Markės
57 iš 1912
Audi 80, (B4) 1991 - 1995
551Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.73% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 51
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Atsparus rūdims kėbulas
  • Modernus kokybiškas interjeras
  • Ekonomiški varikliai ir nebrangus išlaikymas
TRŪKUMAI
  • Silpna pakaba
  • Prastai valdomas
Audi 80/90 serija buvo atnaujinta 1992 metais ir tapo žinoma kaip Audi 80 B4. Buvo pristatytas ir universalo kėbulas, pailgėjo automobilio tarpuratis, montuojamas naujas kuro bakas, galinė ašis, sulankstomos galinės sėdynės. Išorėje pastebimos aiškesnės ratų arkos, nauji galiniai ir priekiniai buferiai, taip pat aukštesnės kokybės medžiagos interjere. Priekinės grotelės buvo sujungtos su variklio gaubtu ir įgavo Audi būdingą priekio išvaizdą - ši stilistika vėliau buvo naudojama daugelį metų. Pristačius B4, Audi aiškiai pradėjo taikyti į prabangių automobilių rinką, kurioje karaliavo Mercedes-Benz ir BMW automobiliai. Varikliai buvo tiek 4 cilindrų, tiek jau pažįstami 5 cilindrų, taip pat du nauji V6 varikliai su 2.6 L ir 2.8 L darbiniu tūriu. Pirmą kartą buvo pristatytas tiesioginio įpurškimo 1.9 L TDI turbodyzelis su 90 AG galia. Visos benzininės versijos galėjo būti užsakytos ir su "Quattro" nuolatine visų varomųjų ratų sistema.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Audi 80 buvo naudojamas įvairių šalių žiedinėse varžybose:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 51
Atsiliepimas | 2024-01-25
Audi 80
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patvarus, gerai valdomas
senas, nuvilia dizainas, pigios bet nekokybiškos detalės
Automobilis pasenęs ir atsibodęs, tačiau labai patvarus. Remontas nėra dažnas, o nuvažiuoju tikrai daug ir daugiausiai prastais kaimo keliais. Variklis patvarus nesu nieko jam keitęs apart tepalų, filtrų ir kitų eksplotacinių skysčių . Dujų nėra buvę ir nebus, nes benzino sąnaudos gana normalios ~10l, čia mišriai važiuojant. Be to ir vedasi idealiai bet kokiomis sąlygomis. Važiuoklė patvari vieną kartą viską persirenki ir užmiršti ilgam. Salonas nuo senatvės jau nusidėvi, pagrinde mėgsta plyšti vairuotojo sėdynė, durų apdailų medžiagos atlimpa ir paskui lengvai atplyšta, aišku lubos atvimpa. Bet bendrai tai surinkimo kokybė gera, nes nėra jokio barškėjimo ar pašalinių garsų važiuojant netgi prastais keliais. Bagažinė nemaža lyginant su B3 dar sėdynės vartosi. Kėbulas didžiausias privalumas, nes yra cinkuotas ir nerūdyja, nebent jei būna pažeisti dažai tada metasi rūdelės. Apibendrinant automobilis tikrai neblogas nors ir senas. Skelbimai pilni galima nupirkti padoraus stovio už nebrangiai, detalių pilna visur, paprasta pačiam susitvarkyti
Pilnas atsiliepimas...
2018-03-16
Patikimas auto
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pigus, lengvai remontuojamas
Morališkai pasenęs
Patikimas, pigus auto, pigi eksploatacija, nedaug vartoja kuro. Auto turim daugiau nei 12 metų, parvarytas iš Vokietijos, nuo parvarymo pas mus. Žinom, kiekvieną detalę, kiekvieną smulkmenėlę, tad tvarkomas tikrai lengvai. Važiuoklė paprasta kaip 2+2, remontas namų sąlygomis be problemų, tad labai pigus. Vienintelė bėda, kad turint tiek metų morališkai paseno.
Pilnas atsiliepimas...
2018-01-10
1994 Audi b4 Avant 2.0 85kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus islaikymas, patikimas,
silpnoka pakaba,
Paprastas patikimas automobilis. Kiek kietokas bet manevringas. Galios kasdieniam vazinejimui uztenka. Salonas paprastas bet patogus. Bagazine ganetinai talpi ( minusas: nuluzta bagazines uzuolaideles laikikliai). Kaip ir su visom masinom reikalaujantis pieziuros. Kebulas ganetinai atsparus korozinai (universalu bagazines dangtis rudyje ju liga). Variklis ganetinai paprastas ir patikimas. Dujos 4 kartos naudoja kuro tiek pat kiek ir bendzino. Siaip senas bet geras darbinis arkliukas Pakabai karts nuo karto reikia pasitvakryti ypac dazinau vazinejant zvirkeliais bet pakabos remontas is ties paprastas ir pigus. Bagazines dankcio amortizatoriai nelaiko. Dangtis rudyja (cia ju liga). Peciukas sugenda. Kuro padavimo zarnele nuplysta. Eksploatacija is ties pigi viskas ganetinai paprasta. Vertes atzvilgiu manau kad joms jau nebeliko kur nuverteti daugiau. Norint kam masinos verte su laiku kiltu rekomenduociau quattro versija ir zinoma priziureti masina. Kaip ir minejau norint kam masina turetu verte rekomenduoju imti quattro. Visa kita kaip ir su visom masinom pasitikrinti viska ir laimingai vazineti.
Pilnas atsiliepimas...
broniuks | 2016-12-09
b4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
visur isskirus salono peciuka
nera
paprastesniu auto nebuna viskas remontuojasi kieme kaip 3 golf tik nerudyja jei nedauzyta.jei kam reikia komforto tada a6 tinka.vaziuokles remontas 800evru beskes iki 100 1.6 74 kw nieko gero su dujom vaziuoja tik pakalnen.dujos sudegina liamda todel su bendzu nevaziuoja remontas pigiau nebuna detales tik is sroto tada nors laiko.nera ka remontuot vaziuokle tik priekine jei buvo dauzta rudys.siaip ledas ne masina viskas paprasta elektronikos kazkas rado joj.zmogau gal prancuzo nevairavai.
Pilnas atsiliepimas...
Egidijus | 2014-11-20
Audi b4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Taupi,nerūdyja
Kai prižiūri jų nėra
Geras auto. Puikiai dirba su 1-os kartos dujomis,nešaudo nes įsidėjau pats. Ir apsauginį vožtuvą į kolektorių. Laidus naujus.Žvakes NGK PO 7lt. Kas 20 tūks. km keičiu. Dujos 9 ltr-100km. Kai pats remontuoji visai pigiai važiuoji. Audi ir Afrikoj audi. Variklis geras jei kartais pažiūri po kapotu. Eksploatacija labai pigi jei paties rankos nekreivos. Netaupyk. Imk nuo tralo. Jei benzas tai 2.0 e 85kw.,nes su dujom 66kw tai jau mopedas. Pečiukas kad šiltų nes būna užkiša su vyno kamščiu šlangas. Jei su ABS kad veiktų. Gerų mašinų niekas pigiai neparduoda.
Pilnas atsiliepimas...
Dainius | 2014-08-08
Audi 80(b4) Avant 1993m. 1.6 benz-dujos 74kw.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
pigi, pigiai ir paprastai tvarkoma, nerudijanti kad ir apibraizyta!!!!! jei su dujom, tai nieko ekonomiskesnio neteko vairuot.
galinio dangcio rankenele avant. nuluzus ir neradau niekur nupirkt.
Net nezinau nuo ko pradeti. Turejau sita auto apie puse metu, bet spejo daug km prasukt, lb daug. Nupirkta buvo kaip kate maise, as paziurejau nuotrauka, o svogeris nuvazeves nupirko:-) ko gero buvo kazkada dauztas priekis, nes visa persisukus. Iskart buvo pakeisti dirzai, ir stabilizatoriaus traukute, net neatsimenu kiek ten kainavo, kazkur iki triju simtu su darbu. visa toliau vaziuokle ledas. tokia liko ir po pusmecio. bedos: dapilinet reikejo antifrizo nes nugaruodavo prie variklio per tarpines, bet manes tai nevargino, tepalas tai pat varvejo apacioj, bet dapildavau po truputi kai atsimindavau ir viskas. ziema problemu jokiu nebuvo del uzvedimo, ypac ant duju dar lengviau uzsikurdavo nei ant benzo(dujos paprastos). Apie konforta joki nekalbesiu, nes nebuvo kada galvot apie tai. 1.6 benzas dujos 74 kw. traukos su dujom nulis. bet vaziuoti i darba uztenka. buvo visokiu ir trukciojimu ir galios dingimu, cia kalbu apie tai kai buvo vaziuojama benzinu. bet as nekreipdavau demesio, kazkaip savaime praeidavo. dujom vaziuojant isvis niekada nepavede. as i sia masina ziurejau kaip i kasdienine darbo masina. ji veze ir smeli maisuose, ir bulves is turgaus ir rastelius is misko:-) daug laiko pravaziavo marsrutu Vilniaus rajonas, druskininkai, alytus ir vel atgal. Su 50litru duju nuvaziuodavo 500-530km. isvaziuodamas i uzsieni palikau audi savo svogeriui , tai jis sunis vezioja i dresura i kauna ir kas ryta veza sunis i miska palakstyt, kad nereiktu savo auto purvint, tai sake kad ir db be problemu vaziuoja masinyte:-) moketa buvo 2500lt. sudejus skyscius ir dirzus viskas isejo apie 3000lt. per puse metu sis auto mane daug kur nuveze. Tai vat mano tokia patirtis. jei norit tvarkingos audi b4, ieskokit truputi brangesnes, bus tvarkingesne:-) paziurekit ar neplysusi vairo koloneles apsaugine guma, nes siek tiek kainuoja apie 150lt naudota, bet labiausiai nepatogus priejimas. seip maziau kabinekites prie smulkmenu pirkdami,( viskas lengvai sutvarkoma), tai greiciau nusipirksit ir sutaupysit nervu:-)
Pilnas atsiliepimas...
dmitrij | 2013-05-27
audi b4 92 m 66kw benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
variklis,nedideles eksploatacijos kainos, vienu zodziu AUDI
mazokai vietos,
puikus auto,tvirtas,patogus. Pigios detales,patikimas. Vazineju nuo 2006 m problemu nebuvo,rudziu nera. Kas tiesa tai nerodo kuro strelyte,kitais atsiliepimais suabejociaus. Per metus vazineju apie 15000 tai buvo tik esmines islaidos. Tepalai,filtrai,kaladeles. Keiciau pagrindini dirza. Siaip rida 320000 artimiausiais 5 metais nezadu keist auto,nes superinis galios gal truksta( karbiuratorius) bet is 7 naudojimo metu,3 pilu baltarusiska kura ir jokiu problemu. Auto ne lakstimui,o vazinejimui puikus detales pigios ir eksploatacija pigi
Pilnas atsiliepimas...
nenas | 2013-03-18
Audi 80 avant B4 2.0l(85kw) benzinas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigios detales ir vis dar nesunku ju rasti.Kadangi tai universalas galima vezioti siokius tokius krovinius.
Silpnoka vaziuokle ir elektronika(nors elektronikos tikrai labai mazai).
Turejau si automobili ir galiu pasakyti gana normalus,ta prasme ne superinis,bet kasdieniniam vazinejimui pats tas. Pas mane jis buvo baltos spalvos ir salonas sviesiai pilkas,tad del svaros,kad atrodytu normaliai reikia pasistengti,kadangi man patinka krapstinetis su automobiliais,tai as pats nelaikiau to problema,nors plauti kebula ir valyti salona reikejo daznai. Bet baltas kebulas isryskino ir trukumu,kurie buvo siame auto - gana ryskiai matosi ibrezimai ir smulkios rudeles,kuriu buvo aplink bagazines dangcio stikla(siose audinese beveik pirma vieta kur pasirodo rudys) ir ant stogo prie pat priekinio stiklo. Daugiau niekur. Pats vaziavimas didelio ispudzio nedaro,traukos mazoka,norint kelyje kaz ka aplenkti reikia tam jau ruostis is anksto..teko vaziuoti ir su audine 1.6l benzinu B4 sedanu - ten is vis jokios traukos,nesvarbu normaliai vaziuoji ar spaudi dugna,beveik jokios reakcijos :)) ir del kuro taupymo ne kaz ka sutaupysi,nes tais metais kai kure tas masinas i variklio kubatura ir galia ziurejo kitaip,nei dabar kur 1.4l variklis turi galia kaip tais laikais 1.8l ar 2.0l(cia ne apie audines). Su sia audine man vazinejant mieste ima 10l /100km neslepsiu paspaudziu gaza stipriau ir dazniau,nes man reikia,kad masina vaziuotu,o ne vilktusi, trasoje 120km greiciu vaziuojant reikia 8.5.l/100km. Vaziuokle jautriausia vieta siame automobilyje,bet detaliu pigumas ir gausumas labai negasdina.Tikrai gana pigiai remontuojasi,nors gana daznai. Nusipirkes keiciau daug ka: Traukes,salentblokus su sakemis(nes ankstesnis savininkas jas buvo privirines... :DD ),atraminius guolius, duslintuva,papuves buvo gerai,netgi sankaba.Elektronika irgi silpnoka,neveike kuro dacikas ir elektroninis laikrodis,pastoviai uzsidegdavo ABS lempute,nors stabdziu sistema tikrindavau ir tvarkydavau jei reikdavo.Net pati prietaisu skydeli buvau keites,ilgai netarnavo,islindo tie patys gedimai ant skydelio..Kainu nepamenu,senokai turejau si auto,bet tikrai nedideles,nes kitaip tikrai atsiminciau :)) Pats salonas gana paprastas ir pakankamai kokybiskai surinktas,mano audinej jokios plastmases negirgzdejo ir nebarskejo.Garso sistema sakyciau apgailetina,dejau papildomai,tai tada gerai buvo.Pacios sedynes gana kietos,ilgose kelionese sunkoka sedeti ilgai.Bagazine normalaus dydzio ir sulankscius galines sedynes vietos dar padaugeja. Bet jei tikites talpumo,teks nusivilt i Audi A4 tikrai tilps daugiau nors toje masinoje kitokie pliusai ir minusai. 2.0l benzinas 85kw ne kazin koks stebuklas - traukia silpnai,nors kai kam gali atrodyti,kad trauka gera. Man jos truko..Ekonomija ne kazin kokia,nebent dujas isidejus.Su gera duju aparatura tikrai vaziuosit pigiai,be to sie varikliai nebijo duju,nes yra paprastos ir gana patikimos konstrukcijos. Nusipirkus ir pusmeti pavazinejus sustreikavo oro padavimo matuokle,tai bevaziuojant dingdavo trauka ir pradedavo dusti. Galvojau pradzioj,kad zvakes uzsipyle,nes buvo velyvas ruduo ir slapia,be to kaip tik per balas buvau pralekes..,bet nuvarius i serviza pasake beda. Be to sake,kad tai gana brangi detale ir nauja jau beveik neimanoma gauti reikia uzsakineti,o tada jau kaina tikrai didele,bet aisku lietuviai meistrai auksarankiai sugebejo pataisyti,tai problemos sios kaip ir nebuvo man daugiau. Audine pigi ir pigiai galima isigyti,nuvertejimo didelio jau daugiau manau nebus,nes nera kur,nebent jau sugedusi visai ir netaisyta. O nusipirkus taisyti tikrai teks,bet kainos detaliu tikrai nedideles,tad bedos nebus. Pirkit jei jau dairotes i si modeli.Pakankamai geras auto,pigiai remontuojasi(o remontuoti tikrai teks,nes nieks tokios audines neparduos jei bus ja susitvarkes ;) yypatingai retu atveju parduodamos tvarkingos sios masinos ),bet dekit duju iranga,tada bus tikrai ekonomiskiau.
Pilnas atsiliepimas...
Vytenis | 2013-02-12
Audi 80(B4) 1.9d 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiskas
Silpna vaziuokle, mazai galios
Turejau Audi 80(B4) 1.9 66kw dyzelis apie tris metus. Pati masina is paziuros atrode tvarkinga, nebuvo rudziu ir per tris eksplotacijos metus neatsirado, taciau vaziuokles ir variklio negirciau. Vaziuokle atrodo is vis ne LT keliams, nes kiekvienais metais tekdavo ja perrinkineti, daugiausiai salenblokai, granatos ir traukes visai nelaike, nors pirkau detales brangesnes ir apvaziuoju duobes kiek imanoma tai padaryti, nes Kauno keliai masinu lauzymui skirti. Variklis lb tepalavosi, tad teko keisti tarpines, bet mazai ka padejo. Neveike kuro rodykle, bet cia jau visu B4 liga. Variklis gan ekonomiskas 6 litrai misriu vaziavimu, bet bukas visiskai. Apie salona nieko blogo nepasakysiu, gerai surinktas, tik ilgose kelionese pavargsti, nes sedynes kietokos, bet ner ko noret... Variklis 1.9 89ag 66kw. Galios truksta stipriai siam varikliu, na matyt ir turbina jau buvo pavaikyta. Mieste sunku vaziuoti, nes pastoviai stabdai eisma:) Automobilio islaikymas nera brangus, detaliu tikrai nesunku rasti ir kainos nesikandzioja, taciau daznai tenka uzsukti i servisa. Pirkau automobili uz 6500lt, o po triju metu pardaviau uz 5000lt tad nuvertejimas mazas, bet cia jau senokai!! Perkant pirmiausiai patikrinkit varikli, turbina, vaziuokle..i servisa ten pasakys visas esamas problemas.
Pilnas atsiliepimas...
Audi | 2013-01-25
Audi b4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvardyti aukščiau
Išvardyti aukščiau
2011-09 nusipirkau Audi B4 1992m. 2.0l 66kW benzinas; Automobilis iš pirmo žvilgsnio dauguma giria dėl geros išvaizdos, pigių detalių, atsparumą korozijai (Čia gal tik šie privalumai ir būtų). Praejus 2 men. susiduriau su tiek gedimų, kad jau negaliu baigti remontuoti antrus metus is eilės, todėl nutariau parduoti. Trukūmai: 1) langų rasojimas (teko keisti salono pečiuką ir salono filtrą) 2) 2 - granatų keitimas 3) antifryzo nutekėjimas (buvo pakeistos VISOS tarpinės ir gumos, bet vis tiek varva už variklio esanti tarpinė, nors visos detalės buvo keistos naujomis) 4) tepalų ryjimas (taip ir iki šiol kankinuosi) 5) kuro padavimo šlanga teko keisti, nes per ją tekejo benzinas 6) stabilizatorių keitimas 7) žibintų rasojimas 8) centrinio užrakto siurbliuką teko keisti 9) tepalo daviklį pakeičiau 10) renkasi drėgmė ant kiliminės dangos (drenažo sistemos gedimas) 11) nerodo kuro bako strėlytė 12) dingsta skydelio ir mygtuku apšvietimas 13) pakeičiau dirželius, įtempėjus, vairo kalonėlę 14) dingsta numerio apšvietimas 15) pries mėnesį atsiradusios naujos problemos: užia pašaliniu garsu variklis, temperatūra nepakyla daugiau nei 88 laipsniai. Privalumai: Graži išvaizda (be rudžių; nebuvo nei karto daužta). Kadangi tech. negaliu praeiti ir kišti pinigų į ją nusibodo nutariau jos atsikratyt. Variklis paprastos konstrukcijos ir kartu neekonomiškumas. Kuro sąnaudos 9L mieste. Labiausia verta įsigyti tiems kas rečiau važinėja, kėbulas nesurūdys stovint kieme. Prieš perkant atkreipkite dėmesį į išvardintus trūkumus, kurie yra parašyti - tai dažniausiai pasitaikantys; tada patys spręskit ar verta dėmesio ar ne. Prieš perkant peržiūrėkit visus trūkumus, kurie buvo aprašyti!!!
Pilnas atsiliepimas...
 
123456
Audi modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Maži   A1A1
   S1  
  Kompaktiniai  A3A3A3A3
 S3 S3S3S3
   RS 3 RS 3RS 3
  Vidutiniai S2 S4S4S4S4S4
80A4A4A4A4A4
 RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 RS 4
  S5S5
  Dideli 100A6A6A6A6A6
 S6 S6S6S6S6
  RS 6 RS 6 RS 6RS 6
  Reprezentaciniai V8A8A8A8A8
 S8 S8 S8 S8
  Kupė Coupe  A5A5
 TTTTTT 
  TTSTTS 
  TT RS TT RS 
  RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė   A5 SportbackA5 Sportback
  A7A7
   S7S7
   RS 7RS 7
   e-tron GT
  Kabrioletai Cabriolet  CabrioletCabriolet   
  Mini krosoveriai    Q3Q3
   RS Q3 RS Q3
   Q2
  Krosoveriai  AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro 
  A4 allroadA4 allroad quattro
   E-tron
   A6 allroad quattro
    Q4 e-tron
  Dideli krosoveriai    Q8
   SQ8
   RS Q8
  Visureigiai   Q5Q5
   SQ5SQ5
  Dideli visureigiai   Q7Q7
   SQ7
  Mini vienatūriai  A2   
  Sportiniai   R8R8
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt