|
Nerijus P | 2010-02-06 |
Pats geriausias pirmasis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Praktiskumas, talpumas, ekonomiskumas. Tikras miesto automobilis, taciau nepavesiantis ir kelioneje link pajurio. Geras ekonomiskas variklis.
Seimai Panda visgi yra per maza. Nemegsta ziemos, be to ir stabilumas automobilio yra nekoks. Nesmagus interjeras.
|
Jeigu ieskote automobilio naujokui, tai nerasite geresnio uz Panda. Pirmiausiai tai labai nebrangus automobilis, kurio detales pigios, automobilispaprastai ekploatuojamas, o detales nebrangios. Antra automobilis tikrai ekonomiskas, ypac su dyzeliniu varikliu. Trecia - automobilis tikrai nedidelis, o dar svarbiau, kad labai lengva jausti jo gabaritus. Kadangi jis tokios kvadratines formos, o sedima gana aukstai, todel labai lengva matyti kur automobilis pasibaigia. Vietos viduje kaip nekeista tikrai daug - stogas aukstas, todel galvai nepritruks erdves net ir aukstam zmogui. Sedima staciai, todel kojoms irgi pakankamai vietos. Ko mazoka - tai vietos peciams , mes automobilis labai siauras. Taciau pliusas tas, kad automobili labai lengva parkuoti. Siaip interjeras jo skurdus, taciau tai ekonomines klases masina, todel stebuklu tiketis neverta. Plastikas pigus ir maksimaliai kietas :) Vaziuoti su juo mieste smagu, sukinetis aikstelese ir pan. Taciau automobiliukas akivaizdziai nemegsta greitu posukiu - turi stipru posviri. Kalbant apie dizaina - vieniems jis atgrasus, kitiems atvirksciai simpatiskas. Pas mane yra geresnis Emotion ispildymas - jis skiriasi perlamutrine spalva, dazytais bamperiais, kitokiomis radiatoriaus grotelemis, vadinamais "ragais" ant stogo. Mieste toks kvadratinis automobiliukas tikrai issiskiria ir atrodo labai graziai. Tikrai kitaip negu Sanitexo pacios biedniausios Pandos. Variklis 1.3 litro dyzelinis - tikrai labai geras. 70 AG galia tikrai pakankama, vaziuoja PAnda smagiai, o kuro suvartojimas vasara beveik toks kaip gamintojo teigiamas vos 5 litrai /100km vaziuojant taupiu rezimu. Variklis tikrai patikimas, problemu su juo neturejau. Bendrai Panda yra patikimas automobilis. Kazkokiu ypatingu nusiskundimu neturiu. Gal tik tai, jog ziemos jis nemegsta. Prie zemu temperaturu amortikai uzsala, be to daznai neuzsiveda.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Ben | 2010-02-05 |
Vidutiniokas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus komfortas, patogus valdymas, gana ekonomiškas benzininis variklis
Nepatikima elektronika, rūdija
|
Važinėjau 2000m gamybos Laguna Universalu, 1,8 l 16 v. Automobilis labai komfortiškas, malonus važiuoti, talpi bagažinė, o sulanksčius sėdynes tai iš vis daug vežt gali.
Tačiau linkęs rūdyti. Mano Lagūnai rūdijo užpakalinis dangtis ir ant stogo buvo du "voriukai" atsiradę.
Nepatikima elektronika - variklio valdymo kompiuteris stovi variklio skyriuje už kairio priekinio rato. Dėl blogos hidroizoliacijos kompiuterio plokštė buvo visa paveikta korozijos, todė vieną kartą auksarankiai meistrai suremontavo (prieš tai persitempiau ant buksyro 100 km), o po pusmečio iš viso pakeičiau kitu. Sudegė dvi aukštos įtampos ritėss.
Pavažinėjus 1,5 m pradėjo barškėti galinė pakaba, bet su tokia ir pardaviau, nes jau nebelaikė "nervai". 1,8 l 16 v variklis pakankamai dinamiškas. Degalų valgo vidutiniškai, kaip važiuosi. Tepalų nevalgė. Degalų, tepalų, filtrų kainos - kaip ir visiems. Elektronikos detales pirkau "šrotuose", tai irgi neper brangiai, nes naujas "kompas" virš 4 t. Lt.
Nuvertėja kaip ir visos kitos. Žiūrėti viską, ypač užpakalinį dangtį universalui; ar nebarška važiuoklė. Elektronikos nepatikrinsi, čia jau kaip pasiseks
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Marius | 2010-02-05 |
Patikimas automobilis uz protinga kaina
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ziureti aprasyma
Ziureti aprasyma
|
Ilgiau nei metus turiu Honda Civic 1.4 ,2001 metu,5D hecbeka. Tai erdvesnis ir "malonesnis" automobilis nei iprastas kompaktines klases auto. Drsisciau nesutikt su vienu is atsiliepimu, kad bagazine maza, anaiptol, man ji "tarnauja talpiai". Kita vertus, juk tai nera universalas.Per tuos metus sugeneravau sio automobilio privalumus ir trukumus.
Privalumai: modernus isores dizainas, centrinees konsoles tarp priekiniu sedyniu nebuvimas sukuria erdves jausma,aukstos lubos,lengvai valdomas,efektyvus stabdziai,patogi pavaru perjungimo svirties padetis.
Trukumai: garso izoliacijos stoka,porankio debuvimas,skurdoka bazine komplektacija.
Trukumai:1398 kub.cm varikliukas apribotas,pavaros nera ilgos,pasiekus 120 km/h greiti variklis "rekia"... Privalumai: nedideles kuro sanaudos (vidutiniskai apie 6.8l/100km)
Trukumai: brangokos eksploatacines medziagos ;jei vis dar turite originalia audio aparatura ir neesate tikri ar turite magnetolos koda - bukit atsargus atjungdami akumuliatoriu, nes magnetola uzsirakins ir teks apsilankyti Honda atsovybeje ir pakloti apie 30 lt kodo atstatymui; prie 150k km atsirado neaiskus bildesiai variklyje, bet tik esant apkrovai (su pavara)(gali variantai: voztuvu tarpeliai, katalizatorius arba pavaru deze...)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Rolandas | 2010-02-05 |
Geras
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, ekonomiškumas, nebrangi eksploatacija
Korozija
|
Puikus šeimyninis automobilis. Nors gabaritiniai matmenys nedideli, viduje vietos pakankamai tiek priekyje, tiek gale sėdintiems. Gal tik bagažinė mažoka. Važiuoklė gana minkšta. Variklis 1,6 l. tokio dydžio automobiliui pakankamas. Vid. degalų sąnaudos 6,8 l/100km. Per 8 metus nuvažiuota 260 t.km. ir per tą laiką nė vieno gedimo (techninis aptarnavimas darytas kas 15000 km). Vienintelė bėda- korozija, kuri atsirado jau trečiais metais. Variklis 1,6 l. tokio dydžio automobiliui pakankamas, patikimas ir ekonomiškas (vid. degalų sąnaudos 6,8 l/100 km).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
seat | 2010-02-04 |
Seat Alhambra
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
važiuoja smagiai, taupiai, autopilotas veikia gerai, žiemą geras daigtas vebasta geai šildo.... Geras šeimininis auto, gerai ir vienam lakstyt 1.9 tdi 81kw tepalai, filtrai, 2 metai po isigijimo stabilizacines traukes, šarnyrą.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
koferdamas | 2010-02-04 |
renault laguna
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
reikia guoli keisti, detales brangios, su sankaba tai menesi kankinaus negavau pagrindinio cilindriuko. dar ir trauka galetu but geresne, bet lb minksta ir patogi tai cia vienas pliusas. 2,2 tdi sankabos išmynimo guoliuka, sankabos pagrindini cilindriuka, filtrus, tepalus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
belekas | 2010-02-04 |
vw golf
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
traukia gal ir neblogai bet labai nepatvarios masinos vaziuojant extrem salygomis :D barska kaip ir visi golfai uztai audio aparatura skamba puikiai 2.0 85kw deze 3 kart, dukart sankaba, visa vaziuokle, variklis, vairo stiprintuvo siurblys, ventiliatorius, termodaviklis, sankabos trosas 3 kartus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Giedrius. | 2010-02-01 |
Volkswagen Jetta 1.8 karbas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Na ka galiu pasakyt , tai kovine masina nera itin patvari, taciau jeigu graziai su ja elgies masina taip pat kaprizu nerodo.. Bet seip tokios masinos niekam nepetarciau , ja turbut jau pagamino surudijusia, kai su ja vazineji reikia trintuka i dantis isidet ,kad ju neisimustum , nes vaziuokle lb kieta.. Ji visa barska kiekviena diena atsiranda vis nauju barskesiu .. nu zodziu kas megstas nuotykius masina jums :P Vairo trauke , greiciu deze (2 kartus) , guolius visus, vairo trauke, sarnyra , granata, visas spyruokles , visus amortizatorius, atraminius guolius, duslintuva, seilenblokus, stapdziu kaladeles,rankinio trosa,
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Paulius | 2010-02-01 |
Passat
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
erdvus, ekonomiskas, patikimas
vagiamas, neisskirtinis
|
Didelis, gan konfortiskas, padoriai atrodantis (aisku skonio reikalas) auto. Kokybiskas interjeras, erdvus salonas. Viskas isdestyva logiskai. Pakanka vietos tiek priekyje, tiek gale sedintiems. Didele bagazine. Vaziuokle gan minksta, taciau sudetingesnes konstrukcijos, kas atsiliepia remuontuojant. Galetu buti daugiau daiktadeziu smulkiems daiktams. Variklis TDI (96kW) veza smagiai, galios uztenka. Gal kiek per daug triuksmo girdisi. Kuro ipurskimo sistema (pumpe duse) sudetingesnes konstrukcijos, tad nereikia gaileti pinigu ant alyvos. Rinktis tik tokia, kokia rekomenduoja gamintojas. Vid. kuro sanaudos ~6,5L/100km. Pagrindinio dirzo keitimas (tepalai, filtrai, dirzai, itempejai, termostatas ir kt.) ~1700Lt. Rinkos verte stipriai nukritus lyginant kas buvo pries metus. Kazkur nuo 24000Lt. iki 18500Lt. Manau dabar turetu nusistoveti ilgesniam laikui. Vazineju antrus metus, bet dar neteko nieko remontuoti. Svarbiausia issirinkti "gyva" automobili. Geriau jau nesmarkiai dauzta, bet su normalia rida, negu nedauzta, nedazyta, bet apkeliavusi puse pasaulio.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
virgis | 2010-02-01 |
Istvermingas automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras variklis, puiki pakaba, puikus patikimumas. Nebrangios detales, jas rasti ne problema (isskyrus kebulo). Labai smagus automobilis su puikiu dizainu. Jam butinai reikia minimum 17 coliu ratlankiu!
Rudys, nepraktiskas, sunkoka eksploatuoti ziema. Prasti stabdziai. Galetu buti galiniai varomi ratai :)
|
Tai automobilis tinkamai priziurimas, kuris gali vaziuoti metumetus. Aisku ir jis ne be trukumu. Pirmiausia jis rudija – ypac galines arkos, slenksciai, yra rudziuir ant dureliu, nors jos berods nebuvo pazeistos. Visgi rudys nesidaugina kur papuole – ant stogo, aplink langus ar kitur. Antra – automobilis labai renka dregme salone. Problema yra vandens latakuose, kurie uzsikemsa ir vanduo pradeda begti i bagazine ir ant galiniu sedyniu. Net jei sutvarkai sia problema, automobilyje yra dregna. Tas pasijaucia esant lietingam orui – daznai stipriai apruksta langai. Tai problema ziema, na dar rudeni, taciau visiskai nepastebima vasara. Man nuolat nekontaktuoja vieno priekinio zibinto fyshke. Pasikeiciau – vistiek prisvilo. Lemputes naudojamos tinkamo galingumo. Kogero rimciausias minusas – prasti stabdziai. Kadangi pas mane nera ABS reikia tikrai moketi stabdyti, be tostabdziai palyginti nejautrus ir susidaro silpnu stabdziu ispudis. Buvau pasikeites visus stabdziu diskus ir kaladeles i naujus, taciau smagiai stabdesi tik kokias kelias pirmas savaites. Veliau jautrumas dingo. Ant galiniu stabdziu disku aiskiai matyti, kad kaladeles prastai priglunda prie disko. Cia gali buti suportu problema. Butu gerai pasikeisti ir naujus suportus. Negerai ir tai, kad soniniai veidrodeliai nesildomi – ziema to labai truksta, priekines sviesos yra prastos, apsisukimo spindulys didelis, blogas matomumas atgal. Dabar apie gerumus. Ju daug. Su varikliu aboliuciai jokiu probelamu, pakaba taip pat labai patikima ir istverminga. Automobilis puikiai stovi ant kelio, variklis taip pat pakankamai smagus. Interjeras labai patogus – viskas po ranka, sedynes turi gera sonini palaikyma, taciau jos gali buti mazos stambiam zmogui (stambiam sis automobilis apskritai bus mazas :)). Vairuoti tikras malonumas. Visi el. prietaisai veikia kaip laikrodis. Pavaru perjungimas labai tikslus ir malonus. Jei mylesi si auto – vaziuos jis amzinai. Zodziu trukumai smulkus, visi pagrindiniai dalykai – uzsitarnauja tik geriausius vertinimus. 2.0 litro. Megsta aukstus sukius, taciau silpnokas prie zemu. Taciau pakankamai galingas kaip tokio litrazo ir be turbinos. Labai svelniai ir tolygiai dirba. Labai patikimas, jokiu zugesimu be priezasties ir pan. Geras budas patikrinti ar automobilis nedauztas i prieki – patikrinti tarpus tarp priekio detaliu: lempu, sparnu, kapoto. Suvesti sias detales, kad tarpai butu vienodi, labai sunku. Taip pat nepamirsti korozijos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Ben | 2010-01-30 |
Aš ja patenkintas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nerūdija, patikima važiuoklė, talpi ir patogi bagažinė
Netaupus 1,6l 16 v benzininis variklis, prastoki stabdžiai, prastoka ventiliacija
|
Per savo ilgą vairuotojo karjerą pakeičiau nemažai automobilių. Nuo 2008 važinėju Opel Astra 1,6 16 v., 2001 m, benzinas, universalas. Pravažiuota iš viso 235000 km, iš jų metų Lietuvoje - 17000 km.
Didžiausias šio automobilio privalumas - visai nerūdija. 10 metų ir nei rūdelės. Išmetimo sistema ( nežinau ar keista Vokietijoje) - nesurūdijusi. Tiesa skaičiau literatūroje ir parodė eksploatavimas - gana neatspari mechaniniams pažeidimams dažų danga, išskyrus sidabrinę ir auksinę metalic. Mano Astros spalva žaliai mėlyna, Kapoto priekis ir bamperis buvo nulestas akmenukų, reikėjo perdažyti.
Važiavimo komfortas - vidutinis, pakaba kietoka, tačiau automobilis gerai klauso vairo. Matomumas geras tiek į priekį, tiek atgal. Kol kas pakaboje nieko nekeičiau, viskas tvarkinga, niekas nebilda ir necypia. Stabdžių sistema galėtų būti jautresnė. Salono apšildymas - geras, tačiau lėtai įšyla esant neigiamai temperatūrai. Salonas tekstilinis, pirkdamas kitą automobilį rinksiuos tik veliūrą ir tai patariu ir kitiems.
Elektronikos gedimų rimtesnių nebuvo. Buvo pradėjusi užsideginėti lemputė "Chec engine". Per kelis kartus servise surado, kad kaltas liambda zondo laido kontaktas. Variklis 1,6 l 16 v ecotek. 101 AJ. Važiuoja automobiliukas gana linksmai, sveikatos pakanka. Aišku lenkiant norėtusi, kad dar būtų atsargoj koks 30 arklių. O šiaip įsibėgėja iki 195 km/h. Važinėjant užmiestyje pastoviai 110 km/h greičiu, valgo apie 7,5 - 8,5 l benzo . (Čia vidutiniškai mieste ir užmiestyje). Taip, kad netikėkit skelbimais, kur nurodomos degalų sanaudos 6,5 l/100km. Nebent važiuojant ne daugiau 90 km/h ir visą laiką lygiu tiesiu keliu.
Truputį pavažinėjus Lietuvoje, pradėjo valgyti alyvą - priežastis sukietėję vožtuvų riebokšliai ir kaip to pasekmė - pridegę žiedai. Keičiau ir tą, ir tą. Kaina vidutinė ( tarp kitko girdėjau, kad tai šių Opel variklių liga, todėl pradėjus varikliui ryt alyvą būtina nedelsiant keiti vožtuvų riebokšlius). Taip pat pakeičiau uždegimo žvakes, tepalus, filtrus - eksploatacinės išlaidos (nebrangios). Dar buvo prasitrynusi viena aušinimo skysčio žarnelė Detalės nebrangios, nes yra daug neoriginalių gerų firmų pakaitalų. Remonto kainos nefirminiame servise - normalios. Pavyzdžiui variklio remontas - galvutės šlifavimas, stūmoklių žiedai, tarpinės, riebokšliai, žvakės, alyvos - 1200 Lt.
Nuvertėja kaip ir visi ne prestižinių markių automobiliai. 2008 m už savo Astrą sumokėjau 14000 lt, dabar gaučiau ne daugiau 11 t . Lt, nors jos būklė dabar geresnė.
Dėvėto automobilio pirkimas tai loterija, kur kažkam pasiseka, kažkam ne. Patariu pirkti su veliūro salonu. Jei perkate su benzininiu varikliu - būtinai patikrinkite ar neišimtas arba nesudaužytas katalizatorius, nes ecotek varikliui išeina iš rikiuotės lambda zondai, sutrinka variklio darbas.(Katalizatorius prie pat variklio - tarp variklio ir buferio). Jei dabar pirkčiau, rinkčiausi Astrą su dyzeliniu 2 l DTI varikliu - taupumas ir labai neblogai traukia :-)))
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vejaz | 2010-01-28 |
Alfa Romeo 155
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
kuo geriausi atsiminimai, vazinejau 2 metus, rimtu gedimu nebuvo. Trauka gera, kebulas cinkuotas, remontas papigiai. 2.0 8V pora sailentbloku, valytuvu relyte, benzino slangute :)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vejaz | 2010-01-28 |
Alfa Romeo 156 2.4 JTD 100 kW
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pravazinejau virs 3 metu,nulekiau virs 50 000 km Lietuvos keliais. Auto vertas demesio, jei NEUZDROZTAS. JTD varikliai patikimi, trauka super, gan ekonomiskas, valdymas super 2.4 JTD virsutines svirtys, restauruotos apatines svirtys, granata, sailentblokai, termostatas, srauto matuokle, valyta turbina nes buvo uzsinesus suodziais.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
xantiacitroen | 2010-01-27 |
Citroen Xantia
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
pati turejau si automobili du metus, galiu tik pasidziaugti, per du metus remontuoti teko tik du kartus. labai komfortiskas, erdvus, minkstas, manevringas automobilis. pas mane buvo; pati minksciausia is visu xantiu. hidraulika- truputi kaprizingas dalykas :) ziema reikia gan ilgai palaukti, kol pasils, o jei sugenda, is karto buna 3 bedos : vairas tampa vos pasukamas, stabdziai suveikia paveluotai ir masina sokineja. tada ja pradedi vadint "gamtos klaida", bet vos pataisius, meile xiuskai atsinaujindavo :) gaila, sudauziau. po sio pirksiu xm arba safrane. 1.8 i sferu pildymas - 150 Lt;
hidraulikos siurblys - 250 Lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Andrius | 2010-01-26 |
Mondeo mk1 1.6 zetec
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras kainos ir kokybės santykis, gan minkšta pakaba, gan gražus vidus. Ilgaamžiškas benzininis variklis.
Kėbulo slenksčiai ir galinės arkos labai neatsparios korozijai. Kai kurių plastmasių kokybė prastoka
|
Neblogas automobilis. Mažas 1.6 varikliukas kiek ėdrus ir silpnas, tačiau savo darbą padaro. Pakaba nebloga, minkšta, automobilis pakankamai stabilus kelyje. Vietomis gan prastos plastmasės, prastas kėbulo atsparumas korozijai (ypač slensksčiai ir galas). 1.6 variklis yra per silpnas tokiam automobiliui, be to neekonomiškas mieso sąlygomis. Manau 1.8, ar 2.0 zetec būtų pats tas. Nuvertėjimas vidutiniškas, eksplotacija nėra brangi, norint pačiam remontuoti, dažnai gan sunkus priėjimas prie detalių, esančių po kapotu. Pažiūrėti dugną ir galines arkas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
gedas | 2010-01-26 |
Ford Sierra 2
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patogus patvarus modelis tik deja rudija variklis su dvugubu korbu nemėksta duju (bent taip buvo pas mane) palyginti pigus išlaikimas tik kiek didokos kuro sanaudos kaip tokiam silpnam varikliui Stabdžių kaladėlės amortizatoriai šarnyrai sankaba taip pat virintas rėmas
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
gedas | 2010-01-26 |
Bmw 324 tauring
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
labai nevykusi mašina nevykusi tame kad nervina kvaili gedimai kaip pavyzdžiui el lagu palelejai, borto kompas ar lempučių kontaktu apsinešimas taip pat langu apiplovimo varikliukai didelis garsas salone o privalumai patogu manevruoti pakankamai patogus tolimose kelionėse tik šiek tiek kietokas 2,4 turbo dyzelis Galiniai guoliai priekiniai guoliai su keitimu kaina apie 500 lt tepalo aušinimo radiatorius 130 lt kuro bakas naudotas 100 lt pagrindinis variklio diržas su tempėjais apie 250 lt kuro siurblys 500 lt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
gedas | 2010-01-26 |
Nissan primera
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Kas ieško automobilio važineti kiekviena diena ir dauk taip pat nevengia žvirkelių mašina ideali kuro sanaudos ganetinai mažos jai dujos 8-9 litrai duju (čia primera su elektriniu karbu) pakaba patvari ir sakyčiau ganėtinai minkšta patogi remontuojant perkant reiktų atkreipti dėmesi į variklio grandinės būkle taip pat sankaba bei į ligą tai galinių posparnių ir slenkščių rūdis jai su stoglangiu reik patikrint ar neleidžia dažnai buna užsikimše stoglangio - liuko latakai turint omenį kad mašina kainuoja palyginti pigiai tai labai geras variantas 1,6 16v Amortizatoriai 400 lt (bet dar galima buvo kentet) šarnyrai priekiniai (viso 80 lt)dirželiai (50 lt) Stabdžių kaladelės (25 LT) toliau tik tepalai ir filtrai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Evaldas | 2010-01-24 |
Studentiskiausias auto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas, dinamiskas, patikimas
Komforto trukumas
|
Neapsakomas jausmas isijungus VTEC mechanizmui... puikios kuro sanaudos ir malonus vaziavimas posukiuose tai tik keli privalumai kuriuos patiri atsisedes uz sios hondos vairo. Pats isigijau sedana ir tikrai likau patenkintas bagazines turiu.. visos masinos kompaktiskumu ir vaziavimo ypatumais kurie ypac puikiai tarnauja mieste.. Pas mane atsidure 1.5 iLS varikliukas kitaip dar vadinamas E-VTEC kurio 85kW tikrai suteikia vairavimo dziaugsma... Kas labiausiai stebina kitus kad tokiam nediliam varikliukui 200km/h ne riba... Eksploatacija tikrai nebrangi.. jei vaikai ne VTEC o ECONOM rezima tai ir i 6.5 ltr itelpi dar eksploatacijos pigumas pasireiskia pvz keician tepalus(3.5ltr) arba zvakes (20lt/vnt NGK) Aisku arkos arkos ir dar karta arkos bus perpuve bet tai neesme! ju sutvarkymas 400-600lt svarbiausia ieskot gero variklio ir vaziuokles
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Tomas | 2010-01-23 |
Opel Omega 1998m,2.5td,Sedanas,Mechanika
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagiai vaziuojantis,pigus islaikimas.
Automatine pavaru deze
|
Puikus komfortiskas automobilis,labai smagiai vaziuoja.Vairuoju omega 2.5td 98m,jau apie 2metai ir galiu drasiai teigti kad neblogas auto.Jei kas bijot rudziu tai ziurekit nuo 98m omegas nes jos jau eina cinkuotos,as antra ziema jau vazineju tai rudziu dar nematau pas save ant kebulo .Vaziuokle tai mane labai nustebino profilaktiskai pasitikrinu kas 3men esu keites tik rankinio kaladeles ir galine spiruokle buvo luzus ir viskas. 2.5td 96kw galios tikrai pakanka,kuro sunaudoja apie 7-11litru priklauso nuo vaziavimo.Teko keist pursktuka su laidu.Girdejau kad kuro siurblys liga,nezinau as pilu nuo pat pirmos dienos tik rusiska dizeli ir jokiu problemu man su tuo kuro siurbliu manau perdaug ispustas burbulas :) Pries tai turejau tik audi a6 ir c4 nieko pries audi blogo negaliu pasakit bet deja omegos islaikimas daug pigesnis nei audi :) Pasitikrinti ar viskas gerai ir tiek:)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...320321322323324325326...424 |