Markės
871 iš 1434
Mitsubishi 3000 GT 1990 - 2001
Mitsubishi 3000 GT, 1990 - 2001
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.26% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 4
35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)26% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Mitsubishi 3000GT yra sportiškas kupė/kabrioletas gaminamas kartu su dvyniu Dodge Stealth Šiaurės Amerikoje. 3000GT buvo skirtas konkuruoti su Mazda RX-7, Nissan 300ZX, Skyline GT-R ir Toyota Supra automobiliais. Ištisą dešimtmetį tai buvo Mitsubishi flagmanas, turintis naujausias to meto technologijas: nuolatinę visų varomųjų ratų sistemą, keturių vairuojamų ratų sistemą, aktyvią aerodinamiką su automatiniais priekiniu ir galiniu spoileriais, elektronikos pagalba valdomą pakabą. Reikia paminėti, kad daugelis šių naujovių nebuvo montuojamos į vėlesnius modelius. 1995 ir 1996 metais buvo gaminamas 3000GT SL kabrioletas su kietu vieno mygtuko paspaudimu automatiškai sulankstomu stogu, tačiau modelis nebuvo populiarus (tačiau būtent 3000GT SL išpranašavo MercedesBenz SLK pasirodymą). Galingiausia versija turėjo DOHC 24v V6 variklį su dviem turbinom ir įspūdinga 221 kW (300 AG)/6000 rpm galia ir 415 Nm/2500 rpm sukimo momentu.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Šiaurės Amerikoje Mitsubishi 3000Gt buvo parduodamas kaip Dodge Stealth.

3000Gt buvo unikalus automobilis – jis turėjo keturių vairuojamų ratų sistemą, aktyvią aerodinamiką su automatiniais priekiniu ir galiniu spoileriais, elektronikos pagalba valdomą pakabą.

1995 ir 1996 metais buvo gaminamas 3000GT SL kabrioletas su kietu vieno mygtuko paspaudimu automatiškai sulankstomu stogu. Būtent 3000GT SL išpranašavo MercedesBenz SLK su panašiu kietu stogu pasirodymą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 4
whydaz | 2011-12-14
Mitsubishi 3000GT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mašinytė nereali, čia būtų jau ketvirtas aparatas per 10 metų, važiuoja gerai, ant kelio stovi be priekaištų, atrodo irgi nepigiai, aišku benzas biški kandžioja, bet užtat visa kita tai kompensuoja. 3.0 16v DOHC keičiau tepalus, filtrus, diržus, kompensatorius.
Pilnas atsiliepimas...
GT3000 | 2009-08-27
Mitsubishi GT3000
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Na ka galiu pasakyt, vertas demesio auto tiems kas supranta, nes kam nesupranta neiaishkinsi kdl tiek i ja pinigu idejai nes pasak ju 94 metu tai jau senas auto. bet palaukit ash manau kad jusu 2000 metu slyvos supus greiciau negu musu GT3000 nes auto visas beweik PLASTMASINIS. Man auto patinka tuom kad lb stabilus ant kelio, galingas, lb patogus vairuoti, ir ishskirtinis gatveje nors ir 94 metu. tik vienas minusas pas mane kad LIUKO nera. 3.0 24V DOHC Dariau variklio kapitalini remonta (pilna) 1000 EUR., keiciau zvakes,(dejau platinines), laidus, visus filtrus, GREEN oro filtras. Dirzus keiciau visus. Sankaba keiciau. viska beveik :D. Siuvau salona oda (Ryza) :D 1000EUR. Pirkau R-18 su padangom 4200LT. Aparatura dejau 3000LT.
Pilnas atsiliepimas...
naglis | 2009-03-02
Myliu si automobili
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai valdomas, neteko vazineti su geriau valdomu automobiliu. Siaip komfortiskas ir malonus automobilis, smagus vairuoti. Grazus ir issiskiriantis dizainas.
Minusai – daug valgo kuro, labai kieta pakaba, kuri kartais igrista kai vazineji su tokiu automobiliu kasdiena.
Turiu 1991 metu Mitsubishi 3000GT SL jau kokiu tris metus. Teko ji remontuoti – kapitaliai remontuoti varikli, bei tvarkyti transmisija. Taciau as zinojau, kad perku automobili su kai kokiais gedimais, nuo to laiko su juo vazineju vos ne kasdien. Ir labai dziaugiuosi: automobilis atrodo labai iskirtinai, valdomas labai gerai. Pas mane 18 coliu ratlankiai su 225 ir 245 plocio padangomis, todel aisku kaip automobilis stovi ant kelio. Viduje – sedynes labai komfortiskos, o ir vietos tikrai pakanka, nors esu ne is mazuju. Labai gera klimato kontrole, puikiai laikosi numatytos temperaturos. Automobilio spalva - "Fiji Blue Metallic". Labai puikiai tinka, ryski, iskarto pritraukia aplinkiniu demesi. Siaip automobili tikrai priziuriu, gal todel jis man nebyra, yra pakankamai patikimas. Aisku ieskoti detaliu yra tikras vargas, todel daznai siunciuosi is JAV. Taciau kol kas neteko ieskoti kebulo daliu, kuo labai dziaugiuosi :) Jei ieskai automobilio su labai didele dinamika – sis automobilis ne tau. 3 litru V6 variklis nors ne silpnas, taciau automobilis irgi ne lengvas ir sakyciau nera labai dinamiskas pasirinkimas. Tai ne tas variklis, kuris spaudzia prie sedynes. Taciau automobiliu smagu kruizint, vaziuojant kokiais 180-200km/h 3000GT vis dar turi smarves greitetis. Rekomenduoju kas nori isskirtinio, smagaus, taciau nebrangaus automobilio. Dabar ji galima nupirkti beveik uz kapeikas.
Pilnas atsiliepimas...
ATLANTAS | 2007-10-21
MITSUBISHI 3000 GT VR-4 TWIN TURBO
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
na ka galiu pasakyt-ZVERIS ne masina!!!! labai buvau nustebintas pasakisku variklio sukimo momentu,labai puikiom vairavimo savybem ir nepaprastu stabilumu kelyje.posukiuose stabilesnis nei britva,ta isbandziau su savo ddraugais ,ir persekiojamas policijos pareigunu..galiu pasakyt kad jiems su savo audi,skodom ir golfais dar ne greit tokius aparatus pasigaut..1,2 pavara staigiai paspaudus axeleratoriaus pedala reiktu stipriau laikyt vaira ,kad is ranku nisplestu...Siaip tokia masina kiek skaudoka del bendzino,nes ir graziu vaziavimu pasiima 12-16 litriuku!!!Lyginant su tos pacios klases kitais Japonu monstrais kaip Toyota Supra,Nissan 300ZX,Nissan Skyline,ar Mazda RX-7, 3000 gt yra pats  sunkiausias.. varikliai yra visiskai nieko nelyginti su tokiu paciu metu BMW...priesingai nei BMW jie labai atsparus aukstai temperaturai,galit but ramus,variklio galva tikrai netrux ir nesusiraitys jei temperatura ir sox iki kritines ribos.Tai man jau buvo,kai uzsikirto pasenes termostatas ir parejo vandens pompa..Varikliukas tas extremalias temperaturos permainas labai puikiai atlaike...siaip 3000 GT, tai tox masiniukas kuri reitu mylet,ir gerai priziuret,keist laiku tepalus ir karts nuo karto prasiplaut varikli su kokybisku variklio plovikliu,nes gali but susikaupe nuodegu galvoj,o tai gali lemti kompensatoriu kleksejima...jokiu budu nepilti jokiu brangiu lenktyniniu tepalu,skirtu visai kitokiems varikliu rezimams...geriausia alyva butu visiskai sintetine 5-40w klampumo....na kas liecia detales,tai jos galiu pasakyt yra tikrai gan nepigios ir ju toli grazu negausit kiekvienoj parduotuvej... 3.0i 24v DOHC keiciau pagrindini dirza, amortizatorius, stabdziu diskus su kaladelem, vandens pompa.... zodziu dariau pilna servisa tolesniam explotavimui sau.
Pilnas atsiliepimas...
 
Mitsubishi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini     Space Star
  Maži    ColtColt 
  Kompaktiniai   ColtColt  
  Lancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer EvoLancer Evo 
  LancerLancerLancer
  Carisma  
  Vidutiniai   GalantGalantGalant 
  Kupė  EclipseEclipseEclipseEclipse 
  Mini krosoveriai    ASX
  Krosoveriai    OutlanderOutlanderOutlander
    Eclipse Cross
  Visureigiai   PajeroPajero
   Endeavor 
  Pikapai   L200L200L200
  Mini vienatūriai   Space Star  
   i-MiEV
  Vienatūriai   Space WagonSpace WagonGrandis 
  Sportiniai  3000 GT  
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai