Markės
410 iš 1554
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Viskas labai paprasta – tai yra greičiausias iki šiol pagamintas serijinis Ferrari modelis. Pradžioje buvo pagaminta vos 499 šio superautomobilio vienetai, kurių kiekvieno kaina buvo virš 4 milijonų litų ir visi jie buvo išgraibstyti per trumpesnį nei 5 dienų laikotarpį. Šis arti tobulybės esantis automobilis turi tradiciškai kėbulo viduryje montuojamą 6.3 litrų V12 variklį išvystantį net 800 AG galią prie 9,000 rpm sūkių ir maksimalų 700 Nm sukimo momentą prie 6750 rpm. Tai dar ne viskas. Šiame bolide sumontuotas ir 163 arklio galių elektros variklis, tad iš viso jo galingumas siekia įspūdingas 963 AG, o sukimo momentas daugiau nei 900 Nm. Beje, visa ši beprotiška galia perduodama tik galiniams ratams. Kompanija deklaruoja, kad LaFerrari 100 km/h greitį pasiekia per mažiau nei tris sekundes, o įsibėgėti gali iki 370 km/h greičio. Tokią galią suvaldyti naudojama aktyvi aerodinamika ir Brembo stabdžiai, kurių priekinis diskas yra vos ne pusės metro skersmens – net 398 mm. Visgi automobilis yra lengvas – sveria vos 1255 kg. Tai pasiekta dėka to, kad kėbulas yra pagamintas iš anglies pluošto. Šalia visų puikių techninių duomenų nereikia pamiršti ir nuostabaus skulptūriško kėbulo dizaino. Čia dominuoja gražios, tobulai suderintos linijos, nuo kurių tiesiog neįmanoma atitraukti akių. Priekyje pastebimi žibintai, kurių forma analogiška kaip 458 Italia modelio ir aerodinaminis F1 stiliaus sparnas. Automobilio galas yra ta dalis, kuri tiesiog alsuoja galia, agresyvumu ir bekompromisiškumu – tarytum sako „tik mano galą tu ir tematysi“. Viduje du laimingus keleivius pasitinka tikras „techninis“ Ferrari stilius, kur visas dėmesys yra nukreiptas į vairą ir apsukų rodmenis. Nieko papildomo kas atitrauktų vairuotojo dėmesį – jam turi rūpėti tik kelias ir greitai besikeičiantys posūkiai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tai yra pirmasis hibridinis Ferrari, žinoma, naudojantis jau patikrintas Formulė 1 technologijas.

Tai pirmasis Ferrari nuo 1973 metų Dino 308 GT4 modelio, kurios kėbulą kūrė ne Pininfarina kompanija. Tai itin reta išimtis Ferrari istorijoje.
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS LaFerrari
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l n/d
VARIKLIS
Degalai Benzinas/Elektra
Kuro sistema n/d
Variklio tipas V12
Variklio pozicija n/d
Darbinis tūris, cm3 6262
Cilindrai/vožtuvai 4/48
Galia, AG/KW/aps.per min. 800/597/9000
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 700/6750
Kitas variklis Elektros variklis
Kito variklio galia AG/KW 163/122
Bendra galia, AG/KW/aps. per min. 963/718/n/d
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 3
Maksimalus greitis, km/h 350
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas n/d
Pavarų dėžė Automatinė 7 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4702
Plotis, mm 1992
Aukštis, mm 1116
Svoris/Max svoris, kg 1255
Atstumas tarp ašių, mm 2650
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba Dviejų skersinių svirčių
Galinė pakaba Nepriklausoma daugiasvirtė
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos n/d
Galinės padangos n/d
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km n/d
Užmiestyje, l/100km n/d
Vidutinės, l/100km n/d
CO2 emisija, g/km 330
Degalų bako talpa, l n/d
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ferrari modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Sportiniai V8   F355360 ModenaF430458 Italia488 GTB
  Sportiniai V12 Testarossa   
  GT klasės   Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta
  GT klasės 2+2   456612 ScagliettiFFGTC4Lusso
  Supercar F40 F50  Enzo  LaFerrari
  Pradinė klasė    California 
    Portofino
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai