Markės
302 iš 1426
Citroen XM 1989 - 2000
Citroen XM, 1989 - 2000
521Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)Viso įvertinimų: 21
10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 86% Ne 14%
Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000Citroen XM 1989 - 2000
Citroen XM dažnai vadinamas "paskutiniu tikru Citroen". Šis neeilinis automobilis buvo gaminamas ant tos pačios platformos kaip ir Peugeot 605, tik skirtingai nei Peugeot, Citroen yra hečbekas. Citroen XM dizaino koncepcija tuo metu buvo labai naujoviška – Bertone dizaino studijos sukurtas automobilis pasižymėjo dideliais gabaritais, smailėjančiu, nepaprastai žemu priekiu, tuo metu neįprastai siaurais priekiniais žibintais, dideliais langais ir pakeliamomis galinėmis bagažinės durelėmis. XM stengėsi išspręsti kai kurias problemas kamavusias senesnius Citroen – šio kompanijos flagmano kėbulas buvo cinkuotas, automobilis buvo komplektuojamas taip pat su galingu 3.0 L V6 varikliu. 1994 metais XM buvo atnaujintas – buvo pradėta standartiškai montuoti vairuotojo oro pagalvė, diržų įtempėjai, bei naujo dizaino priekinė panelė. Viena iš iškirtinių XM savybių yra hidropneumatinė elektronikos pagalba valdoma pakaba turinti metalines sferas užpildytas dujomis ir atliekančias tiek spyruoklių, tiek amortizatorių vaidmenį. Automobilio salonas itin komfortiškas, o prie neįprastos jo išvaizdos greitai priprantama. Sunkų krovinį lengva pakrauti nuleidus kėbulą į žemiausią padėtį. Visgi Citroen XM turi ir „prancūzams“ būdingų bėdų – tai dažnai pasitaikantys elektronikos gedimai dėl ko pradeda streikuoti valdymo bloko įrenginiai, kompiuteriai. Kita XM liga yra per greitas vairo sistemos susidėvėjimas. Prieš perkant vertėtų patikrinti pakabą, nors pati pakaba pasižymi patikimumu, yra sandari ir retai genda.
 XM buvo pripažintas 1990 Europos Metų Automobilis.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 21
Darius | 2014-04-08
Darius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
vieni pliusai
minusu nera
Katik nusipirkau uz juokinga kaina. Puikiai islaikytas, jokiu rudeliu. Idetos taskines dujos. Itelpu i 8 litrus.Su visais tuo metu imanomais navarotais. Vaziuoju ir kaifuoju. Klasika
Pilnas atsiliepimas...
Klaidas | 2014-04-02
citroen xm v6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas,galia,prabanga ir tt.
nėra
senas didelis komfortiškas,galingas citroen mano manymu toks ir turėtu būti citroen xm.Šio citroen v6 variklis yra labai galingas .Šis citroen turi tikraja citroen dvasią o ne paprastas eilinis bmw. bomba Gera investicija į tokį komfortą
Pilnas atsiliepimas...
Juozas | 2012-04-03
Citroen XM Exclusive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kol automobili sutvarkiau iki visiskai tvarkingo teko pakloti apie 1000lt. Taciau daugiau jokiu investiciju nereikia (tik tepala pasikeist, kaladeles, padangas). Variklis kantrus net ir per salciausia ziema baltarusiska dyzeli suvirskina. Traukos pakanka, nors ir sunkus auto. Apie komforta net nekalbu, nes Xm drasiai galima lygint su S klases mersais. Kadangi koplektacija exclusive tai irangos cia taip pat gausu (nuo odiniu sediniu elektra valdomu iki klimato kontroles) ir svarbiausia viskas kokybiska ir patogu. Salonas labai erdvus ir gerai isplanuotas, viskas lengvai pasiekiama. Rudziu neradau, nei ant dugno nei ant duslintuvo. Vienintelis dalykas kas man nelabai patiko tai kuro sanaudos, mieste apie 8-9 litrai dyzelio, o gal ir daugiau. Bet uzmiesti apie 6-7l. Su mechanine deze mieste turetu buti gerokai mazesnes sanaudos. 2.1TD Vos nusipirkus teko gydit buvusio vairuotojo paliktas ligas, t.y. leido vairo kolonele, reikejo sferas sutikrint, pasikeist kuro, oro ir tepalo (kartu su paciu tepalu) filtrus, perdegusias lemputes ir kt.
Pilnas atsiliepimas...
SKazas | 2010-04-20
Citroen XM Y4 V6 3ltr 123kW automatas+ dujos
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išlaikymui duodu tik 7, kadangi kas 80000 km reikia praplauti sistemą, kai tuo tarpu įprastom mašinom pakanka amortizatorius pakeisti. Galima ir neplauti, ar dažnai patys keičiat vairo stiprintuvo/ stabdžių skystį? :D Nereikia jokių signalizacijų, jų tiesiog nevagia. Dalių kainos irgi juokingos (išskyrus naują vairo kolonėlę). Apie komfortą nekalbu iš vis, tai nepalyginama su jokia kita mašina, tame tarp ir iš naujų  ne kiekviena gali pasigirti tokiu kokybišku važiavimu ;) O ir susiremontuoti kad ir naujom dalim kaina gautųsi gerokai mažesnė už populiarias mašinas tokio komforto lygio. Kuro sąnaudos dujomis važiuojant vidutiniškai- nemiegant, bet ir ne drąskantis, tiesa, ramiau važiuoti sunkoka, savaime gaunasi su tokiu varikliuku, kad pirmas iš sankryžų išvažiuoju, nedaug spaudžiant :) 2963cm V6 12 vožtuvų 123k Vairo traukę (90LT su darbu)+ suvedimas 50LT. Leidžia diravi vairo kolonėlė (šių 3 ltr XM dažna ir brangiausia liga)- nauja 3500LT, šrotinės gali būti irgi kiauros. Galima perdaryti į paprastą ne diravi kolonėlę, kaina su viskuo iki 800LT. Visa kita geros būklės. Akumuliatorius 249 LT. Viskas kaip ir nebrangu, išskyrus naują diravi (senas 50-150 LT). Dar reikia rezonatoriaus (vietoje katalizatoriaus), naujų padangų ir aplaistyti :D
Pilnas atsiliepimas...
audrius | 2010-04-18
citroen xm
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
masina ledas, tik valgo nemazai, buvo pilna komplektacija tai auto limuzinas galima sakyt, cia toks auto kai neturi daug litu o nori turet auto su kuria pasijaustum ponas tai tikrai XM tam tinka. 3,0 Pagrindine sfera 100lt, sarnyrus 50lt, rankinio trosa 120lt, stabdziu diskus 200lt.
Pilnas atsiliepimas...
proffanas | 2008-09-03
XM Break
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ne tik savo metu, bet ir šiandien beveik tobulas automobilis. Traukos, sąnaudų, pravažumo, talpos ir komforto lygių vidurkiu vargu ar kas prilygs. Plauki ne tik asfaltu, bet ir žvyrkeliu; ir kuo daugiau pasikrovęs-tuo labiau. Ir visa tai su varganais 6-iais litrais 100-ui km :) . Gaila, kad šie automobiliai daugumoje negavę normalios priežiūros, o vien tik vaikyti. Todėl pirminės laiko ir lėšų investicijos (mašinos privedimui ligi normalios būklės) yra ženklios. Bet po to, eksploatacija pigesnė nei kokio Þigulio. Kas 10kkm keisti variklio alyvą, kas 30kkm-hidraulinį skystį, kas 60kkm- pildyti sferas, keisti alyvą pavarų dėžėje, sailentblokus bei antifrizą- štai ir visa priežiūra. Kas 100-120kkm jau reikalinga rimtesnė apžiūra ir remontas, kuris rimčiau ir kainuoja. Šitai tai jau kaip ir kiekvienam automobiliui. Kadangi mašina klasiška, o jų pagaminta tebuvo 30000, įsigijau dar vieną tokią pat. Kol jų yra :) . turbo D12 Dylančias pakabos dalis (sailentblokus, šarnyrus, traukes) - visas. Galinius hidrocilindrus (amortizatorius). Visas variklio pagalves. Termostatą. Priekinį buferį ir sparnus. Bemaž visas lemputes salone ir skydelyje. Dalinai-saloną. Visa kita (stabdžių suportai, ABS blokas, visi hidraulikos mazgai, aušinimo sistema ir pavarų dėžė) tik perrinkti. Iš gedimų, tai per porą metų tik nutrūko liuko uždarymo trosas, ir perdegė priekinio stiklo purkštukų šildymo elementai. Eksploatacinė priežiūra (variklio ir pavarų dėžės tepalų, oro/kuro filtrų, antifrizo ir hidraulinio skysčio) keitimai nesiskaito :) .
Pilnas atsiliepimas...
Valdas | 2008-07-28
Citroen XM 3l V6 123kW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiška mašina, komfortiškai piniginei :) 3l V6 123kW Vairo kryžmę, k.p. amortizatorių, aukštos įtampos blokelį, akmumą, stabdžių kaladėles, žvakes, stabdžių kraną, suporto cilindro gumas, tepalus, duslintuva.
Pilnas atsiliepimas...
lokys | 2008-06-27
Citroen  Xm
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
labai patogi masina, pastoviai grybauja elektra (ir jos laabaai daug), siaip gerai laiko vaziuokle tik uz minkstuma reikia nemazai sumoket taisant. labai ekonomiska, patarus variklis. taupiai vaziuoju, vidutiniskai valgo 5.7L/100km 2.1TD galiniai guoliai, pagrindinis dirzelis, itempejas su guoliukais, variklio pagalve, sferos, lhm, elektromagnetinis voztuvas ir tt...
Pilnas atsiliepimas...
Citrusas | 2008-06-27
Citroen XM
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kad ir kiek remontuotum, bet važiuoti vis tiek maloniau nei su bet kokia kita spyruokline auto. Mašinoje sumontuota dujų įpurškimo sistema. Važiuoju taupiai ir gamtą tausoju :) 2.0 TURBO C.T. Keičiau sankabos komplektą, šarnyrus, generatoriaus diržą, paskirstymo diržą, stabdžių kaladėles, žvakes, aukštos įtampos laidus, kuro filtrą, aušinimo skystį, LHM+ skystį, langų skysčio bakelį, prietaisų skydelio lemputes...dar vardinti? :)
Pilnas atsiliepimas...
Kostas/Kosmoz | 2008-06-27
Citroen XM Berline 2.0 16V
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tik nupirkus idejau tiesioginio ipurskimo dujas, uztamsinau langus, nupirktos naujos ziemines padangos, nuirkti originalus "lietiakai" ir naujos vasarines padangos, pagerinta audio sistema. Automobilis pateisino visus lukescius, visi einamieji darbai buvo padaryti "kaip sau" su mintimi vazineti dar bent ketverta penketa metu ramia galva, buvo galima ir nedaryti situ darbu. 2.0 16v DOHC 97kw Remontas: vairo kryzme, sutvarkyta varvanti vairo kolonele, vidines granatos guma, sarnyras, isdeges klimos saugiklio lizdas, keistas ziedas tarp ismetimo kolektoriaus ir "kelniu". Einamieji darbai ir daliu keitimai: Priekiniai stabdziu diskai, priekines stabdziu kaladeles, visi priekiniai sailentblokai, visos galinio tilto pagalves, galiniu svirciu guoliai, isvalyta hidrauline sistema, filtrai, aukscio korektoriai, keistas LHM, perpustos sferos.
Pilnas atsiliepimas...
 
123
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5
    DS5
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser 
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai