Markės
553 iš 1532
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Neabejotinai tai yra vienas laukiamiausių sportinių automobilių per paskutinį dešimtmetį. Ilgus metus fanai laukė pargrįžtant NSX ir sulaukė. Senasis NSX buvo išties revoliucinis automobilis – tai “superkaras”, kuriam nusipirkti ir dar svarbiau išlaikyti nereikėjo milijoninių sąskaitų banke, kuris buvo pakankamai komfortiškas ilgose kelionėse ir solidus lenktynių trasose. Tuo metu aliumininė automobilio konstrukcija buvo inovatyvi, o visa kita labai paprasta. Bet būtent taip kaip ir turėtų būti – centre sumontuotas variklis, galiniai varomieji ratai, mechaninė pavarų dėžė ir tiek. Kogero greičiausias gamyklinis japoniškas to meto automobilis. Taigi, naujo modelio laukia dideli iššūkiai ir Honda sako yra tam pasiruošusi. NSX projekto vadovas teigia, kad naujas NSX turi tokias pačias technologijas kaip 918 Porsche ar LaFerrari tik už daug mažesnę kainą. Ta pati sėkmės formulė kaip prieš 25 metus? Tap, kodėl gi ne. Naujas modelis elektros variklius naudoja ne tam, kad sumažinti kuro sąnaudas. Ištiesų posūkiuose automobilis atlieka skaičiavimus ko reikia, kad pasiekti idealią trajektoriją. Atitinkamai gali būti duotas signalas pristabdyti vieną iš vidinių posūkyje esančių ratų arba elektros variklių pagalba suteikti daugiau sukimo momento išoriniam priekiniam ratui. Automobilis turi V6 vidaus degimo variklį sukantį galinius ratus ir du 36 AG galios elektros variklius kiekvienam iš priekinių ratų, bendra variklių galia sudaro apie 500 AG. Gamintojas teigia turintis vieną efektyviausių starto kontrolės sistemų, kuri leidžia 100 km/h pasiekti per mažiau nei 3 sekundės! Paspaudus akseleratoriaus pedalą, variklis suskamba visu garsumu – jo tembras tiesiog isteriškas, palyginamas nebent su F1 bolido atmosferinio variklio garsu. Viduje automobilis gali pasigirti puikiu matomumu, neblogesniu nei 570/650/675 McLaren modelių, vairuotojo pozicija yra žema su puikiu šoniniu palaikymu. NSX yra puikiai valdomas – vairuotojas gali tiesiogiai pajusti bet kurį net ir mažiausią rankos ar kojos judesį persiduodantį į tiesioginį rezultatą kelyje. Visgi, sunku nusakyti kokią poziciją NSX turės užimti šiandieninių superautomobilių rinkoje – ar tai yra aukštų technologijų automobilis ar galingas, solidus ar tiesiog “kietas” automobilis. Taip, automobilis yra puikiai valdomas, bet ar galės prilygti tokiems ištobulintiems konkurentams kaip Porsche 911 GT3 ar Ferrari 488 GTB, ypač turint galvoje santykinai didelį NSX svorį. Honda hibridinės technologijos neįgalina NSX naudoti ekonomiškumo tikslais ką gali padaryti BMW i8. Ar automobilis sugebės suteikti tokias emocijas kaip McLaren, Pagani modeliai? Ar galės būti kasdieninis superautomobilis kaip Audi R8? Kuo turės tapti Honda NSX? O gal tiesiog šis automobilis išras naują kelią, savo pačio kelią – taip kaip padarė jo šlovingasis pirmtakas. Ką jūs manote apie šį automobilį? Parašykite savo nuomonę žemiau esančiame komentarų laukelyje.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS 3.5 i-VTEC Bi-Turbo V6 (581 Hp) Hybrid AWD Automatic
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l 110
VARIKLIS
Degalai Benzinas/Elektra
Kuro sistema Tiesioginis įpurškimas
Variklio tipas V formos
Variklio pozicija n/d
Darbinis tūris, cm3 3493
Cilindrai/vožtuvai 6/24
Galia, AG/KW/aps.per min. 581/433/581
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 645/2000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 0
Maksimalus greitis, km/h 308
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas n/d
Pavarų dėžė Automatinė 9 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4487
Plotis, mm 1920
Aukštis, mm 1204
Svoris/Max svoris, kg 1847/2040
Atstumas tarp ašių, mm 2630
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Double wishbone
Galinė pakaba Double wishbone
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/35 ZR19 93Y
Galinės padangos 305/30 ZR20 103Y
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km 10.3
Užmiestyje, l/100km 9.9
Vidutinės, l/100km 10
CO2 emisija, g/km 228
Degalų bako talpa, l 59
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Honda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Kompaktiniai   CivicCivicCivicCivicCivicCivic
   Insight 
  Vidutiniai   AccordAccordAccordAccord 
  Reprezentaciniai LegendLegendLegendLegend 
  Kupė CRXDel Sol  CR-Z 
 PreludePreludePrelude  
  IntegraIntegraCivic 
  Roadsteriai   S2000 
  Mini krosoveriai   HR-V  HR-V
  Krosoveriai   CR-VCR-VCR-VCR-VCR-V
   Element 
   Pilot 
  Dideli krosoveriai    Crosstour 
  Pikapai    Ridgeline 
  Mini vienatūriai    JazzJazzJazz
  Vienatūriai   StreamStream 
   FR-V 
  Dideli vienatūriai   OdysseyOdysseyOdysseyOdysseyOdyssey
  Sportiniai  NSX  NSX
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai