Markės
407 iš 1570
Nerijus Autoasas.lt Nuomonė
Naujasis Ferrari “sunkiasvoris” Ferrari 812 Superfast. Visi suprantame ką reiškia „Superfast“, o ką reiškia 812 irgi nesunku suprasti: kogero tai nebus variklio darbinis tūris, tai belieka tik galia. Ir išties po ilgu variklio dangčiu šis Ferrari slepia naują 6,5 litrų V12 atmosferinį variklį, kurio darbinis tūris yra 0,2 litro didesnis nei pirmtako „F12“ ir „LaFerrari“ modelių. Jėgainė generuoja 800 AG ir 718 Nm galią, kuri yra perduodama į galinius ratus per septynių laipsnių dvigubos sankabos automatinę greičių dėžę, pasižyminčia itin greitu pavarų perjunginėjimu, kokio dar nėra buvę. Šis variklis, bent jau 2018 metais buvo pats galingiausias serijinis atmosferinis variklis pasaulyje. Tik pagalvokite - beveik legendinio Bugatti Veyron galia, o juk šis turėjo net keturis turbokompresorius! Tiesa, tai skamba ir įspūdingai ir kartu konservatyviai. Ir išties didžiulis V12 priekyje sumontuotas variklis be turbinų varantis tik galinius ratus skamba labai jau senoviškai. Tačiau kompanija ir toliau laikysis šios komponuotės didžiuosiuose GT klasės Ferrari, nes tai yra Ferrari klasika. Sako, klasika niekada nemiršta. Tiesa, techniniai Ferrari 812 Superfast duomenys tikrai neatsiduoda naftalinu – keturi vairuojami ratai, fantastiški stabdžiai, elektrinis vairo stiprintuvas (pirmą kartą Ferrari automobilyje), 100 km/h greitį šis Ferrari pasiekia vos per 2,9 sek., o maksimaliai gali įsibėgėti iki 340 km/h. Tikrai tikrai greitas automobilis. Iš išorės automobilis atrodo įspūdingai – daugybė aštrių ir kartu elegantiškų linijų persipina tarpusavyje sukurdamos gana harmoningą rezultatą. Ir visgi, dizainas yra pernelyg panašus į pirmtako ir neturi jokios naujos idėjos, kurias paprastai Ferrari visada sugalvoja. Net keturi galiniai žibintai neatrodo organiškai įkomponuoti - veikiau mums peršama sąsaja su legendiniu Ferrari Daytona modeliu. Bet tai veikiau idėjų stygius nei puikus “flashbackas” iš praeities. Interjeras irgi konservatyvus, itin panašus į F12 pirmtako - čia nematome didelių LCD ekranų, ar kitokių naujovių būdingų šiuolaikiniams automobiliams. Čia dominuoja apvalios oro padavimo angos ir mygtukai, ryškūs variklio apsukų rodmenys, daugybė svirtelių, gausybė odos, anglies pluošto ir t.t. Žodžiu tipiškas Ferrari – skirtas stebinti ir žavėti.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS 812 Superfast
Kėbulo tipas Kupė
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l n/d
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema n/d
Variklio tipas V12
Variklio pozicija n/d
Darbinis tūris, cm3 6496
Cilindrai/vožtuvai 12/48
Galia, AG/KW/aps.per min. 800/597/8500
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 718/7000
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 2.9
Maksimalus greitis, km/h 340
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas n/d
Pavarų dėžė Automatinė 7 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4657
Plotis, mm 1971
Aukštis, mm 1276
Svoris/Max svoris, kg 1630
Atstumas tarp ašių, mm 2720
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba n/d
Galinė pakaba n/d
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 275/35 ZR 20
Galinės padangos 315/35 ZR 20
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km 21.4
Užmiestyje, l/100km 11.1
Vidutinės, l/100km 14.9
CO2 emisija, g/km 340
Degalų bako talpa, l 92
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Ferrari modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Sportiniai V8   F355360 ModenaF430458 Italia488 GTB
    F8 Tributo
  Sportiniai V12 Testarossa   
  GT klasės   Maranello599 GTB FioranoF12berlinetta812 Superfast
  GT klasės 2+2   456612 ScagliettiFFGTC4Lusso
  Supercar F40 F50  Enzo  LaFerrari
  Pradinė klasė    California 
    Portofino
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Automobile-data.com Carmaniac.co.uk