Markės
812 iš 1911
Jaguar XJ, 1994 - 2003
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 8
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Jaguar XJ visiems puikiai atpažįstamas prabangus sedanas. Pristatytas dar 1968 metais ir beveik visą laiką buvo Jaguar gamos flagmanas. Šios kartos XJ nepristatė radikalių naujovių – iš išorės jis nedaug skiriasi nuo pirmtako. Daugiausia pakeitimų slypi po kapotu - buvo pristatyti nauji V8 varikliai. Interjeras gavo ovalių formų prietaisų skydelį su gausia medžio ir chromo apdaila. XJ achilo kulnas – nedidelė erdvė galiniams keleiviams liko nepakitusi. Daugelis šį Jaguarą laiko tipiškai “Jaguarišku” ir “britišku” automobiliu ir jį mėgsta. Tą įrodo ir jo populiarumas Britanijoje, kur buvo paklausiausias tarp prabangių automobilių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 8
2022-12-07
Jaguar XJ Sovereign 1999 3.2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išskirtinis, patogus, akį traukiantis, geros medžiagos
Didelės kuro sąnaudos, rudyja.
Per 2 savininkavimo metus šitas automobilis atnešė kone daugiausiai gerų emocijų. Teko malonumas ją vairuot kaip pirmą savo mašiną. Jaučiu, kad klaida buvo, nes daugiau niekas tiek gerų emocijų nekėlė ir jokia kita mašina sielos neturėjo. Tikrai automobilis su siela ir charakteriu. Plaukia kelyje, traukia tiek seno tiek jauno akį. Žmonės laukdavo kol prisiparkuosiu tam, kad pakalbėt apie autombilį. Iš problemų buvo minimalių bėdų su elektra, tačiau nieko rimto. (sena mašina, pravotkė būna gyvenimo mačius) taip pat viena didesnių probelmų tai, kad kėbulą myli rūdys. Kadangi vairuota kiekvieną dieną iš patirties patartina prikti šypuotas padangas žiemai. Dauguma kelionų buvo užmiestyje, važiuot vienas malonumas, nes sėdynės kaip foteliai, taip pat, kaip tokių metų mašina, turėjo stebėtinai modernią įrangą (automatiškai nusileidžiantis veidrodėlis parkuojantis, elektrinės sėdynės ir vairas (atidarius duris atsitraukia, kad būtų patogiau įlipti) ir t.t Traukos per akis. Kam įdomu, palieku video, kurį pasilikau kaip prisiminimą https://www.youtube.com/watch?v=W5gGPrgdEZM
Pilnas atsiliepimas...
2018-07-27
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visi pliusai siam auto.
Jaguarams patinka tik rimti meistrai kurie ismano savo darba, i golfu servisa nenuvarysi...
Liuks mašina.Pats vairuoju 5 metai.Kyla automobilio kaina su metais!
Pilnas atsiliepimas...
Polas | 2014-04-16
Jaguar xj 3.2 2001m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kokybe, isvaizda, patikimumas.
Voztuvu dangteliu tarpines, buna pasedusios, reikia keisti naujom.
Labai geras automobilis.Vaziuokle, variklis, greiciu deze laiko labai gerai. Reikia pirkti ne pati pigiausia Jaguar is skelbimu, o ziureti i jo bukle tada vazinesit ir vargo nematysit. Benzino mieste ryja 13-14l.duju 14-15l. 3.2l. V8 177kw. Kiekviena karta sedes uz jo vairo dziaugiuosi siuo automobiliu. Kas galvoja pirkti toki auto - rekomenduoju! Nusipirkus reiketu is karto pakeisti voztuvu dangteliu tarpines kad ateiyje nekeltu problemu ir nepraleistu tepalo, taip pat ir naujas zvakes jog nesugadintumete babinu. Sis automobilis jau nebenuvertes nes nera kur jam nuverteti.Tvarkingo Jaguaro kaina ateityje tik kils. Ziureti kad butu sveikos apdailos detales, kad butu nepradejes rudyti.
Pilnas atsiliepimas...
Vykintas | 2011-02-26
Jaguar Sovereign 4.0 gold edition 1994m. Paskutinis iš tikrų Jag'ų.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, įvaizdis, istorija, tikro daikto jausmas
Rūdys, nėra gaimybės rasti su mechanine dėže
Į mano rankas pakliuvo tamsiai mėlynos originalios labai retos spalvos Jaguar XJ6. Ieškojau aš visai ne Jag'o.. jis buvo tik kažkur gili mano pasąmonės svajonė. Mašina pasakiško grožio. Gavau paskutini egzempliorių dar su senu originaliu Jaguar kėbulu ir tikru aliumininiu Jag'o varikliu (vėiau ėjo Ford varikliai) dar nesugadintu ford escort mygtukais interjeru. Dievinu jo žemą siluetą ir lenkiu galvas prieš anglų konservatorius, tiek metų išsaugojusius šį automobilį tokį koks jis buvo suskurtas iš pat pradžių. Vienas iš pirmųjų aliumininio bloko variklių eilėje su grandine garantavo puikų svorio pasiskirstymą tarp ašių ir puikų variklio patikimumą. Galinėje pakaboje stovi kryžmės kaip kardane, o ne įprastos granatos. Konstrukcija patikima ir įspūdinga. Salonas suprojektuotas pagal geriausius 1970m kanonus akivaizdžiai pasenęs, bet tokia komponuotė garantuoja puikią išvaizdą. Įlipti reikia pro siauras duris i atsisėsti kaip į kanoją, - iš abiejų pusių aukštos konsolės, ir siaura langų linija. Milžiniškas kapotas su Jaguar ženkleliu, po juo įspūdingo dydžio variklis... Labiausiai mane žavi besileidžiantis bagažinės dangtis, mažos lempos ir du duslintuvai, esantys ne imitacija, o 4.0 variklio plaučiai. Nuostabus automobilis. Visapusiškai įspūdingas. Protinga automatinė pavarų dėžė, su stabdymu bėgiais ir pakankamu greitumu. Malonus ir prognozuojamas slydimas galine ašimi slidžia danga, šiek tiek kartais pripratimo reikalaujantis priekinės ašies slydimas nepasirinkus tinkamo greičio. Nepaisant visko, salonas ankštas tiek priekyje tiek gale, puolamas rūdžių ir su nederančiu pakabos darbu šiuolaikiniam automobiliui, bildesys duobėse, nestabilumas tiesiojoje. Kuro sąnaudos užmiestyje itin mažos (8-9ltr), autopilotas veikia puikiai. Mieste degina 13-18 litru. Puikus automobilis. Jei būtų su mechanine pavarų dėže ir nerudytų, manau dar bučiau pratesęs pažintį. Trumpai tariant - komforto nėra, salonas pasenęs, bet dizainas vertas kiekvieno lito kurį sumokėjau turėdamas šį šedevrą. Paskutinis iš tikrų Jag'ų. Variklis puikus, tylus ir galingas. Pakankamai ekonomiškas. Be tepalų keitimo nereikalavo priežiūros. Detalių kainos labai mažos. Raktai coliais :) SKF guolis kainavo 150lt, dėvėtos dalys pigios. Teko keisti oro srauto matuoklę ir tepalo slėgio daviklį, stabdžių kaladėles. Šiaip labai patikima mašina. Tokios mašinos patarti pirkti nereikia. Bažnyčia savęs maksimoje nereklamuoja.
Pilnas atsiliepimas...
Saulius | 2010-09-16
puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kofortabilus
Mazai viduje erdves, maza bagazine
Vairuoju jau treti metai,kiekviena diena ir jukiu priekaistu neturiu, viskas puikiai veikia.5idelis privalumas vairuoti stbilia manevringa automobili, taip minusas mazuose kiemuose. Bet su visom didelem masinom mazi kiemai problemos. Kas keisciausia bet su ta masina ir I miska grybauti ir I sodyba statibines medziagas susivzti tenka , ir zvyrkeliais daznai palakstytim. Puikus automobilis Puikus variklis ir puiki automatine deze, tobulai veikia, begus jauciai permeta tik tada, Kai gerai uzsmaugi. Modelis nuo 1994 iki 1997 pigios vaziuokles dalys ir nera problemu jas nusipirkti. Nuvaziavus. 4000 km kuro sanaudos 12 . Kuo nelabai galetu pasigirti 2,5 ltr BMW ar 2 ltr MB Reikia pirkti tvarkinga automobili, o ne pribaigta ir aprasineti kad tai nieko nevertas autobobilis
Pilnas atsiliepimas...
E | 2010-06-22
Jaguar XJ Sport 3.2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtinis dizainas, prabanga, komfortas, beveik klasika.
Kuro sanaudos, detaliu pristatymo terminai.
1995 metu, Lietuvoje jau beveik 2 metai. Apskritai sitas modelis su gana standzia XJ SPORT versijos pakaba yra neiprastas, nes labai jau sportiska vaziuokle, pusiau rekarines sedynes limuzino klases sedane idomu jausma kelia, bet labai malonu. Vaziuoja labai smagiai, rodos nieko neiprastas automobilis tikrai ir siandien dar traukia zmoniu zvilgsni, pravaziuojant zmones atsisuka, ko nesulauksi is naujesnio S-type ar X- type. Beje cia paskutinis tikras Jaguaras, ne ant Ford bazes ir ne su Ford varikliu, tad siandien netgi 1995m.XJ kainuoja beveik tiek pat ar net daugiau nei S-Type 2000-2004 metu. Tas nestebina pavaziavus su X ar S-Typais, nes ten ne kvapo nelike Jaguaro. 3.2 litro isilginis 6 cilindru variklis su 155kw, isjudina 1.8 t.svorio sedana labai smagiai, galia tikrai jaucias, jei pakvailiot nuspaudus iki dugno is vietos, tai ties antra pavara dar prasuka ratus, siaip kuro sanaudos ramiai vazinejant Vilniuj 12-14 l., trasoj 9-10, priklausomai nuo greicio. Tiems kam tokios kuro sanaudos dideles patariu vazinet su dyzeliukais, o kas nori isskirtinumo tas nekreips i papildomus 3-4 l.papildomo benzino . Eksplotacija gana brangi jei pirkti detales Lietuvoje, o dazniausiai cia ju ir net nebuna, bet internetu gana pigiai galima apsipirkti, o kadangi pakaba elementari ir labai paprasta, tad retai ka keisti reikia, kas liecia elektronika, tai srotuose labai daug jaguaru nuo senu geru laiku kai juos masiskai is UK vezdavo. Kam masina turi but grazi ir isskirtine, tas nekreips demesio i papildomus kelis litrus kuros, tam rekomenduoju.
Pilnas atsiliepimas...
dmitrij | 2009-09-20
xj daimler
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isskirtinumas,prabanga,demesys
eksplotacija nusipirkus pavargusi
labai puikus auto,prabanga jaucias visur,pastoviai sulauki demesio... lb dinamiskas (xjr),gan ekonomiskas nespaudziant,paspaudus .... Nuvertejimo praktiskai nera jei priziurimas mokekit daugiau bet pirkit nepavargusi tikrai pigiau negu dauzta ar sudrozta(patirtis)
Pilnas atsiliepimas...
Vitalijus | 2009-04-09
Jaguar yra jaguar
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, isskirtinumas, prabangus interjeras, patogios sedynes, gana dinamiskas variklis.
Labai nepatikimas, maza erdve viduje, rajus variklis, nepatogus prietaisu jungikliai.
Jaguaras niekada negarsejo patikimais ir praktiskais automobiliais. Sis automobilis ne isimtis, todel toliau verta skaityti tik tiems, kam sio savybes nesvarbu ;) Jokiu abejoniu automobilis ipatingas – isskirtinis dizainas, labai solidus ir britiskas priekis, bei visa forma, viduje oda, prabanga ir kitos idomios detales. Siaip jau automobilis jaukus, malonus vairuoti, sedynes labai patogios, net ankstos galines sedynes labai patogios, jei nesi labai aukstas. Kai kam interjeras gali nepatikti, nes jis labai tradiciskas ir konservatyvus, daug naudojama medzio ir blizgancio metalo. Taciau tai savotiska idomioji automobilio puse. Visgi kazkuo automobilis nera patogus naudotis, ne visi prietaisai labai patogus naudotis. Kelyje Jaguar yra sportiskas, o kartu ir svelnus, komfortiskas. Todel pakaba vertinu gerai. Taciau mieste automobilis labai nepatogus, labai nemanevringas, o vairas jauciasi per lengvas. Pripratus prie visokiu Golf, net neisivaizduoji kaip sunku su tokiu automobiliu apsisukti 180 laipsniu kampu! Ne pliusas ir tai, kad didelis automobilis turi tikrai anksta salona. Variklis 3.2 litro su automatine greiciu deze. Taciau vaziuoja tikrai smagiai, visgi turi daugiau nei 200AG, taciau litrus ryja irgi solidziai. Jei paspaudi tai ir 20l/100km paims. Pavaru deze kartais gana grubiai jungia begius, tas yra nemalonu. Nesigilinsiu apie gedimus, nes ju tikrai daug :D Automobilio variklis megsta kartais nei is nei is to dusti ir vel grista prie normalaus darbo rezimo uzgesinus ir per nauja uzvedus. Stoglangis ir automatine antena normaliai neuzsidaro ir nesulenda. Prietaisu skydelis mirga marga visokiomis perspejimo lemputemis, i kurias visai nekreipiau demesio. Automobilis yra linkes byreti kaip liaudis sako. Zodziu atrodytu pakankamai naujas automobilis 1998 metu, o jauciasi lyg desimcia metu senesnis. Kol automobilis veikia jis yra malonus, taciau kai oziuojasi iskarto pradeda viskas nervinti. Kai kurias detales siusdavausi is Anglijos, nes pas mus nerasit. Jei viska perskaitei, tai patarimo atrodo nereikes :)
Pilnas atsiliepimas...
 
Jaguar modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Vidutiniai   X-Type XE
  Dideli  S-TypeXFXF
  Reprezentaciniai XJXJXJXJ 
  Krosoveriai    E-Pace
  Dideli krosoveriai    I-Pace
  Visureigiai    F-Pace
  Sportiniai    F-Type
  GT klasės XJSXKXK  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt