Markės
423 iš 1434
Ford Focus 2004 - 2010
Ford Focus, 2004 - 2010
518Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 18
7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)
Ar rekomenduojuTaip 72% Ne 28%
Naujos kartos Focus naudoja Ford C1 platformą, kuria dalinasi su Volvo S40, V50, C70, Mazda3 ir Focus C-Max automobiliais. Naujas Focus Mk 2 yra daug didesnis negu jo pirmtakas - 25 mm didesnė bazė, 168 mm ilgesnis, 8 mm aukštesnis ir 138 mm platesnis. Todėl padidėjo interjero ir bagažo erdvės. Stilistiškai Mk 2 labai panašus į naują Mondeo ir Fiesta, nors jis liko tas pats atpažįstamas Focus. Interjeras ir prietaisų skydas tęsia Mk 2 Mondeo stilių ir dabar yra gerokai kokybiškesnis nei anksčiau. Automobilis turi dar geresnį valdomumą, važiavimo kokybę ir vertinamas kaip geriausios važiuoklės klasėje savininkas. Nors kritikai pripažįsta, kad 1 serijos BMW valdomas kiek geriau, o naujasis Volkswagen Golf važiuoja maloniau, tačiau Focus kogero siūlo geriausią kompromisą tarp šių įpatybių. Buvo ir kritikos dėl to, kad automobilis prarado senojo Focus dizaino aštrumą, o interjeras nors ir ženkliai patobulintas vis dar negali prilygti Mk 5 Volkswagen Golf modeliui. 2005 metais Ford pristatė karštą versiją Focus ST turintį puikų T5 variklį paimtą iš Volvo S40/V50 T5 modelių, šis turbo 2.5 L 5 cilindrų variklis turi 225 AG ir nuostabų garsą!
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
2005 metais Ford pristatė karštą versiją Focus ST turintį puikų T5 variklį paimtą iš Volvo S40/V50 T5 modelių, šis turbo 2.5 L 5 cilindrų variklis turi 225 AG ir nuostabų garsą!

Buvo gaminamas ir dar retesnė RS500 versija, kurios pagaminta tik 500 vienetų. Šis nepaprastas automobilis turi 2.5 litro turbo variklį su 350 AG (257 kW) galia, bei pagreičiu nuo 0-62 mph per 5.4 sekundės, o maksimalus greitis net 266 km/h. Tai yra pats greičiausias iki tol pagamintas Focus modelis.

Ford Focus buvo itin plačiai naudojamas įvairiuose ralio čempionatuose, tame tarpe ir FIA WRC, kur 2006 ir 2007 metais laimėjo konstruktorių taurę.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 18
2017-11-16
Ford Focus, 2009, 2.,0 l TDi, universalas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nedidelė kaina, optimalus auto vidutinei šeimai nuvažiuoti iki darbo ar sodo
Nepatikima, dažnai genda, nuvertėjimas
Patirtis su Focus'u - apie 2 metus, pravažiuota apie 40 tūkst. km. Pirktas nenaujas ir už santykinai nedidelę kainą. Iš esmės Focus universalas man patinka tuo, kad jis nėra nei per didelis, bet tuo pačiu užtenka vietos trims žmonėms ir bagažui iki kokio sodo ar toliau. Titanium komplektacija tokia, kad ir kai kuriuose naujuose automobiliuose neviską surasi. Variklio (100 kW) ramiam važiavimui pilnai užtenka. Ant kelio laikosi gerai, stabiliai. Su automatine greičių dėže viskas gerai, kol veikia... Manau, tai galėtų būti puikus vidutinės klasės šeimos automobiliukas, jei ne patikimumas. Nežinau, ar man nepasisekė su šiuo Ford'u, bet genda dažnai. Juokas juokais, bet su gretimo autoserviso darbuotojais jau sveikinuosi kaip su senais pažįstamais. Pastoviai išlenda kažkokie šūdai, nesikeikiant. Dar priedo smarkokai rūdija, jei neprižiūri. Auto kaina santykinai nedidelė, bet ir nuvertėjimas nemažas. Nors ir dyzelis, bet važinėjant tik miesto kamščiuose 10 l /100 km laisvai pasiekia. Automagistralėj ant 130-140, imdavo apie 7 l /100 km. Remontuoti teko labai dažnai (čia neskaitant įprastinių tepalų, stabdžių kaladėlių ir pan. einamųjų dalykų). Pirmiausia, man kliuvo nuo elektronikos dalies. Pastoviai išlįsdavo kokie nors gedimai, tai starteris nesukdavo, tai išsikraudavo ir neužsivesdavo, tai kažkur kontakto nebūdavo ir pan. Po to teko nemažai sukišti į pakabos remontą. Galiausiai turėjau problemų su turbina ir automatine greičių dėže. Jei elektronikos, pakabos remontai kainuoja kaip ir kitiems ekonominės klasės automibiliams, tai greičių dėžės kainos kosminės. Kaip bebūtų keista, man dar nepasitaikė problemų su purkštukais / kuro siurbliais /dpf filtrais, nors kiti Focus'u savininkai tokiomis problemomis skundžiasi. Su šiuo automobiliu supratau, kiek daug lemia naudoto automobilio rida ir ankstesnio šeimininko priežiūra. Todėl perkant reiktų atidžiai perkratyti automobilio istoriją ir pagalvoti, ar tikrai verta imti su didesne rida. Kategoriškai siūlau neimti automato. Jei suges (o tokio amžiaus ir atitinkamos ridos focus'o tikrai suges, nes bus jau gerai padėvėta), numaus paskutines kelnes. Jei vis dėl to imsit focus'ą, tai nebent tik su mechanine greičių dėže.
Pilnas atsiliepimas...
2017-09-03
Puikus auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas nebrangios dalys gera garso aparatura manevringas
Neaptikau
Pries pirkdamas isbandziau daugiau nei 10tokiu focus is is tu 10 gero stovio buvo tik 2 bet ilgos paieskos atsipirko per du metus jokiu problemu
Pilnas atsiliepimas...
2017-08-12
Malonus, bet genda. 2007 1.6 Ti-VCT Ghia
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gan malonus važiuoti, Dizaino sprendimai man patiko.
Genda, rūdyja, nepatikima auto. Stabilus, bet senesnis modelis stabilesnis.
Malonus auto, jei ne jo gedimai ir rūdys. Pirkau 7 metų senumo su 75 k. rida. Eksploatuota Lietuvoje. Tai man dave, jog žinojau tikrą ridą ir kad galiniai sparnai jau pagavę rūdies nemažai. Pardaviau po trijų metų, nes tiek smulkios tiek stambios problemos užkniso juodai. Keletas iš jų: ratų guoliai, pavarų dėžės riebokšliai, tepalo aušintuvas, termostatas, sankaba ir t,t. Pažiūrėjus TA istoriją matėsi, kad riebokšlių ir važiuoklės problemų buvo jau varant pirmą TA (ties 30 k. km.) Matyt nelabai tikusias iš gamyklos jau išleidžia... Pats auto prižiūriu, todėl vos kam sugedus buvo remontuojama ir tai reikalavo investicijų. Nors auto pardaviau labai tvarkingą ir gerai atrodančią lyginant su kitomis rinkoje, bet manau tik laiko klausimas. Remonto ir detalių kainos vidutiniškos, bet genda. Korozija įtakoja greitesnį nuvertėjimą. Tokią pirkti tik kai daug nevažiuojate ir jums nebūtina, kad viskas veiktų. Patirtis rodo, kad tokios auto visai puikiai tarnauja naudojamos retai :D
Pilnas atsiliepimas...
2017-04-22
Ford Focus 2007 1.6 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Sportiškas jausmas, viskas padaryta patogiai ir ergonomiškai.
Genda, stipriai nuvertėja.
Automobilis visai smagiai važiuoja, komplektacijos yra neblogos, kaip šio segmento automobilis yra visai talpus. Trasoje pakankamai garsiai važiuoja, tikrai trūksta 6 bėgio. Automobilį pirkau pirktą ir važinėtą Lietuvoje nuvažiavusį 90.000 km. su pilna serviso istroija. Per 3 metus nuvažiavau 60.000. Kaip automobilis nuvažiavęs tik tiek kilometrų turėjo nemažai bėdų: keistos visos traukutės, šarnyrai, guolai. pradėjo ūžti ir turėjo būti pakeista pavarų dėžė, galiausiai važiuojant autostrada subyrėjo variklis (lūžo virnas vožtuvas). Elektros gedimų nebuvo,variklis skysčių neleido, tepalų nevalgė. Detalės tikrai pigios, remontas brangiai nekainuoja.
Pilnas atsiliepimas...
focusininkas | 2016-08-12
Ford Focus 1.6 TDCi (66 kW)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salyginai patrauklus, praktiskas, nereikalaujantis daug demesio
Kaip ir pas visas - pavieniai oziukai
Automobilis, norimtiems darbinio arklio, priemones nusigauti is tasko A i taska B per daug negalvojant apie eksploatacijos kastus. Vidaus detales ganetinai solidzios, minkstas plastikas nebarska, saltu oru niekas negirgzda. Jauciasi a la vokiska surinkimo kokybe, jausmas sedint viduje net siek tiek primena jausma sedint kokioj A4, Volvo S40 ar panasioj sios klases masinoj. Vairuojant paciam gal tiek nesijaucia, bet keleiviai spejo pagirt ganetinai minksta vaziuokle ir komforta. Puiki garso izoliacija, dyzelinis variklis nebirbia kaip traktorius ir mieste nesportuojant motoro visiskai negirdeti. Aisku visas tas malonumas uzsibaigia vaziuojant vokisku arba lenkisku autobahnu, prie 140 ir daugiau per svilpima darosi ganetinai sunku girdet ir paties savo mintis :) Pliusas, kad i standartine komplektacija ieina cruise control, klimato kontrole, visokie sildomi stiklai (kurie, jei reikia juos pakeisti, kainuoja virs 200 EUR) ir kiti zaisliukai, kurie bando Forda bent ant popieriaus pritraukti prie savo klases konkurentu patogumo atzvilgiu. Mano paties pirktas modeliukas buvo imones automobilis, nubeges garbingus 340 tukst., bet tai per daug rupesciu nesukele nes vakaru europieciai savo company cars kazkaip myli ir visi aptarnavimai buvo daryti normaliuose servisuose ir laiku. Peugeot gamybos 1.6 TDCi(66 kW) turi galios vazinet mieste ir tik tiek. Vaziuojant ne magistraliniam kelyje kur tenka palenktyniaut su sunkvezimiais ir pensininkais bandanciais nusigauti i soda, tenka mustis i 4 pavara is 5. Problemine vieta - purkstukai (konkreciau, ju sealeris), kurie su laiku apsinesa suodziais ir pradeda cakseti po kapotu, leisdami kompresija laukan. Nekreipiantiems demesio i kuro sanaudas, rekomenduociau iskart griebti 2.0, kur minetos problemos issprestos ir norint istestuosi masina autobahne, tikrai nepritruks keliu km/h iki 200 :) Fordas tai ne Audi, BMW ar MB - vertes neturi, reikia pasinaudot ir ismest jei tik atsirado noras, nebent jau labai prisirisot prie jos :) Mano Focusui darytas vienas rimtesnis servisas, i kuri iejo dirzu, filtru ir skysciu keitimas beigi visu 4 silentbloku keitimas ir tai kastuoja apie 370 EUR. Ne per daugiausia. Apziureti jau minetus purkstukus ir galiniu numeriu apsvietima - problemine vieta deka debiliskos konstrukcijos nes i ta vieta prisirenka daug dregmes ir to pasekmej supuna laidai, kontaktai arba pacios lemputes ir daznai tenka keist. Lengvas problemos sprendimas - nusiardzius uzsandarinti kokiu tai silikonu kad nesimatytu ir sudeti LED. Ir grazu, ir uzmirsit apie ta vieta.
Pilnas atsiliepimas...
Arnoldas | 2016-08-02
Fokusuoklis - būčiau pirkęs ne dyzelį, būtų ok
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Važiuoklė, Talpumas
Variklis, dyzelis
Mano pirmoji mašina - fokusuoklis. Pats esu mašinų entuziastas, tačiau biudžetas ekonomiškai mašinai buvo tik 2,5k Eur, tad nutariau pasiimti 1,6 Duratorq fokusą. Paėmimo metu buvo riedėjęs 230k km. Deja, magijos krašte nusipirkau padarytą automobilį, nors iki 180k km turėjo vokišką serviso knygą, daug stebuklų atsitiko šiai mašinai per tuos 50k km. Pati mašina žiauriai talpi, važiuoklė standi, tačiau ne per kieta. Vairas kažkur per vidurį tarp BMW 3 ir Škoda - aukso viduryje. Jauti kur yra ratai, bet nepavargsti kai reikia parkuoti ar mieste sukinėtis. Komplektacijų būna įvairių, maniškė gan bazinė, tačiau visi pagrindiniai dalykai yra ir jų užtenka: radio control po vairu, AC ir šildomas galinis stiklas, bent jau šešios oro pagalvės. Važiuoklė - ne variklis, viskas pataisoma, net ir naujos dalys daug nekainuoja. Variklis - esminis jūsų pasirinkimas perkant šį automobilį. Pirkite benziną, na o dyzelių fanai pasiklausykite, kas bus blogai su šita mašina: Ligos kurias aš pats patyriau: Perėjimas tarp intercooler'io ir kolektoriaus (į jį taip pat dedasi paduodamo oro slėgio sensorius) yra linkęs trūkti - 60Eur, Turbina - kadangi tai VGT (variable geometry turbina) - restauravimas 300 Eur. Nepaisant susidėvėjimo, pilno veikimo metu variklis 80kW yra tikrai "nifty" - smagus ir užsukus turbiną tikrai nereikia melstis bandant ką aplenkti trasoje. Jis taip pat ir ekonomiškas, bet vėlgi reikia palaukti serviso ir ekonomija dingsta. Kadangi pasikeičiau visus diržus, tepalus keičiu kas 10k km ir nechaltūrinu nuvažiavęs į servisą. eksploatacijos kaštai per pirmus 9 mėnesius baigia priaugti iki 1,3k Eur. Tų pinigų niekaip iš mašinos neišsiimsi, belieka tikėtis kad po turbinos remonto šie pinigai bent atidirbs dar kažkiek. Turit pastebėti, kad visi minėti gedimai yra susiję su dyzelio sistema, benzininėje sistemoje visų remontuotų komponentų tiesiog nėra, tad daryčiau prielaidą, jog benzinas būtų tikrai nebuvęs brangesnis eksploatuot, turint omeny štukos eurų duobę, kurios +1-2l/100km per iiiiilgą laiką neiškasi.
Pilnas atsiliepimas...
Donce | 2016-02-19
FORD FOCUS 2.0 TDCI SPORT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai stabilus ir veržlus, galima važinėti be problemų dideliais greičiais. Patogus interjeras, sportiškas dizainas.
Apsisukimo spindulys, šviesos priekinės ir atbulinė silpnai šviečia, ilgai šyla žiemą
Automobilis galingas ir žiauriai smagiai vairuojasi. Pakaba tiesiog pasakiška tiek važiuojant dideliais greičiais, tiek ir miesto posūkiuose. Gera kontrolė ant sniego, pravažumas įkalnėje ant ledo dėl puikiai veikiančio ESP. Apskritai jausmas, kad vairuotum ne kompaktinį hetchback'ą, o didesnės klasės automobilį. Tikrai nenuvylė pasirinkimas, kadangi ieškojau pakankamai ekonomiško, tačiau veržlaus ir stabilaus miesto automobilio. Šildomas priekinis stiklas yra didžiulis privalumas. Tačiau greitai nukepa H7 halogenai, po žiemos neveikia galinis valytuvas ir veidrodėlių užlenkimas. Pats variklis vertinamas, kaip vienas kokybiškesnių, tačiau kuro padavimo common-rail sistema tikrai nėra tokia patikima, kaip 1.9 TDI. Deja, pataupiau ir išsirinkau labai prasto stovio automobilį. Šią žiemą nervų patyriau daugiau negu galėjau kada įsivaizduoti. Pirma ėmė strigti kuro slėgio reguliatorius, vėliau siurblys ir purkštukai. Matyt ir dėl susidėvėjimo ir dėl prasto kuro reikėjo atnaujinti kuro padavimo sistemą. Atėjus šalčiams labai sunkiai kūrėsi dėl nebeveikiančių pakaitinimo žvakių. Visa tai - normalus susidėvėjimas, tačiau savaime gali susidaryti įspūdis, kad pati mašina prastai pagaminta. Turbina kol kas veikia gerai, bet meistrai servise minėjo, kad jau matosi dilimo požymiai, nežinia kada gali prireikti remonto. Kuro turėtų suvalgyti mažiau, negu aš nurodžiau. Čia yra mano asmeninis suvartojimas, kadangi turint tiek galios norisi dažnai užminti stipriau. Detalės kainuoja vidutiniškai. Kuro, oro, tepalo filtrai visai nebrangūs. Pasižiūrėti ar viskas veikia, ypač elektroniniai įtaisai. Nepirkti pigaus varianto, arba bent jau gerai patikrinti prieš perkant. Šiaip meistrai sako, kad 1.6 tdci patvaresnis motoras, tačiau galios skirtumas užmiestyje tikrai jaučiasi.
Pilnas atsiliepimas...
Darius | 2015-04-11
Focus 2.0 TDCI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, galingas, geras interjeras
Jei gerai nupirksi - jokių :)
Smagus dizelinis variklis, paklusni važiuoklė. Komfortabilus važioujant didesniais greičiais. Stabilumo kontrolė pats didžiausias gėris esant sudėtingoms sąlygoms. 2,0 tdci focus'e sumontuotas peogeot/citroen grupes 2,0 hdi variklis. Variklis pakankamai ekonomiškas ir galingas. 6 bėgių pavarų dėžė. Variklis žinomas kaip itin patvarus. Bet 2,0 reiktų atkreipti ar smagratis nebarška(2 masių). Barškėjimas kažkiek gali girdėtis prie laisvų apsukų o labiausiai prie 2000rpm. Nežinodamas nusipirkau su barškančiu bet jau 2 metai ir virš 40 000km o jis sėkmingai toliau sukasi (keitimas nauju apie 2000lt). Taip pat problema gali būti DPF filtras (suodžių filtras). Jį galima mechaniškai išpjauti ir išprogramuoti (operacijos kaina 400-500lt) po operacijos pagerėja trauka ir sumažėja kuro sąnaudos. Bet programavimas pakankamai sudėtingas ir ne bet kas sugeba, todėl linkiu neužsirauti ant diletantų. Užmiestyje važiuojant iki 100 galima sutilpti i 5 litrus/100km, važiuojant 140+ sąnaudos išauga iki 7,5 (ne universalui gal mažiau). Man asmeniškai net ir žiemą per šalčius vidutinės sąnaudos niekada neviršijo 6,5. Dažniausiai vidurkis telpa į 5,2-6l/100km. (nuo pilno bako iki pilno) Nuvertėjimas manau didesnis nei vidutinis. Ekploatacijos kaštai nemanau kažkuo išsiskiria. Tepalai, filtrai. Pavažinėjus žvirkeliais didesniais greičiais lūžo spyruoklė teko keisti vieną amortizatorių. Nieko įdomaus nepapasakosiu :) 2.0 tdci modelyje atkreipti dėmesį į smagratį ir DPF filtrą. (smagračio keitimas 2000lt, dpf pašalinimas 500lt). Smagračio diangostika - tikrinama klausant prie 2000rpm, o DPF filtras tikriausiai reiktų keisti visiems virš 200000 km. Tai derėkitės atatinkamai. DPF filtro keisti neapsimoka nes neoriginalus tarnauja trumapi (pagal atsiliepimus iki 30 000km), originalus kainuoja 5000lt. Išoperavus filtrą dėl comon rail sistemos variklis vizualiai visiškai nedūmija ir techninę apžiūrą sėkmingai praeina, po filtro operacijos jaučiasi geresnė trauka ir 0,2-0,5l/100km sumažėjusios kuro sąnaudos.
Pilnas atsiliepimas...
Aš | 2015-02-26
Ford Focus 2005 m 1.6 benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, erdvus
Viskas kas susiję su varikliu
Esu labai nusivylęs šiuo automobiliu. Automobilis buvo pirktas 2008 metais iš vilniaus vistos, kai jam buvo trys metai ir rida 80000. Per 5 metus pravažiavau tiek pat 80000. Tvarkiau generatorių, vėliau pradėjo dingti aušinimo skystis, pasirodo jis bėgo į tepalus, reikėjo keisti galvos tarpinę, o tas malonumas tikrai nepigus. Dar keičiau lambdą zondą. Pavažinėjus užsidegė check, tai taip ir neišsiaiškinau kodėl. Vienam servise sakę lambdą reikia keisti, kitam vožtuvai, tai metus atvažinėjau su check ir pardaviau. Pirktas buvo už 30000 Lt, o po 5 metų parduotas už 10000 Lt Tikrinti variklį
Pilnas atsiliepimas...
Donatas | 2014-01-29
Ford focus 1,6 Benzinas AT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiskas
Neekonomiskos kuro sanaudos
Komfortiskas Patikimas Remontas nebrangus. Kuro sanaudos mieste/uzmestyje vasara =12/6 ziema = 14/7 Rinktis dyzelini.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    ExpeditionExpedition
   Explorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai