Markės
439 iš 1434
Ford Mondeo 2000 - 2007
Ford Mondeo, 2000 - 2007
531Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.91% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 31
1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 87% Ne 13%
Naujasis Mondeo tapo didesnis nei jo pirmtakas. Nors Ford šiam modeliui netaikė savo naujos dizaino krypties (Mondeo turėjo išlaikyti šiek tiek solidesnį dizainą), visgi jis turi kai kurias detales panašias į Focus Mk1. Dvi seno Mondeo didžiausios silpnybės – ne itin erdvios galinės sėdimos vietos ir nekonkurencingos dyzelinės versijos atkreipė dėmesį, todėl šis modelis gavo ilgesnį tarpuratį ir naują Duratorq dyzelinį variklį. Važiuoklė ir stabdžiai buvo paimti iš senesniojo modelio. Ford atkreipė didelį dėmesį į interjerą, kuris prarado savo apvalainas formas ir tapo vokiškai racionalesnis, tobulesnis ir kas labai svarbu aukštesnės kokybės. Ford tvirtino, kad tai itin saugus automobilis, tačiau Mk3 EuroNCAP išbandymuose gavo prastesnį įvertinimą nei dauguma pagrindinių konkurentų (Vectra, C5, Avensis, Laguna) - 4 žvaigždutes. Visgi Mondeo buvo labai populiarus, o Britanijoje tai buvo populiariausias modelis savo klasėje.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 31
westpoint | 2016-12-02
Mondeo 1,8 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bagažinė, garso izoliacija, komfortas, nebrangus remontas,atsparumas korozijai
Nepatvarus
Pirkau 2003 iš Vistos. Pardaviau 2009 m. Rida 110 000 km. Patogus automobilis ,ypač kelionėms.Bagažinė super.Variklis lygia vietove dinamiškas, kalnuose - truputį trūksta galios. Problemos - sankaba pradėjo prasisukti pravažiavus 70 000km. Gamyklinė signalizacija neuždarė durų prie -15 šalčio. Variklis dinamiškas. Variklis valgė tepalą, 10 000km - litras. Sankabą teko keisti 70 000km. Pakaba atlaikė iki pat pardavimo. Pardavęs atgavau truputį daugiau kaip pusę kainos.
Pilnas atsiliepimas...
Ignas Selvestravicius | 2016-11-28
Ford Mondeo MK3 2l TDDI 85kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, pigus ir paprastas važiuoklės tvarkymas, ekonomiškas, cinkuotas kėbulas
Asmeniškai nepastebėjau
Žinant lietuvius, tai turėtų būti tautovežis, todėl labai keista, kad nėra populairus automobilis tarp lietuvių. Labai komfortiška mašina, tiek kelyje, tiek mieste. Kadangi mašina turi tarnauti žmogui, o ne žmogus mašinai, tai važiuoju ir netausoju todėl pastebėjau, kad Mondeo gan manevringas automobilis, staigiai laužiant posūkius nemėto po kelią. Dar smagus dalykas tai "pavarų metymas". Pavaras galima greitai ir be vargo perjunginėti ir niekur nestringa. Visa konsolė patogiai išdėstyta, prisėdus pirmą kartą nereikia ieškoti kur garsą reguliuoti ar kur atsukti šildymą į kojas (kas būna kituose automobiliuose). Vietos gana tiek priekyje tiek gale, o kas keisčiausia, kaip pas sedana labai talpi bagažinė. Kėbulai yra cinkuoti, todėl problemų su rūdimis tikriausiai neteks turėti, arba labai minimaliai. Variklyje yra ne diržas, o grandinė, kas didelis labai privalumas, nes nereikia galvoti apie diržo nusidėvėjimą. TDDI sudėti emchaniniai purkštukai, ką liaudis labai vertina, nes retas kas girdi apie jų gedimus, o jei ir sugenda, tai pakeitimas yra kurkas pigesnis negu TDCI variklių. Labai lengvai tvarkosi važiuoklė, pats gali pasitvarkyt prie daugiabučio namo (kaip kad pats padariau), ir laužynuose detalių pilna už prieinamą kainą. Pačiam teko pasikeisti galinius guolius (keičiau su visa stebule) ir galinius stabdžius. Už visas detales laužynui sumokėjau 160e, dvi stebulės ir du stabdžiai, viskas po 40 kainavo, nors buvau radęs ir pigesnių variantų po 20e ar 30e, tik kad po vieną vienetą. Atkreipti dėmesį į sankabos pėdalo veikimą. Būna, kad pėdalas nebegrįžta į vietą, nes sankabos pompa (tikriausiai) blogai funkcionuoja, būna apvarvėję skysčiai apie pėdalą. Dažniausios problemos tai sankaba ir smagratis, išminamasis guolis, ką reiktų būtinai pasižiūrėti prieš perkant. Jei pasitaikys variantas sutvarkytas, tai galima be baimės imti mašiną, nes niekas nekainuos daugiau taip brangiai tvarkyti. Dar galima tikrinti tepalų dangtelį, ar yra "varškės". Jei yra, tai parodytų, jog valgo antifrizą.
Pilnas atsiliepimas...
Fordas | 2016-01-08
Ford Mondeo 2.0 tdci 96kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigi eksploatacija, praktiskas auto
bagazines rankeneles stringa, cia jau visiem universalam lyga, daugiau kaip ir visiem auto.
Automobilis gana neblogas, jei priziurimas ir keiciama viskas laiku. Varikliai patvarus, traukos kaip 2.0 diesel pakanka, sklinda mitas apie purkstukus (nepilt ukininko ar rusisko kuro) jie patvarus, keitimas zinoma kainuoja, bet todel reikia pilti tik gera kura ir nebus problemu. Visa kita kaip ir kitom auto Nuvertejimas, priklauso nuo pacio auto stovio, kainos nuo 450e iki 2500 aisku kaina kalba apie save. Eksplotacija nera brangi, geras tautovezis
Pilnas atsiliepimas...
Tomas | 2015-12-14
Tvirtas dyzelinis automobilis, visiems gyvenimo atvejams, nepelnytai nuvertėjęs
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Erdvus (belenkiek vietos gale), smagiai įsibėgėja, ekonomiškas, komfortabilus
Variklio purkštukai rizikos grupėje, stabilumo sistemos nebuvimas
Ghia salonas su odinėmis elektrinėmis sėdynėmis. Sony audio sistema turi gilius žemus dažnius, geriau nei standartinė, bet trūksta aukštesnių dažnių aiškumo. Nors nėra stabilumo sistemos, valdosi puikiai, posūkiuose priekis neslysta (gerai subalansuota), tik žinoma esant slidžioms sąlygoms, priekis tragiškai važiuoja priekin kad ir ką su vairu bedarytum. Darbinis arkliukas į kurį negėda pasodinti kelsi žmones ir patogiai pavežioti. Hečbeko bagažinė kosminių proporcijų, susimastai ar tau tikrai reikia universalo? 2.0 tdci, 130 AG lyg ir nieko ypatingo, bet suporavus su 6 pavarų mechanine dėže sukelia malonius įsibėgėjimo pojūčius. Pabrėžiu pojūčius, nes pagal sekundes nuo 0 iki100 km/h tai tikrai ne raketa iš dalies dėl to, kad turi 3 kartus perjungti pavaras, kad pasiektum 100 km/h. Ekonomiška, kartą sugebėjau nuo Klaipėdos iki Kauno nuvažiuoti su 4 litrų sąnaudomis šimtui kilometrų. Nerūdija, genda retai, jei genda, tai pigiai. Kondicionierius kaip iš tanko. Mašiną turėjau 4 metus, bet nušaldo rankas ir nė karto nereikėjo pildyti. Su dyzeliniais varikliais kaip visada atsargiai, buvo užsidegusi purkštukų lemputė laikinai ir smarkiai dūmijo kol nepakeičiau kuro filtro. Jei pasiseks, pasistenkit rasti 2.2 tdci, jis yra gerbiamas kaip dyzelinės galios viršukalnis šiam modeliui.
Pilnas atsiliepimas...
Nikas | 2015-08-07
Ford Mondeo 2002 TDDI 85
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera garso sistema.
Prastoka garso izoliacija., dureliu apacios rudyja.
Visai neblogas automobilis
Pilnas atsiliepimas...
Aidas | 2015-05-18
Ford Mondeo 1.8 81kW benzinas/dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai vietos, patikimas.
Rūdija durų apačios, į saloną patenka vanduo, silpnas variklis.
Pirktas 2012m. sausį iš kart įdėtos IV kartos dujos, mokėta 2100 Lt su papildomu tepimu. Pravažiuota 35000 km. Salone vietos netrūksta, galinės sėdynės nusilenkia ir telpa krovinys 1,9m ilgio. Trūkumų turi, kaip ir kiekvienas automobilis: 1. Į saloną patenka vanduo per durų vidų (ant centrinio varikliuko, kuris su laiku sugenda); 2. Durų apačios rudija. Variklis 1.8 81kw, manau per silpnas kaip tokiam automobiliui, tačiau važiuoti galima. Su dujomis "draugauja" Per 3,5m teko keisti priekines spyruokles ir atraminį, kur manau dėl senumo trūko, nes įsėdus į automobilį trūko (400Lt). Teko restauruoti dujų reduktorių (350) Lt. Centrinio varikliukas (90Lt). Stabilizatoriaus traukė (90Lt). Tepalai kas 15000 (110Lt). Dujų filtras (60Lt). Atkreipti dėmesį į sankabą ir smagratį (ar neeatsiranda pašalinių garsų išmynus/atleidus sankabą, ar lengvai junginėjasi visi bėgiai užvestam varikliui).
Pilnas atsiliepimas...
Vladas | 2015-03-14
Ford Mondeo mk3 1,8 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Variklis, elektronika, važiuoklė, kėbulas
Garso izoliacija galėtų būti geresnė, nuvertėjimas, pilkite kurą iš degalinės ir nematysite problemų
Puikus automobilis. Pirkau su 180k rida. Važinėju jau trečius metus. Labai komfortiska masina, minksta vaziuokle, pakankamai stabiliai stovi an kelio. Su važiuokle visai jokių problemų neturėjau, tik teko pakeisti vieną priekinį amortizatorių. Daugiau viskas laiko puikiai. Elektronika problemų nekelia, gerai groja gamyklinės kolonėlės. Teko keisti tik einamus dalykus, tepalus, filtrus, kaladėles, valytuvus, taip pat restauravau abu priekinius supportus. Daugiau jokių gedimų nebuvo per 3eksplotavimo metus. Geras variklis, nerūdija. Puikus kainos ir kokybės santykis. Savo mašinos keisti neketinu... Variklis 92kw, su grandine, jokių problemų nekilo, niekada nebuvo baimės, kad gali trūkti pagrindinis diržas, nereikėjo nieko keisti, nes jo tiesiog nėra. Galios pakanka. Gan ekonomiškas. Sutilpdavau į 8litrus 100km, važinėdamas 80%mieste ir 20%užmiestyje. Variklis tepalo nevalgė, niekur tepalų neleido, pašalinių garsų niekada neskleidė. Kolkas su variklius jokių bėdų, pilu tik pilnai sintetinius tepalus (5w-30 tinkamiausi sitam varikliui) ir keičiu kas 15k km. Taip pat keičiu visus filtrus laiku. Prižiūrėkite ir jokių problemų su variklius nekils. Eksploatacija labai pigi, naujų detalių kainos juokingos. Taip pat tai nėra retas automobilis, šrotai pilni detalių jei ko prireiktų. Mašinos nuvertėjimas gan didelis, nes būna perekupai priveža lavonų iš belgijos, prancūzijos ir už centus parduoda, todėl jų kaina gan greitai krenta. Nepatarčiau pirkti brangiau už 3k eurų. O pirkti šią mašiną iki 3k eurų yra puikus sprendimas. Patarčiau prieš perkant pažiūrėti ar ant priekinių arkų nėra rūdžių. Taip pat patarčiau paklausyti kaip dirba variklis, ar nėra pašalinių garsų, atkreipkite dėmesį į sankabą.
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2014-11-16
Ford Mondeo 2001m. 2.0TDDI 85kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sveiki. Eksplotuoju si automobili antrus metu, pirktas buvo is vokieciu su 190 tukst km rida. Kaip ir rasoma kituose atsiliepimuose, pas situs fordus ties 200 tukst km prasideda nesamones su sankaba. Pas mane buvo ne isimtis. Reikejo keisti isminama guoli, smagrati, bei sankabos cilindriuka, nes pedalas pradejo neatsokinet. Viskas man kainavo 800lt, nes turiu gera drauga, kuris dirba servise - jeigu pazistamu neturi, sis malonumas atsieis nei daug, nei mazai ~1600lt. VISKAS. Visos bedos ties sankaba ir baigiasi, dalys pigios, masina ekonomiska, cinkuotas kebulas, rudeliu nulis, paprastas variklis su mechaniniais purkstukais, kurie nebijo pigesnio kuro;) Traukos uztenka, gal kazkam uzklius variklio garsas stovint vietoj, taciau man tai jokiu problemu nesukele. Kelia automobilis laiko gerai, greitai susyla, gal ciu ciut galetu buti geresne garso izoliacija, su elektronika jokiu bedu, gamyklines koloneles is ties gerai groja. Variklis paprastas TDDI 2.0 85kW. Stovi mechaniniai purkstukai, skirtingai negu pas TDCI - elektronininiai. Su mechaniniais maziau bedu, nebijo prastos kokybes kuro, remontas pigesnis skiriaisi tik kilovatai. TDCI turi keliais daugiau. Nepatariu pirkti TDDI 66kW, nes sanaudos truputi didesnes, o trauka zymiai mazesne.. Variklyje stovi grandine, ne dirzai, todel viena karta pakeitus ties ~200tukst km, pamirsi visam gyvenimui. Tiesa, pas mane automobilis prasukes 230tuks km, taciau grandine atrodo kaip nauja, nors keista niekada nebuvo. Variklio eksplotacija pigi, dalys pigios, remontas taip pat. Pats auto daug nekainuoja, todel ir nuvertejimas yra labai nezymus. Tikrinti sankaba, ziureti ar imynus sankabos pedala nesigirdi pasaliniu garsu, patikrinti tepalu kamsti, paziuret ar nera "varskes" nes jeigu yra, i degimo kamera patenka antifrzas, reikia slifuoti cilindro galva, o tas malonumas jau nepigus.. Paziuret ar nebilda vaziuokle, bet patikrinti visa elektronika.
Pilnas atsiliepimas...
Rolandas | 2014-07-21
Mondeo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, talpus, komfortiškas.
Garsiai dirba variklis.
Erdvus, talpus, šeimyninis automobilis. Labai patikimas asmeniškai vairuoju jį 4 m. Nuvažiavau per 170 tūkst. Universalas gerai ir stabiliai stovi ant kelio. Variklis paprastas TDDi 85 kw. Dinamiškas daugiau spustelėjus gazą. Minusas - garsus dyzelio darbas. Eksploatacija labai pigi. Labai didelį įspudį paliko nelūžtanti pakaba, pagal mano didelį nuvažiuotą kilometražą.
Pilnas atsiliepimas...
gintarasss | 2014-06-05
Ford Mondeo Mk3 TDDI universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiskas,taupus,talpus,grazus,ziema greitai isyla salonas,nors pas mane be klimatronico,dinamiskas,manevringas,vaziuokle paprasta.
salono apdaila galetu buti ir aukstesnes kokybes,lenda rudeles ant slenksciu prikiniu ir priekiniu dureliu apacios,bet dar tik pati pradzia ir nesunkiai sutvarkoma
Erdvus,manevringas,tikras seimos automobilis,tilps visa seima ir dar uosviene bagazineje ;) Variklis taupus ,tyliai dirba,pagrindinis kuro siurblys neuzmusamas,turejau bedu su siurbliuku prie bako,bet ji atrestauravus,anot meistru apie ji galima pamirsti .Paprasti purkstukai,variklis su grandine,kuri praktiskai taip pat amzina.Mano monde pralekus 340 000 km,bet jokiu pozymiu,kad ji butu issitampius.Variklis dinamiskas,pagreitis kaip tokiam laivui tikrai geras(lengvai lipdo prie sedynes).Ziema su uzkurimu problemu nebuvo. Is brangesniu remontu be abejo yra sankaba su smagraciu,man paciam neteko susidurt,kadangi buvo jau pakeista.Sis remontas gali atsieiti apie 1500 litu,priekiniu ratu pusasiai sugenda atejus laikui,tai nauji beprotiskai brangus,naudoti-100-150 litu,o visu kitu detaliu kainos labai panasios i kitu auto.Kaip rasiau tvarkiau siurbliuka,tai jo restauracija150 litu kainavo.Kadangi automobilio kaina nera labai didele,tai ir nuvertejimas nezymus. Tikrinti sankaba,pralekti jei yra galimybe kokiu 100 km/h ir ziureti ar nera kebulo vibraciju,kas reikstu galbut pusasiu,vidiniu granatu nusibaigima.Prie to pacio greicio pavaru svirtis neturetu vibruoti,o uzgesinus varikli neturi girdetis pasaliniu garsu is greiciu dezes,jei kazkas tokio yra,gali buti ,kad smagratis sankaba prie pabaigos.Apziureti dureliu apacia is vidines puses,slekscius po apacia.
Pilnas atsiliepimas...
 
1234
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    ExpeditionExpedition
   Explorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai