|
as | 2010-08-20 |
Golf 4, 81kw, 2001 m. iš Italijos
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas, pigi eksploatacija
turbinos valdymas
|
Kadangi pirkau nesidomėjęs apie nieką būtu paprasčiau parašyti ko nepakeičiau, bet visdėlto pavardinsiu :) Taigi per gerus metus :
Variklis, smagratis, diskatorius, sankabos diskas, generatorius, purkštukas, vairo kolonėlė,
oro srauto matuoklis, pusašis su granatom, šakės , du amortizatoriai, lango pakelėjas, airbago juosta, radiatorius, interkuleris, kondicionieriaus radiatorius, turbina, krūva visokių smulkmenų ir tai neskaitant variklio diržų su įtempėjais, stabdžių kaladėlių, padangų...ir t.t. Labai ekonomiškas, mieste iki 5,5 litro. Žiemą užsiveda be problemų prie bet kokio šalčio.
Prieš pakeisdamas atlikau šiokį tokį remontą, tai kol kas per 1,5 metų keičiu tik tepalus. Puiki auksinė mašina. Dabar 1,5 metų atidirbinėja investicijas. Nepirkit aklai taip kaip aš.Keletas patarimų :Turbinos vakumo ašelė turi visiškai laisvai judėti kartu su kintama geometrija apie 10 mm, vairo kolonelės plastikinės gofros turi buti nepriekaištingai užtvirtintos ir nesuplyšę. Variklis turi užsivesti iš pusės apsisukimo be kaitinimo žvakių bent jau iki 0 laipsnių. Sakyčiau geriau naturaliai purvinas negu nuplautas su chemija. Jei pasiseks išsirinkti neuždrožtą su 81 kw varikliu pilsit tik kurą ,važiuosit ir nežinosit kas yra remontas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
D. | 2010-08-18 |
Subaru Legacy 2000 m. 2,0 l universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimumas, patogumas
Kuro sąnaudos
|
Pirkau šį automobilį žūklei - dėl pravažumo bei patikimumo. Automobilio dizainas vykęs, viduje viskas padaryta patogiai. Malonu vairuoti, nekietas, galėtų būti šiek tiek aukštesnis. Kitąkart žūklei geriau pirkčiau OUTBACK. Universalui 2,0 l variklis šiek tiek per silpnas: geriau imti 2,5 l - kuro sąnaudos dėl to tikrai smarkiai neišaugs. Patikimas automobilis: važiavome penkiese su pilna bagažine daiktų į tolimą kelių tūkstančių km kelionę - jokių problemų. Nepatiko plastmasės ant slenksčių - buvau keliskart "atsisėdęs" ant dugno, tai išlakstydavo tų plastmasių tvirtinimai. Su varikliu iš pradžių buvo neaiškumų - kartas nuo karto išmesdavo kažkokią klaidą. Radus gedimą (buvo sugedęs kažkoks aukštų apsukų reguliatorius ar pan.) - viskas atsistojo į savo vietas. Šiek tiek per silpnas, tačiau sujungus visus 4 ratus - traukos pakanka :) Tiesa, tada ir kuro srebia kone dvigubai. Kuro sąnaudos nemažos, mieste - apie 10 l, užmiestyje - apie 8 l. Gedimų faktiškai nebuvo - automobilis tikrai patikimas. Nuvertėja gan greitai, ypač šiais laikais, kai taip aktualu kuro kaina.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
407 | 2010-08-17 |
407
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Gera garso instaliacija, patikima važiuoklė, patogus ir kokybiškas salonas, graži išvaizda, ekonomiškas.
Prasti stabdžių diskai.
|
Pats turiu Peugeot 407 2l.HDI 2007m.. Esu patenkintas labai patogus ir tvirtas automobilis. Bėdų kol kas neturėjau išvis turiu pusę metų automobilio rida 120000tūkst. Labai gerai traukia 6 pavaru mechaninė greičio dėže. Nėra jokio bildesio. Elektronika veikia be priekaištų navigacija...Važiuoklė patikima patogios sėdynės kurios labai lėtai dėvisi.Gera garso instaliacija. Puikus automobilis! Labai ekonomiškas tik 5,9l./100km. Gera trauka gražus variklio darbas bei tylus. Daug kw kaip iš 2l.. Labai greitai automobilis nuvertėja.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
tomas | 2010-08-15 |
Viena smagesniu masinu su kuria teko vazineti
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
patogus vaziavimas, auksta sedesena.
bloga garso izoliacija, pakankamai zema automobilio baze, kaimo keliukams ji visiskai netinkama.
|
Gavau sia masina is nuomos tik dviem dienom, bet taip jau nutiko, kad vazineju jau du menesiai. Tik pradejus su ja vaziuoti, likau maloniai nustebintas, tikrai smagus automobilis. Aukstai sedi, dideli veidrodeliai, per juos viskas puikiai matosi, nors is kitos puses atsisukus atgal matomumas nukencia del stambaus metalinio korpuso. Atlenkus galines sedynes, gauname tikrai didele ir talpia bagazine, bet jei jau visos sedynes savo vietoje, tai ten nieko nebeidesi, vietos tikrai truksta. Automobilis pakankamai manevringas ir stabilus, greicio prie 160 km/h nelabai ir jauciasi. Variklis 1,8 benzinas, truksta galios, bet kiekvienam savo jei nesinori sportiskai vaziuoti tai uzteks ir sio varikliuko. Didziausias minusas tai garso izoliacija, jos cia visai nera, nors cia jau visu mazdu problema, pries tai vazinejau su nauja mazda 6 tai buvo ta pati problema. Jei palygisnsime siuos du mazdu modelius, tai tikrai daugiau pliusu deciau mazdai 5, ji smagesne, zymiai talpesne bagazine. Dar vinas pliusas siai masinai tai porankis prie vairuotojo sedynes ir pavaru svirtis prie vairo, tas tikrai pagerina vairavimo kokybe. 1,8 benzinas mechanine greiciu deze, truksta galios
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
adas | 2010-08-13 |
super
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
sedi ir vazioji, kaip su laivu
nera tokiu
|
oktavia tikrai geras patikimas automobilis dalys pigios retai genda, geros isvaizdos automobilis,smagus vaziavimas , geras komfortas. variklis 1.9 tdi 81kw labai geras negenda na ka galima pasakyti wolsvagen masina ysitikinkite, kad masina nebuvus smarkiai sudauzyta ir vel sudeta
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Antanas | 2010-08-11 |
Corolla Verso 1,8 VVT-i 2008 m.
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus valdyti, funkcionalus, patikimas
Kietoka pakaba, nelabai gera garso izoliacija, nepatogus ir meluojantis displėjus, didoka kaina,
|
Automobilis penkiavietis, patogus ir manevringas, neįtikėtinai stabilus. Greičių dėžė - mechaninė, 5 pavaros. Pavaros junginėjasi lengvai ir tiksliai. Ne visai įprasta sankaba, prireikė nemažai laiko priprasti prie jos. Netiesa, kad 95 KW variklis jam per silpnas. Galios per akis, palyginus, pavyzdžiui, su 2,3 litro Audi C4, pastaroji atrodo kaip medinė, o gal kaip kokia sena Gaz-24. Labai pastogu saloną transformuoti, jis labai funkcionalus, nors, manau, kad galėtų būti bent 10 cm ilgėlesnė aikštelė kroviniams. O gal būt galėtų būti tais 10 cm ilgesnis visas kėbulas, tuomet ir automobilis neatrodytų toks aukštas bei būtų daug gražesnis. Automobilis tiesiog prifarširuotas saugumo įrangos: 9 saugos pagalvės, ABS, EBD, TRC, VSC. Neveltui, automobilis pripažintas kaip vienas iš saugiausių pasaulyje, o pernai Vokietijoje (TUV tyrimai) dar ir kaip mažiausiai gendantis tarp dviejų metų senumo automobilių.
Puiki klimato kontrolė per gana trumpą laiką "Taškentą" paverčia "Arktimi", tačiau audio sistema galėtų būti gerokai geresnė. Nelabai geras apžvelgiamumas iš vairuotojo vietos, net ir aukštai iškėlus sėdynę, apžvelgti erdvę, esančią prie pat automobilio trukdo aukštai esanti langų linija. Tad priekinė ir galinė parkavimo sistemos yra tikras išsigelbėjimas. Tiesa, sukinėjantis stovėjimo aikštelėje, pajunti, kad ratai susisuka per mažai, sukimosi spindulys turėtų būti gerokai mažesnis.
Kompiuteris, parodantis momentinį ar vidutinį kuro sunaudojimą, o taip pat atstumą, kurį dar galima nuvažiuoti su likusiomis kuro atsargomis beviltiškai "grybauja". Galėtų būti automobilis ekonomiškesnis, nes pagal realiai įpilto kuro kiekį ir nuvažiuotus kilometrus, vidutinės 95 benzino sąnaudos sudaro net 8,23 l /100 km. Reikėtų pažymėti, kad vienas trečdalis tos ridos buvo mieste (Vilnius), o likusieji du trečdaliai užmiestyje, daugiausia trasoje Vilnius - Klaipėda, kur realus greitis su nedidelėmis išimtimis buvo 100-130 km/h.
Kaip trūkumą būtų galima paminėti gerai girdimus garsus bagažinėje, bet tai, tikriausiai, visų vienatūrių ar universalų trūkumus. Garso izoliacija galėtų būti geresnė. Kažkodėl didžiausias triukšmas ir variklio gaudesys juntamas važiuojant apie 110 km/h greičiu.
Manyčiau, kad 6 -toji pavara tikrai praverstų
Pakaba šiek tiek kietoka, automobilis pedantiškai skaičiuoja visus kelio nelygumus.
Apie variklį sunku ką nors pasakyti, nebent kad galėtų būti mažiau triukšmingas. Alyvos kol kas visiškai neryja, tepalo lygis nuo keitimo iki keitimo vis tas pats - kaip įkalta. Galbūt reikėtu ieškoti automobilio su 6 pavaromis, o siekiant ekonomiškumo - ir su dyzeliniu varikliu. Tačiau su dyzeliais - atsargiai, labai jau dažnai jie būna labai pavargę.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vilius | 2010-08-11 |
Mercedes Benz C220D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puiki važiavimo kokybė, tikrai jaučiasi, kad važiuojate su mersedesu, ypač blogesniame kelyje. Kuro sanaudos taip pat pakankamai normalios. Automobilis yra patikmas.
Rūdys.Prieš pirkdami būtinai atkreipkite dėmesį į šias vietas, nes jos labiausiai rūdyja: visos durelės(pakelkite gumas, pažiūrėkite kas ten dedasi), taip pat bagažinė, jos dangtis.
|
Konkrečiai aprašomas automobilis MB C220 diesel, 90AG, 70kw, Classic komplektacija, 96 metai. Automobiliu yra pravažiuota 35 tūkst. kilometrų per 2 metus. Per šiuos du metus teko susidurti tik su problema dėl akumuliatoriaus išsikrovimo, tačiau ta problema jau buvo perkant automobilį, o ji slypėjo taip vadiname "komforto pakete", kurį šiek tiek pakoregavus ji dingo.
Kuro sąnaudas pats reguliariai tikrindavau pagal kilometražą ir įpiltą kurą. Žinoma, tai nėra ypač tikslu, bet bendram vaizdui susidaryti pakako. Kuro sanaudos beveik tokios pat kaip ir nurodo gamintojas knygelėje - apie 8l vidutiniškai(mieste ir trasoj).
Neteko susidurti su kitomis problemomis del variklio ar elektros. Teko keisti kelias gumeles važiuoklėje, kad negirgždėtų, tačiau jų kaina tikrai nedidelė, o šrote išvis už centus galima nusipirkti. Su pačiu varikliu problemų neturėjau išvis. Sukasi puikiai, dirba be priekaištų. Manęs jie tikrai neapvylė. Kaip ir visada, mersedesai mažai nuvertėja, tačiau buvusi finansinė krizė irgi įtakojo didesnį kainos kritimą.
Kaip ir sakiau, neteko susidurti su brangesnių dalių keitimu, todėl nelabai yra ir ką įvardinti. Nėra ko ir pasakoti apie filtrų, tepalų keitimą, nes juos laiku keisti yra būtina. Kaip ir sakiau, būtinai pasitikrinkite dėl rūdžių tas vietas, kurias paminėjau, nes jos yra labiausiai linkusios rūdyti. Geriau gauti mašina iš šalies, kurioje klimatas šiltesnis negu mūsų, tada ir šansas gauti surūdyjusią mašiną mažesnis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
mig29 | 2010-08-10 |
Audi Coupe
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Smagus, stabilus, patikimas, greitas (isskyrus 1.8 ir 2.0)
Dvi durys...bet galu gale juk tai Coupe :)
|
Labai geras automobilis! noreciau papriestarauti pries tai visiems rasiusiems komentatoriams. Jeigu nusiperkate uzvaikytus, vos gyvus automobilius (kas dabar labai populiaru taupant) tai nereiskia kad visi tokie yra :)Man Audi Coupe buvo pats pirmas automobilis, pirkau ji pats vienas be jokiu meistru pagalbos:)nuvaziavau i kita miesta su autobusu, apziurejau visa purvina ir dulkina, patikrinom kompresija, pralekiau ir sumokejes 4500lt (pries 5 metus tai buvo palyginus pigiai) nusipirkau. Is dalies tai buvo loterija kuria laimejau:) Atvazinejus 4 metus su varikliu neturejau absoliuciai jokiu problemu! "eidavo" kuo puikiausiai, kiek teko lentyniauti su tokias pat 2.3 10v tai visiem nuduodavau malku. Neskaitau tokiu dalyku kad buvau nutraukes variklio pagalve (30lt+pats pasikeiciau), buvo sudile generatoriaus sepeteliai ar kaip ten jie, ir pasikeiciau dangtelio tarpine.savaime suprantama tepalus bei dirzus. Daugiau i varikli nekisau absoliuciai nieko Eksplotacija tikrai nera prabangi. Buvau sudauzes savaji kelis kartus, nu kebulo detales, lempos kainavo tuomet palyginus nemazai bet dabar, praejus tiek metu jos milijonu nebekainuoja. Dabar jau metai mano kupas stovi garaze, turiu kita auto.Svajoju ji laikyti ir atsiradus lisnu pinigu ji sutvarkyti iki visisko "ledo" (aisku be jokiu kvailu tiuningu) ir tureti sau kaip laisvalaikio masina nes metams begant toks modelis trauks vis daugiau zvilgsniu vaziuojant gatve:) Pamatuok kompresija, apziurek po bagazines kilimu skardas ar negaves i uzpakali, nes ju uzpakaliai minksti, pralek dideliu greiciu (120-140) tam kad suprastum ar pucia vejas pro soninius uzdarytus langus, jei pucia-negerai ir t.t ir pan.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
virgis | 2010-08-09 |
GRAZIAUSIAS VISU LAIKU PORSCHE
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
NESENSTANTI FORMA,FUNKCIONALUS DIZAINAS,GERA ERGONOMIKA VIDUJ,CINKUOTAS PILNAI KEBULAS,NEPRIKLAUSOMA PAKABA,RETAS AUTOMOBILIS
dideles detaliu ir agregatu kainos,didelis kuro sunaudojimas,siukslynuose detaliu nerasit.
|
automobilio dizaina sukure Anatol Lapin ir tai graziausias visu laiku Porsche automobilis!Platus,zemas,galingas,elegantiskas-toks koks ir turi buti prabangus automobilis.Yspudingi duomenys ir pilnai cinkuotas kebulas.Vertas kolekcionieriu demesio,nesenstanti klasika ! 8 cilindrai,galingas,efektyvus,kuro sanaudos kaip ir visu dideliu motoru ! eksplotacija nera pigi,nes Porsche yra prabangiu automobiliu gamintoja,todel ir detaliu,agregatu kainos atitinkamos.Cia juk nekokia pigi auduke ar piemenu megstama bmw trioske,ar golfas.... nepulkit pirkti pirma pasitaikiusy,bet issirinkit tvarkinga ,nenuvaikyta,grazesni is paskutiniu laidu,nes jie siek tiek modernizuoti ir padailinti,grazesnis priekis ir galiniai zibintai,vidus,motoras taip pat modernizuotas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
M.B. | 2010-08-06 |
tiesiog "Das Auto"
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
erdvus salonas, didelė bagažinė, taupus, dinamiškas, paprastas
nepatvari pakaba, 2 litrų dyzeliai. yra smulkių defektų su surinkimu
|
Volkswagen Jetta netolygu Volkswagen Bora? Vokiečiai nusprendė grąžinti senesnį pavadinimą ir 2005 metais pradėjo 3 kartos Jetta gamybą. Gaminama ant 5 Golf platformos, mašina tapo perkama Golf sedano versija. Koks tai automobilis? Na lietuviui volkswagen visada buvo aukštame lygyje, ši mašina irgi pateisina savo vardą.
Visų pirma reikia atkreipti dėmesį, kad Jetta tai nėra kažkoks naujas automobilis. Užtenka pasakyti tiek - šonai ir priekis 5 Golfo, užpakalis - Passato. Didelė 527 litrų bagažinė pirmiausia pasako, kad tai mašina konservatyviai ir praktiškai šeimynai, nors kaip kompaktinės klasės atstovas, gali būti ir per maža. Chromuotos priekinės grotelės suteikia prabangesnės mašinos įspūdį. Salone, skirtingai nei Bora modelyje, yra daug vietos. Pridėjus dyzelinį agregatą gaunasi visai solidi mašina. Didelių techninių inovacijų ar kažkokio išskirtinumo šiame tautos vežėjo markės modelyje nerasite. Dizainas nesenstantis ir daug kam patiks, nors buvo galima sugalvoti ir ne sulipdytą iš dviejų mašinų dizainą. Salone viskas dvelkia kaip 5 serijos Golf. Medžiagos kokybiškos, viskas savo vietoje. Kaip visada žudo Volkswagen konservatyvi pilka spalva ir skurdas salone, jei modelis yra kukliai įrengtas. Na VW koncernas neveltui yra vadinamas grobikais, nes net tokie dalykai, kaip el.valdomi langai ar veidrodėliai yra už papildomą mokestį. Ką kalbėti apie klimato kontrolę ar malonesnę panelio spalvą??? Viskas kainuoja papildomai. Bet perkant nenaują mašiną tai jau ne tiek aktualu, nes už tai nemokėsime pradinės kainos. Salone vietos pakanka visų keleivių kojoms, aukštesniems gal ir ne idealu sėdėti gale, bet perdaug nesiskundžiama.
Didžiausi mašinoje pastebimi trūkumai- skurdi bazinė kai kurių mašinų įranga, todėl perkant reikia žinoti ką perki ir skaičiuoti pinigus. Kritikos nusipelno netiksliai dirbanti pavarų dėžė. Kaip ir golfe, tai ir Jettoje, girgžda kai kurios salono plastmasės, nors surinkime to nesimato. Taip pat būna, kad nublunka įvairios mygtukų funkcinės žymos, rankenėlės, išlūžta kokia nors rankenėlė. Prastokas matomumas važiuojant atgal (aikštelėse ypatingai). Reikalinga atbulinio vaizdo kamera. Verta sukritikuoti kietą pakabą, nors Lietuvoje žmonėms atrodo, kad Golf yra komfortiški, taip nėra. gera garso izoliacija. Variklių yra daug ir jie labai naujoviški, šiuolaikiški. Benzininiai tiesioginio įpurškimo FSI 1,6 ir 2 litrų, turbininiai Tsi 1,4 litro. Taip pat yra forsuojantis tempą 2 litrų TFSI variklis. Visi jie gana dinamiški ir galingi. bet ne visada taupūs, nors yra deklaruiojamas šių variklių taupumas, bet greitai ir dinamiškai bvažiuojant benzininiai varikliai nepasiteisina. be to jie mėgsta kokybiškus degalus, tepalus ir yra gana sudėtingai sukonstruoti.
dyzeliai yra visiems žinomi. tiesa, geriausias yra VW 1,9 litro tdi siurblio - purkštuko pumpadūzas, turintis 77kw. didesnių nusiskundimų apie juos negirdėti. Jis labai ekonomiškas o traukos pakaks. Galingesni ir naujesno 2,0 litrų tdi turi labai daug ir rimtų trūkumų. Kai kurie iš jų yra Pumpadūzai, kai kurie ir common rail, nes volkswagen jau pamažu pereina prei šios technologijos. šie varikliai turi tokių trūkumų kaip turbinų gedimai, įtrūkę kolektoriai, maitinimo sistemos gedimai. Nors jie turi didelį sukimo momentą, dėl to greičiau dėvisi sankaba. Mėgstantiems lenktyniauti tiks iš Amerikos atvarytos versijos su benzininiu 2,5 litro varikliu. Tiesa, jo patikimumas mažai žinomas. daug dalių tinka nuo golf. kainos įvairios, bet tikrai nėra viskas pigu. sankaba kainuoja nuo 850 lt, amortitoriai apie 550 už porą. mažiausiai problemų kels 1,9 l tdi. jis labai garsiai dirba ir vibruoja, bet yra patikimas. netikėkite kad pigios dalys atsipirks. bent jau remontruojant tokius naujus variklius, negalima taupyti. pačiam spręsti
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
M.B. | 2010-08-06 |
Beveik idealus
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiški ir santykinai taupūs benzininiai varikliai, patikimas šiuolaikinis pirmasis Hondos dyzelis, gerai suderinta pakaba, gera surinkimo kokybė, mažas nuvertėjimas ,autoritetingumas, sklandus agregatų darbas
ne visai idealus salono surinkimas, dažnoki stabdžių gedimai, pakaba reikalauja priežiūros, ne itin pigios detalės,benziniai varikliai mėgsta alyvą, pasitaiko korozijos atvejų, garso izoliacija nėra ideali.
|
Apie šios Hondos modelį galima kalbėti labai paprastai - eilinis vykęs Honda automobilis. Honda sugebėjo išlaikyti jai būdingą stilistiką, variklius ir japonišką veržlumą po kuklaus ir šalto, neemocingo dizaino šydu.
Ką manote apie Honda, kai išgirstate šios markės pavadinimą? Na jei Civic ar Crx kartais pašiepiama kaip kibiras, studentų automobilis ar pajacų Ferrari, tai Accord yra tarsi žydinti sakura, iš rankų į rankas perduodamas tradicijų tobulas bonzai medelis.
Pirmi įspūdžiai: dizainas hondiškas ir vyriškas, o tai jau gerai.Honda neišėjo iš savo ribų ir išlaikė savo klientus. Mažai reklamuodama savo mašinas ji tikėjosi išlaikyti pirkėjus savo autoritetu. Taip ir atsitiko. Daug darė, mažai kalbėjo ir išėjo geras produktas. 7 kartos Accordas visų pirma atsirado jau ir universalo kėbule (kaip atsimename ankstesnės dvi versijos jo neturėjo). Išliko ir anksčiau buvę keli nepatogumai - ankštas salonas gale sėdintiems, žemos lubos, galbūt siaurokas vidus. Atsirado naujas trūkumėlis - dideli priekiniai statramsčiai, pabloginantys matomumą į priekį. Dėl žemo stogo sunku įlipti į mašiną gale sėdintiems.Iš kitų trūkumėlių galima paminėti tik dažnokai sugendančius stabdžius ir pakabą. Pakaba yra idealiai suderinta įvairaus stiliaus vairuotojui. Gal komforto ir pritrūks, bet stabilumo tikrai ne. Bėda ta, kad perkant nenaują tokį Accordą labai dažnai būna neaiški jo praeitis. Kaip žinome, Hondos neperka vairutojai, kurie susisodina 5 žmones ir važiuoja paatostogauti ar pažvejoti. Tai daugiau jauno individualisto mašina, su kuria norisi ir paspausti (ką ji sugeba). tada greičiau atitarnauja pakaba, stabdžių diskai, ABS. Defektėlis yra ir toks, kad reikia atidžiai patikrinti kėbulą. Ypač gamybos pradžios metų mašinose parūdydavo durelių kraštai ir universalo bagažinės dangtis. Beje, universalas yra visiškai netalpus ir primena 3 serijos Bmw universalo ar Alfa 156 Sportwagon bagažines. Daug važinėjantys turės susitaikyti su tuo, kad su mūsų šalies įstatymais važinėjat pastoviai įjungus artimąsiais šviesas, tikrai labai dažnai perdegs žibintų lemputės. Iš kosmetinių trūkumų gali pasitaikyti tokių, kurių nemėgsta vokiškų mašinų gerbėjai. Visų pirma - kartais galima salonuose pastebėti kokių nors išsiklaipymų ar ne idealiai sujungtų plastamsių. Kaip visada japonai galėtų daugiau investuoti į medžaigų kokybę. Nors šioje Hondoje ji palyginti nebloga, bet pedantas prikibs prie smulkmenų. Bet užtat panelis yra visiškai ergonomiškas ir aiškus, jokių prancūziškų nesusipratimų ar itališkų makaronų.
Teigiami dalykai - kone idealus išbaigtumas visose srityse. Mašina klusni vairuotojui, tiksliai valdoma, ilgaamžiška ir patikima. Bet kaip universalas ar sedanas, visiškai netinka kaip šeimyninis automobilis. Japonai taip pat neplėšikavo ir pasiūlė normalią standartinę įrangą. Labai puikus ir patikimas autromatas, o mechaninė perjungiama labai sklandžiai ir užtikrintai. Varikliai visais laikais buvo Honda pasididžiavimas. Bet ir jie turi keletą trūkumėlių. Juk mašinų, kaip ir žmonių, visiškai idealių nėra.
Kokie tie trūkumai? Visų pirma, pagrindinis trūkumas, kad tų variklių labai mažai. Honda Accord siūlo pasirinkti išvis tik iš trijų variklių versijų. Visi žinome VTEC benzinius variklius su paskirstymo velenėlių sistema. Honda siūlė du vtec variklius. 2,0 litrų 16 vožtuvų VTEC su 155 AG ir 2,4 litro 16v VTEC 190 ag. Abu neturi kažkokių didelių trūkumų. Gal keista tik tai, kad galingesnis yra b4 cilindrų, o ne šešiukė. Jei dvilitris apskritai kažkokių trūkumų neturi, yra taupus ir visiškai patikimas, tai 2,4 litro, kaip galingesnis atstovas, dažniau būna nuvaikytas. Beje 2,4 litro buvo montuojama ir į amerikines versijas su automatine pavarų dėže. Esminis šio variklio trūkumas išryškėja tik jį pavaikant ilgesnes distancijas. Jis labai mėgsta alyvą ir kokybišką benziną. A98 markės benzinas būtų privalumas!!! Jis galimas pagirti už tai, kad ryja vos vos daugiau už 2 litrų. Normaliai važinėjant, Accordo benziniai agregatai 100 km net nesuėda nė 9 litrų benzino. Jei kas nors juose sugenda, tai dažniausiai būna variklio žiedai arba perkaista tarpinės dėl tepalo trūkumo ir neapdairaus agresyvaus važinėjimo. Beje, Honda VTEC varikliai labai mėgsta dideles apsukas. Norint, kad jie išvystytų maksimalų sukimo momentą, akseleratorių reikia minti beveik iki dugno. Nors jie jau tapo elastingesniais, bet tai nėra privalumas, nes pastovus važinėjimas maksimaliais sūkiais trumpina variklio tarnavimo laiką.
DĖMESIO!!! Accordas 2004 metais tapo mašina, į kurią pirmą kartą buvo sumontuotas Honda istorijoje pirmasis dyzelinis motoras. Sakysite, kad jis nevykęs? Deja jis labai geras ir patikimas!!! Keista, bet Hondų gerbėjams šitas gal ir nerūpės, bet gamintojai patys susirūpino ir suprato, kad XXI amžius stovi ant dyzelių agregatų epogėjaus. Jie sukūrė common rail tipo variklį, su žymėjimi i-ctdi. Variklis turi 2,2 l darbinį tūrį, 16 vožtuvų ir 140 AG. Visiškai normalus agregatas. Pirmiej prikėjai pirko nedrąsiai, bet šis agregatas jau yra palankiai įvertintas ir vertinamas kaip patikimas. Kritikuojama tik šiokia tokia turboduobė, max sukimo momentas - 340 nm prie 2000 aps/min yra normalus. Kas juose gali sugesti, tai tik šiuolaikinių dyzeklių technologijos - purkštukai, aukšto slėgio siurblys, turbina. Gedimai atsieis daug, bet tinkamas dyzelinas variklio nesugadins. pastebėta, kad turbina, lyginant su konkurentų, labai patikima. Deja, dyzelinei HondaI sunku rasti vietą po saule, nes visi vertina Honda kaip benzininę mašiną, nors dyzelis netgi gal yra ir geresnis pasirinkimas šiuo metu esant tokioms degalų kainoms. Tiesa, dyzelino sąnaudos šiame modelyje nebus itin kuklios miesto režime, bet mišriai pilnai patenkins. išlaikymas nėra brangus. reikia įmesti litą kitą remontuojant dažnai gendančius galinius stabdžių suportus ir ABS defektėlius bei atbildėjusią puskietę pakabą. Smarkiai nuvažinėtas Accordas pridarys bėdų (ypač benzininis), nes su jomis niekas labai ramiai nevažinėja, o tikėdami japonišku tvirtumu pirmieji savininkai net netikrina agregatų būklės. Dyzelių gerų rasti yra irgi sunkiau, nes su dyzeliais daug nuvažiuojama, iš kitos pusės jų rinkoje yra tikrai nedaug.Techninnę apžiūrą patarčiau atlikti maždaug kartą per metus. Gal mašinos kainos ir kandžiojasi lyginant su ankstesniais Accordais, bet kokybiniu atžvilgiu šioje klasėje mašina nusileidžia tik Mazda 6. Kas renkasi pirkti tarp Mazda 6, šio Accord ir Toyota Avensis, tai vyriškumo kriterijais vertinant šis modelis yra geriausias ir patikimesnis už antros kartos Toyota Avensis. atidžiai įvertinti automobilio būklę (ypač benzinius agregatus, sankabą, pavarų dėžę, pakabą, dyzelinio agregato kompresiją, turbiną ir įpurškimo sistemą). Atsarginių neoriginalių detalių kainos yra šiaip sau, o originalios nepigios, bet labai kokybiškos. Sankaba neoriginali kainuoja virš 800 lt, stabdžių trinkelės 80 lt, 2 amortizatoriai (neoriginal. - 650 lt). Teks pasirūpinti atsarginėmis trumpųjų šviesų lemputėmis!!! atkreipkiter dėmesį į koroziją. Mašina važiuoja labai gerai, bet minkštumo ir praktiškumo iš jos nesitikėkite. Venkite mašinų po chip variklio tiuningo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
M.B. | 2010-08-06 |
nei geras nei blogas Peugeot
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
išraiškingas išorės ir vidaus dizainas, didelis variklių pasirinkimas, gera įranga, normali kaina, saugumas, patikimi ilgaresursiai dyzeliai, geras valdomumas ir gana patikima važiuoklė
nepatikima elektronika, grybaujantis variklio kompiuteris, prasti stabdžių diskai, nepraktiškas salonas ir bagažinė, kartais brangus išlaikymas, brangios originalios detalės, sudėtinga elektronika, nuvertėjimas, neapmąstyti techniniai sprendimai
|
Na automobilio dizainas paliks dvejopą įspūdį. Ryklio žiaunas primenantis priekinis bamperis su radiatoriaus grotelėmis ir ilgu snukiu atrodo keistai. Aikštelėje sunkiau jausti automobilio priekį, nes jis kvailai ilgokas, o užpakalis visai trumpas. Dizainas - skonio reikalas, bet Peugeot niekada ir negamino žemiškų mašinų.
Dažniausiai nervinantys dalykai šiame automobilyje yra smulkūs gedimai, kurie dažniausiai atsiranda per vairuotojo aplaidumą nenaikinant pradinių gedimų požymių. Įsigiję šį automobilį su originaliais lietais ratlankiais turi žinoti, kad jie lengvai deformuojasi ir perkaista, nes jie iš prastų medžiagų. Kitas blogas dalykas yra climatronikas. Labai dažnai kondiškė pučia ne tą temperatūrą, kuri nustatoma. Būkite atidūs su salono filtrais. Visų laikų prancūziškų (ir ne tik) automobilių pečiukų rėlių ir varikliukų gedimų priežastis - nepakeistas salono filtras. Keiskite jį bent kartą per metus!!!
407 modelio dar viena iš ligų yra "juodoji dėžė" arba elektronikos įvadas. Todėl verta remontuojant ar bent jau tikrinant automobilio mazgus, atlikti elektros bloko patikrą!!! Kitaip automobilis gali tiesiog sustoti kelyje, jei nebus laiku pasirūpinta variklio valdymo kompiuteriu. Aišku niekas gal ir nesuges, bet tai dažniausia šio modelio gedimų ypatybė.
Bendri pastebėjimai: labai patogi sėdėsena priekyje, gerai išprofiliuotos sėdynės, bet mašina per ankšta sėdintiems gale. Universalo ir sedano bagažinės per mažos ( tik 407 ir 448l). Mašina labai klusni ir maloni vairuoti. Erzina miesto sąlygoms kietoka pakaba. Pakaba yra patikima tais atvejais, kai nevažinėjama prastais keliais. Prancūziškos pakabos ko gero idealiausiai sureguliuotos lietuviškiems keliams. Coupe versijoje galima reguliuoti pakabos kietumą. Mašinos gerai įrengtos, galima nusipirkti su panoraminiu stogu. Šiek tiek galima pakritikuoti panelę, kuri perkrauta mygtukais, kurie arti vienas kito ir yra per smulkūs vyriškiems pirštams. Medžiagų kokybė priklauso ir nuo komplektacijos. Iš pirmo žvilgsnio salono medžaiga neatrodo labai kokybiška, bet barškėti niekas nebarška. Mašina tikrai labai saugi. Vairo sistema arti Bmw ir Honda lygio.
Išraiškinga mašina, kuriai koją kiša smulkmenų gedimai ir prastas vardas.
Varikliai yra vertinami įvairiai. Asmeniškai labiau patiko dyzeliai, kurie yra PSA koncerno autoriteto išlaikytojais. O štai benziniai motorai vertinami kritiškiau. Nors jie pamažu atskratė senesniems Peugeot modeliams būdingų tepalų leidimo per tarpines ir perkaitimo atvejų, gedimų kartais pasitaiko dėl variklio elektronikos gedimų. Benziniai motorai neskirti forsuoti tempui. bazinis 1,8 l variklis turi 85 kw, po atnaujinimo - 90 kw. didesnių nusiskundimų negirdėti. geriau rinktis 2 litrų variklius, kurie būna 100 ir 103 kw galingumo. benzino jie naudoja panašiai kaip 1,8 l. o traukia geriau. Netaupantiems galima pasiūlyti 2,2 litro benzininius agregatus arba rajūnę 2,9 litro šešiukę, kuri sunaudoja visa nedaug ( 10 litrų) benzino. kuo galingesnis variklis, tuo Peugeot mašinose jis patikimesnis (benzinių variklių ypatybė). Bendrai pasakius, logiškiausia pirkti 2,2 litro, kuris suvartoja 9 litrus. Dažnai tenka girdėti, kad benziniai PSA koncerno varikliai būna serviso darbuotojų maitintojais ( silpnosios versijos).
kita kalba - dyzeliai. HDI dyzeliai laikomi vienais patikimiausių pasaulyje. Juos užmuša tik prastas kuras arba jų netausojimas esant neįkaitusiai temperatūrai ir paskubant užgesinti variklį. Hdi dyzeliai naudoja Common rail (elektrinių degalų purkštukų) technologiją. Ką apie juos verta žinoti:
1) silpniausia jų vieta - dvimasis smagratis, kuris valdo plaukiojančią sankabą. Gedimą perkant pastebėti nesunku. Tiesiog išmynus sankabą ir perjungiant pavarą į laisvą režimą girdisi konkretus girgždėjimas ir tarsi kalimas kažkur sankaboje. Gedimo šalinimas atsistos nuo 1500 - 2500 lt. Išeitis - montuoti standartinę sankabą, pritaikant tinkamas detales. Bet garantijios, kad toks derinys tarnaus - nėra. Bet šis gedimas būdingas tik labai nuvaikytoms mašinoms.
2) Hdi dyzeliai mėgsta tik kokybišką kurą. Sugedus degalų siurbliui gedimo remontas kainuos keturženklę sumą. Blogiau bus sugedus purkštukams - purkštukų kainos yra kosminės, todėl geriau nerizikuoti ir pilti kokybiškus degalus.
Nesvarbu, kokią dyzelinę versiją pasrinksite, ji jūsų nenuvils, jei prieš perkant bus įvertinta variklio būklė servise. 2 litrų 100 kw varikliukas naudoja iki 6 litrų vidutiniškai. dažnas renkasi po modernizacijos ( nuo 2005 m.) mašinose montuotus 1,6 litro 80 kw galingumo variklius. Bet sunku vertinti jų darbinį resursą, kadangi yra tekę girdėti, kad šie varikliai turi siaurus vožtuvų vamzdelius. Be to jie per nauji, kad žinotume, ko iš jų realiai tikėtis. geriausiai rinktis 2,2l 170 ag dyzelį, nes jis gali būti ir su kokybiška automatine dėže. 2 litrų variklyje automatai vertinami prastokai. Visiškiems spartuoliams ir turtuoliams, norintiems įsitikinti ką sugeba HDI dyzeliai, reiktų rinktis 2,7 HDI dyzelį, turintį 6 cilindrus ir 204 AG. Jis turi dvi turbinas. Sukimo mometas yra 440 Nm prie 1900 aps/min. 100 km, suėda apie 8,5 litro saliarkos. Automatas apie litrą daugiau. Reikia žinoti, kad 2, 1,6 iir 2,2 litrų versijos montuojamos ir į Ford mašinas.
Reikia nepamiršti, kad dyzeliuose yra sumontuotas FAP kietųjų dalelių filtras. Nepakeitus jo, dažnai gali sutrikti variklio darbas, prietaisų skydelyje mesti Antipollution fault užrašą. tokiu atveju reikia atnaujinti variklio kompiuterio nustatymus, pakeisti Fap filtrą, kuris kontroliuoja, kad kietosios dyzelino dalelės nepatektų į aplinką ir atitiktų Euro reikalavimus. Servisas nepasakyčiau kad brangiausias, bet ir nėra pigus. Originalios detalės tikrai brangios, neorignalių yra ir nebrangių, bet abejotina jų kokybė. Ši mašina neges dažnai, jei netaupysime. Tai ne japonė. Nors žinoma atvejų, kai mašina nekelė rūpesčių, bet jų pasitaiko nesitikint. mažiau problemų kelia dyzeliai ir modeliai su mažiau elektronikos įrangos. automobilio minusas - didelis nuvertėjimas. Netgi Peugeot serviso meistrai ne visada sugeba sutvarkyti elektronikos gedimus. Taigi kai kas šioje mašinoje yra neapgalvota. Auksarankai pridarys tik didelių išlaidų. Pasitikėkite tik profesionalais. automobilio apžiūrą rekomenduojama atlikti kas 30000 km arba kartą per metus, diržus keisti kas 120000 km yra tikrai normalu. Neoriginakli sankaba kainuoja apie 500 lt, originali su darbu 1600lt. neoriginal. amortikų komplektas 500 lt, neoriginalias stabdžių trinkeles galima gauti už 90 lt komplektui.
Verta pirkti tik tiems, kurie pasiruošę rūpintis mašina. Patariu netaupyti ir pirkti mašinas, kainuojančias daugiau, vežti tik į Peugeot servisą. Bet rinkoje yra ir patikimesnių mašinų, kurių elektronika yra realiau sutvarkoma. netaupyti ir pirkti gerai apsvarsčius. Coupe variantas įdomus ir žaismingas. Mašina pedantams ir turintiems litų kišenėje. Volkswagen ir Toyota vairuotojams, vertinantiems praktiškumą, ji netiks. Mašina gali ir negesti, yra patikimesnė už 307 modelį, bet yra daug niuansų su elektronika
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Bronius | 2010-08-05 |
MB w211 3.2 CDI 150kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Geras variklis, didelis komfortas
Turi nemazai gamykliniu bugu,kitaip sakant silpnu vietu,kuris kainuoja sutaisyti nemazai
|
Automobilis sis yra gerokai atpiges,koki labiau pavaryta minetu varikliu galima rasti jau ir uz 9500k euru kokia :) Visi yra daug bege,rasti su maza rida 2003 metu,yra jau sunku..Nuo ridos ir prasideda visi bajariai su situ modeliu.Labiausia reiketu bijoti siu problemu,cia rasysiu kas man islindo ji turint 1 metus laiko...Sugedo generatoriaus sankabuke-300lt+rolikas+guolis,dirzas,sumoje 400lt...vaziuokle dauguma po 70 lt aina visoki sarnyriukai,tik apatinis sarnyras 350lt,taciau jis restauruojasi uz 60-80lt....vnz uz minetas bedas servise palikau su pvm 1240lt....toliau sugedo ir daugeliui genda variklio ir kondicionieriaus ventiliatorius-valdymo blokas,kuriu autopliuso dalyse galite neieskoti,nes nerasite,kas per defecitas...kaina deveto 200-300lt ,bet niekur neina rasti...Mb centre 2500lt su visu ventiliatoriumi,tai yra valdymo blokas.Vienoje vietoje Vilniuje taiso uz 500lt ,kitoje uz 1100lt,arba parveza is Lenkijos per stebukla uz 800-1200lt...Toliau aina SBC stabdziai MB centre 5000LT , siaip rinkoje ,srotuose nuo 2k litu,arba ten kazkaip pakeicia mb centras uz dyka,susimoki tik uz darba apie 600lt,kadangi merso gamykla siam bugui yra davusi 10 metu garantija,taciau automobilis turi buti ne is JAV ir Rida nesukinta ar tikra.Kas liecia kita,gan viskas yra patvaru. Variklis didesniu problemu nekelia,bet siulau pirkti tik 3.2 CDI ,nes tai geriausias variklis is ju gamos.2.2cdi yra ryskiai per silpnas siai masinai ,kuro vartoja taip pat ne 5 ar 6 litrus,o trauku tikrai negausite,nebent esate pencininkas-teko vaziuoti su juo...2.7 CDI yra tiesiog per triuksmingas ausiai,labai karkia-rekia tiesiog 5 cilindrai ,kaip skerdziami :D ir traukos prastos lyginant su 3.2 cdi
3.2 CDI traukia geriausia,garsas variklio jau geras lyginant su 2.7 cdi,ir yra gan ekonomiskas,vaziuojant 100km/h ,su R-18 ratais/245 plotis vartoja apie 6.4, o vidutiniskai paima apie 7.5-8 litro,taciau turite galinga zveruka. Apie kaip kuriuos kastus jau minejau,tenka keisti tepala,kurio reikia 8 litru i 3.2 CDI , tepalo filtro -30lt ,oro filtras-50lt...Priekines kaladeles neblogos apie 150lt...Metinis Kasko 1600lt kokia :) Ziurike i bendra stovi ,ir kiek jis mazdaug galetu buti beges :) Kad bus ir beges nemazai,bukle bus gana nebloga,kadangi mersa damusti optine prasme sunku,bet su laiku viska reikes pradeti keisti ,o kiseneje vazinejant su juo reikia tureti netiketumam apie 2k litu :) Pazistamui ilgai ieskojom w211 i,taciau lyg radom nebloga,juoda, 2.2 cdi ,mazai lyg beges,bet jau turi bedu su elektronika,nenori kazko spynele rakto pritraukti,siaip grazus,bet kaip minejau,trauku nelabai yra pas 2.2cdi.Sumokejom uz ji 9k euru.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Valdas | 2010-08-05 |
Zafira CDTI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Dinamiskas, moderniai atrodo, talpus, ekonomiskas
lietuviu isitikinimas, kad Opelis tai prasta masina
|
Man pasitaike tikrai gerai surinktas auto. Salone zymiai tyliau nei sharane. Statramciai uzima siek tiek vietos, bet prie to lengvai pripranti. Geriausia Zafira yra su 1.9 CDTI 110 kW varikliu. 88 kW yra kiek flegmatiski, taciau labai patvarus. Ekonomiskas, dinamiskas, jaunatviskas ir labai patogus auto kelionese. Del atlenkiamos sedynes (kaip triju duru Astroje) retai tenka trankyti galines dureles - imesti kokia smulkmena patogu. Geriausias yra 1.9 CDTI 110 kW. Benzininiai 2.0 turbo, bet jis jau naudoja daugiau degalu. Silpna dyzelio vieta yra EGR ir DPF, nes del daleliu filtro nesimato gedimu (kai paprastai variklis pradeda dumyti) ir uzkemsa filtra. Bet filtra galima regeneruoti privestinai (kai kurie servisai sioje vietoje piktnaudziauja). Kastai eksploatuojant nera dideli - eilinis savalaikis tepalo keitimas, smulkus remontai kas 50-60 tkm. Kuo pilnesne komplektacija, tuo patogiau bus vairuoti ilguose kelionese.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
machake | 2010-08-04 |
VW GOLF IV
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Na tiesiog patiem reiktu pavazineti ir pamatysite kas per masina. Vaziuoja tai tikrai smagiai ir galios uztenka. 1900 TDI Na jei masina priziureta tai dazniausiai keisti juose nieko ir nereikia. Patikimos ir patvarios masinytes. Na gal tik auksto slegio siurbliai nera labai patikimi, tai i tai reiktu atkreipti demesi.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
mindaugas | 2010-07-31 |
SAAB 9-5
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
vaziuokle labai patvari, variklis nuostabus. kuro suvartoja proto ribose. misriam vaziavime 8,8 ltr. komfortu ir kokybe nenusileidzia nei mersui nei bemvui, nei audinei. o kaina mazesne. del islaikymo - tai mitas , kad brangu. vaziuokleje daug kas tinka opelio. automobili turiu jau septyni metai. taip, kad apie ji zinau viska nuo A ikiZ. 2.3 t. kai automobiliui suejo sesi metai teko restauruoti turbina 560 lt. nauja labai brangi. visu Saab be isimties liga yra SID ekraneliai. 6-7 metuose jie tampa sunkiai iskaitomi. sioks toks nepatogumas, nes ten pateikiama visa informacija ir gedimai. toliau buvo atliekami tik einamieji remontai. guoliukai ,itempejai ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Giedrius | 2010-07-31 |
Giedrius
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Konfortiskas, gerai atrodo, prabangus
Maza bagazine, ziema ne koks pavazumas
|
Lexus GS 300, 2006 m. Tai yra prabangus, pusiau sportiskas ir labai konfortiskas automobilis. Galiu pasakyti, kad jis praktiskai negendantis. Kaip turintis 3 litru varikli ir 186 kW galia, kuro suvartoja tikrai palyginti nedaug - mieste apie 11-12 ltr., uzmiestyje 7,5-8,5 ltr. 100 km. Kaip ir kiekvienas sportinio tipo automobilis, turi nelabai didele bagazine. 3 litrų, 24 voztuvu, V6 benzininis variklis. Automobilio modelis keiciamas gana retai, kas 6 ir daugiau metu, todel nuvertejimas palyginus su kitais, tokiais kaip WV ar Audi automobiliais yra labai mazas. Eksploatacija kainuoja labai protingai. As asmeniskai su siuo automobiliu neturejau jokiu techniniu problemu, kas 15000 tuks. km. atlikdavau tik privaloma technini aptarnavima, kuris Lexus salone kainuoja nuo 500 iki 1800 lt..
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vladas | 2010-07-28 |
Grand Vitara
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Vaziavimo komfortas =0, isibegejimas =0, kratymas per duobes =10. Vaziuojant geru keliu visiskai nesijaucia, kad kelias geras. Vaziuoti didesniu greiciu nei 70 kmh nesinori, nes kiekvienas kelio nelygumas simteriopai krato. Paprastai su savo Opel Astra neasfaltuotu keliu iki namu vaziuoju 30-40 kmh, su siuo vezimu (S GV 3 duru) greiciau 20 kmh neimanoma judeti. 2.0 sarnyra, tepalus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Justinas | 2010-07-27 |
A4 1.9 81Kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Ekonomiskas variklis vasara+kondicionierius ijungtas 5.2l/100km, gera surinkimo kokybe netraska jokios plastmases(jei neardytas vidus)
Brangi pakaba
|
Automobilis labai geras, visi keikia ta pakaba bet as ne, nes labai mazai zmoniu perka nauja o didzioji dalis atnaujina ( 1 traukes atnaujinimas garaziukuose nuo 30LT ir iki 80LT, o naujos traukes kaina 200-350LT ). Automobilis yra 1997 metu ir pirma karta kai keiciau traukes ant senuju buvo parasyta 1997m (taip isseina kad ji orginali) automobili buvau pirkes 2004m. tai traukes atlaike 7metus. Dar viena problema buvo kondicionieriaus kompresoriaus didysis guolis kuri labai sunku pasikeisti. Variklis 1.9TDI 81Kw 109Ag. Varikli priziurint (keiciant laiku tepalus, filtrus, dirzelius itempejus, ...) ilgai ir laimingai vaziuosite. Trauka labai gera kaip 1.9tdi Voketijoje autobane spidometras rode 200+km/h, beto maniskis jau yra prasykes netoli 600tukst km, bet as vistiek vazineju ir dar ilgai vaziuosiu. Mazas nuvertijimas. As uz sava 1997metu audi 2005metai mokejau 7500euru, o dabar su tokia pacia komplektacija kainuoja apie 5500euru. Nepirkite pacio pigiausio varianto, nes bus visa pakaba restauruota paciu pigiausiu budu ir variklis gali buti paestas (nugainiotas).
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Joker | 2010-07-27 |
Audi a6 2.4 benzinas 5V = 30 voštuvų
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusai grazus isores ir vidaus dizainas
minusai vaziuokle biranti aliuminiai šarnyrai visiskai nelaiko.
|
" JOKER " Audi a6 2.4 benzinas tiesa sakant mano viena iš visų keturiu audinių buvo geriausia nes nebuvo tokiu problemu kaip su dyzeliais tepala leidzia ir kazkas pansaus auto labai skiriasi nuo dizelio tuo kad mažiau reikia purtyti savo pinigine ivairioms bedoms , bet kazkaip su sia audi nebuvo problemu isvis trauka tikrai ispudinga pas mane pilna elektra buvo ,gedimu su elektra nepasitaike , bet kuro sanaudos yra 2.4 benzino 13,4 ltr mieste trasoj ima 7.2 tai yra tikrai daug jei isidejus dujas tada viskas keičiasi. Mano a6 buvo gan tvarkinga kai pirkau, bet jau 5 metai lietuvoje, tad po 2 menesiu vazinejimo pradejo priekiniu ratu virsutiniai šarnyrai klebatuot , pakaba aliumine restauruoja 2 kartus poto reikia pirkt naujus , restauravimas 75+nuemimas +uždejimas vienam ratui maždaug plius minus gaunasi 120, pagrindas vaziuokle nes su varikliu mažiau bėdų , prieš perkant butinai apžiurėkit abs , ir vairo kalonke nes nemazus pinigus paliksit jei bus netvarkinga . Variklio remontas nesudetingas , eilinis generatoriaus dirzas pasikeist ,pasikeist tepalus . žodžiu daug investicijų nereikalauja , ir daužtą a6 priekiu lengviau ir greičiau susitvarkysi negu dyzeli nes dyzelines a6 ir benzinines skiriasi , priekinis televizorius ir kitos detales.ir šrotuose anglu pilna benzinu kuriuos ardo dyzeline a6 ar a4 detaliu lauksi eileje Ta pati audi a6 kaip ir visos tik čia mažiau problemų su variklio problemom ir tas kad sunku rasti su tavo norima komplektacija Jei turi pinigu iš ko pilt benzina ar dėt dujas taškines naujos kartos kaina duju 3000lt tada gali pirkt.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...305306307308309310311...424 |