2019-06-24 |
Mondeo 96kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Stabili, grazi, dalys pigios, daug vietos, mazos kuro sanaudos ,pagal metus maza kaina
Rudys, sankaba, greit nuverteja, nepopuliari lietuvoje
|
Pasaka nemasina. Neskaitant tepalu, padangu jokiu problemu nebuvo ir panasu kad dar nebus ilga laika. Jau tarnavo 2 metus ir dar 2 turet tarnaut drasiai. Tik automatai nes mechaniniu sankabos komplekto kaina kaip visa masina. Ir patikrinti purkstukus nes nauju kaina ir visa masina iseina. Jei nesusiduri su siom 2 problemom tai masina ideali. Man ji tarnauja be gedimu. Pilnas atsiliepimas...
|
|
2019-06-06 |
Ford Mondeo mk3 1,8l 81kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpus auto, patogus
Silpnas variklis, brangios dalys
|
Įsigijau prieš metus, tiesiai iš vokiečių. Pradžioje tikrai džiugino, nors ir variklis per silpnas universalui, nes tikrai patogus ilgoms kelionėms ir daug vietos daiktams. Iki 90km/h įsibegėję maždaug per 25s... ne pasilakstymui auto.
Praėjus maždaug pusmečiui sugedo termostas, kurio kaina 90€, subyrėjo visi guoliai, tai maždaug 260€, nes galiniai su stiebulėm, o kur dar keitimo kaina. Po guolių keitimo atsisakė abs ir stabdžiai labai nepatikimi tapo. Na ir dar po viso to, sugedo vairo stiprintuvas. Dar prie viso to tepalai specialūs tik fordams skirti, kurie už kitus 3 kart brangesni.
Man fordo patirtis nekokia, ir realiai daugiau į šią markę nebesidairysiu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-11-18 |
2.0 96kw automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Talpi, maloni vairuot, kuro mazai valgo, grazi isvaizda
Rudys, mazas apsisukimo spindulys, greit nuverteja
|
Turiu 96kw automata. Pradziai teko pasiremontuoti smulkmenu pvz kaip tepalai, filtrai, padangos. Masina yra patikima. Automatas dirba graziai. Kolkas bedu nebuvo su niekuo. Jei mehanine butina patikryt sankaba nes brangi o jei automatas tai deze. Teko keisti 4 padangas, tvarkyti starteri kadangi leido vairo stiprintuvo varikliukas ir uzliejo starteri, tas varikliukas, tepalai, filtrai. Kainos panasios kaip ir visu tu paciu metu masinu nera nieko brangaus bent man neteko susidurti. Kaip ir visu auto gerai patikrinti jei yra galimybe nuvaryt i servisa. Nebijoti Ford zenklo. Normali, patikima masina Pilnas atsiliepimas...
|
|
westpoint | 2016-12-02 |
Mondeo 1,8 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Bagažinė, garso izoliacija, komfortas, nebrangus remontas,atsparumas korozijai
Nepatvarus
|
Pirkau 2003 iš Vistos. Pardaviau 2009 m. Rida 110 000 km. Patogus automobilis ,ypač kelionėms.Bagažinė super.Variklis lygia vietove dinamiškas, kalnuose - truputį trūksta galios.
Problemos - sankaba pradėjo prasisukti pravažiavus 70 000km. Gamyklinė signalizacija neuždarė durų prie -15 šalčio. Variklis dinamiškas. Variklis valgė tepalą, 10 000km - litras. Sankabą teko keisti 70 000km. Pakaba atlaikė iki pat pardavimo.
Pardavęs atgavau truputį daugiau kaip pusę kainos. Pilnas atsiliepimas...
|
|
Ignas Selvestravicius | 2016-11-28 |
Ford Mondeo MK3 2l TDDI 85kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, pigus ir paprastas važiuoklės tvarkymas, ekonomiškas, cinkuotas kėbulas
Asmeniškai nepastebėjau
|
Žinant lietuvius, tai turėtų būti tautovežis, todėl labai keista, kad nėra populairus automobilis tarp lietuvių. Labai komfortiška mašina, tiek kelyje, tiek mieste. Kadangi mašina turi tarnauti žmogui, o ne žmogus mašinai, tai važiuoju ir netausoju todėl pastebėjau, kad Mondeo gan manevringas automobilis, staigiai laužiant posūkius nemėto po kelią. Dar smagus dalykas tai "pavarų metymas". Pavaras galima greitai ir be vargo perjunginėti ir niekur nestringa.
Visa konsolė patogiai išdėstyta, prisėdus pirmą kartą nereikia ieškoti kur garsą reguliuoti ar kur atsukti šildymą į kojas (kas būna kituose automobiliuose).
Vietos gana tiek priekyje tiek gale, o kas keisčiausia, kaip pas sedana labai talpi bagažinė.
Kėbulai yra cinkuoti, todėl problemų su rūdimis tikriausiai neteks turėti, arba labai minimaliai.
Variklyje yra ne diržas, o grandinė, kas didelis labai privalumas, nes nereikia galvoti apie diržo nusidėvėjimą.
TDDI sudėti emchaniniai purkštukai, ką liaudis labai vertina, nes retas kas girdi apie jų gedimus, o jei ir sugenda, tai pakeitimas yra kurkas pigesnis negu TDCI variklių. Labai lengvai tvarkosi važiuoklė, pats gali pasitvarkyt prie daugiabučio namo (kaip kad pats padariau), ir laužynuose detalių pilna už prieinamą kainą.
Pačiam teko pasikeisti galinius guolius (keičiau su visa stebule) ir galinius stabdžius. Už visas detales laužynui sumokėjau 160e, dvi stebulės ir du stabdžiai, viskas po 40 kainavo, nors buvau radęs ir pigesnių variantų po 20e ar 30e, tik kad po vieną vienetą. Atkreipti dėmesį į sankabos pėdalo veikimą. Būna, kad pėdalas nebegrįžta į vietą, nes sankabos pompa (tikriausiai) blogai funkcionuoja, būna apvarvėję skysčiai apie pėdalą.
Dažniausios problemos tai sankaba ir smagratis, išminamasis guolis, ką reiktų būtinai pasižiūrėti prieš perkant. Jei pasitaikys variantas sutvarkytas, tai galima be baimės imti mašiną, nes niekas nekainuos daugiau taip brangiai tvarkyti.
Dar galima tikrinti tepalų dangtelį, ar yra "varškės". Jei yra, tai parodytų, jog valgo antifrizą. Pilnas atsiliepimas...
|
|
Fordas | 2016-01-08 |
Ford Mondeo 2.0 tdci 96kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pigi eksploatacija, praktiskas auto
bagazines rankeneles stringa, cia jau visiem universalam lyga, daugiau kaip ir visiem auto.
|
Automobilis gana neblogas, jei priziurimas ir keiciama viskas laiku. Varikliai patvarus, traukos kaip 2.0 diesel pakanka, sklinda mitas apie purkstukus (nepilt ukininko ar rusisko kuro) jie patvarus, keitimas zinoma kainuoja, bet todel reikia pilti tik gera kura ir nebus problemu. Visa kita kaip ir kitom auto Nuvertejimas, priklauso nuo pacio auto stovio, kainos nuo 450e iki 2500 aisku kaina kalba apie save.
Eksplotacija nera brangi, geras tautovezis Pilnas atsiliepimas...
|
|
Tomas | 2015-12-14 |
Tvirtas dyzelinis automobilis, visiems gyvenimo atvejams, nepelnytai nuvertėjęs
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Erdvus (belenkiek vietos gale), smagiai įsibėgėja, ekonomiškas, komfortabilus
Variklio purkštukai rizikos grupėje, stabilumo sistemos nebuvimas
|
Ghia salonas su odinėmis elektrinėmis sėdynėmis. Sony audio sistema turi gilius žemus dažnius, geriau nei standartinė, bet trūksta aukštesnių dažnių aiškumo. Nors nėra stabilumo sistemos, valdosi puikiai, posūkiuose priekis neslysta (gerai subalansuota), tik žinoma esant slidžioms sąlygoms, priekis tragiškai važiuoja priekin kad ir ką su vairu bedarytum.
Darbinis arkliukas į kurį negėda pasodinti kelsi žmones ir patogiai pavežioti. Hečbeko bagažinė kosminių proporcijų, susimastai ar tau tikrai reikia universalo? 2.0 tdci, 130 AG lyg ir nieko ypatingo, bet suporavus su 6 pavarų mechanine dėže sukelia malonius įsibėgėjimo pojūčius. Pabrėžiu pojūčius, nes pagal sekundes nuo 0 iki100 km/h tai tikrai ne raketa iš dalies dėl to, kad turi 3 kartus perjungti pavaras, kad pasiektum 100 km/h.
Ekonomiška, kartą sugebėjau nuo Klaipėdos iki Kauno nuvažiuoti su 4 litrų sąnaudomis šimtui kilometrų. Nerūdija, genda retai, jei genda, tai pigiai.
Kondicionierius kaip iš tanko. Mašiną turėjau 4 metus, bet nušaldo rankas ir nė karto nereikėjo pildyti. Su dyzeliniais varikliais kaip visada atsargiai, buvo užsidegusi purkštukų lemputė laikinai ir smarkiai dūmijo kol nepakeičiau kuro filtro. Jei pasiseks, pasistenkit rasti 2.2 tdci, jis yra gerbiamas kaip dyzelinės galios viršukalnis šiam modeliui. Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Aidas | 2015-05-18 |
Ford Mondeo 1.8 81kW benzinas/dujos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakankamai vietos, patikimas.
Rūdija durų apačios, į saloną patenka vanduo, silpnas variklis.
|
Pirktas 2012m. sausį iš kart įdėtos IV kartos dujos, mokėta 2100 Lt su papildomu tepimu. Pravažiuota 35000 km. Salone vietos netrūksta, galinės sėdynės nusilenkia ir telpa krovinys 1,9m ilgio. Trūkumų turi, kaip ir kiekvienas automobilis:
1. Į saloną patenka vanduo per durų vidų (ant centrinio varikliuko, kuris su laiku sugenda);
2. Durų apačios rudija.
Variklis 1.8 81kw, manau per silpnas kaip tokiam automobiliui, tačiau važiuoti galima. Su dujomis "draugauja" Per 3,5m teko keisti priekines spyruokles ir atraminį, kur manau dėl senumo trūko, nes įsėdus į automobilį trūko (400Lt). Teko restauruoti dujų reduktorių (350) Lt. Centrinio varikliukas (90Lt). Stabilizatoriaus traukė (90Lt). Tepalai kas 15000 (110Lt). Dujų filtras (60Lt). Atkreipti dėmesį į sankabą ir smagratį (ar neeatsiranda pašalinių garsų išmynus/atleidus sankabą, ar lengvai junginėjasi visi bėgiai užvestam varikliui). Pilnas atsiliepimas...
|
|
Vladas | 2015-03-14 |
Ford Mondeo mk3 1,8 benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Variklis, elektronika, važiuoklė, kėbulas
Garso izoliacija galėtų būti geresnė, nuvertėjimas, pilkite kurą iš degalinės ir nematysite problemų
|
Puikus automobilis. Pirkau su 180k rida. Važinėju jau trečius metus. Labai komfortiska masina, minksta vaziuokle, pakankamai stabiliai stovi an kelio. Su važiuokle visai jokių problemų neturėjau, tik teko pakeisti vieną priekinį amortizatorių. Daugiau viskas laiko puikiai. Elektronika problemų nekelia, gerai groja gamyklinės kolonėlės. Teko keisti tik einamus dalykus, tepalus, filtrus, kaladėles, valytuvus, taip pat restauravau abu priekinius supportus. Daugiau jokių gedimų nebuvo per 3eksplotavimo metus. Geras variklis, nerūdija. Puikus kainos ir kokybės santykis. Savo mašinos keisti neketinu... Variklis 92kw, su grandine, jokių problemų nekilo, niekada nebuvo baimės, kad gali trūkti pagrindinis diržas, nereikėjo nieko keisti, nes jo tiesiog nėra. Galios pakanka. Gan ekonomiškas. Sutilpdavau į 8litrus 100km, važinėdamas 80%mieste ir 20%užmiestyje. Variklis tepalo nevalgė, niekur tepalų neleido, pašalinių garsų niekada neskleidė. Kolkas su variklius jokių bėdų, pilu tik pilnai sintetinius tepalus (5w-30 tinkamiausi sitam varikliui) ir keičiu kas 15k km. Taip pat keičiu visus filtrus laiku. Prižiūrėkite ir jokių problemų su variklius nekils. Eksploatacija labai pigi, naujų detalių kainos juokingos. Taip pat tai nėra retas automobilis, šrotai pilni detalių jei ko prireiktų. Mašinos nuvertėjimas gan didelis, nes būna perekupai priveža lavonų iš belgijos, prancūzijos ir už centus parduoda, todėl jų kaina gan greitai krenta. Nepatarčiau pirkti brangiau už 3k eurų. O pirkti šią mašiną iki 3k eurų yra puikus sprendimas. Patarčiau prieš perkant pažiūrėti ar ant priekinių arkų nėra rūdžių. Taip pat patarčiau paklausyti kaip dirba variklis, ar nėra pašalinių garsų, atkreipkite dėmesį į sankabą. Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1234 |