Markės
522 iš 1426
Honda Prelude 1997 - 2001
Honda Prelude, 1997 - 2001
510Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.512% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)Viso įvertinimų: 10
6% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001Honda Prelude 1997 - 2001
Penktos kartos Prelude dizainas tapo panašus į 1980-ųjų trečios kartos Prelude. Automobilis turi 63/37 svorio pasidalijimą, jis tapo didesnis - tarpuratis ilgesnis, visi gabaritiniai matmenys yra didesni, todėl ir interjeras šiek tiek padidėjo. Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS). Galingiausia penktos kartos Prelude Type S buvo gaminama tik Japonijoje ir turi atmosferinį 2.2 L H22A DOHC VTEC variklį su 223 AG (162 kW)/7200 rpm galia ir 221 Nm/6500 rpm sukimo momentu. JAV buvo gaminamas Type SH (“Super-Handling”) variantas su ATTS Honda aktyvia sukimo momento atidavimo sistema. Ši technologija pagerina automobilio valdymą ir galią taip, kad priekiniais ratais varomas automobilis elgiasi panašiai kaip galiniais ratais varomas. 1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD. Tačiau ir 5 kartos pardavimai nebuvo stiprūs, ypač dėl kitų Honda modelių gausios pasiūlos – pigesnio dinamiško Honda Civic ir itin komfortiško, galingo Honda Accord Coupe. Vairuotojai vieningai giria Prelude valdymo savybes, dinamiką, puikų patikimumą. Tarp minusų randami tie patys – maža interjero erdvė, ypač ant galinių sėdynių, taip pat važiuojant didesniu greičiu erzinana triukšmas.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Tai vienas iš keleto automobilių pasaulyje turintis elektroninę keturių vairuojamų ratų sistemą (4WS).

1997 metais žurnalas “Car and Driver” išrinko Prelude Type SH kaip geriausiai valdomą automobilį kainuojantį mažiau kaip 30.000 USD.

Žurnalas „Car and Drive“ šios kartos Prelude išrinko tarp dešimties geriausių penkis kartus per penkerius autmobilio gamybos metus.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 10
zkck | 2015-09-18
Honda Prelude 2.0
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, patikimumas, džiaugsmą teikiantis auto
Galinės arkos
Tai stilingas, gražus, sportiškas bei išvaizdus automobilis. Bet jis skirtas jaunimui, nes yra visiškai nepraktiškas. Visų pirma tai ši Honda dėl ilgo priekio (prie kurio netgi reikia priprasti) yra itin žema, dėl geresnio svorio paskirstymo. Pridėjus šiek tiek dropo atstumas nuo karterio iki žemės siekia lygiai viena dėžutę. Tai apsunkina situaciją ne tik miško keliukuose (ten net nepatariu važiuoti) bet ir didmiesčiuose. Kabini pradedant griežtais gulinčiais policininkais baigiant troleibusu kelio ravais. Šiaip važiuoklė patvari, pas mane be 4ws, tačiau tvarkymas labai paprastas, dalys tinka nuo accordo taigi nėra brangu. Turi ligą pabildėti amortizatoriaus štokai gale, dar nesugalvojau kaip tai spręsti. Salonas patogus vairuotojui ir priekį sėdinčiam keleiviui, viskas po ranka, yra netgi kur puodelius kavos pasistatyt. Oda pakankamai kokybiška, malonu vairuoti. Turi ligą rūdyti galinės arkos. Nusipirkus patartina iškarto viską reikiamai sutvarkyti, nupurkšti antikorozine ir užsidėti posparnius, tada dar prailginsit arkų gyvenimą bent jau metam laiko. 2.0 iš pradžių atrodo, kad valina. Vėliau pradeda trūkti ir norisi 2.2. Bet nuo taško A iki taško B nuvažiuoti pilnai pakanka. Šiaip variklis skaitomas iš tų neužmušamų serijos, tereikia laiku keisti tepalą arba laiku jį dapilti :) kaip ir visom hondom. Pakankamai ekonomiškas, man ryja 12,3 mieste dujų, tai pigiau grybo. Kadangi automobilis pakankamai retas, tai kainas nėra kad nuvertėtų per daug stipriai. Dabar tvarkingą preliudą galima nusipirkti už 1,8-2k euro. Kaip bus vėliau sunku prognozuoti. Ieškoti 2.2. dėl 4ws nežinau kokie tvarkymo kaštai todėl bijau kažką patarti. Ieškoti gero kėbulo ir neužmušto variklio, važiuoklę, elektrą ir visą kita susitaisysit su kryžminiu atsuktuvu, plaktuku ir raktu ant 10.
Pilnas atsiliepimas...
Edvinas | 2015-02-05
1997 2.0 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, saugumas, stabilumas
Galines arkos ir guoliai
Turiu jau antraji preliuda abu 2.0 variklio, galios pakankamai, bet geriau siulyciau rinktis 2.2 varikli kuro sanaudos panasios o galios skirtumas akivaizdus. Siaip jokiu problemu neturejas tik beda su galinemis arkomis. Visu ju beda galiniai guoliai, ju kaina vieno apie 170lt. kuro sanaudos pakenciamos tokiam varikliui, variklis ilgaamzis. Vaziuoja tikrai smagiai, ant kelio stovi tikrai gerai. 2.0 geras bet truksta galios rinkciausi 2.2 rinktis kuo naujesniu metu modeli ir ziureti galines arkas dar pasiziureti termostata, nes daznai uzstringa ir pradeda leisti dangtelio tarpine. Pasiziureti galines arkas
Pilnas atsiliepimas...
Preliudas | 2014-10-01
Važiuoji ir šypsaisi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklio patikimumas, jaunatviška išvaizda, labai stabiliai stovi ant kelio, ideali vairuotojo sėdėjimo pozicija
Rūdyja galinės arkos, jei nėra 4WS - čia ne pilnavertis preliudas,
Jau metu laiko eksplotuoju 2.2 VTi su 4WS. Jaunatviškas, stilingas automobilis. Atlikus kelias neįpatingai sudėtingas ir rimtas modifikacijas traukia visų dėmesį. Puikiai tinka dviems žmonės, bet nedaugiau, nes ant galinių sėdynių telpa nebent krepšiai. Bagažinė taip pat neįpatingo dydžio, tad galima sakyti, kad automobilis "darbinio arklio" vaidmeniui visai netinka. Tai miesto automobilis, su kuriuo į passatus ir golfus žiūri su pašaipa. 4WS.. čia tai gėris. Iki 70kmh galiniai ratai sukasi į priešingą pusę negu priekiniai(sumažėja apsisukimo spindulys), o nuo 70kmh sukasi į tą pačią pusę kaip ir priekis(lengviau ir užtikrinčiau galima lenkti mašinas užmiestyje). Kaip ir dauguma hondos to meto variklių, šis(h22a5 mano atveju) yra praktiškai neužmušamas, su sąlyga, kad bus prižiūrimas tepalas ir viskas kas su juo susiję. h22 varikliai lepūs tepalui, tad su tepalu geriau nejuokauti ir pilti būtent tokį kokio reikia ir prižiūrėti jo lygį. Nuo 3000rpm variklis atsigauna ir pradeda jau šiektiek tempti, o prie 5500rpm prasideda smagumai ir tęsiasi iki 7500rpm. Kuro ryja tiek kiek spausi - pakankamai logiška. Priekinė pakaba labai panaši į 5gen accord coupe(HAC), tad dalys pakankamai pigios. Kita kalba dėl kėbulo dalių ir priekinių lempų.. Po metų kitų tvarkingas h22 swapas kainuos kaip pusė visos mašinos rinkos vertės. Tai įrodo h22 variklių patikimumą. Pats kai vairuoju 2.2VTi, nemačiau ir nematau reikalo pirkti 2.0i, jei 2.2 ryja litru-pusantro daugiau nei 2.0i. Perkant apžiūrėti galines arkas ir pačiupinėti vidinę arkos pusę prie kantelio ar nesijaučia prarūdyjimų. Tvarkingas 2.2(h22) neturi mesti jokios spalvos dūmo iki VTECo. Nuo 5500rpm užspaudus gali pasimatyti juodas dūmas - tai normalu.
Pilnas atsiliepimas...
Alfredas | 2014-01-02
Honda prelude 5gen
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puki isvazda
rudyjimas
Nuostabus automobilis. Kadanors ji nusipirksiu 2.2 vtec trauke kaip zverys Problemos su rudymis. KUO GRECIAU PIRKTI
Pilnas atsiliepimas...
Nana | 2013-11-30
Puikiai atrodantis ir ypac maloniai vairuojamas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdomumas, išvaizda, patikimumas, malonus važiavimas
Rūdys galinėse arkose (remontinių arkų variantų maža), liga- galiniai guoliai ir galiniai šarnyrai.
Taigi, teko turėti Honda Prelude 5 kartos automobilį su paprastu, tačiau neįnoringu 2,0 varikliu. Automobilisi ir po šiai dienai puikiai atrodo, ypač galinė dalis, su dailiais žibintais, kurie turi panašumų į trečios kartos Prelude (mat kitoniška HP4 dizaino vizija susilaukė arba labai gerų atsiliepimų, arba visiškų priešų stovyklos). Dailus tiek profilis, tiek priekio linijos, na išties, regis dizaino elemntų nėra daug, už tai kaip jie puikiai vienas su kitu harmoningai dera! Automobilis labiau kasdieniškas atrodo viduje, buvo atsisakyta išskirtinio prietaisų skydo braižo kaip HP4. Skonio reikalas, man tiko centrinės konsolės dizainas, viskas po ranka, ciferblartų skaičiai aiškūs, bėgių rankena galėtų būti kiek arčiau. Sėdynės patogios, ant galinės sėdynės galima įsodinti neaukštą žmogų - didelių kančių tikrai nepatirs (vietos čia daugiau nei konkurentų automobiliuose) Plastmasės ženkliai aukštesnės kokybės nei civic, jei automobilis nebuvo ardytas, tuomet bemaž ir barškesių neišgirsi. Važiuoja automobilis ypač maloniai, labai pozityviai nustebina itin tikslus valdymas ir vairo mechanizmas. Valdyti automobilį labai paprasta, vairas klauso mažiausio pasukimo. Pakaba dirba maloniai, kaip tokiam automobiliui tai labai neblogai surenka duobes. Automobilio kapotas yra ilgas ir nuožulnus, tad jausti jo priekį nėra lengva, tenka kiek atsargiau manevruoti. Kita vertus, net ir be 4WS, sukinėtis aikštelėse šiuo automobiliu nėra sudėtinga, ratų pasukamumas užtektinas. Stebina ir puikūs stabdžiai, nors manoji versija be ABS. Reikia pabrėžti, jog sanakbos pedalo eiga neįprastai ilga, tad teks šiek tiek apsiprasti su ja. Bėgiai jungiami labai tiksliai, eiga trumpa. Garso izoliacija nebloga, bet daug tikėtis neverta, ypač dėl trumpo 5 bėgio: prie 130 km/h yra bemaž 4 tūkst. apsisukimų/min., o tai jau nesuteikia komfortiško važiavimo ir dėl garso, ir dėl ''įsitempusio'' variklio. Visumoje - puikus jaunuolio automobilis, stilingas, patikimas, gan saugus ir atliekantis savo funkciją taip, kaip turi būti. Variklis F20A4, 2,0. Tai gan senas variklis, tačiau jį patikrino ir teigiamai įvertino lemiamo žodžio tarėjas - laikas. Šie varikliai ypač ilgaamžiški, senieji Accord su šiais varikliais perkopdavo ir milijono, ir didesnį kilometrų skaičių. Variklis nereiklus. Apie dinamiškumą Prelude automobilyje galiu pasakyti tiek: jo užtenka, tačiau tik tiek. Greitesnių spurtų megėjai turėtų rinktis 2,2 vtec versiją. Visame sūkių diapazone variklis nerodo išskirtinių bruožų, tik nuo 4 tūkst. iki maždaug 5500 tūkst. jaučiamas lengvas pagyvėjimas. Lenkimui patartina žeminti pavarą. Prie to didžiąja dalimi prisideda nemenkas Prelude svoris - apie 1210 kg. Variklis puikiai bendrauja su paprastomis dujomis, tad galima važiuoti taupiai. Važiuojant benzinu 100km. mieste prireiks bent 10litrų kuro, tačiau pavažinėjus aktyviau, kuro rodyklė gan sparčiai krenta žemyn. Nuvažiavau per 10 tūkst. km, nieko neteko keisti. Kiek man žinoma, dalys kiek brangesnės nei civic. Kaina daugiau ar mažiau laikosi stabili - 2,0 modeliai kainuoja 4500-6000Lt, 2,2 - 5000-8000Lt, priklausomai nuo egzemplioriaus kaina gali skirtis į didesnę/mažesnę pusę. Įvertinti galinių arkų būklę (kitos kėbulo dalys bemaž nerūdyja), paklausyti ar neūžia guoliai (jie nėra pigūs), liga - išlūžę priekinių lempų laikikliai, dėl to lempos kliba (netrukdo vairuoti, pačios lempos yra retos ir brangios). Visa kita pataisoma, automobilis puikus ir būdamas tvarkingas teiks džiaugsmo.
Pilnas atsiliepimas...
mmm | 2013-03-12
Honda Prelude 5 Mano nuomone
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pussy magnet // Galingas // Manevringas // Patogus interjeras isdestymas // Gali vaziuoti istisas valandas ir nenori islipt :)
Korozija
Tai vat Teko patureti Honda Prelude 2.2 su mechanine deze.Pirkau is Mazeikiu atvaryta is france buvo prabegus apie 190 tuks. Vieno savininko tai labai tvarkinga tiek isore tiek vidumi.Pakelus servize buvo siektiek tiek rudeliu taskiuku ant galiniu arku ir priekiniai sarnyrai klibejo abeju pusiu.. Na neko baisaus paderinus kaina pirkau ji uz 8500 lt Tai buvo 2011 metais. Gryzes i vilnius nuvariau i "veho" Honda serviza pakeite orginalius priekinius sarnyrus gavosi apie 500 lt Eksplotavau ja apie du metus tai su pakaba daugiau jokiu bedu ir neturejau.. :) Pries ziema prisipirkau dinatrol antikoroziniu medziagu ir pasidariau dugno ertmiu antikorozija, nuzidaziau suportus juodai ir ratlankiu standartinius r16 ziemai :) Taip kad pravazinejas ziema neislindo kazkokiu rudziu ar kazko panasaus. Taigi po truputi pradejo risketi sio auto minusai: tai rudijancios arkos , trapus priekiniu zibintu laikikliai, nepatogios sedynes,prasta garso aparatura.Tai lengvai istaisiau keleta nepatogumu isidedamas s2000 sedynes srote kainavo 500 lt uz abi teko perdaryt tik takelius nuimiau nuo senuju sedyniu ir puikiai tiko ant graziuoju S2000 :) Tada isidejau alpine stiprintuva suba ir pakeiciau priekinius dinamikus gavosi apie 800 lt Ir nupirkau R17 juodus ratukus su naujom padangom taip buvo paruostas vasarai :) Iskarto kitas vaizdas o ir finansu neperdaugiausiai pareikalavo.Tai automobilis zmonems kurie myli masina kurie gali jei skirti prieziuros ir ideju noro pinigu. Nes jis lengvai kai laudis sako modinams.Sio automobilio privalumas yra 4ws ratu systema pasukus vaira siek tiek sukiojasi ir galiniai ratai taip zymiai smagiau parkuotis ar sukti i posukius. Plus nera ten kazkokiu bedu su ja ar brangiu islaidu.. Prelude dar turejo ir stabilumo systema kuri vaziuojant kuo didesniu greiciau suketedavo vairo kolonele tai dar viena is stabilumo privalumu.Sis modelis jau neturejo bedu su prasta garso izolecija nepavindciau ji kibireliu..Apibendrinanant tai automobilis gerai valdomas stabilus sportiskas iskirtinis bijantis lietuvisku druski ir gan nepraktiskas nedidele bagazine mazai vietos gale..Bet tai auto kuri galima isimyleti :) Neveltui 2001 buvo pripazintas Graziausiu japonisku automobiliu top gear :) Variklis Patikimas nebijantis o reikalaujantis kelti apsukas turintis VTEC kuro padavimo systema Prie 5500 tuks apsuku atisidaro papildomos kuro sklendes ir paduoda daugiau benzino jausmas lyg su turbo.O dar yra senasis geresis doch kuris jauciasi prie 3000 apsuku tai tikrai didelis malonumas.Pagrindinis dirzelis suka jo nekeiciau tai nzz kaip ten kas su juo.Modeliai buvo dazniausiai su 185 arkliukais bet yra variantu ir su 200 ir netgi 220 Amerikos rinkai buvo gaminamas 2.2 tik su 200 ag H22A4 TYPE SH Japonu rinkai aisku kaip patis daresi sau pasiliko geriausius tai nuo 200 iki 220 ag H22A TypeS Sir spec ir pns.. O europai dazniausiai pasitaiko kaip ir pas mane H22A5 su 185AG 2ws arba 4ws VTI modeliukas aisku buvo gaminama nuo 1999- metu ir H22A8 VTI-S su 200 ag. Maniskio perametrai motoro tokie: Объем двигателя 2157 см3 Мощность 185 л.с. При оборотах 7000 Крутящий момент 206/5300 н*м Время разгона (0-100 км/ч) 7.5s Dar yra Prelude 2.0 16v bet jo neturejau tik girdejau kad vaziuoja zymiai leciau ne nei vtec nei doch nera o ryja ta pati taip kad nepatariu rinktis jo.. Pakaba Pakeitei ir pamirsai jei ir teks keist kainos nedideles.. Filtrai oro tepalo salono iki 100 lt Kaladeles apie 50lt Sarnyrai orginalus apie 150-200 lt Sunku gauti kebulo detaliu jei reikia kokiu zibintu vairo koloneles. Nes pagrinde angliskos masinos srotose. Kuro sanaudos Vilniuje tai mano budavo apie 13 litru jei dugnuoji dazniau gali pakilt ir iki 16 ramiai gali tilp i 11ltr Uzmesti apie 6,5-7 max 8 vid 9-10 Nepigios bet malonumas tikrai didelis spustelt ! Kainos nuvertejimas nzn nepatiriau jos pardaviau automobili uz gerokai brangiau nes lt pasirinkimo gero preludo nera.. Tai jei atsiras entuziastas tai ir pirks bet gali tekti ilgai laukti nes masina kuros nesinori parduoti uz kapeikas bet uzsikelus kaina neks ir nenori moketi ypac Lietuvoje ;/ Pirkite tik 2.2 patarciau mechanine nors automato neteko vairuot neko negaliu pasakyt.Atkreipkite demesi i kebulo stovi tai ar ne supuves Jei bus dazytas tikrai pamatysite ypac jei renkates sidabrine sunku labai pataikyt atspalvi tai matosi kur dazyta. O saip tikrinkit kaip ir kiekviena auto..
Pilnas atsiliepimas...
Surrounder | 2012-12-28
Honda Prelude BB9 taskines dujos.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Po pirkimo buvo pakeisti visi skysciai, pagr. dirzas, vandens pompa, tepalo ir oro filtrai. Problemos: Viskas prasidejo nuo termostato. Neisijunge ventiliatoriai, nes dacikas buvo saltas. Pakaito variklis. Pradejo poto leist galvos dangtelio tarpine. Tepalo filtro tarpine. Gavau keist. Po pirkimo po savaites pradejo girgzdet galas, kaip amortizatorius nezinau net, pakelem prakratem nieko, nuploviau pradingo :) Neveikia prikurke, pakeisti neina arba as nesuvokiu kaip, prikniedyta prie paneles ji. Galejo japonai 6 pavara idet,vaziuojant 90km/h 2500rpm .Visos jos tokios. Ka galiu pasakyt gerai traukia, neperkiieta ir neperminksta, gerai i posukius ieit eina, tyliai dirba viskas ko reikia. Dziaugiuosi... Ateityje planuoju 2.2vti varikli det. 2.0i Termostata, Darbini cilindriuka (hidraulinei sankabai prie variklio), galvos dangtelio tarpine.
Pilnas atsiliepimas...
Mantukas | 2009-12-23
Honda Prelude 5 Gen
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus manevringas galingas ekonomiskas... Na Manau kaip tokiu metu Hondos gaminiuj tikrai daug pliusu .
Na kaip ir kiekvienas automobilis ju turi taip ir sis modelis neapseina be ju. Didziausia lyga tai rudyja arkos kas nesugeba priziureti ir nulupti galiniu arku gumos istemti antikorozija.. Dazno Preludo sviestuvai kliba Noretusi geresnes izoliacijos.
Sportiskas Jaunatviskas Isskirtinio Grozio Automobilis. Tinkantis tiek Pradedanciajam tiek ekspertui. Galingas bet ir ekonomiskas bei komfortiskas automobilis. VTI Modelyje rasite Autopilota Kondicionieriu Oro pagalves elektro paketa bei tikrai patogaus bei aiskaus dizaino isdestyma. Kaip sportiskas automobilis 1346 kg tikrai nemazai sveria bet ziurekime i teigiamas savybes kad jis yra sustiprintom durim tai didelis pliusas musu saugumui. Honda Prelude Garseja savo visais vairuojamais ratais tai 4ws privalumas tai didelis pliusas parkuotis sukti i staigesnius posukius.Automatiskai masina tampa labai manevringa. Taciau sis malonumas ir daugiau kainuoja papildomos granatos bei sarnyrai. Manau geriausias sio modelio variantas yra Honda Prelude 2.2 vti varikliukas be 4ws kuo naujesniu metu ! Ir kad masina nebutu macius musu Lietuvos Druskinu keliu :) Tai tiek. Pats Vazineju su 2.2 vti (Doch Vtec) si varikli liaudis vadina "neuzmusamuoju" Taip pat yra ir 2.0 16v soch Jo nepatarciau imti nes kuro sanaudos tikrai tokios pacios vaziuoja kurkas silpniau bet zinoma jei jums patinka sis modeliukas ir jums neleidzia finansai pirkti 2.2 tai drasiai imkite 2.0 :) Kuro sanaudos 2.2 vti Mieste 11-14 priklauso kaip vaziuosi bet esme galiam sutilpti tikrai i 11litriuku ir maziau. Uzmestyje 8-10 Zinoma priklauso kiek vaziuosi ir pns :) Ziema kuro sanaudos pakyla apie 1 litra. Pirkti Honda kad uzsidirbti arba pavazineti ir parduoti uz tiek pat manau tikrai sunku. Lietuva Audi VW Bmw krastas Kaip Bebutu liudna :( I Japoniskus automobilius ziurima neigiamai .. Manau tai tikras apsurdas ! Taip kad su metai kaina krenta tikrai smarkiai. Pirkti 2.2 vtec doch . Be 4ws Lietuvoje nevazineta ! Ziureti kaip ir visas masinas ar ne dauzta ir pns . Pirkti kuo naujesniu metu ir geriausia mechanine pavaru deze . Problemu neturetu kilti ! Aisku nusipirkus iskarto padaryti technini aptarnavima tai yra tepalai filtrai dirzelis ir pns :)
Pilnas atsiliepimas...
Vytautas | 2009-03-30
Geras sportiskas automobilis, taciau truksta galios
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gerai valdomas, puikiai atrodantis ir isskirtinis automobilis. Patikimumas, variklis taip pat pliusai. Sedynes labai puikios, interjeras labai patogus.
Labai, labai nepraktiskas. Kiek pasenes automobilis siandienai, be to varikli geriaus rinktis 2.2l VTEC.
Turiu sios kartos Prelude su 2 litru varikliu kokius du metus. Per ta laika likau patenkintas automobilio kokybe, patikimumu. Iki siol automobilyje viskas veikia puikiai, kokiu priekaistu, variklis dirba visada gerai, bet kokiu oru. Tai labai patikimas, gerai sukonstruotas automobilis. Tai grazus automobilis, kuris issiskiria is kitu ir yra kartu sportiskas ir solidus. Tiesa viduje vietos tikrai mazai, ne daugiau nei pries tai gamintos Prelude (taciau cia visgi sportiskas automobilis :). Tai nemazas automobilio minusas. Galines sedynes visai mazos, o ant ju patekti labai sunku. Ant galiniu sedyniu geriausia vezioti koki krepsi ar panasiai. Priekines sedynes salyginai erdvios, kadangi tai labai priklasuso nuo to kiek esi atsistumes sedyne. Jei gale sedi koks vargsas zmogus, tai priekinese sedynese irgi nekas belieka. Viduje viskas kokybiska, malonus, plastikas, gerai skaitomi prietaisai. Automobilyje isitaisius labai patogu, nesiniri islipti. Nors prietaisu skydelis gana standartiskas, taciau vistiek automobilis jauciamas sportiskas. Daugelis prietaisu elektra valdoma, cia pas Prelude standartas. Tiesa sakant man sios kartos interjeras labai patinka. Veliuras labai malonus, sedynes sportiskos, smagios ir grazios, taciau nelabai patogios ilgose kelionese. Keistas vienas dalykas – rankinis stabdys yra keleivio puseje. Valdymo savybes – didziausias Prelude privalumas. Automobilis labai gerai laiko kelia, klauso vairo puikiai, atgalinis rysys nuo kelio kaip tik toks kokio ir norisi. Zodziu cia Honda moka dirbti. Variklis pas mane 2 litru ir nors tai ne kazkoks ipatingas motoras, taciau jo pakanka. Tiesa norint lenkti, verciau musti zemesni begi, nes kitaip gali tekti palaukti kol variklis pasieks 4000 apsuku ir prades normaliai greitintis. Ekonomija – apie 10l/100km. Nepirkit jokiu budu su automatine pavaru deze. Kiek zinau ji ne tik labai genda, taciau ir labai nesklandziai, bei triuksmingai dirba. Visa kita gana patikima, neturejau didesniu problemu. Pakaba remontuoti teko pora kartu, detaliuk kainos mazdaug tokios: sarnyras apie 50-60Lt., sailentblokas 40Lt, o stabilizatoriaus trauke -30Lt. Zodziu viskas tvarkoje su sitais reikalais. Automatinei pavaru dezei grieztas ne.
Pilnas atsiliepimas...
Xestia | 2005-11-11
HONDA Prelude
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
HONDA - the power of dreams 2.2 VTEC DOHC Galiniai guoliai
Pilnas atsiliepimas...
 
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė  CRXDel Sol  CR-Z
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai