Markės
869 iš 1911
Kia Sorento, (XM) 2009 - 2015
54Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.03% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 4
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)16% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Ekonomiškas
  • Daugybė standartinių funkcijų
  • Padoraus dydžio trečios eilės sėdynės
  • Sportiškas valdymas
  • Galingas V6 variklis
TRŪKUMAI
  • Penkių vietų modeliui trūksta slankiojančios antrosios eilės sėdynių
  • Ilgesnis nei vidutinis stabdymo kelias
Naujasis Sorento yra pirmasis Kia modelis, kuris buvo surenkamas JAV. Nuo šiol Sorento nebus gaminamas ant rėminės konstrukcijos, dabar automobilis yra ne tik lengvesnis, geriau valdomas, turi visų ratų nepriklausomą pakabą, tačiau turi ir ekonomiškesnius mažesnio tūrio 4 cilindrų variklius. Naujojoje Zelandijoje automobilis buvo išrinktas metų visureigiu dėl puikaus dizaino ir dėl to, kad puikiai atlieka savo kaip visureigio misiją, taip pat už puikius variklius. Automobilio dizainas taisyklių nelaužo - visureigis atrodo solidžiai, tvirtai, tačiau išsiskirti iš kitų panašių automobilių neketina. Dėmesį patraukia masyvus priekinis bamperis, pailgos formos žibintai, chromuotos radiatoriaus grotelės, o gale didžiuliai kvadratiniai žibintai. Pirkėjai, priklausomai nuo rinkos, kurioje bus parduodamas automobilis, galės pasirinkti vieną iš 4 siūlomų variklių. 2,2 L darbinio tūrio dyzelinis motoras išvysto 197 AG galią ir 435 Nm sukimo momentą. Benzininių variklių mėgėjai gali pasirinkti 2,4 litro 174 AG ir 225 Nm variantą. Galingiausias agregatas yra 3,5 L V6 tipo motoras, pasiekiantis 277 AG galią ir 335 Nm sukimo momentą. Taip pat buvo pristatytas variantas varomas suskystintomis dujomis, šis modelis turi 2,7 litro variklį su 165 AG ir 244 Nm. Sorento yra parduodamas tiek su priekiniais, tiek su visais keturiais varomaisiais ratais ir su 5 arba 6 greičių mechanine bei automatine pavarų dėže. Pučiant hibridinių automobilių vėjui, Kia taip pat nusprendė sužibėti - 2009 metų Frankfurto tarptautinėje automobilių parodoje naujovių mėgėjai turėjo progos išvysti Kia Sorento Hybrid. Šis modelis turi pakankamai galingą, tačiau nedidelį 1,6 L darbinio tūrio dyzelinį motorą su turbina, pasiekiantį 163 AG, kartu montuojamas ir 40 AG elektrinis variklis. Į aplinką šis variantas išmeta tik 119 g/km CO2 dujų. Anot gamintojų, naują modelį turėtų lydėti pirmtako sėkmė.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Kia Sorento yra pirmas kompanijos modelis gaminamas Jungtinėse Amerikos Valstijose.

Automobilis pasižymi itin gerais saugumo testavimo rezultatais (Europos Euro NCAP, Australijos ANCAP, JAV IIHS).
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 4
2021-12-17
Kia Sorento 2.2. TDI, 2010 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Paminėti komentare
Paminėti komentare
Šiaip automobilis paliko daugiau gerų atsiminimų. Sukosi neįtikėtinai gerai, buvo dinamiškas kaip tokio svorio aparatas, valdėsi ir stovėjo ant kelio gerai, turėjo didelę bagažinę su trečia eile sėdynių kurios taip ir nepanaudojau, bet kai buvau pats įlipęs - visai patogia. Na o dizainas tikrai ne kaip tų metų mašinai-puikus. Kuro sąnaudos pas mane buvo didesnės nei deklaruojamos ~9 L/100km, važiuojant mišriai, nevengiant paspaust gazą. Nuvažiavau per 2 metus ~80 0000 km, per tą laiką pavesdavo vienas ar kitas daviklis. Pirmą kartą - kuro filtro daviklis - rodė kuro filtre esantį vandenį ir įjungdavo avarinį važiavimo rėžimą - iš šroto pakeičiau nauju už 10 eu, problema dingo. Vienu metu buvo pradėjusi stipriai dūminti, užteko pakrutinti išmetimo sistemos jutiklius ir elektronines jungtis - susitvarkė. Iš smulkesnių problemų - lauko temperatūros daviklis - pusę metų rodė pieno riebumą, tada susitvarkė. Buvo problemų su automatine pavarų dėže - važiuojant tolygiai apie 50-60 km/h greičiu, mašina pradėdavo truksėti ir tampytis, lyg nežinotų kokią pavarą jungti - būdavo gana nemalonu ir neištvėrus spausdavai gazą, tačiau tai būdavo ne visada. Dėl tos pačios pavarų dėžės buvo rūpesčių, kai metė avarinį važiavimo režimą, kai automobilis blokuodavo apsukas, ir jau maniau reikės mokėti didelius pinigus, bet. Nuvariau pas rimtą automatinių dėžių meistrą, kuris pastebėjo, kad sunkiai juda pavarų svirtis ir nusiardęs oro filtrą per 15 minučių ųž tiek pat eurų pramankštino ir sutepė pavarų svirties trosą ir problema išgaravo. Dar galima pridurti, kad kelis kart tvarkiau važiuoklę (tarpines ir granatos gumas), keičiau stabdžių diskus, restoravau visus suportus, keičiau alkūninio veleno skriemulį, kuris gan greitai visiškai atplyšo ir nebesuko diržo ir mano vairo striprintuvas parkuojantis dingdavo. Bet tai manau einamos problemos ir ypač artėjant prie 300k ridos.
Pilnas atsiliepimas...
2018-10-27
Geras automobilis 2015 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškumas, salono apdaila, matomumas, geri priekiniai žibintai, didelė bagažinė
maža galinė salono dalis, nepakankama galia, pakaba sugenda esant didesnėms apkrovoms
Nusprendžiau parašyti atsiliepimą, nes pavargau atsakinėti į tokius klausimus: "Kodėl pirkai Korejietišką automobilį už beveik 40000 Eur?" Ir panašiai. Vairuoju daugiau nei 15 metų, daug keliauju, vairavau ir europinius automobilius, japonus ir amerikiečius. Pradėjau nuo sedanų, dabar beveik penkerius metus vairuoju visureigius. Šiuo metu Kia salone, jam atliekamas standartinis techninis aptarnavimas. Su šia mašina kolkas neturėjau jokių bėdų. Praėjusiais metais mes keliavome po Europą 7 000 Km. Ir nei vieno gedimo, nors važiavom visiškai skirtingomis sąlygomis - nuo kalnų ir šalčio iki šiltų pakrančių. Bet tai ne apie tai. Pradėsiu nuo salono - Iškarto man patiko sėdynės, nors daugelis sako, kad nemalonus porankis. Patogiai įsitaisiau iš karto, nereikėjo priprasti. Vairą laikau su dešine ranka, kairioji ant porankio. Gale šiek tiek ankštoka, galine erdvę galėtų padidinti aukojant bagažinę. Aš bent jau sumažinčiau bagažinę, man nereikia tokios didelės bagažinės. Tačiau keleiviai dėl ankštumo dažnai skundžiasi. toliau - prietaisų skydelis - labai informatyvus, viskas yra labai kontrastinga ir aišku kaip dienos šviesoje, taip ir naktį. Akių visai nevargina, naktį galima važiuoti be jokio nuovargio. Žinoma, prie viso to prisideda geri priekiniai žibintai. Klimatrinikas kažkaip nenori veikti, nesvarbu, kaip aš bandžiau jį konfigūruoti. Pripratau prie to - retkarčiais reikia pakoreguoti, bet ne daugiau. Lietaus jutiklis yra netobulumo čempionas. Kelionėje jis parodė, kad visiškai nekontroliuoja pats savęs. Ypač tada, kai krito lengvas sniegas ar lietus. Naudojau rankinį režimą. Lietus (dulksna) veikia gerai. Važiuoklė - vidutiniškai kieta, tačiau ant pakrauto automobilio trūksta minkštumo. Aš nežinau, kaip pasakyti - dažnai pakrato, ypač važiuojant per gulinčius policininkus. Ant trasos važiuoti labai malonu, nereikia pastoviai laikytis įsikibus vairo. Važiuoja stabiliai tiesiai, nesimėto į šonus. Stabdžiai yra pakankamai jautrūs ir pakankamai stiprūs tokiai masei. Variklis - puikus, tačiau mažokas. Jei jis būtų apie trijų litrų tūrio, kalbos net nebūtų. Tačiau dėl tos mažalitražių variklių mados, paveikslas tampa ne toks gražus - trūksta galios trasoje ir mieste. Galios trūkumas iš kart gadina dinamiką ir taip pat padidėja triukšmingumas. Esant reikalui, trasoje galima išspausti padorų greiti. Bet jei neskubėsite, nemažai sutaupysite degalų (greitkelyje iki 9, mieste 12). Automobilis yra subalansuotas, gana darnus, bet tinkamas tik tam tikriems vairuotojams - ne labai mėgstantiems greitą važiavimą, tiems, kurie mėgsta komfortą ir patogų judėjimą. Tokiems žmonėms, ši mašina gali būti naudinga ilgus metus.
Pilnas atsiliepimas...
2018-09-21
2.2 CRDI 145kw 4wd
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, aukštas džipukas
Galėtu būti minkštesnis
Auto turime nesenai. Pirkome turguje, atvarytą iš Vokietijos. Atrodo labai gražiai. Kolega gal truputi perlenkė su kuro sąnaudom. Mieste valgo drąsiai 10ltr. Užmiestyje važiuojant iki 100-110km/h ne mažiau 7,8ltr. Labai manevringas, minkštumu nepasižymi kaip vokiečiai bet norma. Nusipirkus valėm kuro padavimo kolektorių. Kainavo salone 80€
Pilnas atsiliepimas...
2017-11-06
Kia sorento 2010 2.2 CRDI 145KW 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, gera dinamika, mažos kuro sanaudos, auto dydis, aukštas sėdėjimas, stabilumas.
Plastikas, kietos sėdynės.
Reiktu pradėti nuo to, kad tai paprastas, bet geras parketinis džipukas. Kas jame patiko, tai "pats tas" dydis, labai ekonomiškas - jeigu nespaudi akseleratoriaus iki dugno, mano važiavimu - vidurkis 8,7ltr/100km., santykis maždaug 65% miestas ir 35% užmiestis, kartais paspaudžiu, kartais ramiai važiuoju (kaip ir kiekvienas 40-45 metų vairuotojas), gan aukštai sėdynės - gerai matosi kelias, dideli (tiksliau labai dideli) šoniniai veidrodėliai - labai gerai matosi šoninis vaizdas, vidutiniškai nei kieta, nei minkšta važiuoklė, nesvyrantis ant posūkių, valdymas lengvas - nepasakyčiau kad tai SUV, labai geras apsisukimo spindulys (nustebino), o labiausiai nustebino dinamika - tikrai nesitikėjau, kad tie 145KW taip gali pajudinti šitą mašiną, užmiestyje važiuojant 110km/h apie 6,5ltr/100km. - nežinau kito SUV, kuris būtų tokio dydžio ir toks ekonomiškas. Kas jame nepatiko, tai priekinės panelės plastikas, žiūrint neatrodo, kad tai plastikas, bet palietus - kieta, gal aptraukus oda, būtų pats tas, nepatiko kietos sėdynės, gale vietos nepasakyčiau kad mažai, bet taip "tik tik" (žinoma būna kur kas mažiau). Kaip ir viskas iš patiko ir nepatiko variantų. Ar pirkčiau dar kartą ? Taip tikrai pirkčiau. Ar rekomenduočiau kitam? Jeigu patinka aukštai sėdėti, ramiau važiuoti ir palyginus su kitais SUV žymiai taupiau - tai verta rinktis. Remontuoti neteko.. Renkantis automobilį su automatine greičių dėže - tikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
 
Kia modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   PicantoPicantoPicanto
  Maži  RioRioRioRio
  Venga  
  Kompaktiniai   CeedCeedCeed
  ForteForteForte
  Vidutiniai   MagentisMagentisOptimaOptima 
   Stinger 
  Dideli   OpirusCadenzaCadenza 
  Mini krosoveriai    NiroNiro
   Stonic
  Krosoveriai   SportageSportageSportageSportage
    EV6
  Dideli krosoveriai     EV9
  Visureigiai   SorentoSorentoSorentoSorento
  Mini vienatūriai   SoulSoulSoul
  Vienatūriai   CarensCarensCarens  
  Dideli vienatūriai  CarnivalCarnival CarnivalCarnival
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt