Markės
418 iš 1426
Ford Fiesta 2008 - 2017
Ford Fiesta, 2008 - 2017
55Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.44% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)Viso įvertinimų: 5
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)7% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 80% Ne 20%
Ford Fiesta 2008 - 2017Ford Fiesta 2008 - 2017Ford Fiesta 2008 - 2017Ford Fiesta 2008 - 2017Ford Fiesta 2008 - 2017Ford Fiesta 2008 - 2017Ford Fiesta 2008 - 2017Ford Fiesta 2008 - 2017Ford Fiesta 2008 - 2017Ford Fiesta 2008 - 2017
2008 metais dienos šviesą išvydo naujoji Fiesta, kuri savo platforma dalijasi su Mazda 2 automobiliu. Ford tikisi, kad naujas automobilis taps tikru pasauliniu modeliu, todėl Fiesta bus parduodama įvairiuose pasaulio šalyse. Naujas modelis išliko panašių matmenų kaip senasis, tačiau lengvesnis, tvirtesnis, o dizainas neturi nieko bendra su senuoju. Fiesta naudoja naują Ford propaguojamą “Kinetic” stiliaus dizainą, kurį adaptavo beveik visi Ford modeliai. Variklių gama varijuoja nuo 1.25 iki 1.6 Ti-VCT (Twin independent Variable Camshaft Timing). Daugelis žurnalų sekančių naujų modelių pasirodymą Ford Fiesta įvardino kaip naują klasės lyderį ir labai puikiai sukonstruotą automobilį. Kogero tai yra tiesa, nes ne veltui Fiesta 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
2009 metais buvo pagaminta 3.500.000-oji Fiesta nuo jos gamybos pradžios prieš 33 metus. Tokiu būdu Fiesta tapo antru pačiu populiariausiu automobiliu Britanijos istorijoje po Ford Escort. Šios kartos Fiesta tapo geriausiai parduodamu automobiliu Britanijoje tiek 2009, tiek 2010 metais.

Šis automobilis atstovauja Ford markę WRC ralio čempionate, bei daugelyje kitų mažiau žinomų čempionatų.

Automobilis buvo puikiai sutiktas žiniasklaidos, kas atsispindėjo įvairiuose apdovanojimuose:
  • Žurnalas „Car Magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu;
  • Žurnalas „Britain's What Car?“ automobilį išrinko metų automobiliu;
  • Žurnalas „Auto Express magazine“ automobilį išrinko metų automobiliu ir geriausiu savo klasės automobiliu;
  • „Top Gear“ laidoje automobilis buvo išrinktas „Mažiausiai nuobodžiu saugančiu gamtą automobiliu“;
  • 2009 metų Europos Automobilio rinkimuose tik 1 balsu nusileido Opel Insignia automobiliui.
  • 2011 metais automobilis buvo išrinktas vienu iš penkių draugiškiausių gamtai automobilių kur rungėsi tai pat ir su hibridiniais automobiliais Nissan Leaf ir Chevrolet Volt (pagal žurnalą „Green Car Journal“).
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 5
2017-06-12
Dėl kūro sąnaudų
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
gera garso įzoliacija, manevringas.
didelės kuro sąnaudos
2015 m. pirkau iš salono naują Ford Fiestą ( 2015 m. modelis), tikėjausi, kad iš tikrųjų bus mažos kuro sąnaudos, kaip man aiškino pardavėjai. Tačiau labai nuvylė šis automobilis. Kiro sąnaudos mieste siekdavo iki 9 l/100 km. Salone man aiškino, kad kylant į kalną kuro sąnaudos ženkliai padidėja, bet Vilnius yra kalvotas miestas. Tada tokius automobilius reikia pardavinėti miestas, stovintiems ant lygumos. Pirkti galingesniu varikliu.
Pilnas atsiliepimas...
auksiniskotas | 2017-02-05
Šaunus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
tylus variklio darbas,nebloga gamykline aparatura su aux isvestim,manevringumas,taupumas.
priekines sedynes atitraukus iki galo lieka mazai vietos gale sedintiems, aukstesni nei 190cm gali jausti sioki toki diskomforta vaziuojant ilgesneje kelioneje,o jei sedint gale tai geriau apsikeiskit vietom su kuom nors ir seskit i prieki :D.
Kaip tokio dydzio auto,buvau nustebes,kad vaziuos taip maloniai :) smagiai rieda tiek mieste, tiek uzmiestyje,ilgesneje kelioneje vienintelis minusas tas,kad mano ugis 1.94 truputi truksta vietos kojom,galvai vietos sociai,tad butu labai saunu jei galetu daugiau sedyne atsitraukt :) 1.5 tdci varikliukas dirba tyliai kaip bitute,visgi naujas automobilis,mieste labai saunu vazineti,manevringas,visur itelpi,labai sauni trauka, net nepasakyciau kad 55kw. :) tiek mieste tiek uzmestyje vazinejant ivairiais rezimais borto kompas nerodo daugiau 5l tai daug maz 6litrai 100km.
Pilnas atsiliepimas...
Edas | 2016-12-10
Ford Fiesta, 2011
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, manevringas
Prastoka garso izoliacija
Pirkau naują "plikos" komplektacijos, 2 durų. Standartinėje komforto įrangoje buvo tik šildomos sėdynės. Renkantis automobilį svarbiausi kriterijai buvo: visiškai naujas ir tinkantis 1.9 m ūgio vairuotojui automobilis. Tiesą sakant, net nesitikėjau, kad jame jausiuos taip komfortiškai, vietos viduje daugiau, nei atrodo iš išorės. Vairuotojui ir greta sėdinčiam keleiviui erdvė pilnai užtenka ne tik ilgoms kojoms, platiems pečiams, bet ir virš galvos dar lieka ~10 cm. Smagus automobilis važiuojant vienam arba dviems. Ne kartą teko važiuoti ir penkiems, bet nemanau, kad šis automobilis skirtas tokiam kiekiui keleivių - užpakalinėje eilėje sėdintiems keleiviams ankšta, o automobilis akivaizdžiai praranda trauką.Nors iš pradžių kiek erzino, kad automobilis dviduris, bet dažniausiai važinėjant vienam-dviems, tai tik pliusas - durys gerokai platesnės, patogiau įlipti ir išlipti. Automobilis atrodo sportiškas ir agresyvus, važiuojant magistralėmis visi traukiasi iš kelio :) Ne kartą teko iš Vilniaus iki Klaipėdos atlėkt per 2,5 valandos, kuro sąnaudos 100 km - 6.8 litro. Variklis 1,25, benzinas. Kaip ir minėjau, galios pilnai užtenka važiuojant vienam-dviems. Būtų galingesnis, turbūt būtų galima pakilt ir skrist :) Per beveik šešis eksploatacijos metus nė karto nepavedė, patikimai veikia bet kokiomis oro sąlygomis. Tepalus keičiu kas 15000 km ir nė karto neteko papildyti tarp keitimų. Jei daugiau tokių automobilių riedėtų mūsų gatvėmis, automechanikai bankrutuotų. Po penkių metų eksploatacijos teko keisti stabdžių kaladėles, dar po pusmečio - vairo traukes. Viskas. Ne automobilis, o perpetum mobile. Iš šios klasės automobilių, geresnio nerasite
Pilnas atsiliepimas...
Birute | 2015-01-04
Ford Fiesta 2008 m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
manevringumas,lengvas vairavimas
Truputi triuksmingas
Pirkau bevei pries metus. Vaziuoju ir dziaugiuosi-vikrus,greitas,smagus vairuoti Traukia gerai,labai reikia stebet greicio matavimo skydeli-net nepajunti,kad jau gerokai virsiji leistina greiti manau,kad pakankamai ekonomiskas Jei ieskai patikimo,taupaus ir nedidelio automobilio-tai puikus pasirinkimas. Nerekomenduociau seimai su mazais vaikais,-pritvirtinus vaikiska kedute,gale beveik nebelieka vietos
Pilnas atsiliepimas...
jou | 2009-11-17
Puikaus dizaino sportiskas mini automobiliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Beveik viskas puiku - stilius, dizainas, interjeras, patogumas. Puikiai laikosi ant kelio, malonus ir variklis. Daug ivairios komforto irangos.
Automobilis visgi yra mazas, mazai vietos gale sedintiems, bagazine irgi maza.
Perkant automobili man buvo svarbiausia - patikimumas, dizainas ir automobilio elgesys kelyje. Manau, kad tarp mini klases atstovu geriausias yra naujasis Fiesta. Automobilis istiesu labai grazus - realybeje dar grazesnis nei nuotraukose. Interjeras irgi sukurtas su uzmoju - astrios linijos, aki patraukiantis stilius ir spalvu deriniai (pas mane interjeras melynas). Atsisedus atrodo, kad visi prietaisai tave apgaubia, sedesena gana zema. Automobilis turi ESP sistema, elektrinius langus, Bluetooth jungti, kondicionieriu, kruva oro pagalviu ir t.t., taigi automobilis ne nuogas ir turi praktiskai visus siuolaikiniam automobiliui butinus dalykus. Pagirtina kaip tokios klases automobiliui. Galines sedynes, tiesa, mazos, o ir sulankstymas galetu buti geresnis. Gale triju normalaus ugio zmoniu neikisi :) Didelis automobilio pliusas yra azartas. Fiesta istiesu sukurtas dinamiskam vairavimui, smagiai iveikineti posukius. Automobilio pakaba puikiai laiko kelia- tai budinga daugeliui Ford automobiliu, saunu, kad Fiesta ne isimtis. Vairo mechanizmas miesto greiciais yra pakankamai "lengvas", taciau padidinus greiti jis tampa maziau jautrus ir tai suteikia pasitikejimo. 1.4 variklis nepamalonins smugiu i nugara uzspaudus gaza, taciau vaziuoja jis gerai. Ar mieste ar greitkelyje galios uztenka. Uz tai motoras pamalonina tyliu, maloniu darbu. Smagi ir pavaru deze, nes nesijaucia panasiems automobiliams budingo "klampaus" pavaru perjungimo. 6-7 vidutinis degalu sunaudojimas, manau yra padorus 1.4 litro varikliui. Del patikimumo - esu vazinejes Focusu, todel dideliu priekaistu Ford markei neturiu. Tai patikima marke, save uzsirekomendavusi beveik visose srityse, todel manau, kad tai labai patikimas pasirinkimas, o ir kaina yra atitinkamo lygio. Bendrai - tai neprastesnis automobilis us Polo, taciau pigesnis. Visi prietaisai veikia be priekaistu. Viska sudejus gaunasi, kad Fiesa labai smagus automobilis sukurtas azartiska vairavimo stiliu megstantiems.
Pilnas atsiliepimas...
 
Ford modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   KaKaKa
   Sport Ka 
  Maži   FiestaFiestaFiestaFiesta
  Kompaktiniai   FocusFocusFocus
   FusionFusion 
  Vidutiniai   MondeoMondeoMondeoMondeo
  Dideli   Scorpio   
   Taurus
  Kupė  ProbeProbeCougar  
  MustangMustangMustang
  Puma  
  Kabrioletai    Thunderbird  
   Street Ka  
  Mini krosoveriai     EcoSport
  Krosoveriai    EdgeEdge
   KugaKuga
  Dideli krosoveriai    Flex 
  Visureigiai    ExpeditionExpedition
   Explorer
  Dideli visureigiai   Excursion  
  Pikapai    F150F150F150
  Dideli pikapai    Super DutySuper DutySuper Duty
  Mini vienatūriai     B-MAX
  Vienatūriai    Focus C-MAXC-MAX
  Dideli vienatūriai   GalaxyGalaxyGalaxy 
  Windstar  
   S-MAXS-MAX
  Sportiniai    GT  GT
  Daugiatiksliai    Tourneo ConnectTransit Connect
    Transit Courier
  Komerciniai   TransitTransitTransit
    Transit Custom
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai