Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Smulkiau Volvo V50
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-29
V50 2012m, 1.6 D2
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pakankamai manevringas, kaip universalas; labai patogius sėdynės; pakankamai pigus remontas; mažos kuro sąnaudos.
Kietoka pakaba; brangios apdailos detalės;
Savo Volvo V50 pirkau pas latvius, rimtoje atstovybėje, 2015m. Rida buvo 187k (ir tikra). Tai, ko gero, vienas geriausių automobilių, kiek esu jų turėjęs. Daug kas "stuma" ant 1.6 D2 variklių, bet būtent gal man pasisekė (tfu tfu tfu), bet nebuvo absoliučiai jokių problemų. Tansmisija 6 bėgių, tai kažkaip net nėra problemų lenkiant kažką užmiestyje. Kuros sąnaudos priklauso nuo to, kaip yra spaudžiamas gazas. Mano modelis yra SUMMUM, t.y. pilna įmanoma komplektacija, tai nesiskundžiu ir interjero kokybe ir komfortu. Verta paminėti, kad būtent šio modelio sėdynės yra, ko gero, pačios patogiausios, kokiose teko sėdėti. Gale vietos mažoka, bet užtenka. Bagažinė talpi, o jei trūksta vietos - lengvai užsilenkia sėdynės, todėl festivaliuose (ar keliaujant), net nereikia palapinės, nes pilnu ūgiu galima išsitiesti ir miegoti salone (mano ūgis 185cm). Automobilis tikrai dirba kaip arklys, nes važiuoja kasdien. Nusipirkus automobilį iš karto sugedo salono pečiukas, kurio net šrote nerekomenduoja pirkti naudoto, todėl tai atsieis apie +-500€. Apdailos detalės taip pat gana brangios, kadangi teko numušti stirna, tai teko keisti lempą (~150€ kinietiška, ~200-250€ naudota originali), groteles (čia kainuos yra nuo 100€). Dabar Volvo yra prasukus 240k km, o per tą laiką pakaboje pakeičiau abi stabilizatoriaus traukes ir vieną salniką, ašies, einančios iš greičių dėžės. Nei DPF, nei EGR prie tokio kilometražo dar vis nekelia problemų, smagratis nebarška, tai aš laikau tai patikimo automobilio ženklu. Apie variklį girdėjau visokių blogiausių atsiliepimų, koks jis šūdinas, bet su šiuo D2 varikliuku turiu mažiau problemų, nei kiti su D5 (ypač žiemą), bet aš manau keičiant laiku tepalus ir pilant gerą kurą - tų problemų išvengiama. Siūlyčiau naudoti Sostenos arba Kietvaiškių Autocentrą kaip taškus, jei norite tikrinti Volvo automobilį, bet jei iš akies: tikrinkite ar "nebarška" smagratis ir jei įmanoma - atlikite purkštukų patikrą, nes jie nėra restauruojami, todėl gali brangiai kainuoti nauji.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Skoda Superb
2001 - 2008
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-29
Superb mk1
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizdus, erdvus, konfortiškas
Priekinė pakaba, įvarios smulkmenos pigi plastmasė
Ilgai ieškojau automobilio, ir į akį krito šis, ilgas išvaizdus, skoda superb, pliusai tie kad automobilis nėra brangus šiomis dienomis, detaliu kainos nekainuoja, kosmoso įkandamas ir mažiau uždirbantiems. Varikliai patvarus ekonomiški nusipirkęs pakeičiau diržus tepalus termostatą, pasitvarkiau priekine važiuoklė, ji komfortišką, tačiau tai nėra automobilio stiprioji grandis. Didžiausias šio automobilio minusas tai garso izoliacija ir vidaus interjero kokybe, važiuojant zvyrkeliu labai jauciaisi barskancios pigios plastmasės bei užiantis variklis, kad po Ilgesnės keliones tikrai vargina. Ir keliose vietose kaip ir passat b5 mėgsta rūdyt ypač bagažines dangtis ir yra numerio apšvietimas daugiau kaip ir nieko blogo paprastas pigiai išlaikomas automobilis. Asmeniškai antra sykį nebesirinkciau šio modelio, bet jei nori uz nedidele pinigu suma nupirkti komfortišką gausesnes komplektacijos nei tu pačiu metu audi ar vw tai šis automobilis tam tikrai tiks.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volkswagen Passat
2000 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-27
B5,1,9-81kw,1998m.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus dizainas,talpus,patogus. Geras variklis,gera mechaninė pavarų dėžė.
Gendantis bagažinės dangčio užraktas,Problemos su elektra ir laidais po kapotu,durelių rankenos,važiuoklė ir t.t.
Daugiau minusų nei pliusų. Per 3 metus keičiau priekinius stabdžių diskus,galinius amortizatorius,pakabą tvarkiau ,elektra du kartus buvo tvarkoma,keistas gen.dirželis,remontuotas starteris ir generatorius.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford C-MAX
2010 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-26
2 ford C-MAX 2010
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Išvaizda, vaituotojo vietos ergonomika, kuro sąnaudos
Variklio defektai, galiniai stabdžiai, kiti smulkūs gedimai, nes kuo daugiau elektronikos, tuo daugiau ir bėdų, korozija
Sveiki. Tai jau 2 mano Ford C-max. Pirkau, nes patiko dizainas, ypač vidaus. Išpildymas Titanium, 148000 rida. Pilname variante yra beveik visos šiuolaikiškos sistemos, gera garso sistema. Lyginant su seniau turėtu 2004 m., šitas rieda minksčiau, nors viska kita labai panašu. Po pirkimo kolkas pakeičiau tik 2 traukes stabilizatorių. 1,6 85 kW variklio galios pakanka, 6 bėgiu greitėjama pakankamai greitai. Viskas priklauso kokio stovio automobilį pavyks įsigyti. Tačiau varklių kūrėjams iš Peugeot-Citroen turiu priekaištų. Daug plastmasių, nereikia pamiršti žvakių, o ypač labai greitai susidėvi purkštukai (100.000), kurių pakeitimas nėra jau toks sunkus, bet 1 vnt naujas apie 180 Eur. Silpna vieta išliko galiniai stabdžiai, korpuso korozija. Greičių dėžė irgi nelabai daug kelia pasitikėjimo. Kritulių daviklio galėtų ir nebūti, nes valytuvus vaiko nežmoniškai. Toks vaizdas, kad šiame modelyje mažiau vietos gale nei senesniame, nors realiai nėra nepatogu. Krūva vėdinimo angų ir 2 zonų klimato kontrolė leidžia susikurti norimą atmosferą. Ilgoje kelionėje tikrai smagu vairuoti. Kuro sąnaudos priklauso nuo važiavimo. Mišriame cikle borto kompiuteris rodo 5,1 vasarą, 5,4 rudenį, 5,8 žiemą. Būtinai pasitikrinti variklio purkštukus ir jei rodo klaidą, kad "injector learning at max value", reiškias reikia ieškoti kito modelio arba smarkiai derėtis, nes purkštukai jau nepakankamai įpurškia degalų į cilindrą. Patarčiau rinktis naujesnių metų modelius, nes tarp 2010-2012 daug klaidų ir broko.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo XC70
2000 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-26
Praktiška, bet patikimumo nera
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpumas, pravažumas, trauka, tvirtumas
Kaip diena taip naujiena
Pravažumas pasakiškas visur kur reikia prie ežeru žvejoti, turistauti. Viskas tilps ir dar liks vietos. Trauka gera ant lenkimu netruks galios. Kebulas tvirtas ir nerudija. Na poto prasideda ir patikekit ju neuždrostu nera as tikrai labai ieškojai tikrinau servise, bet tokiu metu masina vistiek pradeda bireti jos resursas 10m poto kaip diena taip naujiena, jei ne tas tai anas ir tt. Variklio pagalves turbina slanges aplink turbina praputineja variklio kompensatoriai deze galinis reduktorius, radiatorius, na ir visokiausios smulkmeneles kaip gabaritiniai ledai salono paneles lemputes ir tt. Negalvokit kad cia man nepasiseke pazistu dar maziausiai 3 zmones kurie nusivile šiom mašinom. Tai smagi išvaizdi bet geriau kas men lizingui po koki 150€ ir geru metu paimti nei daugiau nei 10m ir poto kekviena menesi po tuos pacius 150 i servisa ;)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford B-MAX
2012 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-26
Ford b- Max 2013
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auto (kaip tokio dydžio) talpus, išlaikyti nebrangus,ant kelio stabilus,garso izoliacija visai gera,stumdomos galinės durys ok.
Nepatogi vairuotojo sėdynė ( priekinė keleivio patogesnė),bet mano ūgis 184cm -120kg svorio. Auto žmonos. Man nepatogu išlipti,labai kieta sėdynės plastmasė. Nėra šildymo priekiniame stikle
Nors auto ir nedidukas,bet vietos salone ir bagažinėje per akis. Bagažinėje yra dvigubos grindys,kur galima susidėti įvairius daiktus,nedidelės šoninės kišenės. Priekinės keleivio sėdynės atlošas nusilenkia į priekį. Nulenkus galinės nugarėlias, tilptų ilgi daiktai. Kadangi nėra šoninių statramsčių,pakrauti krovinį bus labai lengva. Parkuojantis pradeda veikti elektrinis vairo stiprintuvas,valdyt auto galima vienu pirštu,prie didesnio greičio atsijungia. Remontuoti dar neteko,auto turim neseniai,bet juk čia ta pati fiesta,tik su aukštesniu kėbulu ir stumdomomis galūnėmis durimis. Kurios (mano nuomone) puikiai tinka ankštose stovėjimo aikštelėse. Juk čia miesto mašiniukas. Dar kas keista,tai kad į kalną 1.0 ecoboost varikliukas veža geriau,nei 2.0 Mondeo. Patinka,kad kompas rodo (rodyklė į viršų),kada reikia perjungti aukštesnę pavarą. Yra laisvų rankų įranga,USB skaitytuvas. Kaip ir kiekvienam automobiliui, žiūrėti bendrą būklę. Bet aš manau,kad tapti antru savininku,po to,kuris ją pirko naują Lietuvoj yra geriausia. Dzin,kad pas mus žiemos su druska (Italijoj prie jūros gal dar labiau rūdija),naują auto savininkai kitaip prižiūri,pagaliau yra žinoma tikra jo istorija,reali rida ir būklė.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-24
Senas geras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas ,patvarumas, trauka.
Ziema sunku vaziuot
Važiavimo komfortu tikrai lenkia daugeli nauju auto. Vaziuoju metai laiko su juo,jam 18 metų jau. Rida 330k. Niekas negenda baisiai,vaziuokle patvari irgi.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Kia Sportage
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-24
Sportage 1.6T-GDI; Awd DCT; 2019
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
SUV privalumai, benzinis 1.6TGDI variklis, vietos gale, interjero kokybė (kokybė/kaina), valdymas, bagažinė, galinės sėdynės su reg.kampu
Pilnesnės komplektacijos su galingesniu varikliu ženkliai brangesnės.
Pastebėjau, jog ganėtinai populiarus modelis, bet mažokai atsiliepimų. Po pirmųjų 6000km galima pasidalinti pirmais įspūdžiais. PASIRINKIMAS Dėl kai kurių SUV nepaneigiamų privalumų buvo svarstomas būtent krosoveris. Perkant iš turgaus turi būti mažiausiai CSI kriminalistas su kokia 5metų patirtimi, jog "naujo" auto pirkimas netaptų liūdna patirtimi. Buvo nutarta tik naujas iš salono. Biudžetas leido dairytis į ekonominį/vidutinį segmentą. Peržiūrėjus krūvą medžiagos internete, gyvai dar buvo apžiūrėti Skoda Karoq, bei Nissan Qashqai. Dėl neperkrauto interjero, surinkimo kokybės, variklių pasirinkimo, bagažinės ir erdvės gale pasirinktas Sportage. Kriterijus- tik benzinas. MT/auto - neesminis, AWD- nebūtinas. Reikalavimai automobiliui keliami tik tokie, kokie yra pagrįsti šioje klasėje ir adekvatūs pinigams. Kadangi tai ne premium klasės auto, todėl bet koks gausus įrangos sąrašas jo labiau premium automobiliu nepadaro. Išlaidauti nelogiškai nesiruošiau, pasirinkta bazinė komplektacija (tuo metu) su mano supratimu optimaliu varikliu, bei užsakyti kelios laisvai pasirenkamos opcijos, kurios buvo būtinos. ĮSPŪDŽIAI Bent jau po šio kilometražo nenuvylė, kas jau yra gerai. SUV privalumai pasitvirtino, ir tai nėra kažkokia išgalvota mada. Tiesiog kompatinių minivenų vietą užėmė SUV. Įlipimas/išlipimas, matomumas, manevringumas - taip tai vienareikšmiškai patogu mieste. VARIKLIS. Nepasigailėjau pasirinkęs galingesnį variklį vs geresnė komplektacija. Taip, nėra tokių kaip line asist, ženklų atpažinimas, galiniai parktronikai, šildomas vairas ir dar krūvos reikalingų ir nelabai "žaisliukų", bet .... Tas variklis su 130kW važiuoja. Ir ne kilovatuose esmė, o sukimo momente. Tokie tie dabartiniai turbininiai benzininiai varikliai , turintys neblogą sukimo momentą maždaug dvigubai platesniame sūkių diapazone nei dyzeliniuose varikliuose. Patinka kaip šis variklis dirba su DCT dėže. Taip, pirmus 500km o gal ir ilgiau greičių dėžė "mokėsi" (o gal ir aš :) ) bet dabar patinka perjunginėjimo algoritmas tiek ramiai važinėjant, tiek paspaudžiant. Jei visada važinėti agresyviau, tikriausiai greitai prisiprastų ir būtų jau mažai galios, bei tai atsilieptų sąnaudoms. Lenkimas 80-140 nesudaro jokių nepatogumų. Kalbant apie sąnaudas. Pirmus porą tūkstančių km "apvažinėjau" ramiai, vėliau įprastai. Tai 6000km vidutinės realios gavosi 8,3 ltr/100km (tiesa, kompas rodo 8,5). Iš jų kiek daugiau nei pusė km buvo trasoje. Benzinas, ~1600kg masė, AWD, variklio prisidirbimas- geriau nei tikėjausi. Jei visų metų vidutinės neperlips 9,5 - 10ltr, būsiu pilnai patenkintas. Nesu naivus ir netikiu gamintojo deklaruojamais 7.6 ltr, kaip ir netikiu vienaragių egzistavimu :) VALDYMAS.Geresnis nei tikėjausi. Bijojau "minkštų" aukštų SUV elgesio posūkiuose- mano Sportage šios SUV ligos neturi. Pakaba vidutinio standumo, R17 ratai pats optimaliausias pasirinkimas. Trasoje 130km/h greitis- komfortabilaus ir nuspėjamo elgesio riba. Tai gi miestui skirtas SUV, fizikos neapgausi. Tiesa, ratų tarpvežė yra kaip kas gerokai didesnius SUV iš vokiškų žemių, galimai tai irgi prideda stovumo manevruojant. SALONAS. Patogi daugumos prietaisų naudojimosi ergonomika. Salonas neperkrautas. Patogus vairas, ir valdymas ant jo. Patogią sėdėseną radau greitai. Patinka prietaisų pašvietimas, neerzina (nepatinka ryškus mėlynas Hyundai, Toyota....). Vaikams gale vietos pakankamai. Labai patogu gale keičiamas atlošo posvyrio kampas, vaikai ilgoje kelionėje gali miegoti be rizikos nusilaužti sprandą. 8" ekranas, su android auto ir galinio vaizdo kamera - tai ko pilnai pakanka. Šildomos visos sėdynes, porankis bei deflektoriai gale- viskas ko reikia minimaliam komfortui. BAGAŽINĖ. ~500ltr nei daug nei mažai, sakyčiau pakankamai. Visada yra galimybė panaudoti stogo skersinius. Tiesa, čia ką nors užsikleti kiek sudėtingiau nei buvo ant sedano :) Dvejų lygių grindys (su siauru atsargiu ratu), leidžia arba turėti pilnai plokščias grindis nulenkus sėdynes ir šiokią tokia erdvę po dugno dangčiu viršutinėje padėtyje, arba maksimalų bendrą bagažinės turį. Ratų arkų uždengimai būtų praktiškesni jei būtų ne plastikiniai o su kilimine danga, bet tai ne premium gamintoja,s todėl viskas OK. KITA Po beveik 10m važinėjimo su HID (xenon) optika, pradžioje truko apšvietimo. Yra komplektacijos su LED (pas mane tik DRL LED) , bet šiose komplektacijose pasirinkus ir "tinkamą" variklį gaunasi nevisai ekonominės klasės auto kainininkas :) Audio sistema vidutinė. Po turėtos tikrai kokybiškos audio sistemos teko pratintis prie to kas yra :) Garso izoliacija manau geresnė nei vidutinė, ir man pakankama. AWD sistema išbandyta tik kartą smėlėtoje įkalnėje prie upelio. Malonus ir sklandus stumtelėjimas į "uodega" patiko. Su turėtu sedanu ten net nebūčiau gyvenime pasukęs. Tikrieji įspūdžiai bus po žiemos sezono. Bet kaip jau rašiau, ši opcija nebuvo privaloma renkantis auto. Apskritai labai daug automobilio gerųjų ir blogųjų savybių būtent ir atsiskleidžia esant sudėtingiausioms eksploatacinėms sąlygoms. Vėliau papildysiu Nebuvo jokių gedimų. Tikim 7 metų garantija. Sąnaudos didesnės nei gamintojo deklaruojamos (jei kas nors jomis tiki). WLTP kitas reikalas. Siūlau pasirinkti tinkamą komplektaciją ir nenusivilsite. Man labiau patiko nei Karoq ar Qashqai. Sportage labiau "sunkiasvoris" ir kelia daugiau pasitikėjimo. Jei važiavimas teikia bent kiek malonumo- neaukokite dinamiško važiavimo gausios įrangos sąskaita. Realias sąnaudas pasitikrinkite spritmonitor.de
Pilnas atsiliepimas...
2019-10-24
Tikrai geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortiškas, išvaizdus, patikimas, gera standartinė garso aparatūra.
Smulkūs elektronikos gedimai, davikliai, prastos kokybės sėdynių dirbtinė oda.
C220 125kw, variklis OM 646 - patikimumo viršūnė. Automatas. Patogus, komfortiškas, malonus vairuoti automobilis. Atkreipti dėmesį į važiuoklės būklę.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Toyota Avensis
2009 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-22
Toyota Avensis Universalas 2,2D-cat Automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, talpus, argonomiškas,
Nepastebėta
Automobilis turi visus privalumus. D-cat geras variklis man jis patinka, kažkas mane perkalbėjo ir netyčia nusipirkom. Esam patenkiti. Gera oda. Stiklinis stogas. Greičio svirtys ant vairo labai gerai suderinta su automatine pavarų dėže. Gali skrieti labai greitai, galios pakanka. Talpus automobilis nuvažiavęs 300 0000. Sakyčiau idealus šeimos automobilis. Sidabrinis labai gražus, matomas kelyje. Erdvi bagažinė. Normalus remontas , eksploatacija įprasta, nuvertėjimas sąlyginai nėra didelis nes pirktas 2019 m. Kaladėlių komplektas 100 eu geros. Tepala automatinės dėžės 3 litrai maks ir tai galima padaryti net namie garaže, YouTube yra info. Keisti kas 30-50 tūks. būtina. Namie vairuoja žmona. Labai geras erdvus, talpus, argonomiškas patikimas. Su stikliniu stogu tai ir šviesus. Kaip kažkas man kalbėjo. Kad D- cat yra geras automobilis. Taip dėl purkštukų kainos, bet automobilis tai nuostabus. Jei geras kuras tai tikriausiai neteks jų keisti iš viso. Antra reiktų žinoti, kad Visi šie automobiliai atvažiuoja nuriedėję virš 300 000. Bet jei geras stovis tai yra gerai. Spidometrą atsukti kainuoja 20 eu. Tai geriau, kad jo nesukinėtų. Automatas laibai smagus. Tepalus keisti reikia tai jau tikrai kas 30-50 tūks. Keitėm tepalus tai eiliniame servise 3 litrai tiktai keičiasi. kaina iki 40 eu. už tepalus. O keičiasi labai paprastai galima pasikeisti ir savo garaže. YouTube laibai aiškiai yra parodyta. Jei geras kuras tai tikriausiai neteks jų keisti iš viso.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Citroen C4 Picasso
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-22
Puikus šeimyninis automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aukšta komfortiška sėdėsena, labai nedidelės kuro sąnaudos, puiki garso izoliacija, didelis priekinis stiklas bei maži priekiniai statramsčiai, todė automobilio salono priekyje daug šviesos.
Ne įtin sklandi mechaninė greičių dėžė, keistai veikianti Start&Stop sistema. mažas apsisukimo spindulys, lėtai veikianti automatinė greičių dėžė
Automobilį turiu vos 2 mėnesiai pirktas su 218 000km (reali rida), tačiau jau spėjau prasukti 4t km. Bendras įspūdis mane labai nustebino (geraja prasme). Automobilis 2014m 1,6 hdi 85kW labai ekonomiškas (prisipažinsiu to nesitikėjau) . 5,6 ltr - trasoje (važiuojant 120 km/val), 6,8 ltr - mieste, manau tikrai neprasti duomenys kaip tokio dydžio automobiliukui (realios sąnaudos). Žinoma tai ne sportinis kupė, bet važiavimui ar esant reikalui lenkti galios pakanka. Mieste manevruoti gal kiek apsunkina didelis apsisukimo spindulys, tačiau už miesto pamiršti jog sėdi už automobilio vairo - įspūdis lyg sėdėtum fotelyje. Garso izoliacija tiesiog puiki. Sėdynės labai patogios ir komfortiškos, todėl ilgose kelionėse nesijaučia nuovargis. Taip pat didelis priekinis stiklas, kuris įleidžia daug šviesos į salono vidų. Kalbant apie trūkumus turbūt labiausiai erzina kvailai sumontuota Start&Stop sistema. Kad paleisti/išjungti Start&Stop nėra atskiro mygtuko, reikia eiti per LCD ekraną (kitose auto tėra 1 paspaudimo mygtukas o C4 Picasso net 2 mygtukus reikia spausti). Kitas dalykas lėtai veikianti LCD monitorius. Paspaudus ant LCD ar ant prietaisų skydelio jutiminio mygtuko, sureaguoja dažnai ne iš pirmo mygtuko paspaudimo. Mechaninė greičių dėžė galėtų būti ir sklandesnė, tačiau turi ilgas pavaras. Kol kas investicijų jokių neturėjau, tik nusipirkęs atlikau standartinius darbus - tepalai, filtrai (beje greičių dėžei kažkodėl pats gamintojas nenumato tepalo keitimo) , diržai, antifrizo keitimas. Kaip riedės ateityje dar bus matyti. Dalys nėra brangios ir jų paprasta gauti. Minusas: jei tektų keisti priekinį stiklą jo kaina apie 1200€ + keitimo darbai. Didelis nuvertįjimas automobilio Nebijoti kalbų apie prancūziškus automobilius. C4 Picasso tikrai atitinka pinigus, kurių yra prašoma už juos. Vengti automoatinės greičių dėžės nes ten "robotas", kuris lėtai veikia, geriau rinktis su mechanine greičių dėže.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 5 klasė
2010 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-20
Bmw 530D
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas
Brangus išlaikymas ,didelės kuro sanaudos
Didelės kuro sąnaudos, brangios detalės, komfortiška,saugi, patikimumu nepasižymi. Pasitikrinkite VIN Per programėles daug parvarytų didelės ridos ir t.t.t
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo C30
2006 - 2013
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-20
Volvo c30 1.6 2009
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Super taupi, patikima, kokybiška
bagažinės talpa
Labai taupi, labai praktiška, kokybiškos dalys, medžiagos, nebrangi eksplotacija , šiek tiek per maža bagažinė, bet išorė idomiii Detalės nebrangios, remonto kainos taipogi nebrangios lengvas priėjimas variklio skyriuje. Stambesniam vyrui galbūt vietos mažokai viduje, bei bagažinė nėr iš talpiausių, kainą laiko, labai taupi, jei iki 130 važiuot autostradoje su autopilotu 5l neryja patikimi varikliai, co2 mažas išmetimas nereiks mokėt. Išskirtinė išvaizda, taupumas superinis, labai didelių minusų neturi rekomenduoju!
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 7 klasė
1994 - 2001
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-18
BMW 7 series
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Keliantis šypseną, legendinis kėbulo dizainas, komfortiškas, malonus vairuoti
Neekonomiškas, gresia išnykimas iš gatvių (persikeliant į šildomus garažus), dėl visuotinės žemės taršos psichozės
Rašau šį atsiliepimą tik todėl, jog žinau, kad kažkas irgi ieškos internetuose patvirtinimo tam jausmui. Tai automobilis, kuris geba "gydyti mintis", kuris sukelia šypseną kievieną kartą, kai pasuki raktelį. Kalbu apie šios serijos V8 benzininius modelius (dabar turimą 735i). Jei prie esmės - pirmas bumeriukas buvo dar 12toje klasėje (berods 2010-2011 metai), tiesa dabar sukeliantis labiau juoką 725tds, bet tada tai buvo mokyklos pažiba, visi bičai kėlė nykščius, o klasiokės prašydavo per pertrauką pavežti iki parduotuvės už 300m bandėlių. Važiavo itin maloniai, nebuvo labai pribombintas, turėjo tipinių tds'o problemų - dūmijo, šiltas sunkiau vesdavosi, ypač kai saliarkos bake buvo mažiau, o kartą taip ir užgesau lėkdamas 140 su ketvirtadaliu bako. Nesenai nupirkau "kaulinį" 735i, vėlgi gaila vidus nepribombintas, tačiau tas garsas užvedus - nemoku apsakyt. Galbūt todėl, kad visad tektadvo važinėti keturių katilikių dyzeliukais ar benzinais. Visada buvau benzingalvis, mėgdavau automobilius, juos kruopščiai prižiūrėdavau. O dabar atsiradus galimybei nupirkti V8 benziną ilgai nedvejojau, ir net žmonos palaiminimą gavau (tačiau sakė nesės su manim - bet manau dar pakeisiu nuomonę išblizginęs šitą baryginį laivą). 725tds daug pinigų nesukišau, einamus reikalus, kaip filtrai ir tepalai keičiau, tada dar litais ir moksleiviui - biški skaudžiai buvo, gerai, kad saliarką žalią iš senelio gaudavau. Ir kažkokie šūdarankiai buvo visą šoną praėję su raktu/vinim, skaudėjo širdį - teko dažyti. Per eksplotacijos laikotarpį, manau mažiau nei metus, daugiau niekas ir neišlindo, tdso siurblio taip ir neremontavau. Vertės nespėjo prarast, net uždirbau - pardaviau ir nupirkau ekonomišką dyzelį 1.9 tdi 81kw važiuot į paskaitas. Ir štai po 8 metų vairuojant ekonominių klasių auto ir dabar šeimyninį A6 C6, išlindo šitas dinozaurinis 735i V8. Nusimato keletas kėbulo darbų, nieko rimto, salonui reikia šiek tiek meilės iš tech pusės panašu, kad viskas gerai. Žinau, jog dėl didelio snukio svorio, važiuoklė nėra labai patvari, būna elektros bėdų, skydeliuose pabėga pikseliai, atlimpa lubos ir visokio velnio, tad negaliu sakyt, jog e38 yra labai patikimi automobiliai, gal ir buvo prieš 20 metų, ieškant tokio reiktų žiūrėt į japaškes arba naujesnius automobilius. Šiuo metu yra tas momentas, kai V8 benzininiai modeliai (apie dyzelį nekalbu - netokiam automobiliui dyzeliniai varikliai) jau, kaip ir praėjo kainos dugną ir išlaikyti vienetai vertės nebepraranda, ją išlaiko arba lėtai kyla. Visi taršos mokesčiai ir Gretos Thunberg pasisakymai, aišku entuziazmo nekelia. Tad spėju šis laikas yra tip top pirkti šituos gamtos netausojančius tankus. Jei taršos mokesčiai bus iš šio pasaulio srities, per vertę stipriai netūrėtų užvažiuot. Jei esi benzingalvis, ir supranti, kad tavo vaikai ir anūkai tikro V8 (nesvarbu ar american muscle ar europietiško) nebematys, nebevairuos ir nebegirdės - nedvejok, bent galėsi papasakoti, o jei ir turi galimybę išlaikyti - tobula. Visos eksplotacinės problemos šiais laikais lengvai išsprendžiamos, nekainuoja 50% tavo atlynimo, dalių pasiūla didelė, ir ji tik didės, nes šie automobiliai nyksta iš gatvių ir baiga dienas arba garažuose/auto paradose arba autosavartynuose.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Subaru Outback
2009 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-18
Outback 2.0
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Auto nuo taško A iki B
Auto nuo taško A iki B
2012 m. dyzelis su mechanika. Turiu 1,5 m., rida 150 k., pirma registracija Lietuvoje. Automobilis vidutinės klasės, todėl ir lūkesčiai turi būti atitinkami. Nėra super komfortiškas, nelabai minkštas, valdymo malonumo nepajusi. Toks vežimas. Variklio galios užtenka, bet gana triukšmingas, garso izoliacija irgi ne kažką. Šeimai užmiesty puikiai, dideliu greičiu trasoj užtikrintai, mieste nesmagu, bet žiemą sniego užverstais kiemais be rūpesčio riedi, kai kiti kankinasi. Gale vietos kojoms labai daug, sakyčiau per daug, nereikia tiek, o galinės sėdynės ne itin patogios (matomai sąskaita to, kad susilanksto į lygų paviršių). Trumpai tariant grubus vyriškas automobilis. Keičiau vieną žvakę, galines kaladėles, normaliai neveikė vairo elektronikos funkcijos, pasirodo kontaktai buvo oksidavęsi, lengvai ir pigiai susitvarkė. Dar tokia smulkmena - raktelių mikroschemos kontaktai ant snargliaus ir keičiant bateriją nutrūksta, reikia persilituoti. DPF filtro indikatorius kelis kartus švietė, važiavau į servisą, bet iš esmės šito reikalo dar nesprendžiau. Tai va tokios bėdelės. Purkštukai dar kažkiek kelia įtarimą, kartais sukalena... Iš principo paprastas, nesudėtingas automobilis. Žinoti ko norisi, ko reikia.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Alfa Romeo GT
2003 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-18
Alfa romeo Gt 1.9 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kaina Išvaizda Valdymas
Vis dar yra meistrų atbulom rankom ir galvom, mokančių keisti tik diskus ir tepalus VAG'u grupei.
Senas, tarsus(kas dabar bus aktualu) , bet išskirtinės išvaizdos auto. Turėjau beveik metus laiko. Keičiau daug visko, bet ir buvau nupirkes ji užmušta. Jei lyginant su E46 coupe, tai pastarajam slėptis po lapais! Pačio asmeniškai išbandyta. Važiuoja smagiai, salonas patogus nerealiai, groja muzika normaliai, detalių kainos kaip ir visų tokių metų auto. Niekuom nesiskiria. Suma sumarum, kol galima registruoti be papildomų išlaidų, reikia pirkti! Pigus, smagus, gerai atrodantis dabar ir garantuoju dar po 5 metu auto.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Volvo V50
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-17
Pilnai pateisino lukescius
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, pakankamai galingas, salyginai taupus, saugus, garso izoliacija
Nera puodeliu laikikliu bei rukantiems pelenines
Vairuoju automobili nepilnai metus Vilniuje. Maniskis 2006 11, pirkau su rida apie 194k km parvaryta is Italijos. Nors neesu linkes tiketi tokiais rodmenimis, bet automobilio salonas atrodo kaip naujas. Jokiu nutrinimu, svaru, tvarkinga, neissedeta. Nusipirkes keiciau priekinius diskus su kaladelemis, minimaliai teko pasiremontuoti vaziuokle, bet visumoje - smulkmenos. Variklis 2.0d 100kw, kurio pilnai uztenka tiek mieste, tiek uzmiestyje vaziuoti/lenkti komfortiskai. 6 begiu mechanine pavaru deze, garso izoliacija salone tikrai nebloga, galima be vejo svilpimo vaziuoti ramiai 130-140km/h. Traukos uztenka. Standartines garso aparaturos tikrai per akis uztenka, maloniai nustebino. Jei ieskoti minusu - nera puoduku laikikliu bei gal gale nera labai daug vietos, bet kadangi po 3 zmones gale nevezioju, dviese niekas nesiskunde :) Bagazines dydzio uztenka, teko nekarta pasikrauti kazka didesnio is senuku ar Ikejos. Bendrai uz siuos pinigus nelabai matau geru konkurentu. Kadangi skubiai reikejo automobilio, ji pirkau kaip laikina ir planavau keisti i naujesni po kokio pusmecio, bet taip isimylejau, jog artimiausiu metu neplanuoju pardavineti :) Nusipirkus investavau apie 250e sutvarkyti visoms smulkmenoms. Nuo to laiko neteko nieko tvarkyti, vaziuoja be problemu. Niekada nepavede, visada uzsiveda. Elektronikos gedimu nepasitaike. Vaziuokle nebarska. Klima, autopilotas veikia be priekaistu. Nuvertejimo didelio nepastebejau. Nera kazkokiu specialiu ligu, ziureti, kad nebutu prabegusi beproto daug, o daugiau vaziuoti ir dziaugtis :) Vengti 1.6 varikliu, jiems truksta traukos ir kelia daugiau problemu. O 100kw HDI patikrinti laiko jau, tiek trauka tiek kuro sanaudos nenuvils.
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Mercedes-Benz C klasė
2014 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-16
Puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ILS žibintai, kai kurie apdailos ir funkcionalumo elementai
Blogi Mercedes Benz sprendimai
MB C220 dyzelinis variklis triukšmingas ir garsus, "bliauna" garsiai, trūksta garso izoliacijos nuo variklio skyriaus, greičių dėžė vėluojančiai perjunginėja pavaras pilnai nuspaudus pedalą lenkimo metu (savotiškas lagas), nepadeda nei perjungimai į Sport ar Sport+ režimą (sukelia apsukas ir sustiprina vairą tačiau greičiau į žemesnes pavaras nepermeta), nors važiuojant normaliu režimu ir neminant iki dugno kaip ir viskas ok su ja ir greitėja tolygiai. Važiuoklė plaukiojanti ir linguojanti, ypač užknisanti mieste, į duobes kala aštriai, o lygiame kelyje kaip ir bando vaidinti patogų automobilį, posūkiuose neatrodo stabilus. Važiuojant didesniu nei 100 km/h greičiu su viengubais stiklais gana stipriai ūžia nuo šoninių veidrodėlių. Burmester garso kolonėlės duryse rezonuoja su aliuminio apdaila ir tam tikruose dažniuose įkyriai vibruoja, masinė problema paieškojus forumuose, ir bendrai dėl sprendimo žemus montuoti į "footwell" žemi dažniai per skysti ir normaliu garsu net nesigirdi, su lietuviškom radijo stotim groja per tyliai ir... labai blogai (praktiškai be žemų, kurie išsisklaido kažkur kojų skyriuje ir nedaeina iki ausų), Audi A4 bazinė garso aparatūra skamba geriau nei Premium iš Mercedes. Multimedia primityvi, nėra jokių normalių nustatymų, kokių tikėčiaus tokių metu automobilyje (pvz BMW), spidometro ekranas ribotas ir nieko neparodantis, neturi nei Carplay, nei Android Auto. (Aliexpress integracinis blokas ~300 eur) Apie gerus dalykus galima paskaityti kitur :)
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau Ford C-MAX
2010 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gražvydas | 2019-10-14
Galėtų būti ir geriau...
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gausi elektroninė įranga, gan galingas - veržlus variklis, patogios priekinės sėdynės
Pigi interjero apdailos kokybė - prastas plastikas sudėtas, labai trūksta vietos gale sėdintiems - netgi vaikams, elektroninis bagažinės atidarymas kojų pagalba - kai užimtos rankos nevisada suveikia...
Naudojau 2018 metų gamybos modelį. Gausi komplektacija ir elektroniai sprendimai tai vienintelis geras šio modelio sprendimas... Pigi interjero apdailos kokybė - prastas plastikas sudėtas, labai trūksta vietos gale sėdintiems - netgi vaikams, elektroninis bagažinės atidarymas kojų pagalba - kai užimtos rankos nevisada suveikia...Priekinio lango valytuvai dirbant max greičiu kliūna į kraštus ir atsiranda nemalonus-erzinantis garsas, automatinės dėžės perjungimas netikslus-nepatogus, prasta garos izoliacija nuo variklio, bėdos su informaciniu didžiuoju ekranu - mirguliuoja važiuojant, bagažinės uždangalas labai pigiai pagamintas - kažkoks iškleręs po 1 metų naudojimo... Sunku pasakyti dėl nuvertėjimo nes pasiūla rinkoje nedidelė, komentuoti apie remontą ar eksploataciją negalėčiau nes teko naudoti praktiškai naują - garantinį auto. Tikrai tai ne šeimos automobilis...
Pilnas atsiliepimas...
Smulkiau BMW 3 klasė
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-10-14
Bmw 318d e90 2008m. 105 kw manual
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puikus valdymas, geri stabdziai, mazos kuro sanaudos, kokybiskas odinis salonas.
N47 dariklio grandiniu defektas ko pasekose butinas variklio grandiniu keitimas
Sveiki visi. Si auto pirkau po tureto e46. Tai skirtumas buvo labai didelis. Galingesnis variklis, grazesnis kebulas ir salonas, issprestos vaziuokles bedos. Isties labai smagus auto vairuoti tiek mieste, tiek greitkeliuose. Mano auto buvo su N47 318 d 105 kw varikliu. Pirkau su «tradicine» 160000 km rida. Jau per pirma ziema pasikeiciau akumuliatoriu. Pirkau suomiska Exide, puikiai kuresi net prie -25. Pasikeiciau pakaitinimo rele, zvakes. Nuvaziavus 70000 km prasidejo keisti variklio garsai. Patikrinau keliuose servisuose, tada Krastoj. Sako deja, bet teks keisti variklio grandines. N47 varikliai turi grandiniu defekta. Kai jau pasigirsta grandines susidevejimo garsai variklio skyriuje - geriau keisti kuo greiciau, antraip laukia kapitalinis remontas ar variklio keitimas. Krastoje pakeite grandines, itempejus ir tt uz 1400 eur (2016 m). Tai buvo brangu, bet dave 2 metu garantija be ridos apribojimu. Keiciau prie 234000 km ridos. Krasta sake naujas grandiniu komplektas laikys 150000 - 200000 km. Buvau rades garazistus kurie butu uz 500 eur ale pakeite grandines. Bet jokios garantijos. Dar teko keisti smargrati ir sankaba, nes pradejo dunkseti pavaru dezej. Keiciau i restuoruota smagrati ir sankabos komplekta tuo uzsiimancioje firmoje uz automobiliu turgaus Kaune. Nepamenu kiek kainavo, bet puikiai viska atliko kadangi kitus 60000 km bedos nesikartojo. Per 4 metu ekstplotacijos vaziuokles jokiu remontu nebuvo, tik galiniu amortizatoriu pakeitimas. Sia auto tikrai rekomenduoju. Puikiai tarnavo
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...329
Automobile-data.com Carmaniac.co.uk