Markės
320 iš 1579
Citroen Berlingo 2018 - dabar
Citroen Berlingo, 2018 - dabar
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.324% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.2)Viso įvertinimų: 3
25% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)18% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.0)41% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.5)10% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 67% Ne 33%
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
2019-10-08
Naujas citroen berlingo
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus automobilis
Garsiai dirbantis variklis, nemanevringas
Mažai kuo skiriasi nuo senojo '' kabliuko''. Garsiai dirba variklis, nemanevringas. Mieste gan nepatogu važinėtis. Erzina stumdomų durų garsas.
Pilnas atsiliepimas...
2019-08-04
Automobilis man
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, erdvus, lengvai valdomas, labai ekonomiškas kaip tokiam dideliam automobiliui. Manevringas, labai daug saugumą gerinančios įvairios įrangos, visiškai automatizuotas šviesų valdymas. Jį turint, praktiškai nebereikalinga priekaba- telpa iki 2,7
Įtariu, kad žiemą tokio tūrio kėbulą gali būti sunku prišildyti. Matysim... Ne visai sekasi susikalbėti su Android Auto ir Mirro Link programomis, bet čia gal kaltas mano Huawei telefonas.
Pirkau 2019 m. gegužį, 1,5 ltr , 75 KW (100 AJ) dyzelis. Norėjau automobilio, kuriame jausčiausi patogiai, įlipant nereikėtų susiriesti trilinkam ir nesėdėčiau ant grindų . O taip pat galėčiau patogiai keliauti ilgesnius atstumus. Šis Berlingo kaip tik toks ir yra. Daugumoje sutinku su prieš mane rašyto atsiliepimo teiginiais, viskas teisinga, tik nepasakyčiau, kad priekyje man susidarytų aklosios zonos. Jos yra užpakalyje ir apie jas signalizuoja įranga ( jei tokia įmontuota). Mano komplektacija yra vidutinė ( FEEL) + Pack Voyage, t. y. papildoma įranga keliautojui ( atbulinės eigos kamera, 220 V rozetė, automatinis kondicionierius ir t.t ). Kol kas nuvažiavau 8000 km ir viskuo esu labai patenkintas. Variklio galios visiškai pakanka, erdvu, patogu, daug pasidėjimo milžiniškoje bagažinėje, minkšta, bet nesiūbuojanti pakaba, tylus variklio darbas ir puiki aerodinamika, praktiškai jokio oro šniokštimo. Aišku, puikios Micheline energy padangos ir , kas džiugina labiausiai- labai mažos dyzelinio kuro sąnaudos. Pas mane, važinėjantį ilgus atstumus ramiai, ne isteriškai, jos dabar vidutiniškai siekia tik 4,4 litro , tad su 53 litrais galima nuvažiuoti vos ne 1200 km. Kadangi galinės durys stumdomos, labai patogu įmontuoti vaikiškas kėdutes ir aplamai įlipti - išlipti . Vairuotojo vieta labai patogi, ryškūs, puikiai matosi ir skaitomi visi prietaisai . Jų apšvietimas baltas. Nemažai visokio pasidėjimo : dėžės po sėdynėmis, dėžė tarp sėdynių , duryse , lentyna virš galvos . Aišku, galima ir prie ko nors prikibti: vietoj dviejų nedidelių dėžių pirštinėms gal galėjo padaryti vieną didesnę, durų ir panelės plastmasės nors ir kietos, tačiau užtat lengvai valosi ir nesibraižo. Man kelioniniame automobilyje visada norisi turėti kažkokią šiukšliadėžę, bet kol kas apie tai pagalvojo tik Renault konstruktoriai . Nevardinsiu visų šiuolaikinių elektronikos gudrybių, jų išties labai daug ir visų čia neaprašysi. Gal tik ne visos jos ir reikalingos. O šiaip tai puikus, talpus, erdvus ir ekonomiškas kelioninis automobilis. Tačiau skirtas važinėti, o ne skraidyti. Kol kas dar visiškai nieko neremontavau, tai ir nežinau. Labai gerai apgalvoti komplektaciją ir pasirenkamą įrangą. Nes jos labai daug ir ne visa yra verta prašomų pinigų. Šiaip tai netgi baziniame komplektacijos lygyje visko yra gana daug. Turint pakankamai pinigų galima imti ir su 8 pavarų japoniška Aisin automatine greičių dėže ( kaip Audi ir Porsche automobiliuose ) ir 130 AJ varikliu. Tada tikrai bus malonu važiuoti .
Pilnas atsiliepimas...
2019-06-20
2019 Berlingo 1,6 dyzelis BlueHDi 75
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras pravažumas, aukštas, erdvus, ekonomiškas, daug el. pagalbininkų
Plačios priekinės arkos (atsiranda aklosios zonos), nesilaiko priekinių durų atmušėjų priklijuotos guminės detalės
Automobilį pirkau naują iš salono 2019 kovo gale, per tris mėn. esu pravažiavęs jau 7500 km. Šio automobilio įsigijimą nulėmė tai, kad gyvenu užmiestyje ir tenka važinėti žvyrkeliu, žiemą kelias ne visada nuvalytas, rudenį ir pavasarį purvas ir duobės. Ieškojau auto su aukšta pakaba, kad būtų ekonomiškas ir talpus. Nustebino tai, kad automobilis labai erdvus ir aukštas, gana minkšta pakaba - nieko panašaus į "kabluką". Mano keturių asmenų šeimynai vietos tiek priekyje, tiek gale per akis. Kelionėse iki 1000 km tikrai nejutome diskomforto. Kadangi aš ir ūgio ir svorio ne menkas vyrukas už vairo jaučiuosi labai patogiai. Vairuotojo aplinka labai ergonomiška - valdymo rankenėlių ir svirčių išdėstymas paprastas ir aiškus. Mano modelis yra 55 kW 75 arklių, 5 pavarų mechaninė dėžė. Kas liečia galią, tai lenkiant reikia gerai pagalvoti, nes sportinio šuolio su mano turimo variklio galia neatliksi. O šiaip didmiesčiuose važinėjantiems siūlyčiau automatą nes mano modelio pavaros iš esmės galėtų būti ilgesnės. Kas liečia manevravimą, vairas labai lengvas ir apsisukimo radiusas gana mažas, tad manevruoti prigrūstose aikštelės ir apsisukinėti visiškai nesudėtinga. Plius vairuotojo pozicija yra gana aukštai ir matomumas geras išskyrus vieną minusą - plačios priekinės arkos, dėl jų atsiranda aklosios zonos, tad prieš sukant reikia gerai apsižiūrėti. Garso izoliacija vidutinė, kaip ir salono plastmasės. Talpus ir transformuojamas salonas, bet lygaus grindinio sulanksčius sėdynes nėra. Patogus įlipimas-išlipimas. Ankštose aikštelėse slankiojančios galinės durys labai patogu, be to vaikai durimis nebeturi galimybės trankyti šalia stovinčių automobilių. Automobilis pakankamai ekonomiškas.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Citroen modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
789012345678901234567890123456789
  Mini    C1C1
  Maži    C3C3C3
   C2DS3
  Kompaktiniai   XsaraXsaraC4C4 
    DS4
    C-Elysée
  Vidutiniai   XantiaC5C5 
    DS5 
  Reprezentaciniai  XM  
   C6 
  Kabrioletai    C3 Pluriel 
  Mini krosoveriai     C4 Cactus
    C3 Aircross
  Krosoveriai     C4 Aircross
  Visureigiai    C-Crosser C5 Aircross
  Mini vienatūriai   Xsara PicassoC3 Picasso 
   C-Zero
  Vienatūriai    Grand C4 PicassoGrand C4 Picasso
   C4 PicassoC4 Picasso
  Dideli vienatūriai    C8 
  Daugiatiksliai   BerlingoBerlingoBerlingo
   Nemo 
  Komerciniai   JumpyJumpySpaceTourer
   JumperRelay
  789012345678901234567890123456789
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt