Markės
191 iš 1434
BMW Z3 1996 - 2003
BMW Z3, 1996 - 2003
53Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.35% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)Viso įvertinimų: 3
6% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)32% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.4)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
BMW Z3 tapo pirmu šiuolaikiniu BMW rodsteriu. Pristatytas 1996 metais automobilis debiutavo garsiojo agento James Bond kino filme “GoldenEye” ir tapo iškarto labai populiarus. Z3 sukurtas ant E36 3 serijos BMW platformos. Galinė pakaba yra paimta iš senesniojo 3 serijos E30 modelio, o ne pažangesnė daugiasvirtė E36 pakaba. Mažiausi varikliai 1.8 L, 1.9 L tikrai nepasižymėjo dinamiškumu, tačiau galingiausios versijos turėjo didelį 6 cilindrų eilėje 3.2 L agregatą. Interjere automobilis nebuvo kažkuom įpatingas – prastos kokybės plastikas atrodo pigiau nei kituose BMW, o galinis plastikinis langas atrodė prasčiau nei stiklinis, kokį turėjo pigesnis Mazda MX5 modelis. Tačiau Z3 privalumai kiti – tai nedidelis sportiškas, puikiai valdomas automobiliukas. Tai kuom ir turi pasižymėti BMW. Automobilis tapo populiarus ir vertinamas, gerai išlaikantis savo vertę. Z3 pasirodė ganėtinai patikimas su keliomis nereikšmingomis problemomis.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
BMW Z3 yra pirmasis masinės produkcijos rodsteris BMW istorijoje.

Pristatytas 1996 metais automobilis debiutavo garsiojo agento James Bond kino filme „GoldenEye”.

Vokiečių tiuningo kompanija „AC Schnitzer“ į šį nediduką Z3 buvo „įkišusi“ 4.4 litro variklį, o kita kompanija „Hartge“ sugebėjo patalpinti 5 litrų V8 agregatą.

Automobilis pelnė ne vieną apdovanojimą, tame tarpe ir šiuos:
  • Labiausiai trokštamas 1999 metų automobilis (svetainė „Edmunds“);
  • Papuolė į geriausių dešimtuką (žurnalas „Car and Driver“) 1999 metais;
  • Metų dizainas (žurnalas „AUTOMOBILE“) 1999 metais.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 3
bloomberg | 2009-05-29
Nuostabi masina vairuotojui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, galiniai varomieji ratai, variklis, variklis ir dar karta variklis. Dar geresnis valdymas. Fun faktorius.
Nepraktiskas, prastas prietaisu skydelis, maza bagazine.
Sakoma, kad BMW automobiliai skirti vairuotojui. Turbut Z3 automobiliukas is visu BMW labiausiai skirtas vairuotojui :) Masinukas tik ir masina vaziuoti ir vaziuoti. Puikus dizainas atkreipia demesi, o jeigu varikliukas ne pats maziausias, tai isviso smagu! Pirmiausiai variklis – pas mane 3 litru versija su 6 cilindrais, kuri turi 231 AG. Patikekit kaip automobilis vaziuoja, isviso nuostabu kaip i toki maza automobilis BMW sugebejo ikisti toki dideli motora,ir tai darne pats didziausias variklis. Zodziu su siuo Z3 laikytis greicio ribojimu neimanoma. Variklio galia perduodama labai puikiai ir staigiai, istiesu atrodo, kad automobilis turi daug daugiau AG. Sedima automobilyje labai zemai, todel pojutis lyg vaziuotum kartingu. Pavaru deze – 5 greiciu, labai gerai ir maloniai dirba. Visgi geriausia savybe – automobilio ir kelio rysys. Tai beveik racing automobilis, nes ratai varomi galiniai, valdomas puikiai, vairo klauso puikiai, posukius labai megsta. Labai zmagus vairuoti, vaziuoji lyg ant begiu. Aisku pakaba yra kieta, jauciamas kiekviena duobe, butu keista jeigu butu kitaip. Z3 sukelia labai gerai subalansuoto automobilio ispudi. Paie interjera nera daug ka pasakoti, nes to interjero beveik nera :) Viskas isdeliota panasiai kaip 3 klases bmw. Siaip jau interjeras labai paprastasir neispudingas, kokybes cia nedaug. Taciau man tai neturi dideles reiksmes, nes Z3 skirtas ne tam, kad i ji ziuretum. Sedynes patogios, labai gerai laiko posukiuose, be to gana erdvios, kad normaliai atsisestu gana aukstas zmogus. Sedynes sildomos, yra ir kitos irangos, taciau nera prasmes jos vardinti. Bendrai – jei toki automobili pabandysi, garantuoju pasakysi, kad taismagiausias automobilis, kuri teko vairuoti.
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2009-03-03
Nebloga masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Isvaizda, salonas, trauka, BMW prekinis zenklas
10 cm nuo zemes sedejimas, mazas pravazumas, dideli kastai eksplotuojant
Automobilis tiems, kurie nori atkreipti i save demesi. Butent as turiu cabrio (merginoms tikrai patinka :D) 1.8 varikliai kiek girdejau nera ispudingi, maniskis 2.8 traukos per akis, kuro sanaudos mazdaug 15l/100km. yra ASR todel ir ziema nesunku vairuoti, ant kelio laikosi gerai, tik komfortas kuris puisia bene visus BMW cia yra visiskai neisvystytas, taciau nereiktu pamirsti kad tai ROADSTER'is. Daliu gauti tikrai nera problema ir jos nebrangios pvz: faros po 200lt. Kapotas: 300lt, buferis 800lt. ir t.t. vaziuokle galima sakyti kad 3 bmw (kregzdes) todel ji tikria yra pigi:) Kaip ir visi BMW, reikia ziureti kad neperkaitintum. Kaina nuverti tik ziema ir rudeni, pavasari vasara pakyla vel, jau metai kaip laikosi mazdaug apie 7000e. O eksplotavimas nepigus. Jeigu turi pinigu, neturi seimos - tau reikia jo :)
Pilnas atsiliepimas...
povilkami | 2008-02-27
Z3 Coupe
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Svajonių automobilis! Visuomet svajojau tokį įsigyti ir parsivežiau pagal užsakymą iš Vokietijos. Rizikavau, tačiau gavau idealios būklės. Vieno šeimininko, Šveicaro. Preciziškai prižiūrėta, su visom sąskaitom už patikras ir remontus. Automobilis užburia savo valdymu ir važiavimo malonumu. Sėdint dviese, svorio pasiskirstymas yra 50/50 todėl galima lėkti bet kokiu greičiu į bet kokį posukį, pakaba dirba ideliai, yra ir minkšta ir labai gerai elgiasi posūkiuose. Beja, tai minkčiausia mano turėta "sprotinė" mašina (prieš tai turėjau 4 "sportines"). Variklis turi didelį sukimo momentą (280NM), o galinis reduktorius turi didesnį perdavimo skaičių, be to svoris yra palygtinti nedidelis, todėl įsibėgėjimas yra geresnis nei visų 328i Coupe ir pan. Komforto lygis automobilyje yra žemas. Nekalbu nei apie automatinę klimato kontrolę, nei apie xenon ar panašius dalykus. Þinoma, yra kondicionierius, šildomos sėdynės, borto kompiuteris, odinis salonas, el. veidrodžiai ir t.t., tačiau iš esmės, paėmus analogišką kad ir trečios klasės BMW, komforto lygis neprilygsta. Ypatingai prasta garso aparatūra ir ypatingai sunku ją patobulinti nesugadinant interjero. O ir sugadinant tai padaryti yra labai brangu. Automobilis yra LABAI PIGUS PRIÞIÛRËTI. Galinė pakaba nuo seno 3-er, t.y. chuligankės, priekinė nuo krekždės, variklis standartinis 2.8 (3-er, 5-er, 7er). Tad nei su dalimis nei su jų kainomis tikrai nėra problemų. Automatinė dėžė stovi General Motors, lygiai tokia pat kaip pas Opel Omega, todėl jos net kapitalinis remontas kainuotų apie 2000Lt. :) Beja, reduktorius turi LSD (limited slip differencial), todėl startas ir driftas yra labai smagūs. Þinoma yra ir ASC+T (antipraslydimo kontrolė su "traction"), nes žiemą, LSD duoda atvirkštinį efektą. Jeigu ant sauso asfalto jis padeda sukibimui, tai ant slidaus paviršiaus paspaudus akseleratorių mašinos galas iš karto slysta į šoną. Þiemą, be LSD važiuoti yra šiek tiek saugiau. Tačiau mažiau malonumo :) Mano ir visų kitų dideliai nuostabai, nors variklis yra 2.8, o dėžė automatinė, benzino sąnaudos yra tikrai nedidelės! Vasarą mieste neviršijama 13.2 litro, važiuojant drąsesniu režimu (50-60% akseleratoriaus startuojant). Þiemą, šis skaičius pakyla iki 14.5Ltr/100km. Þmogui, įsėdus į šį automobilį iš paprasto, susidaro labai keistas jausmas. Kai aš pirmą kartą į jį įsėdau, pagalvojau, kad jis senovinis, ir pajaučiau "klaustrofobiją" nes jo langiukai maži, esi savo "darbo vietoje", tave supa interjero detalės ir visiškai nėra erdvės. Tačiau greitai pripratau ir dabar jaučiuosi kaip lėktuvo kokpite. DËMESIO! Šiame automobilyje netilps žmogus aukštesnis nei 185cm! Mano ūgis yra 183 ir aš dar turiu šiek tiek rezervo. Tačiau 190cm žmogui, atitrauktos sėdynės iki galo jau nepakako. Tai yra mažas ir palyginus nesunkus automobilis, tas yra jo privalumas. Tačiau aukšti žmonės šio automobilio jau nepavairuos. Beja, į automobilio bagažinę laisvai telpa vokiečių aviganis, ir gali tenai keliauti kad ir iki Klaipėdos, tačiau daigtam vietos tuomet nebelieka. Tačiau, Z3 Coupe stoge yra vietos bagažinės skersiniams, ir yra gamykliniai skersiniai, kurie labai lengvai ir patogiai fiksuojasi. Tokiu būdu galima išpsręsti mažos bagažinės klausimą, jeigu turi šunį. Jeigu šuns nėra, bagažinės tikrai užteks! Tad tai yra ne tik labai gerai atrodantis ir labai gerai važiuojantis automobilis, bet ir labai praktiškas. Þinoma, jeigu neskaitant, kad jame tik dvi sėdynės :) Taip, aš jį labai labai rekomenduoju. Tačiau vežkitės iš Vokietijos - tenai jų kainos tokios pat kaip Lietuvoje, o pasirinkimas daug daug kartų didesnis. 2.8 24V DOHC Bagažinės dangčio amortizatorius Panelės apšvietimo reguliavimo rezistorių
Pilnas atsiliepimas...
 
BMW modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži     i3
  Kompaktiniai    1 klasė1 klasė
   1 klasės M CoupeM135i
    2 klasės Coupe
    M2
  Vidutiniai  3 klasė3 klasė3 klasė3 klasė
  M3M3M3M3
    3 klasė Gran Turismo
    4 klasė
    4 klasė Gran Coupe
  Dideli  5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė5 klasė
  M5M5M5
   5 klasė Gran Turismo
  Reprezentaciniai   7 klasė7 klasė7 klasė7 klasė
  Kupė  8 klasė 6 klasė6 klasė
   M6 M6
  Keturduriai kupė     6 klasė Gran Coupe
    M6 Gran Coupe
  Roadsteriai   Z3Z4Z4 
  Z3M Z4M  
  Mini krosoveriai    X1X1
  Krosoveriai     X4
    M40i
  Dideli krosoveriai    X6X6
   X6MX6M
  Visureigiai    X3X3
  Dideli visureigiai   X5X5X5
   X5MX5M
  Mini vienatūriai     2 klasės Active Tourer
  Sportiniai   Z8  
  Supercar     i8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai