Markės
60 iš 1426
Audi A6 allroad quattro 2006 - 2011
Audi A6 allroad quattro, 2006 - 2011
52Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.51% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)Viso įvertinimų: 2
2% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)11% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)2% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)11% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.4)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Audi A6 allroad quattro 2006 - 2011Audi A6 allroad quattro 2006 - 2011Audi A6 allroad quattro 2006 - 2011Audi A6 allroad quattro 2006 - 2011Audi A6 allroad quattro 2006 - 2011Audi A6 allroad quattro 2006 - 2011Audi A6 allroad quattro 2006 - 2011Audi A6 allroad quattro 2006 - 2011Audi A6 allroad quattro 2006 - 2011
Šalia Audi A6 vėl gaminama puiki A6 allroad quattro versija tik su visų varomųjų ratų quattro sistema ir 2.7 L, 3.0 L dyzeliniais arba 3.2 L, 4.2 L benzininiais varikliais. A6 ir A6 Allroad automobilių galinės dalys yra beveik identiškos, didžiausi skirtumai - pažangi oru valdoma pakaba (kuri gali paaukštinti automobilio prošvaisą iki 60 mm), didesni ratai su grubesnėmis padangomis, nedažyti buferiai suteikiantys išskirtinę išvaizdą. Audi visų varomųjų ratų quattro sistema yra standartinė įranga visoms A6 allroad quattro versijoms. Beje, Audi A6 allroad quattro modelis daugumoje rinkų kainuoja labai panašiai kaip visureigis Q7. Naujas Audi A6 yra suprojektuotas Walter de'Silva tapo ilgesnis ir nors yra evoliucinis modelis gerokai pasikeitė – labiausiai į akis krenta didelės priekinės trapecinės formos radiatoriaus grotelės, nauji pailgi galiniai žibintai. Viduje – visiškai naujo tipo prietaisų skydelis, kuris diktuoja naują madą, todėl yra sutinkamas ir naujesniuose A4 ir A5 modeliuose, o medžiagos tik pačios aukščiausios kokybės. Spalvotame ekrane surasite MMI (Multi Media Interface) sistemą, kurios pagalbą galima valdyti nuo garso sistemos nustatymų, palydovinės navigacijos ir klimato kontrolės iki pakabos konfigūracijos. Panaši sistema pirmakart buvo pristatyta BMW 7 serijos automobilyje, o šiandien bet kuris save gerbiantis gamintojas panašią sistemą turi įdiegęs aukštesnės klasės automobiliuose.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 2
Tautvydas | 2016-01-31
Audi A6 allroad quattro 3,0 TDI
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiškas, kokybiškas, galingas, išvaizdus.
Pneumatinė važiuoklė, vidaus medžiagų kokybė.
Na ką dar vienas vokiškas automobilis, kurį apžvelgsiu. Kalbant apie šį automobilį, tai nieko naujo nepasakysiu, nes tiek A4, tiek A6 atrodo taip pat, tik čia būtent allroad versijoje esminis skirtumas - pneumatinė važiuoklė, ši sistema leidžia automobiliui įveikti sunkiau pravažiuojamus kelius, nes gali prie žemės prilipti arba nuo jos atsiplėšti, o tai labai gerai, kol sistema veikia, bet patarčiau ilgai taip nežaisti, nes pneumatinis siurblys, kuris teikia orą oro pagalvėms ilgai neišlaikys didelių apkrovų ir po to lauks sudėtingas ir labai brangus remontas, tačiau ir pačios pagalvės nėra ilgaamžės, tai su jom irgi atsargiai, o kalbant apie kėbulą, variklio dalis, tai viskas tinka nuo paprastos A6. Kalbant apie žinomus TDI variklius, tai reiktų pirkti tik 3,0, o 2,7 yra ne tik silpnesnis, bet ir mažiau patikimas, o jeigu turite pinigų ir galite leisti kurui, tai benzininiai varikliai visi geri. Tik dyzeliniai varikliai turi vieną brangią opciją - variklio grandinę, o jos keitimas bus brangus, nes labai daug detalių keičiasi ir darbo daug, todėl prieš pirkdami tokį auto, tai pirkite, kad nebūtų rida 300 000km, kol dar grandinė nebus išsitampius. Dalys nebus pigios, o ypač važiuoklės. Jeigu perkate iš dyzelinių, tai 3,0 TDI ir žiūrėkite, kad nebūtų 300 000km rida, kad nereikėtų keisti grandinės, o šiaip viskas kita bus neblogai.
Pilnas atsiliepimas...
Dmitrij | 2013-12-03
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Valdimas. 4x4. Reguliuojama pakaba. Pakankamai galingas variklis. Labai komfortiškas. ir t.t.
Brangus remontas, kai reikia remontuoti.
Tai geras automobilis. Universalus jis yra ne tik kėbulo, bet ir pravažumu. Tinka visiems keliams. Nesvarbu, ar tai būtų keletas ligų , tokių kaip stiklas, ar offroudas jis susitvarko su užduotimi. negailėkite pinigų ir laiko serviso patikrinimui
Pilnas atsiliepimas...
 
Audi modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Maži    A1
    S1
  Kompaktiniai   A3A3A3
  S3 S3S3
    RS 3 RS 3
  Vidutiniai  80B4A4A4A4A4A4
 90   
  S2 S4S4S4S4S4
  RS 2 RS 4 RS 4  RS 4 
   S5S5
  Dideli  100A6A6A6A6
  S6 S6S6S6
   RS 6 RS 6 RS 6
  Reprezentaciniai   A8A8A8
  S8 S8 S8
  Kupė  CoupeCoupe  A5A5
  TTTTTT
   TTSTTS
   TT RS TT RS
   RS 5 RS 5
  Keturduriai kupė    A5 SportbackA5 Sportback
   A7
    S7
    RS 7
  Kabrioletai   Cabriolet  CabrioletCabriolet  
  Mini krosoveriai     Q3Q3
    RS Q3
    Q2
  Krosoveriai   AllroadA6 allroad quattroA6 allroad quattro
   A4 allroad 
  Visureigiai    Q5Q5
    SQ5SQ5
  Dideli visureigiai    Q7Q7
    SQ7
  Mini vienatūriai   A2  
  Sportiniai    R8R8
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai