Markės
63 iš 1426
Audi A8 1994 - 2002
Audi A8, 1994 - 2002
511Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.010% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 11
9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)4% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)3% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.7)2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)
Ar rekomenduojuTaip 82% Ne 18%
Audi A8 1994 - 2002Audi A8 1994 - 2002Audi A8 1994 - 2002Audi A8 1994 - 2002Audi A8 1994 - 2002Audi A8 1994 - 2002
Audi A8 yra aukščiausios klasės prabangus sedanas pakeitęs Audi V8 modelį. Dauguma A8 versijų turi visų varomųjų ratų quattro sistemą, taip pat ir Multitronic ar Tiptronic pavarų dėžes. A8 debiutavo ant naujos Volkswagen Grupės D2 platformos su pilnai aliumininiu kėbulu vadinamu “Audi Erdviniu Rėmu” kas padėjo žymiai sumažinti svorį neaukojant automobilio tvirtumo. Tai buvo pirmasis pilnai aliumininis automobilis pasaulyje, be to tai pirmasis automobilis turintis šešias oro pagalves. Galingiausia versija turi 4.2 L V8 variklį su 310 AG (230 kW) galia. A8 turi galybę standartinės įrangos, dvigubą klimato kontrolę, el.valdomas sėdynes, BOSE garso sistemą, interjere gausu medžio ir odos. Buvo gaminama ir itin reta versija su kompaktišku, tačiau didelio darbinio tūrio 6.0 L W12 varikliu (tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai). "W12" modelių buvo pagaminta tik 750 vienetų.

Audi A8 yra pirmasis pilnai aliumininis automobilis pasaulyje, be to tai pirmasis automobilis turintis šešias oro pagalves.

Buvo gaminama ir itin reta versija su kompaktišku, tačiau didelio darbinio tūrio 6.0 L W12 varikliu (tai iš esmės yra du sujungti 3.0 L VR6 varikliai). "W12" modelių buvo pagaminta tik 750 vienetų.

1997 metais buvo pagamintas Audi A8 versija su kupė kėbulu. Šis modelis buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje,  tačiau konvejerio taip ir nepasiekė. Buvo pagamintas tik vienas toks automobilis.

Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 11
audifanas | 2016-12-21
A8 2002m. 2.5TDI 132kw, automatas,FWD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, solidi isvaizda, patogus keliauti.
brangi eksploatacija, kuro sanaudos
A8 2002m. 2.5TDI 132kw, automatas,FWD. Komfortiskas automobilis, bet gana brangi ekspoatacija. Priekine vaziuokle beveik kaip passat B5, a6, a4 (skiriasi tik viena virsutine sakute), o gale labai daug nepriklausomos pakabos elementu, kurie budingi tik a8. PLIUSAS KAD NERUDYJA.
Pilnas atsiliepimas...
Paulius Gedminas | 2016-02-16
Audi A8 d2 97'' 4.2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Trauka, pravazumas, isvaizda, komplektacija,
Nera
Taigi turiu Audi a8 4.2 benzas/dujos. Spalva melyna, ratai juodi r18 ziurisi man asmeniskai gerai. Elektronikos netruksta, kaip stoglangis el,uzuolaida gale, elektrines sedynes ir t.t. Labai erzina smulkmenos islenda kaip prikurke neissoka lauk, dregme po kilimeliais, sunkus priejimas visur, bet pravazumas, trauka, ta 1900 kg mase tikrai atperka kai plauki per gatves. Variklis neuzpjaunamas, griebia tiek benza tiek dujas, jokiu bedu su juo nebuvo, Jau nebepigs ji, tai senas limuzinas, kuris zemiau 1000 euru nekris. Pirkti ziema, islenda daugiausiai trukumu, pasitikrinti rankini, pasitikrinti pakaba vaziuokle, nes kainuoja nepigiai,
Pilnas atsiliepimas...
lipraveivis | 2015-04-14
a8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
dalys nebrangios, ju daug, kuro nedaug ima lyginant su konkurentais, grazus, nerudija, solidus, grazi panele, triuksmo mazai vazuojant, dinamiska
priekines sedynes, stabdziai, brangiai dazosi, keleivio durys galetu buti idomesnes, labai jau niurios, ne itin patogi vairuotojo darbo vieta ir labai jau daug turi bendro su audi 100
labai dziaugiausi nusipirkes, tai buvo mano vaikystes svajone. Dar labiau dziaugiausi pardaves. Labai nepatogios automobilio sedynes (priekines), bmw 7 nors ir nera vietos, bet islipti nesinori, silpna vieta pavaru deze, stabdziu sistema. Sedeti, liesti, vaziuoti, vairuoti malonu. Su savo + ir -, bet siaip smagus automobiliukas. Variklis ne is silpnuju 4.2 be duju. Traukia ispudingai, bet tik iki 230. Apskritai nuo 200 rodykle kyla leciau. Iki 180 vienas malonumas spausti. Megsta kone viska kas skysta ir patenka i ji: tepalus, kura. Antifryzo nevalgo, bet jis ir nesipila i motora, tik i sildymo sistema. Sitie seneliai labai mazai nuverteja. Jei automobilis padorus, jis visuomet tures savo kaina. Nerudija, tad verte islieka. Tik reikia priziureti kad verte nekristu del nepriziurejimo. Vis tik, nera pigu islaikyti toki zvery. Tai sekmadienio automobilis ir jis jau pasenes. Brangu ne nupirkti, o tinkamai islaikyti tokia masina, tad jei turite pinigo, tuomet imkite 2010 metu modeli, jis nors pavers isskirtiniu jus, o jei neturite - ne cia ziurite. Siaip cia senas daiktas, nepasirodysite, nepamandravosite, o eksploatacija kaip 2010 metu masinos. Pries perkant turetumete atsakyti i paprastus klausimus: ar man tikrai reikia tokios senienos, kuri islaikyti kainuos nemazai, o vis tik tai jau senas daiktas; kam man jos reikia? Kam man jos reikia reiketu klausti saves bent 5 kartus, ir atsakymus uzsirasyti. Kita diena ir vel klausti save, uzirasyti ir taip bent 2 savaites. As turejau atsakyma i si klausima, dziaugiuosi ir nesigailiu kad nusipirkau, bet as toks laimingas kad ja pardaviau...
Pilnas atsiliepimas...
A8 3.3 TDI QUATTRO | 2014-12-07
Audi A8 3.3 tdi quatrro
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Didele,konfortiska,greita,malonu keliauti,pakankama ekonomiska,letai nuverteja
brangi eksplotacija,didele rimtu gedimu rizika,vagiamos detales
Sveiki. Taigi mes turime,tiksliau turejome Audi A8 3.3 tdi quattro keturis metus. Net nezinau,kaip ir apibudinti sita aparata. Lyg ir konfortiska,lyg ir greita,lyg ir pakankamai ekonomiska,lyg ir nerudyja kadangi kebulas aliuminis,lyg ir sakyciau pakankamai letai nuverteja ir gerai atrodo. BET: 1. priekini bamperi per 4 metus pavoge du kartus kaina 2000lt + dazymas pastatymas. 2. parktronikai pipsi kada nori ir nesuprasi ko tai gerai kad isjungti juos eina. 3. greiciu deze buvo sugedus du kartus,masina tiesiog sustoja remontas 2500lt 4. ir galu gale sustojo variklis,uzklinijo veleneliai remontas sake apie 2500lt bet jau nebedarem o pardavem. Taigi mum si masina buvo labai labai nesekminga,bet tai nereiskia kad tai bloga masina. Tiesiog technika pasenus,labai atidziai ziurekit ka perkat nes remontas labai ne pigus. Traukia sakyciau neblogai,bet siai dienai jau pasenes ir nieko ipatingo. Labai ziurekit kai perkat,butinai patikrinkit servise. As nepatikrinau,ir labai brangiai uz tai sumokejau. Nuverteja pakankamai letai,bet eksplotacija tikrai nepigi. Butinai patikrinkit autoservise tiek varikli,tiek greiciu deze,tiek turbinas. Vaziuokles remontas nera labai pigus,bet retas.
Pilnas atsiliepimas...
vytas | 2014-10-18
audi a8 3.7q 1998m
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogus, galingas, greitas ir komfortiskas, kaip tokiu metu automobilis
dazni ir labai brangus greiciu dezes gedimai, priekiniai stabdziu diskai, galimi dazni tepalu nutekejimai v formos varikliuose.
Jau metus laiko vairuoju senuciuke a8 3.7 quattro. Pirkau be duju, isidejau kokybiska iranga ir jokiu problemu nera su jom. Vidutines ssnaudos 15ltr/100km duju ( nera dideles). Masina buvo nenutrinta ir tikrai priziureta, nuo to ir priklauso tolimesni remonto kastai. Masina tikrai verta demesio, vaziuokle patvari, tik daznokai issiraito priekiniai stabdziu diskai. Patartina pirkti tik kokybiskus, nes gali greit vel ismusti. salone prabangos ir komforto tikrai pakanka kaip tokiu metu automobiliui. 3.7 169 kw. Variklis geras ir patvarus, jei laiku buvo aptarnautas. Siaip labiau rekomenduociau pirkti varikli su 4.2 litro varikliu, nes galios skirtumas siek tiek jauciamas, bet kuro sanaudos praktiskai tos pacios. Variklis megsta leisti tepalus pro ivairius riebokslius. Perkant patartina apsiziuret ar neleidzia pro galini alkuninio veleno rieboksli, nes keitimo kaina gan didele( reikia kelti greiciu deze norint pakeist). Kastai nera mazi, tad pries perkant verta nuvaryti pas patikima meistra pasitikrint pagrindinius mazgus. Greiciu deze turetu sulaukt ipatingo demesio, nes jos remonto kaina gali atstoti pacio automobilio kaina. Siaip tai puikus automobilis, tie kurie megsta didelius galingus, patogius automobilius ir turi vidutines pajamas- gali sau leisti sia audi. Butinai patikrinti kaip dirba greiciu deze.pavazineti tiek leciau begejantis, tiek greiciau. Turi jungtis svelniai ir tolygiai. Patikrinti ar ijungus degima dega visos reikalingos lemputes, ypac oro pagalviu. Jei automobilis buvo stipriau dauztas, pardavejai daznai sias lempute visai uzgesina. O jei normaliai veikiant, ji uzgesta vos uzkurus auto.
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus | 2014-06-19
Audi A8 2.5TDI 132Kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
didėle, patogi, ekonomiška.
brangi priekinė važiuoklė.
Sis automobilis buvo sena mano svajonė kurią įgyvendinau po 5metų laikotarpio, atrodė viskas savo vietoje, tikras medis panaudotas apdailoje, labai patogios sėdynės iš odos, navigacija kurią rodydavo prietaisų skydėlyje (įjungus navigacija neberodydavo borto kompas kuro sąnaudų ir pan), visi privalumai veikė kaip sėdynių šildymas, cd changeris ir pan. Motoras 132kw kuris yra geresnis tiek patvarumu tiek trauka negu 110kw, bėdų su užvedimu nebudavo nei šaltam nei šiltam, trauka puiki kaip tokiai nelengvai maśinai budavo, kėbulas aliumininis, taigi nerudyja, bet koroduoti gali, pas mane kėbulas lygus gražus buvo, gal tik kiek kósmetinio priekiniam kapotui ir buferiui reikėjo, buferis 900lt kainuoja, taigi, reikia saugoti arba tvarkyti senajį, važiuoklė priekinė silpnoka, bet galima atsirestauruoti ir puikiai laikys, automatinės dėžės silpnokos bet dėl to kad dyzelių sukimo momentas didełis, važinėjant su protu laikys, R17 ratai tokiai mašinai atrodo mažoki, reikia R18 ar R19 kad gerai atrodytų, kuro sanaudos mieste 11ltr, bet ne su tokia maśįna mieste ir vaźinėti, už 9000lt geresnio limuzino ir nenusipirksi. 2.5TDI V6 132kw patikimesnis, ištaisytos velenėlių ir kuro siurblio dažnos bėdos. Eksploatacija palyginti nedidėle, kuro sanaudos iki 11ltr o tai kaip tokiai mašinai yra nedaug, brangi priekinė važiuoklė, dažnos bėdos su ABS davikliais. Pirkau 2009m už 32000lt pardaviau 2014m už 16000lt. Žiurėti kaip kuriasi šalta bei šilta, ar nekalena, nedumina, kaip jungia pavaras dezė ar nemuša, nebuksuoja ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
ZloyGinekolog | 2014-04-29
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Solidi, patogi....aij daug ir taip prirašiau
Gali būti vagims patrauklios, kai kurios dalys (dažniausiai priekinio bamperio)
Šią auto turiu jau beveik metus (2001 m. 4.2, 228 kW, dujos). Man asmeniškai šis auto labai patinka. Iki jos turėjau 3 auto, bet kitokios klasės. Nevadinu šio AUDI limuzino klase, labiau tiktų didelis sedanas (kai išriedėjo iš gamyklos tuomet ir buvo limuzino klasė). Nors palyginus šis auto turi tikrai daug privalumų: dvigubi stiklai, liukas su saulės baterijom (vėsina saloną), Webasto su pulteliu, tel, galinės užuolaidėlės, sėdynės su atmintim (labai patogu+veidrodėliai ir vairas prie to pačio),visos šildomos sėdynės, Tv tuneris, CD changeris 6 CD, parktronikai priekyje gale, pavarų perjungimas ant vairo (triptronic),autoXenon padėčių reguliavimas ir kiti (surašiau daugiausiai naudojamus). Važiavimas tikrai malonus, tiesiog plauki, kelio nelygumus suvalgo be jokio vargo (nebent žeminta pakaba,sport spyruoklės ir pan.). O V8 garsas tikrai malonus ausiai (įvažiuoji į požeminę aikštelę ar garažą, biškiuką gažiuko ir.. nu super). Išorė, manau, yra asmeninis dalykas. Man ji tikrai traukia akį, nėra pasenusi, kaip kai kurie sako. Apvali, daili, plati (galima sakyti klasika). Dėl skonio nesiginčyjama. Salono dalys tikrai labai kokybiškos, jokios pigios plastmasės, jokio traškėjimo ar barškėjimo, oda kokybiška (ne pakaitalas), garso izoliacija superinė, vietos per akis, o kai žmona vairuoja, tai galima gale dviem eilėm sedėti (beje, dar vienas pliusas, kad sedynė ir vairas prisitaiko ir prie mažesnių žmonių. Turėjau vieną auto, tai žmona visokias pagalvėles deliojo po šikniuku =)). Kodėl pirkau būtent šį auto? Visų pirma man jis senokai kritęs į akį, norėjau išbandyti ir kolkas nenusivyliau ptfu ptfu ptfu =). Kitos markės auto taip pat pirkčiau, nesu toks, kad tik AUDI ir viskas. Neėmiau BMW, Merso, Lexus galbūt vien dėl to, kad varomas galas (čia quattro, super žiema ir per pliurzas iki sodybėlės) + BMW ir Mersai rudyja kaip pasiutę, o čia nerasi rudžių (aliuminis). Volvo s80? Man asmeniškai jos nėra gražios, visiškai netraukia, salone vietos mažai, o ir remontus ji mėgsta (nesakau, kad visos, tiesiog turiu nemažai draudų, kurie žaidžiasi su Volvo, gal jiems nepasisekė paimti norm.).Nors tikrai nesiginčyjant tikiu, kad minėtos markės yra kažkuo vienaip ar kitaip pranašesnės už A8. 4.2, 228 kW tikrai per akis. Trauka įspūdinga. Garsas nuostabus. Kam trūksta galios, gali imti ir S8 ,4.2, 265 kW manual, ar ekskliuzyvą 6.0. 310kW +. Yra ir mažesni litražai 2.8, 3.7. Tačiau jei imti mažesnius litražus, manant, kad mažiau valgys, nelabai tikslinga (nebent imti 2.8 su mechanine dėže), o 3,7 variklis tas pats V8 ir tikrai mažiau nevalgo, o 191 kW nuo 228 kW tikrai jaučiasi. A8 sveria apie 1800 kg. žiūrėti į 2,5 dyzeliną nežinau ar verta, žinant atsiliepimus apie AUDi 2.5 dyzelius. Dyzelis 3.3 smarvės turi nemažai, sukimo momentas labai geras, tačiau aptarnavimas yra brangesnis už benz, be to man tų dyzeliukų klaksėjimas...fui..negaliu pakęsti, kaip traktoriukai, bet yra ir išimčių, be to salone beveik nieko nesigirdi. Be to benz ar dyzelis pigiau? Ginčytinas dalykas. 3.3 mieste tikrai pasiims 13-14 dyzelio, o 4.2 mieste dujų ima apie 16-17. Skaičiuokit... Beje, žmonės turintys nuomonę, kad pirkti tokias auto ir dėti dujas yra nesamonė, tegu eina kuo tolėliau. Kodėl negalima vairuoti tau patinkančio auto pigiau?Taupom visur, žmonės, ir turėsi su kuo važinėti (ne kartą mačiau, kai pilasi dujas 2011 - 2013 m. auto ir jiems pofig, ir dujos negamyklinės - draugai, pažįstami važinėja susipirkę auto po 60 tūkst.). Keičiau granatos gumą (~ 40 lt.). Toliau eina einami dalykai: tepalai ~ 8l (~250 lt, reikia žinoti kur ir pas ką pirkti =) ), filtrai (kainos įvairios). Padangos - r17 - ~ 1000 Lt. Aliumininė pakaba laiko gerai...nzn kodėl žmonės sako, kad byra..nebent žmonės laksto, nesaugo (pacūkai) per griovus ir duobes.... Beje, jei pirksite šį auto, pasirūpinkite priekinio bamperio apsauga, pakeiskite varžtus, ar kokią sekretkę uždėkit, nepagailėkit laiko. Ir prisitvirtinkit priekinio bamperio apatines groteles (varžtais ar kniedėm), nes gali nulupti niekadėjai blin. Įsėskite,salonas turi būti nenutrintas, vairas ir pedalai neištinti, porankiai irgi, priekinės panelės mygtukai neišbaladoti, nuvažiuokite kur tamsiau ir pasižiūrėkite ar visos lemputės salone dega (vėjelio stiprumo reguliatoriai irgi). Pravažiuokite. Bėgius turi mėtyti labai švelniai ir tolygiai be bildesių ir pergazavimų. Nepamirškite įjungti galinės pavaros ir pavažiuoti, jokių bildesių iš pavarų dėžės neturi jaustis. Variklis dirba gražiai, apsukos nešokinėja ant laisvų, salone praktiškai nesijaučia ,kad variklis užvestas, maža vibracija. Patikrinkita xenonų padėties daviklius.Atidarę bagažinę atsisėskite ant jos ir žiūrėkite ar faros leidžiasi į pradinę padėtį. Atlikite diagnostiką, nekainuoja daug, bet pasako tikrai daug. Jei yra galimybė patikrinkite pakabą. Pasižiūrėkite ar stiklų numeriai sutampa, ar tarp išorės dėtalių nėra netolygių plyšių, ar nesiskiria kėbulo dėtalių spalvos. Sėkmės.
Pilnas atsiliepimas...
marius | 2013-09-29
gera masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortas, daug vietos, traukos per akis, patvari
nerasta jokiu
turiu apie puse metu tik, vazineju 70% asfaltu, 30% zvirkeliu kasdien nemazai viso apie 70km. Tai jokiu problemu neturejau dar. 4.2 trauka ispudinga, graziai vaziuojant, 100km 10litru duju uztenka. Duju iranga tiesiogine. nieko neremontavau tai nieko negaliu pasakyti, nuvertejimas ziurint pries puse metu iki dabar, tai nenuvertejo masina nei trupucio. ziureti, kad katalizatorius butu, nes be jo bus problemu cia faktas. I servisa varyti, jai kas neaisku su masina.
Pilnas atsiliepimas...
Antanas | 2013-09-29
geriausia masina kokiaesu turejes
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
konfortas
elektronikos gedimai
pukiai rieda pukius amortikai ir vaziuokle dirba tyliai tik siek tiek daug ima bendzino mieste rinkites 3.0varikli nes daug ryja 4.2
Pilnas atsiliepimas...
Mindaugas | 2009-03-25
Rimta masina
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Solidus, komfortiskas, gerai subalansuotas ir grazus automobilis.
Brangus islaikymas, brangios detales. Pigiai nupirkti gero stovio yra tikrai sunku.
Labai geras automobilis, gerai atrodo, yra patogus, didelis ir galingas. Si automobili galima nusipirkti gana nebrangiai, o uz tai gauni tikrai nemazai. Pirmiausia autopmobilis atrodo labai gerai, net siandien jis nei kiek nepasenes. Net nereikia sakyti, kad automobilis turi visa reikalinga komforto iranga. Interjeras labai panasus i kitu audi, taciau oda suteikia, gera klimato kontrole, begale ivairiu valdymu suteikia automobiliui isskirtinumo. Galines sedynes taip pat labai malonios, vietos apsciai. A8 gerai valdomas, jei nusipirksi varianta su visais varomaisiais ratais, tai jausies dar saugiau, ypac ziema. Saugumo suteikia ir standartines oro pagalves, jeigu jos dar like. Tai automobilis sukurtas vairuotojui, todel malonus vairuoti, ilgos keliones visiskai nesijaucia. Pakaba labai komfortiska, taciau ne tokia sportiska kaip BMW 7. Taciau automobili yra gan brangu islaikyti. Tikrai brangiau nei tarkim panasiu metu A6. Automobilis turi ivairiu smulkiu gedimu, taciau jie nera labai rimti. Brangios ne tik detales, taciau ir remontas. Todel labai svarbu A8 nusipirkti gero stovio. Nes nusipirkes uzmusta A8 ne taip paprasta ji pastatyti ant koju.
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai