Markės
Rašykite atsiliepimus ir gaukite 50 Eur vertės automobilio remontą!Geriausiam Autoasas.lt atsiliepimų autoriui kas mėnesį dovanojame nemokamą automobilio remontą Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Smulkiau Nissan Qashqai
2013 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
2019-11-06
Praktiškas ir sportiškas tuo pat metu
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
ekonomiškumas, pravažumas, geras matomumas, vikrus važiavimas
kieta pakaba, mažai atsilošiantys sėdynių atlošai, maži šoniniai langai gale,
Variklio darbinis tūris, l: 2,0
Kuro tipas: Dyzelinas
Degalų sąnaudos mieste, l/100km: 7,0
Degalų sąnaudos užmiestyje, l/100km: 5,0
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 6,0
Bendras automobilio aprašas
Mūsų automobilis - Qashqai +2 2,0 DCI rankine pavarų dėže. Pradžioje ieškojome tiesiog septynviečio miniveno, kuriame daugmaž sutilptume su savo 5 vaikais. Daugelis šeimyninių septynviečių dabar yra arba labai plokšti žemadugniai išpūsti hečbekai (Zafira, Grand Scenic, S-max, Verso), arba dideli brangūs visureigiai (XC90, Sanfa FE), arba pilnaverčiai mikroautobusai (Multivan, V-200). Pirmieji turi per plokščius dugnus mūsų kelionėms į sodybą, grybus, uogas, miško priežiūrą, bulviakasius ir paežeres. Antrieji per brangūs išlaikyti. Tretieji dideli, nerangūs ir sukuria kažkokį nenormalų įvaizdį, man važinėjant vienam kasdieniais reikalais, o tokių kelionių visgi susidaro ~90% automobilio naudojimo. Qashqai +2 pasirodė kaip labai patrauklus kompromisas tarp 7 vietų, pravažumo ir pigios ekslpoatacijos. Pastaroji kol kas ypač pasiteisino. 2,0DCI Renault gamybos variklis tiesiog nuostabus: tylus, galingas, ir stebėtinai taupus, toli pralenkiantis mūsų prieš tai turėtą Mistsubishi Grandis su išgirtuoju 2,0TDI VW varikliu ir ekonomiškumu, ir galia, ir tyliu darbu. Nors varomi tik priekiniai ratai, dėl aukšto dugno, didelių ratų, išjungus TCE su geromis padangomis pravažumas daug geresnis nei kokio standartinio hečbeko. Tikrai ramiau jaučiamės su priekaba važiuodami miške ar pieva, miesto duobėse ar parkuodami prie aukšto bordiūro, nors iki tikro visureigio jam trūksta 4WD. Salonas geras, bet...tik priekinėse dvejose vietose. II-a sėdynių eilė yra per stačiais atlošais, kurie nė kiek neisreguliuoja. Įsivaizduokite vėlyvą grįžimą namo su vaikais, kurie užmigę kabaruoja ant saugos diržų be jokios galimybės juos atlošus geriau pailsinti. III-ios eilės sėdynėse vietos dar mažiau, be to, šoniniai langiukai simbolinio dydžio, sėdynės aukštis gal tik 10 cm aukščiau nei kojų plokštuma, o atlošai gana statūs. Mitsubishi Grandis visos sėdynės buvo dideliame diapazone reguliuojamais atlošais, didelės ir patogios. Na, ir bagažinė... kurios tūris septynviečiame režime turbūt 150 Ltr. Joje visgi telpa savaitgaliui reikalingi visos šeimos rūbai, maistas ir benzopjūklas, bet kompiuterį, vaikų knygas, grybų krepšius ir rankinukus, gėles ir šyunį jau reikia kaišioti tarp sėdynių, po kojomis ar tiesiog ant keleivių kelių. Atrodo neįmanomai nepatogu, o visgi įmanoma net ir į pajūrį su isa šeima savaitei nuvažiuoti, net ir patalynės kokiems 4 žmonėms susitalpinti, nes ne visi gi giminaičiai turi po 7 atliekamus komplektus svečiams. Išeitis - aerodinaminė stogo bagažinė, uždedama didesnėms kelionėms, bet jos kol kas neturime, nes ji kainuoja, be to, tai papildomas rūpestis, sumontavimo / numontavimo laikas ir vieta saugojimui namuose. Užtat malonumas vairuoti - didelis. Pirmas mano septynvietis, kuris važiuoja vikriai, gazuoja taip pat noriai, kaip ir stapdo, lenkia žvitriai, o posūkiuose nesisupa. Kita medalio pusė - kad pakaba gan kieta, kas ypač jaučiasi važiuojant Utenos betonkeliu. Salone džiugina didelis stiklinis stogas, kurį saulei plieskiant galima užtemsinti iš vidaus užstumiamu skydeliu. Mažai vietos pasidėti smulkiems daiktams, pvz. mobiliam telefonui nėra lentynėlės tarp prietaisų skydelio ir pavarų svirties, o į bordačioką landžioti kaskart nepatogu, todėl tenka kaišioti į vandens butelių dėtuves/ puodelių skyles prie pavarų svirties.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Detalių kainos vidutinės, patikimumas - geras, remontuoti jas visi moką, nuvertėjimas - nedidelis. Kadangi tai ne minivenas, patogesnis priėjimas prie variklio mazgų (kažkada juk teks keisti ir sankabą). kadangi mūsiškis visą laiką eksploatuotas Lietuvoje - ant dugno nemažai rūdžių. Kiti žiūrėti variantai (prancūziški) buvo daug švaresniais, kaip naujų mašinų, dugnais.
Patarimai perkančiajam
Pirkti su tikra ir nediele rida, pradžioje sumokant už automobilį daugiau, bet paskui mažiau remontuojant. Čia praktiškai vienintelis variantas - ieškoti polizinginio (daug brangesnio) ar Lietuvoje naujo pirkto ir autorizuotam servise prižiūrėto automobilio, arba pačiam pirkti Vokietijoje, renkantis iš brangiausių pasiūlymų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 2)
Automobile-data.com Carmaniac.co.uk