Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai

Atgal į atsiliepimų sąrašą Atgal į atsiliepimų sąrašą
Patalpino: Giedrius | 2013-04-12
Mersedesas iš didžiosios raidės
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Išvaizda, komfortas, eksploatacijos kaina
Airmatic remonto kainos
Bendras automobilio aprašas
Mercedes-Benz E klasė, tai - tikra vokiška legenda. Kone visų laikų populiariausias vokiškas prabangus vidurinės klasės automobilis, daugelio žmonių geidžiamas jau daugiau negu pusę amžiaus. Tas taikinys ant automobilio kapoto, lydintis bet kokių oru ir bet kur yra kažkas magiško. Legendos apie milijonus iki šiol sukančius 123 ar 124 jau senai egzistuoja ir kiekvienam, bent truputį girdėjusiam apie Mercedes-Benz, tikrai yra girdėtos (ech, ar kitokių dar gali būti?), tačiau ko verta 21-ojo amžiaus E klasė? Šio keturakio pirmtakas (210) į 21-ąjį amžių įšoko gana sunkiai, nes tiek išorės, tiek salono dizainas buvo ganėtinai pasenę. Pensininkas, katafalkas, grabovežis, kvadratas, tai - tik kelios 210-ojo (senesniojo) mersedeso pravardės. Nenuostabu, kad po dviejų metų buvo išleistas naujasis 211 modelis. Ar E klasė patobulėjo? Dar ir kaip! Automobilis įgavo be galo daug elegancijos. Pūstos, ryškiai raudonos sedano galinės lempos yra tarsi vyšnia ant gardaus gimtadienio torto. Priekis taip pat tapo kur kas sportiškesnis už savo pirmtaką, o salonas - nepalyginamai prabangesnis, malonesnis. Kiekviena detale kaip ir pridera prabangiam automobiliui yra atidirbta iki smulkmenų. Negana to, kad medžio apdailos šiame mersedese atrodo itin prabangiai ir elegantiškai, tačiau vokiečiams to pasirodė per mažai. Apačioje jų jie įmontavo nedideles chromo juosteles, kurios medžio apdailas padaro tiesiog fenomenaliomis. Tokios mini detalės didelės praktinės naudos važiuojant gal ir neduos, bet kai žinai, kad kiekviena detalė yra sukurta itin kruopščiai ir kokybiškai, važiuoti mašina norisi kuo dažniau. :) Nekokybiškoms medžiagoms Mersedese paprasčiausiai ne vieta. Prie viso to, E klasė gavo to meto vidurinės klasės automobiliams nebūdingas naujoves: šonines langų oro pagalves, 4 zonų klimato kontrolę, oro kondicionierius jau buvo standartinėje komplektacijoje. Nenuostabu, kad tai vienas saugiausių to meto automobilių, išgelbėjęs begalę gyvybių. Mersedesas nėra BMW, tai nėra mašina skirta lakstyti bepročiams laisvo oro direktoriams. Mersedesas skirtas norintiems mėgautis komfortišku važiavimu, o jei reikia - ir pademonstruoti raumenis nuspaudus gazą, kurių jis tikrai turi, tačiau bent jau maniškis elegance komplektacijos E320 dinamikos savybėmis tikrai nusileidžia konkurentui BMW 5. Nenuostabu, kadangi elegance turi komfortinę važiuoklę, kuri nors ir nėra tokia dinamiška, tačiau važiuoja be galo maloniai. Norintiems daugiau dinamikos reikėtų rinktis avantgarde variantą, nes jo važiuoklė kur kas standesnė, žemesnė ir labiau pritaikyta sportavimui, tačiau nuo to neabejotinai nukenčia komfortas, o ir salonas tampa labiau sportiškas negu prabangus (avantgarde turi tamsiai žalią/smėlinį medį, kuris tokio prabangos įvaizdžio kaip šviesus elegance medis deja, bet jau nebepalieka). Geriausias variantas yra airmatic, kurio pagalba galima keisti Sport 1/Sport 2 ir Comfort rėžimus, tačiau tai kur kas daugiau investicijų į priežiūrą reikalaujantis variantas. Vieno amortizatoriaus restauracija kainuoja 1300 litų, o dar yra galinė pagalvė. Darant kapitalinį važiuoklės remontą restauruotomis dalimis ganėtinai nesunkiai gali susidaryti dešimties tūkstančių litų suma. Perkant naujas dalis iš Silberio gausis ir kokie dvidešimt tūkstančių. Ar tai ne per didelė suma maždaug 30-40 tūkstančių vertam automobiliui už šiek tiek minkštesnę važiuoklę ir kelias nustatymo (pvz. aukščio) galimybes, spręskite patys. Žinoma tikimybė, kad vienu metu suges keturi amortizatoriai ir pagalvė beveik lygi nuliui (amortizatoriai laiko 100-150 tūkstančių kilometrų), tačiau kur garantas, kad vos išvažiavęs iš Silberio palikęs pusę mėnesinės algos nepataikysi į duobę ir neteks grįžti palikti antrąją jos dalį? Airmatic važiuoklė tikrai nėra skirta paprastiems mirtingiesiems. Taip pat galima pagirti galines sėdynes, kurios turi labai geras ir aukštas atramas galvai (nepalyginamai patogesnės už BMW ar Audi). Joms esant pakeltoms galinis matomumas toli gražu nėra geriausias, todėl, kaip ir 210, 211 turi mygtuką prietaisų skydelyje, kurį paspaudus jos nuvirsta žemyn. Patogu ir praktiška. Būtina paminėti ir solidžią anti korozinę dangą. Naujieji 211 jau tikrai nebėra tokie rūdžių maišai kaip 210.
Variklis
Neabejotinai geriausias variantas yra dyzelinis E320. Tai vienas labiausiai pripažintų Mersedesų motorų, vertas tik geriausių žodžių. Turėdamas per 200 arklio galių jis nesunkiai telpa į 10 litrų mieste ir 6 litrus užmiestyje. Tai tikrai puikūs skaičiai gerokai daugiau negu pusantros tonos sveriančiam limuzinui (neapsiverčia liežuvis vadinti jo lengvuoju automobiliu). E400 nors ir turi daugiau galios, bet jau stipriai kerta per kišenę, nes daug dalių jame yra dvigubai daugiau (pvz. turbinos, filtrai). Dujų mėgėjams puikus variantas yra E500, kurie itin dažnai būna atgabenti iš kokios Floridos su visais įmanomais privalumais (visi iki vieno turi Airmatic). Grįžtant prie dyzelių, iš bėdos galima rinktis ir E270, bet jis tikrai nėra toks malonus kaip E320 dėl traktoriaus garso ir prastesnių galios savybių. Silpnesnių motorų manau net neverta žiūrėti. E200 ir E220 skirti tik taksistams. Jeigu jau nusprendei pirkti Mersedesą - griebk jautį už ragų.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Eksploatacija niekuo neišsiskirianti iš kitų tokių metų vidurinės klasės prabangių automobilių (kol nekalbame apie airmatic). Jeigu ruošiatės pirkti iki facelift variantą, tai tikrinkite SBC bloką. Šie Mersedesai buvo atšaukiami dėl šio bloko defekto. Nežinau kaip dabar, bet ankščiau brokuotus keisdavo nemokamai (reikėdavo sumokėti tik už darbą). Jeigu to dabar nebedaro, tai būkite atsargūs, nes naujo kaina tūkstantinė. Kaip atskirti, kuris brokuotas, o kuris ne? Tikrinkite jų kodą. Jeigu kodas prasideda A004, vadinasi tai senas, brokuotas variantas, jeigu A005, vadinasi tai naujasis, sutvarkytas SBC blokas. Na, o dėl nuvertėjimo, tai 211 kainos smuko, nes turtingesnių šalių gyventojai jau persėda į naujausiąjį 212, pradėtą gaminti 2009-ais. Beje, yra įdomus dalykas su 211 ir 212. Kai šalia pravažiuoja vienas ir kitas, iš šono atrodo, kad 211 yra kur kas ilgesnis nors taip ištikrųjų ir nėra. Šiokia tokia optinė apgaulė.
Patarimai perkančiajam
Jeigu turi pinigų normaliam E320 ir 10 litrų dyzelio nėra per daug, tai neabejotinai vienas geriausių pasirinkimų.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 204)

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt