Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8483)

Daugiau apie automobilį Honda Insight
2009 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
J is Kedainiu | 2024-02-26
Super automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, geros kuro sąnaudos, garso izoliacija, nebloga kaina, patogi bagažinė
Dinamika silpna
Atsarginių dalių pasirinkimas puikus, šrotuose gana nesunkiai galima surasti bet ką. Komfortas geras, kokybiška apdaila, garso izoliacija puiki, garso sistema padori, labai patogi sėdėjimo pozicija, dar neturėjau tokių patogių sėdynių, bagažinė didžiulė, mažos kuro sąnaudos. Iš minusų: hibridas silpnas, artimosios šviesos normaliai nešviečia kol nesumontuotos LED lemputės, pilnu gazu vos įvažiuoja į stačią įkalnę jei pilnai pakrautas, bagažinėje nėra pašvietimo. Bendrai automobilis paliko labai geras emocijas, nesigailiu kad pasirinkau šią Honda o ne Toyota Prius.
Pilnas atsiliepimas...
Edas | 2024-02-24
GLK250 atnaujintas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mažos sąnaudos, turint 4×4 ir 150kw
Grandinė ir starteris , keičiant, reik nuimt dėžę
150 kw. Vasaros vidurkis 6.2, žiemos 7.0 dizelino . Kaip visureigiui mažos kuro sąnaudos. Nustebino, kad važiuojant su autopilotu 90 km. naudoja kuro daugiau 0.5, nei su koja. Vidurkis su koja 4.5 litro. Mašina turi trūkumų: alyvos slėgio reguliatorius, starterio ir grandinės keitimas reikia nuimti automatine dėže, kairės pusės pakabinamas pusašio guolis, jei keitimo metu nepakeitė spiruoklinės atraminės poveržlės ar iš vis neįdėjo, tai pusašis stumdosi ir išmala guoliaviete. Guoliavietė variklio karteryje. Remontas brangus, nuimant dėžę. Arba epoksidinė derva su titanu išfrezuojant guoliaviete ir mamuto klijei. Laiko gerai. Amortizatorių eiga maža, gerai stovi posūkiuose.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Prius
2015 - 2022
Vidutinis automobilio įvertinimas
Skersvejis | 2024-02-21
Prius Prime Plug in 2017
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas ir ekonomiškas, negenda kaip visos Toyotos
Garso izoliacija bei žema žiemą, plonas dažų sluoksnis
Sveiki, Auto lygiai tokia pat kaip paveiksliuke - vyšninė. Nėra daug spalvų (žmona vairuoja) tai vyšninė gražiausia. Su pilnu įkrovimu vasarą nuvaziuojama -+ 50 KM, žiemą -+ 20. Vis.degalu sąnaudos 1.9l. Auto patikima, tik kad žema ir jei keliai nevalyti žiemą,tai galima visas apsaugas dugno nuplėšti. Patikimas kaip ir visi priusai, tik daug info skydelyje ir galima pasimesti pirmą kartą. Pagreitejimas geras, galios užtenka kad ratai prasisuktu. Minusai - žema, nepatogu į lipti išlipti ypač senam žmogui, bei kaip visad, garso izoliacijos nėra. Autostradoje jei prisnigta tai greit važiuoti baisu, Max 60km/h. Nes meto kaip skudurą po kelią. Brangokas nupirkti bet išlaikyti pigu ir nereik po servisus važinėti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 308
2013 - 2021
Vidutinis automobilio įvertinimas
Martynas | 2024-02-19
Peugeot 308SW
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas variklis
Važiuojant per pūgą kamštyje, nukrenta snaigės ant parkavimo daviklių ir jie pradeda verkti kad tu į kažką tuo atsitrenksi.
2018 metų, 1,6 dyzeliukas, mechanika. rida 165.000. Kaip ir daugumos prancūzų, patogios priekinės sėdynės, nevargina ilgose kelionėse. Labai geras kainos/kokybės santykis. Talpi bagažinė. Ekonomiškas. Ypač ilgose kelionėse. Gal kiek prastoka garso izoliacija. Nusipirkus pilnas aptarnavimas. Diržai, pompa, filtrai, tepalai. 800eur. Kas 7.000 keičiu tepalus tai kartas apie 130 eur. Prie 190.000 užlinko adblue siurblys, keičiasi jis su visu baku. Autoviči pakeitė už 800 eur. Prie 200.000 užlinko katalizatorius. Autoviči pekeitė už 1500 eur. Dabar jau 220,000, ir kolkas keičiu tik tepalus. Važiuoklė paprasta, bet patvari. Dalys pigios. Kaip ir bet kurio kito automobilio. Žiūrėti ar nebuvo stambių kėbulo remontų. Nebijoti didesnės ridos. šios modifikacijos varikliai gana patikimi. Lengviausias to įrodymas - šrotai pilni šitų variklių už juokinga kaina.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Leaf
2010 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Dalius | 2024-02-19
Patikimas kiekvienos dienos automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika puiki, valdomas gerai, patikimumas puikus, degalų sąnaudos nulinės
Garso izoliacija, komfortas ir rida
Jei galvojate apie nebrangų ekonomišką elektromobilį, sąrašo viršuje turėtų būti pirmosios kartos Nissan Leaf. Jų versijos skiriasi akumuliatoriaus talpa - būna 24 kWh ir 30 kWh. Akumuliatoriai neturi terminio stabilizavimo, todėl bėgant laikui jų efektyvumas mažėja. Kaip parodė praktika akumuliatorius nemėgsta perkaitimo, bet gana gerai susidoroja su žiemos šalčiais. Svarbiausia pastatyti automobilį nakčiai į garažą arba naudoti pašildymą. Mano automobilis nakvoja ir įkraunamas įprastame požeminiame garaže, todėl papildomo šildymo kaip ir nereikia. Važiuoklė iš Nissan Juke, mano ekploatacijos metu niekas nebuvo remonta. Automobilis pirktas su 50000 km rida, nuvažiavau 29000 km, neitin daug. Ergonomika viduje gera, vietos užtenka keturiems, viskas tvarkoje tik priekiniai statramsčiai platūs. Garso izoliacija kaip įprastame japoniškame mažame automobilyje - galima važinėti po miestą, o užmiestyje šiek tiek triukšminga, bet ne kritiškai. Pirkdami elektromobilį turite žinoti kiek planuojate per dieną pravažiuoti ir kur jį krausite. Mano pirmasis elektromobilis buvo 2014 metų G serijos Leaf su 24 kWh baterija, kurios talpos buvo likę 77%, todėl įkraudavau 18-19 kWh, o vidutinis nuvažiavimo atstumas vasarą buvo 6 km/kWh. Su vienu įkrovimu buvažiuodavau 110 km ir tai yra vasarą. Žiemą rida buvo ne daugiau kaip 43 km ir tai yra labai mažai. Žinoma, pakakdavo atstumui iš namų į darbą ir atgal, bet jei atsitiktų nenumatyta situacija tai nenuvažiuočiau į kitą miesto galą. Kam automobilis, kuris negali atlikti savo pagrindinės užduoties. Po pirmo sezono nusprendžiau pridėti eurų ir pirkti Leaf su 30 baterija. Na, automobilis absoliučiai tas pats, ta pati japoniška skarbonkė, bet rida keičia viską. Vasarą nesunkiai nuvažiuosite 130-150 km, o svarbiausia, kad žiemą rida bus apie 70-80 km. O tai reiškia, kad savaitgalį nuvažiuosit į parką, po parduotuves ir galėsit negalvoti apie išlaidas. Bet norint nuvažiuoti daugiau nei 80 km per dieną, reikia labai pasistengti. Žodžiu, žiemą šiam automobiliui pagrindinė salyga yra garažas su pakrovimo galimybe ir ryte vėl galėsite negalvoti apie išlaidas. Vasarą beveik visada įkrovimo užtenka trims dienoms. Automobilio dizainas šiek tiek pasenęs, norisi kažko naujo. Manau kitas automobilis bus ZE1 kartos Leaf.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo S40
2004 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Volvo | 2024-02-16
Volvo S40 1.6 D DriveE
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Visas automobilis
Man tokių nėra
Superinė mašina, kokybė pasimato ir tai pat pasijaučia iš karto. Labai patinka, kad lengva - tai iš karto pasijaučia. Nebrangus Pigi priežiūra Tiems kas ieško nedidelio sedano- tikrai įvertinti kaip variantą. Pirkti tik prižiūrėtą, kad paskui nereiktų verkti kokia bloga mašina - pasitikrinti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Juke
2019 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jonas | 2024-02-15
Nissan Juke
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Vien tik geri atsiliepimai
el bagažinės nėra
Automobilis vertas savo pinigų ir už tokia kainą nieko geriau nerasi, kad automobilis atrodytu gražiai, važiuotu gerai. Nors variklis 1.0 , bet trauka įspūdinga. 3 metus važiuoju, jokiu problemų ar gedimu. Eilinis tech aptarnavimas atstovybėje Pasirinkti Jums tinkamiausia komplektacija. Aš išsirinkau aukso viduriuką N-Connecta
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo V90
2016 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Volvevicius | 2024-02-15
Volvo v90 d3 AWD automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
patogumas
nemanevringas, vaikiskos brangios ligos
Automobilis šeimoje 3 metai, pravaziuota 40k km pirktas su 100k rida. Patogus ilgose kelionese ypač padeda pilot asistans ir adaptyvi kontrole labai ekonomiskas. Su stogo bagazine pilnai pakrautas suvalgo apie 5,1 ltr /100km ilgose kelionese autostradom ir uzmiescio keliais. Mieste žiema iki 11ltr/100km trumpais atstumais vaziuojant. Automobilis nemanevringas, turi daug vaikisku ligu kuriu dalis garantiniu laikotarpiu sutvarkomos nemokamai bet deja didzioji dalis tenka paciu savininku piniginems. Periodiškai užsala galinės durelių spynelės, tad tenka vaiko kedute net i priekine sedyne statyti kad nebutu netiketumu ryte ar isimant vaika is masinos kai duru neina nei is vidaus nei is lauko atidaryti. Galinese lempose kaupiasi vanduo del nesandarumo ( prasta kokybe) lempu plastikai trukineja ir leidzia per sonus vandeni. As viena jau nauja dėjau tai ta nauja dar be vandens. Egr vamzdis trukineja, pas mane garantiniu buvo keista. Viršutine variklio tarpine leidzia tepala, keiciau prie 120k km. Automobilis malonu vaziuoti, pirkciau realiai antra karta jei reiketu. Rinkausi tarp superb ir v90 tai esu patenkintas pasirinkimu apart tu vaikisku ligu kuriu volvo neprisiima atsakomybes remontuoti nors realiai visos v90 su tuo susiduria. AWD veikia gerai, nebuvau niekur pakibes ar uzstriges.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Sharan
2010 - 2020
Vidutinis automobilio įvertinimas
G. | 2024-02-15
Volkswagen Sharan, 2013m, 2.0TDI 103kW DSG6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, komfortabilus, stabilus kelyje, gan aukšta prošvaisa
Elektros gedimai
Įsigijau šį modelį 2023 metais ir kadangi jau beveik metai laiko - aprašysiu situaciją. Ieškojau beveik metus kol su specialistų pagalba radau tinkamą variantą. Parvarytas iš Suomijos tad turi autonominį šildymą, kuris įsijungia arba pulteliu, arba salone paspaudus atatinkamą mygtuką arba nustačius laiką ir kalendorių. Žiemą šis dalykas super - turiu mažus vaikus, tad jie lipa į šiltą saloną, ir prie jokių šalčių nebuvo bėdų su užvedimu. Plius nutirpdo sniegą, nupučia langus. Žiemą pasimatė minusas - automatinės šoninės durys gavę šalčio ir drėgmės pradeda kvailioti uždarymas - arba nepriitraukia durų arba davikliai mato kliūtį ir durų neuždaro. Per jėgą uždarius ir pavažiavus 5-10km sistema supranta savo klaidą, atsiprašo ir vėl viskas veikia iki kito atodrėkio ir šalčių. Na gal dar mano klaida buvo per šalčius plauti automobilį... :) Domėjausi forumuose - visi komentuoja, kad jų liga. Kol kas dažnai nepasitaikė (jei užknis pakeist reikės daviklius). Per metus nuvažiuota ~20k km, tad galiu pasakyti štai ką: kelionėse jis labai patogus, talpus (6 ir 7 kėdės sulenda į dugną ir bagazinė tampa laabai didelė), geras matomumas per langus, komfortiškas. Mano modelyje yra adaptyvinės lempos, tad labai patogiai apšviečia posūkį. 360' parktronikai leidžia prisiparkuoti beveik bet kur. Deja, kruizinant autostradom 120-140km/h kompas rodo 8-8,5l sąnaudas, žinoma regioniais keliais riedant ant 80-90km/h jos siekia 5l. Mieste valgo irgi apie 8l dyzelio. Triukšmo nuo vėjo šiek tiek yra, bet jis tikrai neerzina. Mieste manevringas, tik ratų susukamumas kiek nuvylė, ne visada tiksliai gali įsiparkuoti prekybos centro parkinge, gali tekti papildomai pasisukioti. O gal čia man įspūdis nes iki tol vairavau kiek mažesnes mašinas. Ir ne visada tiksliai žinai kur priekis mašinos nes jo nasimato, bet parkavimo jutiklai tiksliai pasako kas kaip. Dar pastebėjau, kad gan teplus salonas, patarčiau rinktis odines sėdynes, ypač jei su mažais vaikais esat. Pats irgi ieškojau būtent tokio varianto, bet neradau gyvo automobilio odiniu salonu arba jie buvo nulėkę virš 600k km, ir teko rinktis kiek kitokį. Antrinėj rinkoj odinis salonas 700-900eur. Multimedia pas mane paprasta SRN315 su ekranu ir navi, bet navi nerodo nes nėr kortelės o ir per telefoną Waze yra. Minusas kad neturi ši sistema sąsajos per Bluetooth, tad laisvų rankų nėra, matyt ateity reikės keisti į aukštesnės klasės SRN510 multimedia (300-500eur skelbimuose) arba dėti Androidą (~300eur). Prie minusų pažymėčiau langų apiplovimo sistemą, jei važiuojat trumpom šviesom pirma plauna žibintus, o tik paskui priekinį langą, dėl ko greitai tuštėja bakelis. Bet jei esat taupus, reikalui esat persijungi į dienos šviesas, nusiplauni langus ir vėl važiuoji perjungęs šviesas. Žinoma taip žaisti gali tik ties šviesoforu. Bet ir langas priekinis ne taip greitai užsineša kaip žemesnių auto. Kol kas esu patenkintas ir su malonumu vairuoju šią mašiną. Nusipirkus keičiau diržus su visais priklausančiais priedais, ir variklio bei DSG dėžės tepalus, bei visus filtus, kainavo kažkur 800eur Dar teko keisti vandens apiplovimo sistemos siurbliuką, su darbu ir detale kainavo ~90eur. Bet manau ateity nusimato elektrinių durų pritraukėjo ir spynos remontas. Kainos remonto padorios manau, ir kiekvienam servise WAG grupę žino ir gali suremontuot. Netikėti kuro sąnaudom skelbimuose, realiai jos iki 2l didesnės nei skelbia. Ieškoti gero varianto, ir būtinai apžiūrėt su specialistu gerai nusimanančiu apie mašinas jei pats toks nesi. Servisas patikrina tik važiuoklę ir gal kompą pajungia, tad tikrinti servise nėr prasmės, nes už tą pačią kainą profesionalas gali rasti daug daugiau klaidų ir patikrina taip kaip nesitikėtum. Man padėjo superdėdės.lt, super paslauga.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Touran
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Autofanas | 2024-02-14
VW Touran 2.0 D 110kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas
Komforto trukumas
Pirkau VW Touran 2016m 2.0 Diesel 110 manual. Highline komplektacijos, kas manau perkant VW privaloma - veliuro salonas, LED apšvietimas. Patiko: super praktiškumas,daug įvairių dėtuvių,gigantiska bagažinė. Iš išorės kompaktiškas automobilis, o viduje erdvus. Ekonomiškas - ramiai važiuojant iki 5l/100km, mieste 8 kazkur. Dinamiškas - apsilenkt be problemų. Smagus tikrai. Isivaizduoju toks 140kw kaip važiuotų.:) Nepatiko: Garso izoliacija - važiuojant daugiau nei 100km/h pradeda jaustis triukšmas. Gan kietoka su žemesnio profilio padangomis. Kaina - gan brangi nupirkta. Neturi 4WD. Kaip opcija rinkčiausi VW Tiguan. Aukštesnė prošvaisa, didesnis varikliu pasirinkimas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Corolla Verso
2001 - 2007
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jostis | 2024-02-14
Corolla Verso 2002, 2.0l 66kw
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ypač patikimas variklis, paprastas, nebrangus remontas, labai praktiškas salonas
Neegzistuojanti garso izoliacija, bukas variklis, morališkai pasenęs
Nusipirkau prieš 5 metus kaip darbinį arklį, po šiai dienai važinėju. Rida 420k km, variklis nerodo jokių nuovargio ženklų, per 5 metus nebuvo anei jokio check išmetę, nedūmina, purkštukai dar dirba, tik nėra labai ekonomiškas ir lėtai šyla. Vidutinės užmiestyje netoli 6l, mišriai 7-8l. Visos ligos senatvinės - prakiuro kuro bakas, radiatorius, kėbulas rūdyt pradėjo, bet dar nebaisiai. 2 TA praeiti, pirmą kart prisikabino nes buvo virintas traversas, tai su traverso keitimu prašiau, kad ir einamas dalis pakeistų. Kainavo apie 350eur su darbu. Po 2 metų teko beveik visą galinę važiuoklę keist - supuvusios stabdžių apsaugos, ant kurių rankinis laikosi, tai buvo būtina keist, vien šitie po 60eur kainavo, tuomet lūžus spyruoklė, amortizatoriai prie to pačio, stabdžių diskai, kaladėlės, tuo metu mažai važinėjau, tai ir supportus reikėjo restauruot, užkirmijo nuo stovėjimo. Gavosi apie 600eur, bet iki kito TA esu ramus. Viso esu gal apie 1500eur sudėjęs per 5 metus ir ~70k ridos. Šiaip stebina kokybė. Rida didžiulė, bet salonas nesuplyšęs, vairas nenusitrynęs, nieks nesulūžę, nenusitrynę, visa elektronika veikia, net kondicionierius šaldo, nors niekada nepildžiau. Salonas ypač praktiškas, daug šlamšto pervežta. Didžiausi nusiskundimai tai garso izoliacijos nebūvimas ir galios trūkumas, mieste iš vietos sūkimo momento užtenka, bet užmiestyje reikia gerai pagalvoti ar galima lenkti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW X3
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Turas | 2024-02-13
x3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
problemu nekelianti pakaba,geri stabdziai.
Nepatogios sedynes,prasta audio,sunkus vairas,salone visur kietos plastmases,visur jauciasi taupyta,tepaluojasi variklis,problematiskas grandines keitimas.
Viduje nesijaucia premium klases.Pakaba gerai laiko,bet kietoka.Vairas per sunkus.Apdailos medziagos kietos,gerai kad dar nebarska.Sedynes labai kietos ir nepatogios.Mazos reguliavimo galimybes. Audio skamba apgailetinai. Kas geresnio; gera dinamika ,tiksli pavaru deze ,nebloga garso izoliacija. Prasti varikliai,keliantys daug problemu. Nuvertejimas vidutinis. Sitoj klasej yra daug alternatyvu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Kuga
2013 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vygantas | 2024-02-12
Kuga MK2, 2014 metų, Titanium trim'as, 2L TDCI, 4WD, Powershift automatas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Neblogai atrodo, nera labai didelis, gan manevringas, geras bekeles pravazumas.
Sunku rasti pilnos komplektacijos, 4WD pagrinde Powershift automatai.
Kuga pirkau pries 6 mėnesius. Jau turime 2012 metų Ford Mondeo su tokiu pačiu varikliu, tai norėjosi kažko panašaus, tik su 4 varomais ratais. Jų pasirinkimas Lietuvoje nėra didelis, ir dažniausia eina plikos komplektacijos Lietuvoje pirkti variantai, be jokių privalumų. Komplektacijų pasirinkimas gan mažas, yra paprasta, kur nieko nera, tada Titanium (ksenonai, adaptive CC, kameros, distronikas ir pan), bei Titanium X (papildomai nuo Titanium skiriasi tik tuo, kad yra liukas). Varikliai yra 1,5 ecoboost benzas ir 2L TDCI pagrinde pas mus. 4wd variantas eina pagrinde su Powershift pavarų dėže, kuri realiai yra Ford tragedija. Dėl gamyklinės konstrukcijos netobulumo, jinai būna, kad subyra nuvažiavus ir 50k km. Po svarstymų, visgi nusprendiau imti pre facelift varianta, nes faceliftai pagrinde is USA ir beveik visi dauzti ir neaisku kaip sutvarkyti, be to ju kaina neadekvati (14-16k euro uz 2016-2017 metu masina). Taigi radau 2014 metu varianta is Vokietijos, 4wd, Titanium, su Powershift deze, kuri buvo ka tik suluzusi ir naujai sutvarkyta jau Lietuvoje. Kaina prilaiko, nes 4WD, nuvertejimas aisku yra, cia ne BMW ar Volvo. Pavaru dezes remonto kaina - 750 euru. Bet pliusas tas, kad dabar zinau atskaitos taska, kada reikia keisti pavaru dezes tepalus ir filtrus. O tai yra butina, norint kad ta pavaru deze tarnautu ilgiau. Keitimo intervalas kas 30k km. Taip keiciant tepalus ir filtrus manau galima istempti ir 200k+ km. MK2.5 Faceliftas jau turi siek tiek sutvarkyta pavaru deze. Dabar apie patirtas islaidas - aisku tepalai, filtrai, kaina standartinė. Tada dirzas su visu komplektu (TDCI 2l Duratoq variklis turi ir grandine ir dirza, bet grandines nekeiciau, ne tokios vertes variklis ir masina, kad vertetu lysti i vidu) - 450 euru. Dabar isejo lauk kardano priekinė dalis, reiks restauruoti arba keisti, kaina apie 350 euru. Daugiau islaidu po kolkas neturejau. 4WD Powershift variantui kas 30k km butina keisti siuos tepalus ir filtrus: Pavaru dezes tepalai ir filtras, perdavimo dezes tepalai, galinio diferencialo tepalai. Haldex'as (tiksliau Fordo uzsakymu sukurtas Jtekt irenginys vietoje Haldex'o" gamykliskai yra neaptarnaujamas (for life), bet ir jame imanoma pakeisti tepalus. Detaliu kainos standartines ir nera brangios. Bet pvz koki pusasi gauti nauja yra reikalu pas mus. Granata irgi gauti sunkoka. 2wd variantiams yra visko. Galinio diferencialo remonto kaina (jeigu reiktu keisti) apie 600 euru. Transferio dezes remonto kaina (jeigu reiktu keisti) apie 500 euru. Buna kad nuluzta jos laikikliai ir jinai perkreipia kardana, bei tada jau gali tekti keisti ir ja ir greiciu deze. Masina pirkau po Mitsubishi Outlander PHEV. Tai Kuga is tikro yra kibiras, kuris barska per visus galus. Veziau i servisa ieskoti kas negerai vaziuokleje, o ji pasirodo tokia is saves yra. Net su Mondeo nera ka lyginti del garso izoliacijos. Gale vietos kaip ir uztenka, bet bagazine juokinga. vietos ten beveik nerasta. Viduje salonas puse velnio, atskiros kedes, priekine panele gan siuolaikiska. Aisku Facelift'as turi didesni multimedios ekrana, bet galima i panasu pakeisti ir ne face lift variante. Is isores masina atrodo neblogai, gal tik pre facelift groteles siauros ir atrodo prasciau negu facelift varianto. Zodziu masina tokia is tasko A i taska B su papildomu pravazumu. Frod Intelligent AWD veikia gerai, ziema niekur nebuvau uzklimpes. Kuro sanaudos vasara apie 8,5l, ziema apie 9,5l. tiesa pas mane yra Webasta, tai jinai ziema pasiima dar kuro ir prisideda prie sanaudu. Palyginimui - Mondeo toks pats variklis ima vasara apie 7,5l, ziema apie 8l. Tad masina nera labai jau ekonomiska. Negaliu sakyti, kad visiskai nerekomenduoju. Masina turi savo privalumu. Gan smagus vidutinio dydzio parketinis SUV. Pries perkant ziurekite komplektacija. Jeigu Powershift pavaru deze, atsidekit 700-800 euru remontui. Reguliarus visu mazgu tepalu keitimas yra butinas. Pries perkant pravaziuokite ir paklausykite ar niekas nesvilpia ar neuzia is galo. Jeigu uzia, bus arba guoliai arba galinis differencialas. Guoliai uzia nuolat, diferencialas uzia pagrinde kai duodi gazo. Jeigu pradedant vaziuoti suvibruoja arba traska kaip bloga granata, net nesukant vairo, bus isejes kardanas. Jeigu startuojant dreba ir blogai meto/nemeto antro ir trecio begio, bus galas pavaru dezei. Daugiau ten nera kam joje gesti. Vaziuokle gali barsketi, jinai is esmes tokia ir yra, o jeigu kazkas ir blogai tai daliu kainos kaip vezimo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chevrolet Equinox
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
laurynas | 2024-02-11
Chevrolet Equinox geras ilgoms kelionems
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gera bagazine. Didelis salonas, antra sedyniu eile labai daug vietos turi ir pacios sedynes labai patogios. , nors komplektacija ir nera pati turtingiausia. Gera klmato kontrole, salone labai silta. Labai grazus prietaisu skydelis. Nakti graziai sviecia
Miesto kuro sanaudos 12l/100km , tai vidurkis apie 9 litrai
Automobili naudoju trys metai , pirktas ne naujas , su 100000 kilometrazu is vokietijos. Kazkokiu dideliu bedu neturejau ,taciau idealus iki paskutinio siulelio irgi nera.Kaina ir tai ka uz ja gauni visai atitinka vienas kita,galingas,"saziningai" surinktas interjeras ir panasiai , viskas gerai, kuro sanaudos nera dideles. Elektronika nebloga , kartais atsiranda kazkokiu lempuciu,signalu, ispejanciu kad kazkas kazkur negerai, bet dazniausiai is padangu slegio davikliu, asmeniskai del elektros smulkiu nesklandumu lankiausi servise porta kartu. Valdymas jo neblogas,lyginant su kitais tokio tipo automobiliais manau vienas is geresniu. Eksplotuoti automobili tikrai pigu visais atzvilgiais . Reziume, turint pinigu tikrai variantas geras, turi savo zavesio vairuojant. Turint pinigu tikrai variantas geras, eksploatacijos islaidos tikrai nedideles. Apsiziureti servise
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chevrolet Equinox
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Steponas | 2024-02-11
Paprastas remontuoti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, patogus, gera garso izoliacija, daug vietos keleiviams, labai ekonomiskas su dujomis.
Rinkoje mazai variantu, pirkti geriausiai is jav
Pirkau 2017 metų 4ių cilindrų atmosferinį, įsidėjau dujas, tai 100km tik 5-6e, o kas tokio dydžio visureigiui yra tikrai super. Per keturis eksplotavimo metus absoliuciai skirtingose salygose masina is tiesu tik dziugino. Stebetina, bet is ties nei vieno gedimo, per visu 100000, kuriuos teko prisukti. 2.4 benzinas paprastas su dideliu resursu, be jokiu naujoviu. Emiau kaip universalu automobili visiems gyvenimo atvejams ir galiu pasakyti, kad tikrai neapsirikau. Aisku, miestui sita masina tikrai nemaza, taciau tikroms bekelems, tai nera ka ir galvoti. Kazkada buvau emes svarstyti keisti masina, bet ties svarstymai prie nieko neprivede - nieko kito geresnio nesugalvojau, toliau su sita ir vazineju. Patarciau pirkti tik facelift modeli, jame visos klaidos istaisytos, ypac su varikliu. Dalių kainos labai pigios, važiuoklės kainos tinka nuo Opelio ir kitų GM modelių, tai kainos tiesiog juokingos. Per keturis metus teko keisti tik sarnyra, taciau ji pirkau su visa sake nes tekainavo 40euru. Pirkti tik facelift modeli nuo 2016 metu.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus IS
1999 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vytautas | 2024-02-11
IS300 sportcross 2001
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas ir dizainas, šiokia tokia dinamika
Kuro sąnaudos, originalių smulkių daliu kainos, lėta automatinė pav dėžė
Važinėju 4,5 metų, per metus stabiliai 10000km. Labai gražus auto, labai patikima pakaba ir variklis. Tačiau 3 litrų 2JZ variklis nors ir legendinis, bet pagal mane labai konservatyvus. 215AG yra mažoka tokiam varikliui, galėtų būti bent 250AG. Pagrindinė problema yra neadekvačiai brangios originalios dalys, ypač visokios smulkmenos. Ir dauguma dalių negaminamos „aftermarketo“. Pvz farų apiplovimo mechanizmai, durų padėties fiksatoriai, žibintai(įra variantų, bet abejoju dėt TA praėjimo) ir pan... Pvz turiu Porsche 944, jei dalis sudėtinga tai ji brangi, jei smulkmena tai iki 50€, o ten viskas virš šimto arba šimtais. Žiauriai lėtas automatas nors ir labai patikimas, gelbsti pavarų jungimas ant vairo „manual mode“ Na ir pažiba yra kuro sanaudos, man agresyviai važinėjant mieste iki 20litrų stabiliai ????, užmiestyje galima tilpti į 8-9. Kelionės 1700km vidurkis 11,5litro. Pastoviai prižiūrint dėl korozijos bėdų nėra, atsiranda ir naikinu iškart????
Pilnas atsiliepimas...
Gytis | 2024-02-11
Patikimas, patrauklus ir ekonomiškas automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Maloniai limpa prie kelio, labai geras manevringumas, puiki garso aparatūra (Harman Kardon), šviesos pasisuka darant posūkį, kritulių jutiklis, variklio patikimumas.
Nesklandus mech. pavarų dėžės darbas, posūkių ir šviesų elektronika "pagrybauja" esant didesniems šalčiams, sušilus vėl lyg niekur nieko.
Nusipirkau šį automobilį 2023.01 ir iki šiol jokių problemų apart eksplotacinių išlaidų (Tepalai, filtrai, stabdžiai). Mašiną pirkau už kiek didesnę nei rinkos kainą, nes buvo gerai išlaikytas, nenudrožtas, 200k ridos ir neblogos komplektacijos. Auto 2011 metų gimimo, facelift modelis, todėl išvaizda tikrai akį traukianti (+ AMG ratlankiai). Salonas taipogi žymiai gražesnis nei pirmtako. Komplektacijos highlightai - pripučiamas salonas, Harman Kardon aparatūra, juodos lubos, intelligent light system. Su važiuokle jokių problemų, trasoje automobilis puikiai prilimpa prie kelio, plaukia. Tik važiuojant per nelygumus gan kietokas nes uždėti R18 ratai. Variklis patikimas, dirba kaip bitutė, per metus dar nei karto nepavedė, iš pirmo sukimo užsivedė prie didžiausių šalčių. Mersas ir Afrikoj Mersas, tsakant. Kėbulo antikorozinės savybės itin geros. Yra keletas pramuštų taškelių ant kapoto, bet korozija neįsimeta. Malonumas vairuoti šį automobilį, pakankamai komfortiškas, gera garso izoliacija, erdvės salone pakankamai, ant galinių sėdynių žmonėms iki 2m ūgio sedėti be problemų. Vienintelis dalykus, kuris užkliuvo tai nesklandus mechaninės pavarų dėžės darbas. Atrodo, kad ji ne iki galo išdirbta. Kaip Mersui, tai nuvylė šis aspektas, nes atima dalį vairavimo malonumo, reikia papildomai pastangų įdėti, kad sklandžiai, be užsipurtymų įmestum pirmą ir antrą pavaras. Per metus laiko keičiau stabdžių diskus, kaladėles, tepalus, filtrus. Kainos per daug nesikandžioja, išskyrus kuro filtro, bet jį reikia keisti kas antrą tepalų keitimą. Su didesniais remontais dar neteko susidurti. Automobilio kainos nuvertėjimas nedidelis, ypač jei išlaikytas, nedidelė rida ir gera komplektacija. Pirkti tik Facelift modelį, su automatine deže, ieškokit nenudrožto su nedidele rida, būtinai prieš perkant tikrinkite servise, negailėkite sumokėti daugiau nei rinkos kaina už gerą variantą, tikrai nenusivilsite. Patikimas, išvaizdus, daug išlaidų nereikalaujantis ir manervingas miesto automobilis, su kuriuo neprailgs ilgesnės kelionės ir užmiestyje.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Nissan Qashqai
2021 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Nerijus | 2024-02-10
e-power
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika
Kietokos sėdynės
Pravaziuota 40 tukst.km nuo naujo, kuro suvartojimas-vasaros metu vidurkis apie 6 ltr., žiema 7,3 ltr., labai smagus pagreitis, tai galima paerzinti "sportininkus", iki dabar džiugina dinamika iš tokios mažos "širdies", puikiai veikiancios trumpos-ilgos šviesos. Gal kiek kietokos sėdynės, bet ilgoje kelionėje nevargina.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Chevrolet Equinox
2009 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Donatas | 2024-02-08
Patikimas ir pigus islaikyti
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas 2.4 variklis su dideliu resursu
Interjero kokybe galetu buti geresne
Puikus erdvus pigiai islaikomas visureigis. Detales tinkancios nuo Chevrolet Captiva Labai pigi patvari vaziuokle. Neuzmusama automatine pavaru deze ir patikimas variklis su dideliu resursu. Truksta interjero kokybes lyginant su audi ar mercedes, taciau kaina taip pat zenkliai skiriasi. Puikus auto seimai
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Mondeo
2014 - 2022
Vidutinis automobilio įvertinimas
Autofanas | 2024-02-08
Ford Mondeo 2.0 AT Diesel 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas
Silpnas variklis
Ford Mondeo 2.0 110kw Powershift 6 laipsniu automatas, Universalas. Turėjome automobilį metus laiko. Patiko dėl savo komforto, valgymo savybiu, gera garso izoliacija, ekonomiska vid.6,5 /100km. Patogus auto ilgom kelionėm. Remontų neturėjau, keista variklio alyva, o pavarų dėžės alyva rekomenduoja keisti 50-60k KM. Minusą kur uzdeciau tai norėtųsi daugiau traukos lenkiant - pas mane 110kw, tad 133kw būtų pats tas tokio dydžio automobiliui. Automatas veikė sklandžiai . Bet nuo 2018 jau pradėjo montuoti 8laipsniu ZF automat dėžes, kas manau būtų visai gerai.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt