,1 t - ryškiai per mažas. Nors rašoma, kad galia siekia 95 AJ, tačiau ta galia gali būti panaudota nebent vokiškame autobane. Lietuvos gatvėse ir keliuose labiau būtų reikalingas didesnis sukimo momentas, o jo kaip tik trūksta. Tokiu atveju ir "gazas-dugnas" nelabai padeda, nes kuro tiekimo sistemos elektronika neleidžia greitai išvystyti didesnės galios, sustojus prie šviesoforo piko metu. Šiaip variklis vedasi gerai tiek šaltas, tiek karštas, važinėjant mieste 100 km suvalgo iki ~9 ltr a95 benzino. Kaštai nedideli, kadangi mašina nauja ir jokių išlaidų remontui dar neatsirado. Visas išlaidas sudaro kasmetinė TA autorizuotame centre (kažkur iki 400 lt). Na, dar retkarčiais nuplauti, žieminio langų ploviklio užpilti, pakabinti kokį kvepiantį niekniekį. Jeigu tikėti autoplius.lt, tai per pora metų tokia mašina nuvertėja perpus ir dabar galėtų kainuoti ~22 kLt, bet realiai tai už tokią kainą niekas nepirktų, todėl teks ją drožti ilgai ir nuobodžiai, kol betiks tiktai Kuusakoskiui. Pirkti tik su pačiu galingiausiu tos serijos varikliu (1,5 ltr) ir automatine transmisija. Turėti galvoje, kad smulkūs elektriniai gedimai gali virsti didelėmis problemomis ateityje, nes pats plikomis rankomis ten nelabai ką padarysi.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Space Star
  Maži    ColtColt 
  Kompaktiniai   ColtColt  
  Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo 
  LancerLancerLancer
  Carisma  
  Vidutiniai   GalantGalantGalant 
  Kupė  EclipseEclipseEclipseEclipse 
  Mini krosoveriai    ASX
  Krosoveriai    OutlanderOutlanderOutlander
    Eclipse Cross
  Visureigiai   PajeroPajero
   Endeavor 
  Pikapai   L200L200L200
  Mini vienatūriai   Space Star  
   i-MiEV
  Vienatūriai   Space WagonSpace WagonGrandis 
  Sportiniai  3000 GT  
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai