Patikimumas, techninės priežiūros išlaidos, valdymas, dinamika, salono erdvumas, bagažinė
Garso izoliacija, pravažumas, Multimedia
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Bendras automobilio aprašas
2015 m. Mašina, hečbekas, 1 savininkas, rida 36 000 km, komplektacija Comfort (1,6 mechaninė pavarų dėžė), žiemos paketas (šildomas vairas, sėdynės, galiniai ir šoniniai veidrodėliai) + įprastas kodicionierius.
Prieš tai turėjau Ford Focus 2 sedaną, 2006 m., 1,6 automatinė pavarų dėžė.
Kodėl Sid?
Tai paprasta: norėjau gauti naujausią, patikimą ir patogų automobilį (taip, kad mieste ir greitkelyje važiuotų su pasitikėjimu ir komfortu), kad neviršintų mano turimo biudžeto, su mažu kilometražu ir vienu savininku, kas, žinoma man ir pavyko.
Automobilis su automatine pavarų dėže, nors norėjau, kad automobilis būtų su mechanine pavarų dėže ir kad būtų bent jau šiek tiek dinamiškas.
Automobilį lyginsiu labiau su Focus, kurį turėjau anksčiau.
Po Focuso jaučiasi, kad Sidas elgiasi labiau subalnacuotai, pakaba yra minkštesnė, jei lyginti šias dvi mašinas ir bandyti suvesti analogiją, tada Sido pakabos darbas labiau primena teniso kamuoliuką, o Focus pakaba yra, kaip senas beoris krepšinio kamuolys, kuris jau prarado savo pradinį elastingumą.
Tuo pačiu metu, kai Focus pravažiuodavo daug kur be problemų, Sid nusileidžia dėl savo minkštos ir žemos pakabos, lyginant su fokuso pakaba. Važinėjant per duobes Sido važiuoklė greitai subyra.
Su Sid važiuojant nelygiais keliais ar per duobes reikia labiau saugotis, kad kas neatsitiktų.
Variklis laiko puikiai, bent jau mechaninė dalis, nekyla jokių problemų dėl lenkimo, net gi su įjungtu kondicionieriumi, o dėžė ir sankaba veikia tiksliai ir švelniai.
Salonas atrodo erdvus, visose duryse yra patogios nišos, į kurias telpa 1,5 litro vandens butelis, ir vis dar lieka vietos kitiems mažiems daiktams, bagažinė hečbeke, patogiau pakrauti į aukštį, taip pat ištraukti ir sudėti daiktus patogiau nei sedane, hečbeke be didesnių sunkumų sukišu 4 žieminius ratus 16 colių ir nereikia sulankstyti galinių sėdynių.
Iš minusų, bent jau aš pastebėjau, yra garso izoliacija, ypač triukšmas nuo ratų arkų, o kelias labiau jaučiasi Focus‘e. Laimei, viskas išsprendžiama priklijuojant papildomą garso izoliaciją.
Taip pat, iš minusų, norėčiau atkreipti dėmesį į bazinę garso sistemą, iš esmės tai groja neblogai, bet vis tiek reikia pakeisti.
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Apskritai tai yra puiki ir patikima mašina, kuri kasdien užsives iš pusės pasukimo ir nesukels jokių problemų kasdieniame naudojime.
Svarbiausia yra prižiūrėti ir naudoti aukštos kokybės atsargines dalis.
Aš rekomenduoju pirkti, tikrai!
Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.