Markės
406 iš 1912
Citroen DS4, 2011 - 2018
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas2.540% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 2
64% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)44% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)23% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)24% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)21% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)
Ar rekomenduojuTaip 50% Ne 50%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Patogus kasdienis vairuotojas
  • Daug vietos bagažinėje
  • Simpatiškas išorės dizainas
TRŪKUMAI
  • Prastokai valdomas, ne toks smagus kaip kiti
  • Interjeras šiek tiek blankus
"DS4 buvo išrinktas gražiausiu metų automobiliu nugalėjęs naujajį 5 serijos BMW, bei Honda CRZ, o vokiečių žurnalas „Auto Bild“ automobiliui paskyrė pirmają vietą geriausio dizaino kategorijoje"
Citroën DS4 yra antras modelis prestižinių DS modelių dinastijoje. Ši serija yra gaminama lygiagrečiai su „įprastais“ Citroën modeliais ir pasižymi išskirtiniu dinamišku dizainu, sportiškumu, kokybiškesnėmis interjero medžiagomis, bei visur akcentuojamais „DS“ ženkliukais. DS4 gaminamas ant antros kartos Citroën C4 bazės ir už pastarajį yra aukštesnis, platesnis, bei trumpesnis. Dizainas neabejotinas šio modelio privalumas – stilius buvo labai palankiai įvertintas pasaulio spaudos. Tarptautiniame automobilių festivalyje DS4 buvo išrinktas gražiausiu metų automobiliu nugalėjęs naujajį 5 serijos BMW, bei Honda CRZ, o vokiečių žurnalas „Auto Bild“ automobiliui paskyrė pirmają vietą geriausio dizaino kategorijoje. Automobilis turi panašų grakščių linijų siluetą kaip ir neseniai pasirodęs mažesnysis brolis Citroën DS3, simpatišką priekinę dalį su meistriškai integruotu Citroën logotipu, išryškintas ratų arkas, įmantrios formos galinius žibintus, panoraminį priekinį stiklą, milžiniškus 19 colių ratus, bei paslėptas galinių durelių rankenėles (visai kaip Alfa Romeo Giulietta ar Nissan Juke). Nepaisant puikaus dizaino, kūrėjai nepamiršo ir praktiškumo – automobilyje gali patogiai įsitaisyti penki suaugę keleiviai, centrinėje konsolėje yra šaldoma daiktadėžė, 370 litrų bagažo skyrius yra didesnis nei Volkswagen Golf, o aukšta vairuotojo sėdėsena turi gelbėti ankštuose Europos miestelių gatvėse. Tiesa, galiniai šononiai langai neatsidaro, kas neitin nudžiugins ant galinių sėdynių sėdinčius keleivius. DS4 turi standesnę pakabą, informatyvesnį vairo mechanizmą nei Citroën C4 modelis – tai tik pabrėžią dinamišką DS4 natūrą. Benzininiai DS4 varikliai yra bendradarbiavimo tarp PSA ir BMW rezultatas. Visi jie yra 1.6 L darbinio tūrio, keturių cilindrų, 16 vožtuvų agregatai. Pagrindinis variklis yra VTi 120 atmosferinis su 120AG (88 kW) galia. THP 155 – tai tas pats Vti variklis tik su turbina turintis 156 AG (115 kW) galią ir 6 pavarų greičių dėžę. Galingiausias variklis yra THP 200 turintis 200 AG (147 kW) galią. Dyzeliniai agregatai yra du: pirmasis HDi 110, 1.6 L, keturių cilindrų su 112 AG (82 kW) galia, antrasis yra 2.0 L, keturių cilindrų HDi 160 su 163 AG (120 kW) galia, kokį turi ir Citroën C5 modelis.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tarptautiniame automobilių festivalyje DS4 buvo išrinktas gražiausiu metų automobiliu nugalėjęs naujajį 5 serijos BMW, bei Honda CRZ, o vokiečių žurnalas „Auto Bild“ automobiliui paskyrė pirmają vietą geriausio dizaino kategorijoje.
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 2
2019-11-16
Nepatiko
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukštas, išvaizdus, geras matomumas, gerai veikia kruizo kontrolė, patogios sėdynės
Labai kietas, kiekvieną dieną pradeda nauji dalykai barškėti, surinkimo kokybė, garso izoliacija, kuros sąnaudos per aukštos, kaip tokiam varikliui
Turėjome nupirkę mašiniuką žmonai 1.6 hdi 81kw su robotu. Per keli metus važinėjimo keitėme purkštuką du kartus ir minimaliai tvarkėme pakabą. Didžiausia problema - robotas automatas. Lėtas ir sudaro problemų jeigu reikia pagreitėti staigiai. Kol perjungia bėgius gali ir kavos pasidaryti. Trasoje problemų nėra su šia dėže nėra ir traukia tikrai gerai.
Pilnas atsiliepimas...
2019-05-19
Citroen DS4 Triperis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, gerai valdosi, dinamika
patikimumas, valgo daug benzino, tepalo ir genda
Ačiū Dievui, atsikračiau .... tiesa, nors ir už pusdykę... Pradėsiu nuo pradžių. Nupirkau šį automobilį savo žmonai. Išvaizda - vau, funkcijos vau, oda, sėdynės su masažu ir tt... Nupirkau su 32 K km rida, stovis, beveik nauja..... Pirmasis jausmas yra bomba! Žiema atėjo ir prasidėjo.... Užveda variklį, garsas tarsi mirusio dyzelinio variklio su subyrėjusiais stūmokliais - tai baisu. Nuvariau į servisą - verdiktas: būtina keisti pagrindinę grandinę (grandinę, žvaigždes, įtempėją) ir vožtuvų dangčio tarpinę... sumokėjau nemažai. Beje, prieš perkant prisiskaičiau atsiliepimų, kad vienas iš + yra tai, kad variklis yra bendrai gamintas su BMW... Taigi - šio automobilio variklis yra pagrindinis minusas... Taip, jis važiuoja gana gerai, BET, po velnių!! !!! Bet tiek mažai pravažiavus keisti grandinę? Variklis dirba garsiai, ypač kol įšyla.... Mėgsta valgyti tepalus ir dar kaip..... Gamintojai ir ne tik, tarsi susitarę: „ko nori, sako, turbo, ir BMW gamyba..... už malonumą reikia mokėti..... Koks malonumas? Mano „Subaru“ yra malonumas ir, beje, yra daug geresnis už daug mažesnę kainą ir mažesnius išlaikymo kaštus!!! Gerai, važinėjo toliau .... Variklis užgeso, kai staiga užsidegė tepalo slėgio lemputė, Service indikatorius, nors tos dienos rytą patikrinau tepalo lygį, kuris buvo normalus. Pavasarį nuo kapoto gabalais pradėjo kristi dažai!!!!!! Nuvariau dažyti ..... Aliuminis kapotas - nuo menkiausio akmenuko įmušimo pradeda oksiduotis, o tada pradeda luptis dažai...... Ne gana to pradėjo mušti per vairą. Verdiktas - vairo traukę reikia keisti. Kai paklausiau kodėl - atsakymas: mašina su 18 colių ratais, per didelė apkrova vairo mechanizmui ...... Atskirai pasakysiu apie išlaidas, ką manote ką pasakysiu? Niekada neatspėsite - nežmoniškos!! Pravažiavus 48000 km. pradėjo barškėti važiuoklė, kažkur priekyje, tepalo valgymas pradėjo didėti, specialistai pasakė, kad jau galiu pradėti ruoštis keisti turbiną, o internete nebuvo jokių kitų protingų pasiūlymų..... Sprendimas priimtas! pardaviau pusvelčiui, ačiū dievui!!!!!
Pilnas atsiliepimas...
 
Citroen modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini AX  C1C1 
  Maži  SaxoC2DS3  
  C3C3C3
    ë-C3
  Kompaktiniai ZX    
 XsaraXsaraC4C4 C4
   DS4  
   C-Elysée
  Vidutiniai XantiaC5C5  
   DS5  C5 X
  Reprezentaciniai XM C6  
  Kabrioletai   C3 Pluriel  
  Mini krosoveriai    C4 Cactus 
   C3 Aircross
  Krosoveriai    C4 Aircross  
  Visureigiai   C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai  Xsara PicassoC3 Picasso  
  C-Zero  
  Vienatūriai   Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso 
  C4 PicassoC4 Picasso 
  Dideli vienatūriai   C8  
   SpaceTourer
  Daugiatiksliai  BerlingoBerlingoBerlingo
  Nemo  
  Komerciniai JumperJumperRelay
 JumpyJumpyJumpy
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt