Markės
707 iš 1426
Lexus IS 2005 - 2013
Lexus IS, 2005 - 2013
57Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.41% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 7
1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)18% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Lexus IS 2005 - 2013Lexus IS 2005 - 2013Lexus IS 2005 - 2013Lexus IS 2005 - 2013Lexus IS 2005 - 2013Lexus IS 2005 - 2013Lexus IS 2005 - 2013Lexus IS 2005 - 2013Lexus IS 2005 - 2013Lexus IS 2005 - 2013
Naujas IS modelis tapo visiškai nauju projektu. Šįkart nebegaminamas nepopuliarus universalo kėbulas, tačiau pristatyta visų varomųjų ratų sistema. Naujas IS yra antras Lexus modelis turintis taip vadinamą “L-finesse” dizaino stilių. Jam būdingas dinamiškas stilius su persipinančiomis subtiliomis linijomis ir kupė profiliu, pirmas toks buvo Lexus GS. Palyginti su pirma karta IS modelio interjeras yra paprastesnis, tipiškas Lexus interjeras su prabangos akcentais. Galingiausia speciali IS F versija turi net 5.0 L V8 variklį su 416 AG (310 kW)/6600 rpm galia ir 503 Nm/5200 rpm sukimo momentu, dinamika nuo 0-100 km/h per 4.3 sekundės, o maksimalus greitis 270 km/h. Tai rimtas konkurentas vokiškiems prabangiems kompaktinės klasės sedanams, tokiems kaip BMW M3. Nors testuojant pažymima, kad Lexus vis dar negali prilygti BMW vairavimo ir ryšio su keliu savybėmis. Antros kartos IS sulaukė didžiulės sėkmės visose rinkose – 2006 metais jo pardavimai padidėjo visais 332 %. JAV rinkoje jis tapo vienu iš dešimties paklausiausių prabangių automobilių ir pačiu populiariausiu Lexus modeliu.
Antros kartos IS sulaukė didžiulės sėkmės visose rinkose – 2006 metais jo pardavimai padidėjo visais 332 %. JAV rinkoje jis tapo vienu iš dešimties paklausiausių prabangių automobilių ir pačiu populiariausiu Lexus modeliu.

Automobilis buvo naudojamas žiedinėse lenktynėse, tokiose kaip Super GT,  čempionatuose.

2006 ir 2007 Lexus IS 350 V6 variklis buvo išrinktas tarp geriausių dešimties (pagal Ward's Auto).

2006 metais laidoje „Top Gear“ Lexus IS buvo išrinktas geriausiu prabangiu metų automobiliu. Toje pačioje laidoje 2005 metais savininkų apklausoje Lexus IS tapo antruoju labiausiai pasitenkinimą sukeliančiu automobiliu po Honda S2000.

2006 Kanados metų automobilio rinkimuose Lexus IS pelnė prizą už geriausią metų technologiją, o 2006 ir 2007 metais Australijos metų automobilio rinkimuose pelnė geriausio prestižinio automobilio apdovanojimą.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 7
Tomas | 2017-01-05
Lexus IS220
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugus, valdomumas, gera garso izoliacija, gero salono kokybė, gausi įranga.
Jaučiasi turbinos duobė, mažai vietos gale.
Vairuoju automobilį jau dvejus metus ir prisipažinsiu vis dar džiugina pasirinkimas. Automobilis smagiai stovi ant kelio,dinamiškas, kokybiškos salono detalės, gera garso izoliacija, džiugina ir toki dalykai kaip beraktė užvedimo sistema, galinė vaizdo kamera, tuoch ekranas, vintiliuojamos sėdynės. Automobilio gale nėra daug vietos, nors bazė 5cm didesnis už trečiuką BMW. Talpi bagažinė kuri atsidaro nuo pultelio ir Mark Levinsos garso aparatūra, Aux junktis, Navigacija prie kurios reikia priprasti ir atlikti nemažai žingsnių tačiau labai tiksli. Reikia priprasti prie sankabos, jaučiama turbo duobė, asmeniškai man reikėjo savaitės laiko priprasti. Tikras malonumas važiuoti ilgas distancijas, palyginus kaip tokios bazės automobiliu. Geros šviesos, tik vis dar nepriprantu prie posūkių rodymo, persirykiuojant reikia laikyti rankenėlę rodant posūkį arba pilnai dajunkti rankenėlę, kas vokiečiams auto pakanka spustelti ir sumirksi tris kartus. Variklis dirba pakankamai garsiai, nors salone nesigirdi to visai. 2.2 130kw pilnai pakanka. D4D nemėgsta prasto kuro, purkštukų problemos pasitaiko nedažniau nei pas vokiečius, ir kažkokios ypatingos priežiūros nereiklaujanti variklis. Keisti laiku tepalus, filtrus ir problemų nebus. Nėra įtin taupus variklis, mieste vidutiniškai 8,2l/100km dėl dpf, egr filtrų kurie ankščiau ar vėliau prašosi lauk. Nors mano rida 200k problemų su filtrais dar neturėjau. Per du metus neskaitant einamų dalykų (kuro filtrai, tepalai ir t.t.) pirkau šrote žibintų aukščio reguliatoriu (40eur). Važiuoklė tikrinausi du kartus servise kurie nenustatė jokių gedimų. Važiuoklė stiprioji pusė šio automobilio. Detalės nekainuoja brangiau nei vokiškų automobilių, o nuvertėjimas mažesnis minėtų markių automobilių.Tai tiek. Puikus, išskirtinis, dinamiškas automobilis. Jei yra galimybė pasitikrinti servise. Nupirkus gero stovio, retai teks lankytis servisuose. Sėkmės :)
Pilnas atsiliepimas...
Jonas | 2016-01-17
Lexus
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, garso izolecija, komfortas.
Kuro sąnaudos
Ištikro šaunus automobilis manevringas, išvaizdus, turi pakankamai galios, atsijungus visas sistemas galima pajusti galinių varomų ratų malonumą. Pačio automobilis pragyveno pirmąją žiemą ir prie -25 jokių problemų su užsivedimų. Puiki garso izolecija, taip pat kebulo kokybė. Degalų sąnaudos gali šiektiek paplešyti piniginę, tačiau tai verslo klasės automobilis !
Pilnas atsiliepimas...
Lexus gerbėjas | 2015-06-22
Lexus IS 220d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, prabangus, kokybiškas bei tylus.
Mechaninė pavarų dėžė prastai sureguliuota dėl ko mieste nėra ypatingai malonu važinėtis.
Ne taip senai nusipirkau šį automobiliuką. Apsisprendimą pirkti šį automobilį nulėmė tai, kad jis gražus bei patraukia žvilgsnį. Iš esmės tai prabangus automobilis, nes tiek išorėje tiek viduje viskas pagaminta su užmoju ir apgalvotos visos detalės. Įrangos automobilyje yra daug, manau visa kokios tik reikia patogiam vairavimui ir naudoju ją visą, nėra nieko nereikalingo. Variklis smagus, trauka labai gera, tačiau mechaninė pavarų dėžė nėra labai patogi mieste, nors važiavimas užmiestyje atperka viską, nes variklio negirdėti,o reikalui esant lenkimui galios daugiau nei pakanka. Esu girdėjęs daug atsiliepimų apie šį variklį ir dauguma jų nėra geri, nors jeigu prižiūrėsite jį, laiku atliksite aptarnavimus, išvalysite EGR vožtuvą bei patikrinsite antifrizo lygį ir pan. manau problemų tikrai nebus. Išlaidos automobilio aptarnavimui nėra mažos, neapsigaukite, nes eilinis aptarnavimas kainuos vienu kitu šimtu daugiau nei įprastų "tautovežių". Manau, kad jeigu nepagailėsite pinigų jo priežiūrai - galutiniame rezultate išlaidos skirtos automobilio gedimams šalinti bus kur kas mažesnės nei gali pasirodyti. Nuvertėjimas jaučiamas, bet neišskirčiau jo kaip itin didelio, apskritai manau, kad automobilio su tokiu kiekiu įrangos kaina nėra išpūsta. Pagrindinis patarimas - nepirkite katės maiše ir netikėkite ką pardavėjas Jums sako, nes jo pagrindinis tikslas parduoti Jums automobilį - patikrinkite automobilį servise, padarykite variklio ir kitų mazgų diagnostiką rimtame servise ir jeigu barška šarnyras ar pan. nekreipkite ypatingo dėmesio, nes tai nėra brangiausia automobilio dalis.
Pilnas atsiliepimas...
kaunas | 2015-01-17
LEXUS
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Su dizainu sukurtas, patikimas, greitas,tylus, kviečiantis vykti kuo tuoliau
EGR vožtuvas kemšasi jei bandysi ekonomiškai riedėti...
Lakstau su šia auto jau 7 metus ir jis man neatsibosta... Greitas, tylus, kokybiškai sukrestas, storam žmogėnui tikrai netinka vietos tikrai truks, greičių dėžė nėra smagi o šeip viskas liuks. 110000 km nulekus maloniai stebina gera važiuoklė keičiau tik vieną pr.guolį ir kalades su diskais :) Buvo pradegusi galvos tarpine čia liga :( pratesta garantija pagelbejo
Pilnas atsiliepimas...
edvardas | 2014-07-13
lexus is 220d
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tylus , patogus
mazokas seimai
smagus automobilis gera garso izoliacija
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2012-08-09
Itin malonus automobilis, tačiau ne tobulas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikiai veikianti pakaba, gera ir naudinga įranga, tylus salonas, gana galingas variklis
Kaprizingas variklis, nekokia pavarų dėžė, ne itin praktiškas ir ekonomiškas
Važinėju su Lexus IS220 dyzeliniu 2006 metų gamybos automobiliu kokius kelis mėnesius, taigi galiu pakomentuoti jį. Pirmiausiai tai gražus automobilis, nors ir gatvėje neatrodo iššaukiančiai. Manau, didžiausi privalumai viduje – malonios odos sėdynės, puiki pozicija už vairo, labai patrauklus skydelio apšvietimas, viskas patogu, po ranka. Labai praverčia tiek sėdynių šildymas, tiek vėdinimas. Sėdynės ir vairas automatiniai, su atmintim, tačiau kadangi vairuoju vienas tai retai prireikia tuo naudotis. Navigacijos dar nesu instaliavęsis, tai sunku ją komentuoti, tačiau labai naudinga galinio vaizdo kamera. Tiesa, prie jos reikia kiek priprasti, tačiau paskui būna fun, ypač dėl to, kad sukant vairą yra rodomos linijos kuriomis automobilis judės, taip pat rodomos pavojingos zonos. Navigacija yra touchscreenas, todėl ją valdyti labai patogu, paprasta ir malonu. Lygtais yra ir telfo valdymas balsu, tačiau man nepavyko jo pasijungti. Šiaip viskas pagaminta su dėmesiu, todėl interjeras labai malonus. Tiesa ant galinių sėdynių vietos mažoka, o ir galinės sėdynės neatsilenkia, todėl su didesniais kroviniais nieko nesigaus. Malonu tai, kad borto kompas kuro sąnaudas rodo labai tiksliai, užvedimo mygtukas irgi yra fun. Minusas – dyzeliniai varikliai nekomplektuojami su automatinėmis pavarų dėžėmis. Bent jau gamintiems 2006-2008 metais. Pakaba veikia puikiai – yra minkštoka, gerai aborbuoja nelygumus ir yra tyli, tačiau sportiškumo nepajusite, tačiau tam šis automobilis ir nesutvertas. Bent jau su dyzeliniu varikliu. Variklis turi nemažai AG, bet daug ką gadina prastai sureguliuota pavarų dėžė. Automobilis prie žemų apsukų visai nevažiuoja, spaudi spaudi, o tada stipriai šauna į priekį, sunku išlaikyti viduriuką. Šiaip variklis mėgsta tikrai labai aukštas apsukas. Tačiau važiuojant 3, 4, 5 bėgiu nesijaučia turbo duobės. 6 bėgis reikalingas tik nuo 110-120 km/h. Kitas niuansas – ekonomija. Nesitikėkite didelės ekonomijos. Vasarą mieste automobilis ima 8, o jei paspaudi ir 9-10l/100km. Užmiestyje nebogai – galima važiuoti su kokia 6l/100km. Bet nieko labai įspūdingo. Pats variklis yra sudėtingas ir kogero brangus remontuoti. Yra DPF dalelių filtras. Sako, kad jam reikia karts nuo karto duoti prasivažiuoti kokius 10km stabiliai aukštomis apsukomis, kad filtre sudegtų surenkami suodžiai. Turi variklis ir EGR vožtuvą, kurį reikia kartą per metus valyti. Teko tai daryti – tai suodinas likau nuo kojų iki ausų galiukų. Darbas visam pusdieniui :D Patikimumo kaip reikalas dar patikrinti nepavyko. Manau, problemų su pakaba ar elektronika neturėtų būti. Tačiau variklis labai lepus. Šio dyzelinio DCAT variklio problema yra ta, kad jam prapučia galvos tarpinę, ko pasekoje susikraipo galva. Tai atsitinka dėl aušinimo problemų. Dažnai skystį leidžia pro pompą, todėl ją reikia sekti. Tik nusipirkęs turėjau problemų su aušinimu – bet man jį leido pro išsiplėtimo bakelį. Skylutė buvo lb maža, net ant užvesto variklio pro ją nebėgo, tačiau bėgdavo tik prie apkrovimų ir išbėgdavo daug – kartais po litrą per dieną. Teko pirkti naują bakelį. Prieš perkant būtina atlikti vieną arba abu testus DCAT varikliui – ar neleidžia aušinimo skysčio į cilindrus ir ar ne leidžia dujų į aušinimo skystį. Tai daro atstovybėse, kainuoja nedaug – kokia 50Lt. Taip pat reiktų patikrinti skysčio šlangą ateinančią į radiatorių – ji neturi būti labai kieta. Tai svarbu, nes remontas kainuos vieną kitą tūkstantį. IS būna labai skirtingos komplektacijos – nuo itin paprastos iki labai geros, todėl jų kaina gerokai skiriasi. Tačiau patarimas pirkti geresnės komplektacijos automobilį, nes tie privalumai tikrai atsiperka. Pirmiausia, kad būtų odinės sėdynės, nes prie jų visada eina elektroninis valdymas, beveik 100proc šildomos ir vėdinamos ir kartais būna atmintis, kuri kartu eina su vairo automatiniu valdymu. Kitas patarimas pirkti su navigacija, kadangi prie jos iškarto eina galinio vaizdo kamera ir MarkLevinson aparatūra su surroundu, patikinu – tai išties nerealus dalykas.
Pilnas atsiliepimas...
Raulis | 2009-03-03
Automobilis, kuris sukelia dvejopas mintis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tai labai puikiai atrodantis automobilis, be galo malonus viduje, kartu isskirtinis. Visur jauciamas demesys detalems. Variklis pakankamai ekonomiskas, na toks vidutiniskas. Daug ivairios papildomos irangos.
Variklis galetu buti dinamiskesnis, tai nera labai erdvus automobilis. Svarbiausia – tai nera sportiskas automobilis kaip, kad gali pasirodyti is pirmo zvilgsnio.
Man istiesu patinka kupe automobiliai, taciau sis automobilis is pirmo zvilgsnio paverge mane. Jo dizainas, stilius nuostabus. Tiek isoreje, tiek viduje jauciamas isbaigtumas, unikalus Lexus stilius. Kaip sedanas automobilis tikrai neblogai valdomas, taciau lyginant su kupe automobiliais jis prilygti negali. Be abejo taip lyginti nera teisinga, taciau BMW 3 serijos siuo poziuriu yra geresnis. Todel IS nera labai smagus vairuoti. Viduje tikrai tylu, garso izoliacija tiesiog puiki – vaziuojant nesigirdi jokiu trikdanciu garsu is isrores. Sedynes valdomos elektra 10 krypciu. Automobilis turi daugybe ivairios aukstu technologiju irangos – laisvu ranku iranga, galinio vaizdo kamera, adaptyvus ksenoniniai zibintai, balsu valdoma GPRS sistema ir daug kitu idomybiu. Tiesa navigacijos sitema naudoti nera paprasta, o ir tikslumas jos nera didelis. Visgi IS interjeras labai geras – prabangus, odinis, medzio intarpai vaizdo negadina. Galbut plastikas ir nera toks kokybiskas kaip tarkim naujoje Audi A6, taciau visgi IS yra A4 modelio konkurentas. 2.5 litro variklis nera blogas, taciau galios is jos noretusi daugiau. Taciau tai nera tikras sportinis automobilis. Manau daugeliui sio variklio pilnai pakaks. Be to jis yra pakankamai ekonomiskas, vidutiniskai 10-12 litru/100km.
Pilnas atsiliepimas...
 
Lexus modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai    CT
  Vidutiniai   ISISIS
   IS F 
   HS
  Dideli   GSGSGS
   ESESES
    GS F
  Reprezentaciniai   LSLS
  Kupė   SCSC RC
    RC F
  Krosoveriai     NX
  Visureigiai   RXRXRXRX
   GXGX
  Dideli visureigiai   LXLX
  Sportiniai    LF-A 
    LC
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai