Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8483)

Daugiau apie automobilį Honda Accord
2008 - 2015
Vidutinis automobilio įvertinimas
Egidijus | 2024-01-17
Honda Accord 2009m 2.4 AT
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Aprasyta zemiau
-Aprasyta zemiau
Sveiki, automobili turejau 6 metus, pirkau su 160k km, pardaviau su 280k km. VARIKLIS - stock realus matavimai 8.5sec iki 100km, nieko ispudingo, bet daug kam pakanka. 2.4 problemos - ant salto starto kelios sekundes trunkantis garsas, varikliui nekenkia, ipilti tirstesne alyva ir garsas dings pvz 10w40 arba keisti detale, bet garsas sugrys. Ismetimo velenelis dazniausiai pajuodoja iki 200k km, prie 300-400k km daznai reikia ji keisti. Variklis alyvos nevalgo jei ramei vaziuosite su tvarkingu motoru, kitais atvejais 2 litrus ar daugiau i 10k km. Voztuvus reguliuoti, jei dujos dazniau. Alyva keist kas 10k km, jei tik mieste kas 7k km ar dazniau. Benzino Vilniuje 12-14 litru, taupant 10-12 litru. Patikimiausias ir problemu nekeliantis varilklis 2.0, bet jis netraukia, su 2.2 neteko susidurti. AT 5 begiu, dirba letokai, svelniai, patikima, keist AT alyva butina reguliariai. Megstamties palakstyti labiau tiks mechanika. REFLASH - pakeliamas rev limitas, paankstinamas vtec, pasalinamas pedalo lagas, pakeliama laisva eiga, AT perprogramavimas. Rezultas + 15-20hp auto palieka gyvesne, astresne ir greitesne. VAZIUOKLE gan patikima, originalios dalys brangios, vidine granata 300eur (pirkau nes vibracija spaudziant tarp 100-130km/h), neoroginalios daug pigesnes ir tarnaus trumpiau. I metus karta reik pravalyti suportus. Deformuojasi stabdzu diskai, problema issprendzia grezioti diskai. Vaziuokle standi ir kieta, bet priklauso prie kokio automobilio priprate, po A6 bus kieta, po civic Type R bus minksta. Ziema R17, vasara R19, priputus padangas maziau nei rekomenduoja gamintojas vaziuoja minskciau, su R19 vaziuoja maloniau. Daznam nusesta galas, man taip neatsitiko. ELEKTRONIKA patikima, problemu neturejau. Muzika premium sound system groja neblogai. Salonas dirbtine oda, plysta prie didesnes ridos. Apdailos kokybiskos, niekas netraska. Salone vietos gale mazai, garso izoliacija nebloga, geresne nei 7 kartos, vaziuojant greitkeliu 130km/h lengvai susikalbesite. KEBULAS - nerudyja kaip 7 kartos jei kebulas nepazeistas. Ruko zibintai skilineja. Priekinio stiklo moldingai atlimpa. VAZIAVIMAS - pries tai tureti automobiliai Audi A4, A6 ir 7 Accord'as 2.0 mechanika. 8 Accord'as sunkesnis, prabangesnis ir patogesnis uz 7 Accord'a, atrodo kad vairuoji didesni automobili, nei jis yra is tikruju. 8 Accord'as vaziuoja labiau kaip mazesne Legend'a, o 7'as kaip didesnis civikas. 8 Accord'e nebera "skarbonkes" jausmo. Dabar vairuoju Audi A6 2019m, ir kartais pasiilgstu 8 Accord'o, bet 7 jau senai pamirsau.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Skoda Karoq
2017 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2024-01-16
Skoda Karoq
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Ekonomiškas, patikimas, patogus.
Neradau pakolkas
Tai jau antras mano vairuojamas karoq. Pirkau vėl nauja iš salono, nes kainos ir kokybės atžvilgiu nieko geriau neradau. Tik dabar pirkau bendzinini 1.5 turbo 110kw 7 pavarų automatą. Daug smagiau važiuoja negu 1.6 dyzelis, o sanaudos beveik tokios pačios. Šis modelis man patiko, nes pakaba paprasta kaip golfo, todėl nereikia kišti pinigų į remontus, variklio traukos tikrai pakanka, salono surinkimo kokybė irgi gera ir kaip parketinis dzipukas manevringas. Apibendrinant, kas iesko patogaus ekonomiško ir šiolaikiško džipuko kuris negazdins išlaikimo kainomis tai tikrai galiu rekomenduoti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot Rifter
2018 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Top G | 2024-01-15
Prancūzų šedevras
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pigus
Elektronika
Klasikinės prancūzų elektrinės dalies klaidos. Atsirado klaida - važiuosi pas atstovą. Eilės savaitėmis. Nuėmė klaidą ir po 20 km vėl tas pats. Diagnostika nerodo nieko blogo, parametrai geri.. Klaida, o ne automobilis. Daug keistų sprendimų. Variklis labai vangus. Naujam jau tarpinė tepalą leidžia. Pastovios elektronikos klaidos Nedaryk klaidos
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Hyundai Elantra
2020 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Sigis | 2024-01-15
Hyundai Elantra CN7
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, saugumas, modernumas, graži išvaizda, nuspėjamas valdymas, puikios degalų sąnaudos
Dinamika silpnoka, garso izoliacija prasta
Laba diena, Autoaso skaitytojai :) Šiek tiek apie automobilio pirkimą. Automobilį išsirinkau nesąmoningai, nes planavau imti europietišką. Tačiau dabar ekonominė situacija labai permaininga, ne išimtis ir automobilių rinka, todėl nusprendžiau pasižiūrėti įvairius variantus. Pasibandžiau VW, Audi, tuomet Toyota ir Honda, bet visi kažkuo nepatiko. Bet ankstesnis automobilis buvo korėjietiškas Hyundai Elantra MD5, taigi grįžau prie man gerai pažįstamos markės ir naujausios Elantra. Ieškojau atsiliepimų ir apžvalgų apie šį automobilį ir teko šiek tiek rizikuoti, nes automobilį buvau trumpai pasibandęs tik vieną kartą, o siunčiausi iš JAV. Taigi pereikime prie šios Hyundai, kuo ji įdomi. Pirmiausia - išvaizda. Nėra žodžių kokia ji puiki, nepalyginsi su atsibodusiais europietiškais ir japoniškais automobiliais. Buvo žmonių kurie klausė ar mašina kartais ne elektrinė :) Šviesos. Žinojau, kad iš korėjiečių reikia tikėtis kažkokios ekonomijos, bet labai nustebau pamatęs, kad automobilis turi LED žibintus ir lęšius. Tada radau kur pataupė – tai galiniai žibintai. Ten vis dar yra lempučių, žinoma ne visose apdailos lygiuose, bet dažniausiai. Na, nieko yra kaip yra. Grįžkime prie priekinių žibintų - LED optika yra puiki. Puikiai atrodo ir taip pat gerai šviečia, lyg būtų prožektoriai įjungti. Dažnai tenka važinėti naktimis, tai tolimosios šviesos man labai svarbu. Salonas. Viduje automobilis geresnis nei ankstesnės kartos. Duryse yra minkšti intarpai, kurie džiugina ir praturtina salono išvaizdą. Tam tikras sportiškumas jaučiamas dėl to, kad tarp vairuotojo ir keleivio yra izoliuota pertvara, gaunasi savotiškas kabinos jausmas. Pas mane analoginis skydelis su mažu spalvotu ekranu, bet ir jis leidžia suprasti kad vairuoji ne šiaip Hyundai, o sportišką Hyundai. Apskritai interjeras erdvus, galinės sėdynėse jautiesi patogiai. Garso izoliacija. Tai korėjietis, labai kažko nesitikėkite. Arkos reikalauja papildomos izoliacijos, tačiau važiuojant dideliu greičiu automobilis yra pastebimai tylesnis nei senesnė versija. Multimedija. Viskas čia paprasta - prijunkite telefoną ir mėgaukitės. Nieko antgamtiško joje nepastebėjau, tai gal ir gerai. Bagažinė. Tiesą sakant bagažinės anga yra maža, o tai žinoma blogai ilgoms kelionėms su dviem vaikais. Bet jei labai norite, galite daug sutalpinti. Variklis. Senas 1,6 MPI su 128 AG - pakankamai mieste, užmiestyje sportiniu režimu irgi neblogai, bet nieko ypatingo. Žodžiu, panašu kad naujas Elantra toks vidutiniškas automobilis, kuris išsiskiria pirmiausiai savo dizainu ir keleta naujų technologijų.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Citroen C8
2002 - 2010
Vidutinis automobilio įvertinimas
Vitas | 2024-01-13
2.2 HDi Exclusive
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Kėbulas cinkuotas, duslintuvas gerai laiko, erdvus salonas
Gal tai gedimas (bet jokie meistrai jo neaptiko), bet esant gerai apledėjusiam keliui, ABS trata, stabdymo efekto nėra – važiuoja ir tiek. Vasarą važiuojant nugreideriuotu žvyruotu keliu, ESP/ASR (apie 70 km/val) pradėjo dirbti ir nuvedė į griovį.
Didelis salono tūris, erdvi, važiuojasi gerai, dinamiška, kompiuteris randa gedimus, puiki turistinėms kelionėms, truputį nekomfortiškos priekinės sėdynės, kurios plyšta šone durelių pusėje, ypač patinka, kad yra „ragai“ ir kablys (dviračiams prisikikabinti ar burlentei užsimesti). Remontui raji. Trūkus paskirstymo dirželiui, vožtuvų nelanksto – nulūžta koromyslai, prasisuka paskirstymo velenėlių žvaigždutės (jos yra užmautos karštu presavimu) ir nulūžta paskirstymo dirželio skriemulio čponkė: keičiami koromyslai, paskirstymo velenėliai. Kad prie jų prieiti, reikia nuimti paskirstymo velenėlių dangtelį, o kad jį nuimti, reikia ištraukti purkštukus, priėjimas prie jų yra labai nepatogus, purkštukai yra po palange – tarpas yra labai mažas, išmušimo prietaisais ištraukti juos neina prieiti (galima bandyti su S-XIP). Jei purštukus gali pajudinti – valio, ištrauksi, bet jei bent vienas prikepęs, kad prieiti jį ištraukti, reikia ištraukti lauk variklį. Pakaitinimo žvakės yra kitoje variklio pusėje, kad jas pakeisti reikia variklį ištraukti irgi. Išsukant viena iš keturių lūžo. Visas aukščiau aprašytas remontas (variklio ištraukimas, koromyslų, paskirstymo velenėlių keitimas, lūžusios pakaitinimo žvakės ištraukimas ir keitimas naujomis) man atsiėjo 1500€. Pravažiavus apie 300 tūkst. km, „parėjo“ purkštukai: vienas naujas kainuoja 200€, nusipirkau 4 remontinius komplektėlius iš Kinijos (purkštukas 0445110036), sumokėjau 115€, dar neperrinkau, todėl negaliu pasakyti, kaip kapitaliai suremtuoti purkštukai dirbs. Tai čia – prikliausi gedimai, kuriuos patyriau nuo 240 tūkst. km iki 300 tūkst. km ridos. Tame ridos tarpe gedo ir starteris – prasiardžius, eina pakeisti per viršų pačiam (dantukų skaičius turi atitikti). Šarnyras neardomas, eina su visa šake. Užsikūrus prasitestuoti su kompiuteriu, užkūrus pažiūrėti kokius meta dūmus šaltu ir karštu režimu, su apkrova ir be apkrovos.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus GS
2005 - 2012
Vidutinis automobilio įvertinimas
Maya | 2024-01-13
Lexus GS450h
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
komfortiškas, ekonomiškas, sportiškas
linkęs rūdyti, žiema reikalauja ypatingos priežiūros
Vairuoju 6ti metai hibridą, nusipirkus reikėjo keisti hibridinę bateriją, svarbu geras meistras, nekeiskit cėles po vieną, o geriau iškart imkite naują bateriją, galinius amortizatorius įkalbėjo pakeisti į paprastus nereguliuojamus KYB, galiu patikinti, jog komfortas nenukentėjo (važiuojant Molėtų plentu sugeria nelygumus, išskyrus didesnes duobes), odinės šidlomos/ventiliuojamos sėdynės (šildo puikiai, ventiliuoja tragiškai silpnai), bet tai pačios patogiausios sėdynės, net tolimos kelionės nevargina. Iš trūkumų: žiema yra problemos su durelėmis, nes užrakinimo spynos linkusios užšalti ir durys gali neatsidaryti, taip pat su bagažinės pritraukėju, reikia arba pavalyti, arba stengtis nenaudoti bagažinės per šalčius, šoninius veidrodėlius neužlenkinėju, kadangi ant tarpelio susidaręs ledo sluoksnis neduos atsilenkti, teks arba deicer'iu tirpdyti, arba pirštais atšildyt ledą (akumuliatoriaus klemas nenuiminėkite be reikalo, nes nusimuš kompo info, nepaduos kuro į siurblį ir neužsivesite, šią problemą galima išspręsti pajungus kompą). Žiauriai rūdyja, teko keisti duslintuvus. Labai maža bagažinė, apdailos medžiagos girgžda, šviečiant saulei panėlė atsispindi stikle blogindama matomumą. Valdymas: vairas kietas, norėtusi greitesnės reakcijos, stabdžiai irgi kieti, stengtis stabdyt anksčiau, dėl to, kad galu varomas, patariu žiema geresnes padangas rinktis, nes Snow funkciją į kalną nepadės užvažiuot, ji tiesiog neleidžia didint apsūkų esant slidžiam keliui. Iš privalumų: didelis LCD ekranas, galinė vaizdo kamera, daugiafunkcinis vairas, automatinė galinė užuolaida, padangų slėgio davikliai, 2jų zonų klimato valdymas, pilnai elektra valdomos sėdynės su 3padėčių atmintimi, elektra valdomas vairas, važiuojant atbuline eiga nusileidžia šoniniai veidrodėliai, išjungus variklį vairas įsitraukia, užvedus variklį grįžta į pradinę padetį. Cruise control turi atstūmo palaikymo funkciją, pats pristabdo auto Sport režimas fantastiškas. Galingas, ekonomiškas, komfortiškas
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW X5
2013 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Aurimas | 2024-01-12
BMW X5 30d su 250 AG ir 4WD
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Puiki trauka, geros degalų sąnaudos, idealus valdymas
Garso izoliacija galėtų būti geresnė, pravažumas Land Roveriui aišku neprilygsta
Turiu neblogos patirties su BMW E70. Tuomet 2018 metais tai buvo kone tobulas automobilis - džipo formos ir kartu itin greitas sedanas. Bet automobilis ne pigus nupirkti, taip pat ir išlaikyti. Kai nupirkau keičiau alyvą, stabdžių kaladėles. Atrodytų standartiniai dalykai, bet vien tai kainavo brangiai, bendrai nemažai pinigų išleidau pakabos remontui, kuri nebuvo judinta nuo pagaminimo. Žinoma, buvo ir neplanuotų problemų – tvarkiau diferencialą, tik ne pačią mechaniką o jos valdymą, pasirodo ten visas mechanizmas yra plastikinis. Kartą pakeitei ir pamiršai. Automobilis reikalauja pinigų, tačiau to ir reikia tikėtis tokios konfigūracijos automobiliuose. Na ir po techninės būklės sutvarkymo, prasidėjo reikalai: sudėjau aktyvų kruizą, M vairą, rimtą audio sistemą su Androidu, skirtingo pločio ardomus ratus, žemų dažnių garsiakalbį, patamsinau langus ir sudėjau keramiką. Žodžiu įdėjus pinigų galima pasidaryti tokią aukščiausios komplektacijos automobilį. Dėl to nepatariu imti prastos komplektacijos, nes vėliau užsimanysite visko 100%. Automobilio dinamika puiki, ant plačių padangų kelio laikosi tiesiog nuostabiai, be to labai ekonomiškas. Užmiestyje ekonomiškiausiu režimu 7-8 litrai, mieste dinamišku režimu 11-12 litrų. Tokiai mašinau manau puiku. Ir tai su 18 colių ratlankiais. Ir pievą pravažiuos ir trasoje skrenda, nežinau geresnio varianto tarp krosoverių. Važinėjau draugo Lexus LX. Taip, didesnis, turbūt ir kietesnis, bet visai nėra draivo, tiesiog neužkabina. O su F15 norisi važiuoti ir važiuoti, kad ie be tikslo, tiesiog labai malonus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
Žydrius | 2024-01-10
Geras automobilis 2.0d automatas su 150 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Degalų sąnaudos, gera saugumo įranga, gera garso izoliacija, komfortiška pakaba
Priežiūros kaina
Automobilį turiu beveik metus, per tą laiko mašina nuvažiavo 30.000+ km, su jokiom problemom per šį laiką nesusidūriau. Geras valdymas, tiek žiemą, tiek vasarą. Labai gera garso izoliacija, turbūt viena geriausių savo klasėje. Pakaba irgi palieka gerą įspūdį, ypač miesto salygomis. Variklis dyzelinis, todėl gerai traukia nuo žemų apsukų. Mieste sunaudoja apie 9 litrus žiemą – tai maksimalios sanaudos. Vasarą panašiai 7,5 litro - priklauso nuo režimo ir važiavimo būdo. Užmiestyje važiuojant 110 km/h greičiu sunaudoja 4,8 litro. Minusas turbūt tik tai, kad standartinė priežiūra atstovybėje yra labai brangi.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Kia Sportage
2010 - 2016
Vidutinis automobilio įvertinimas
Jonas | 2024-01-09
Vertas dėmesio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas puikus, tuo pačiu ir priežiūros išlaidos, degalų sąnaudos ir geros, ne paskutinėj vietoje solidus dizainas
Garso izoliacija ir salono talpa galėtų būti geresni
Laba diena visiems, noriu pasidalinti savo Kia Sportage patirtimi. Automobilį nupirkau neplanuotai, po kelių Toyotų – Avensis ir RAV-4. Esu Toyota fanas, tačiau Kia mano nuomone labai nedaug atsilieka nuo japoniškų analogų. Iš pradžių šiek tiek nepasitikėjau korėjiečiais, tačiau po 4 metų eksploatacijos ir 60.000 ridos turiu pasakyti, kad automobilis pasirodė vertas to ką apie jį kalba. Jokių didelių gedimų per šį laiką neįvyko, dažniausiai keičiau eksploatacines medžiagas, stabilizatoriaus traukes, kartą amortizatoriaus spyruoklę ir pan. Nemažas automobilis puikiai elgiasi kelyje, galima nedvejojant paspausti užmiesčio keliu, žinoma proto ribose. Teko priprasti prie kiek per plačių priekinių statramsčių, į šį niuansą visada reikia atsižvelgti vairuojant, ypač sankryžose – vadinamoje „negyvojoje zonoje“ nieko nepastebėsite. Komfortas ir ergonomika pakankamo lygio, pakaba tvirta, su varikliu irgi jokių problemų, jokių netolygių sūkių ir jokio nepageidaujamo tepalo sunaudojimo. Likau labai patenkintas ir sąnaudomis - vidutiniškai 7,5-8 litrai, kas manau tokiai mašinai nėra daug. Bagažinės norėčiau kiek didesnės, bet jei reikia galima sulankstyti galines sėdynes. Apskritai įspūdžiai apie automobilį labai teigiami.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Insight
2009 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
VitA | 2024-01-08
Honda erdvėlaivis nenuvylė!
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas fantastiškas, saugumo ir komforto įranga, geras valdymas
Žema klirensas, kabinos talpa mažoka, gan didelė kaina
Puikus automobilis! Naudotas kasdien, tiek vasarom, tiek žiemom prie bet kokio oro ir kelio sąlygų. Stilingas gražus interjeras, puikus valdymas. Labai gera komplektacija. Keičiau tik eksploatacines medžiagas - alyvos, filtrai, kaladėlės. Sakyčiau labai dinamiškas automobilis kaip 88 AG galiai, kogero dėl hibridinės sistemos. Pakaba kieta, bet mašina puikiai valdoma - reikia kažką paaukoti jeigu nori kažką gauti. Gale automobilis gali sutalpinti du žmones, per vidurį sėdėti labai nepatogu. Bagažinė talpi, o sėdynės atlenkiamos 60x40. Bendrai vietos salone nėra labai daug, iškarto matosi, kad automobilis sukurtas mažiesiems japonams :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mazda CX-60
2022 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Janas | 2024-01-05
Greitas bet….
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai gera audio iranga
Logai suderintas pakabos/variklio/elektros variklio darbas
Ne itin komfortiškas, naujam jau barška pakaba, pavarų dežė smūgioja, rasoja langai, prie pagreičio atsiranda visokiausio pobūdžio garsai, kaip už tokia kaina - tikrai nevertas.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volvo V40
2012 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
Egidijus | 2024-01-05
Volvo v40 T4 140kw 2018
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Bendzinas
Kietas,problemos su užsirakinimu/atsirakinimu prie šalčių
Turime jau tris metus.Smagi mašina,pati parkuojasi,R-design pilna oda.Bendzino ryja apie 6-7L Pravaževe 223k Kol kas problemų nebuvo jokių.Išskyrus kad atšalus orams turi atsirakinėti/užrakinėti mašiną kaip žigulį su geležte.(kiek girdėjom daugumai taip) Atrodo mašina kurta šiaurei,bet tokia pieva su užraktais kad trūksta žodžių.Turim dar audi a6c6 2009m tai tokių bajerių niekada nebuve ir su kitom auto nesutike.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Focus
2010 - 2018
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kestas | 2024-01-04
Ford Focus 2.0 TDCi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
ekonomiskas, manevringas.
silpnas variklis, prasta garso izoliacija
Nerekomenduoju su automatinemis pavaru dezemis. Kaip mechanikai pasake: "kas 160k km galesi keisti i nauja pavaru deze". Automatines pavaru dezes siems fordams nera remontuojamos ir tik keiciamos i naujas, o jos visos turi problema ir Amerikoje net buvo del to iskeltas ieskinys https://thelemonfirm.com/2023/03/20/ford-lawsuit-ford-fiesta-and-focus-owners-face-issues-with-powershift-transmission/ Apart sito, prastas automobilio interjero surinkimas, kaip tokiu metu automobiliui. Detales barska/tarska, vaziuokle ganetinai kieta. Nors automobilis gana ekonomiskas (mieste 6-7l, uzmiestyje 5-6l) ir smagus vazineti mieste, taciau stokoja galios (85kw), nuspaudus pedala garsiai uzia, taciau greicio neduoda. Manau konkurentai uz ta pacia kaina gali pasiulyti tiek ekonomiskesni, tiek geresni automobilio varianta. kaip ir minejau, pavaru deze labai prasta ir turi gamyklini defekta. Vaziuokles remontu pasitaike tik seilenblokai, brangu nebuvo ir daugiau problemu neturejau. Taciau 2012 metu fordas jau buvo pradejas rudyti ant bagazines dangcio, taip interjero detaliu garsai erzino, nes automobilio surinkimas labai prastas. pasiziureti konkurentu siulomus variantus, taciau nusprendus pirkti - rinktis su mechanine pavaru deze ir pasitikrinti atidziai kebula
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lada Vesta
2015 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
Afterday Project | 2024-01-02
Lada Vesta SE, 1.6 MT (2024 m. sausis)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Retesnis už Lamborgini ))
Stereotipai ))
Mano Ladutes dienoraščio tesinys )) Rida šiam momentui 64189 km, niekas nebuvo sugede. Tik po keliones i Kipra (ten savaite nuomavomes Kia Stonic kairevairi automata, gero ispudžio nepaliko) pagaliau numiro gamiklinis akumuliatorius AKOM, bet atlaike 5+ metus, manau neblogai. Idejau Exide AGM, nes rudeni pagaliau sudejau muzika i mašina (10 garsiakalbiu Focal, 2 subai ir 2 stiprintuvai Alpine), nusprendžiau netaupyti an elektros )) Atsarginiu daliu problema išsprendžiau radikaliai - nusipirkau dar viena Vesta su rida 25000 km, truputi pastumta šonan, ir del detaliu trukumo nurašyta kaskininku i totala. Šeimininkas buvo mielas senjoras 80+ metu, taigi auto geroje bukleje, varikilis dainuoja, deže nepažeista. Sulenktus rato svirti, stabilizatoriaus trauke ir vairo antgali isigijau Autodoc už 42 eur ir viska pakeičiau pats, taigi automobilis jau atgavo mobiluma, bet ar atstatineti ir registruoti ar palikti kaip donora pagrindiniam dar mastau. Vasara planuojama eiline kelione i Berlyna per Lenkijos pamario kurortus, primenu kad Vesta savo eiga jau buvo Budapešte ir Prahoje. Na kolkas tiek )) Su Naujaisais 2024 metais visus, ale kad jie butu geri, draugiški ir turtingi!
Pilnas atsiliepimas...
Gytis | 2024-01-02
Geriausia vidutinės verslo klasės atstovas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, stabilus valdymas, idealus komfortas, surinkimo kokybė, visa transmisijos sistema veikia be priekaištų, žinoma saugumo įranga
Pravažumas ir gana žema prošvaisa, priežiūros kaina, bagažinė galėtų būti erdvesnė
Naujasis E klasės Mercedes tiek man, tiek matau daugeliui kitų besidominčių turi geriausią komforto ir kokybės santykį plius gerą patikimumą. Sklandus didelio automobilio elgesys kelyje ir aukštas vairavimo malonumas – šitai pajausite kiekvieną dieną. Vienintelis tikras šio automobilio minusas yra originalių dalių kaina. Bet tai kogero nieko nenustebins, tokia pati situacija bus ir Audi bei BMW atstovybėse. Būkit atsargūs jei pas jus AMG apdaila – ši gali nesunkiai nukentėti žiemą. Priekinio buferio apačia lengvai apdaužoma prie bortelių, o po apačia esanti apsauga lengvai užkliūna ant sniego arba ledo. Reikia būti atsargiam. Tačiau be AMG apdailos šios kartos E klasė atrodo beformė. Dinamika gera kaip 2 L varikliui, automatinė pavarų dėžė veikia puikiai be trūkčiojimų. Eksploatacijos metu gedimų nebuvo, tech. apžiūra darau kas 7000 km. Beje, nuo pernai metų vasario labai stipriai pabrango eksploatacinės medžiagos ir panašu nesiruošia atpigti. Palyginti su Audi A6 ir BMW 5, Mercedes yra daug komfortiškesnis automobilis, todėl tai ir fantastiškas interjeras būtų pagrindiniai šio automobilio privalumai.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus GX
2009 - 2024
Vidutinis automobilio įvertinimas
Renaldas | 2023-12-30
Lexus gx 460 V8
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimumas, ilgaamžiškumas ir visa kita.
Nėra
Auto iš Amerikos 2017 metų, grįžo su nedideliu mušimu, kaip ir visi iš ten grįžę, nematau dėl to problemos, viskas sutvarkyta kokybiškai. Nėra per daug ką kalbėti apie šį įspūdingo patikimumo aparatą, jis tiesiog važiuoja be jokių problemų. Tokių auto šiais laikais niekas nebegamina, visi žiūri kaip pagaminti pigiau ir daugiau uždirbti, po to dar uždirbti iš atsarginių dalių. Lexus yra kažkas naujo šiuo aspektu, jis negenda, nelūžta, niekas jam nesidaro, važiuoji ir džiaugiesi. Įdėtos dujos, važiuoja pigiau nei dyzelis, galios per akis, pravažumas kaip land cruiserio. Komfortas, valdymas, garso izoliacija, mark&levinson aparatūra, viskas tiesiog aukščiausia klasė. Pirkit, jei tik galit sau leisti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Subaru Outback
2009 - 2014
Vidutinis automobilio įvertinimas
Bugis | 2023-12-28
Nieko gero, bet iš bėdos galima
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Skaitykit
Skaitykit
Patirtis 2 metai su 2013 m Subaru Outback 2.5 l benzinas, automatas 6 pavarų, nusipirkau pravažiavusį 140 000 km buvo vieno šeimininko ir pirktas bei eksplotuotas Lietuvoje visa priežiūra tik autorizuotame servise. Patiko dizainas, salonas, 4x4 sistema, aukšta sėdėsena ir patogus įlipimas. Bet iškarto užkliuvo garso izoliacija teisingiau jos nebuvimas ir labai nekomfortiškas važiavimas mieste, greitkeliais važiavimas daug malonesnis, pavarų dėžės darbas (labai užkaukia, pavaras mėto per vėlai), . Po kelių menesių pastebėjau tepalo ryjimą, gan dideliais kiekiais, servisas viskas "ok" nes pasirodo Subaru jei nevalgo 1 litro 1000 km tai nėra gedimas ar kokia problema (atstovo paaiškinimas) boxer varikliai tiesiog visi ryja tepalus daugiau ar mažiau, po kiek laiko pradėjo kvailioti elektrinė vairo kolonėlė - užvedus karts nuo karto "neįsijungdavo" vairas tapdavo sunkesnis, užgesinus ir vėl užvedus viskas ok pasidarydavo, servisas gal kontaktai, bet taip ir neišsiaiškines pardaviau. Kiti einamieji remontai irgi nėra pigūs keisti stabdžių diskai, kaladėlės, tepalai, dalys originalios brangios. Labai silpnas antikorozinis padengimas, rudyja velniškai dugnas. Dar didesnė, bet čia mano klaida buvo, įsidėti dujas, daugiau gyvenime niekada. Jeigu netenka daug važiuoti bekelia, nepirkit. Jeigu netenka daug važiuoti bekelia, nepirkit. Nebent Subaru fanatikas, kokių daug teko sutikti per 2 metus, tada tik žvaigždynas :)
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Meriva
2010 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Karolis | 2023-12-28
Geriau nei tikėjausi
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Praktiškas, talpus ir ekonomiškas
Didokas apsisukimo spindulys, variklio alsuoklio (PCV) sistemos problemos, gali turėti elektronikos ir durelių spynelių problemų.
Teko turėti pirmos kartos Meriva A kaip antrąjį šeimos (žmonos) automobilį. Mažas, patikimas, taupus ir turint omenyje jo dydį - neįtikėtinai talpus. Atėjus laikui atsinaujinti, žmonai patiko antros kartos Meriva B dizainas, tačiau dvejojau, nes kaip antram automobiliui, kaina buvo kiek didoka (4-7k € tuo metu). Įdomus pastebėjimas, bet skelbimuose daug lengviau rasti mažos (iki 200k km) ir tikros ridos Meriva B su dokumentais, nei kitų markių auto. Turbūt, dėl to, kad jas pirko vyresni žmonės ir atitinkamai aptarnavo. Pavyko įsigyti gerai sukomplektuotą 2011m. 1.4T 88kW Meriva B su 187k km rida. Pirmas įspūdis: Automobilis neturi nieko bendro su ankstesnės kartos Meriva A. Jis tapo daug brandesnis ir solidesnis. Puikiai vairuojasi, gerai stovi ant kelio ne tik mieste bet ir už jo (Meriva A užmiestyje vairavosi prastokai). Daug geriau nei tikėjausi sugeria kelio nelygumus, švelniai perlipa greičio kalnelius. Ir tas galioja ne tik su standartiniais R16 ratais, bet važinėjau ir su R17 ir R18. Aišku, jei lyginant ne su Meriva A, o su normaliais automobiliais, tai gal kiek stinga garso izoliacijos važiuojant virš 100-120km/h ir 5 pavara aukštokos apsukos trasoje. Variklis: Nepavadinčiau nei labai geru nei labai blogu. Trauka pagal galią visai nebloga, tikėjausi prasčiau. Miesto greičiais galios visai netrūksta, tačiau norint daryti lenkimus virš 100km/h greičiu garantuotai reiks žeminti pavarą ir planuoti daugiau laiko lenkimui. Turi savo ligų su alsuoklių sistema, EVAP vožtuvu, tepalo prasisunkimu ir kt., tačiau nieko mirtino. Lyginant su kitais mažalitražiais turbininiais varikliais, tai tikrai neprasčiausias patikimumu. Kadangi šis variklis montuotas į daugybę GM automobilių visame pasaulyje, pilna informacijos visomis kalbomis apie visas problemas. Turbūt populiariausias amerikietiškas automobilis su šiuo varikliu - Chevrolet Cruze. Maniškis kartais dirba idealiai, o kartais ant laisvų dirba grubokai. Problema neprogresuoja, tačiau bandant ieškoti problemos teko susidurti, kad Lietuvoje ne kiekvienas servisas moka dirbti su benzininiais automobiliais. Net ir pati Opel atstovybė. Klaidų nemeta, dalių prikeista visokių, o rezultato nėra. Po ilgų paieškų internete panašu, kad kai kurie žmonės susitaiko su tokia grubesne variklio prigimtimi. Kuro sąnaudos: Mažiausiai kiek teko suvartoti ypatingai ramiai važiuojant trasoje 80-90km/h, tai 6,5l/100km benzino, bet mišrus vidurkis apie 8l/100km. Sumontavus dujų įrangą, netaupant, mišriai suvartoja 9,4l/100km dujų, kas yra 5,3€/100km. Labai taupu! Dujų bakas į atsarginio rato vietą telpa gana didelis, prisipila 52l dujų. Su dujų baku mažiausiai nuvažiuota 480km, o daugiausiai net virš 600km. Greitkelyje ties 130km/h vartoja apie 10.5l/100km dujų. Dujų įranga atsipirko jau po 12k km. Praktiškumas/salonas: Labai geras. Nėra žema, todėl nebaisu ir į mišką nuvažiuoti. Kaip tokio dydžio automobiliui, prastokas pasukamumas. Viduje daugybė skyrių skyrelių daiktams pasidėti, modulinis porankis ir puodelių laikiklis. Panelė ir vairas pagal automobilio klasę yra labai geros kokybės. Praktiškai paimta iš tų metų brangesnių Insignia, Astra J modelių ir pritaikytą į Meriva B. Vairuotojo sėdynė patogi, pakankamai reguliavimo galimybių, tačiau atsisėdus į priekinio keleivio sedynę, gauni tik pirmyn-atgal pasistumdyti, todėl mažiau patogu. Galinės sėdynės taip pat slankiojančios, atsilenkia visos trys individualiai. Nulenkus vidurinę, šoninės galinės gali suvažiuoti arčiau vidurio, taip padarant keturvietę su labai daug erdvės galiniams keleiviams. O nulenkus visas sėdynes, gaunama ideali plokštuma su bagažine. Esu gavęs komentarų iš keleivių, kad nesitikėjo tokioje mažoje mašinytėje rasti tiek daug vietos. Galinės durelės atsidaro į kitą pusę. Taip pat daug ką nustebina. Pripratimo reikalas, tačiau įlipti-išlipti ar įdėti vaiko kėdutę tikrai patogiau. Žodžiu, esant reikalui galima sutalpinti labai daug daiktų ir vis tiek turėti bent vieną keleivį gale. Galima rasti modelių su ne tik šildomomis sėdynėmis, bet ir šildomu vairu. Išvados: Buvo pirktas kaip antrasis šeimos automobilis, bet supratus, kad jis yra smarkiai geresnis nei maniau ir kaip ekonomiškai važiuoja - nusprendėme atsisakyti šeimyninio universalo ir tiesiog pasilikome vieną Meriva B. Nuvažiuota 20k km. Keliauta nemažai ir Lietuvoje ir Vokietijoje. Nuvažiuoti 1000km su 1-2 sustojimais degalinėje - nėra didelio nuovargio. Nesupraskit neteisingai, tikrai nelyginu su prabangiais Audi, BMW, MB, Volvo (turėjau), tačiau mane nustebino, kad už tokią kainą gauni patenkinamą kokybę. Gaila, kad ties šiuo modeliu Opel nutraukė Meriva gamybą, nes modelis tikrai vykęs. Pasidomėti Chevrolet Cruze forumuose apie pagrindines variklio bėdas ir kaip jas atpažinti, kad jas apžiūrint automobilį matytum. Atkreipti dėmesį į vožtuvų dangtelį ir ant jo esantį membraninį vožtuvą (ar ne kiauras) bei tepalo prasisunkimus aplink dangtelį. Turbinos tepalo padavimo vamzdelis, jo guminės tarpinės sukietėja ir praleidžia alyvą variklio bloko pusėje. Alkūninio veleno riebokšlis gali leisti tepalą. Taip pat alyvos filtro korpusas susijungime su variklio bloku gali leisti alyvą ir ji laša ant duslintuvo, todėl juntamas alyvos kvapas. Pravažiuoti ir patikrinti ar neužsidega klaidos skydelyje. Jei kovojate su blogo mišinio (dažniausiai lieso) bėda, tai patikrinkite ne tik alsuoklį, bet ir EVAP vožtuvą. Jis gali būti kiauras ir pastoviai leisti garus iš bako į įsiurbimo kolektorių. Jei keisite žvakes - patarimas pirkite tik originalias pagal šio variklio kodą. Keliais eurais brangesnės, bet netikėjau, kad ant tiek geriau važiuos nei su NGK ir Bosch iridiniais analogais pagal katalogą. Sėkmės!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford Ranger
2022 - dabar
Vidutinis automobilio įvertinimas
pickup | 2023-12-28
RAPTOR 2023
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Zemiau
Kuro sanaudos
3.0 benzas. Nerealus auto. Atrodo įspūdingai. Traukia taip pat. Rinkausi tarp naujo VW AMAROK ir RAPTOR. Amarok vienintelis pliusas, kad dyzelis, o šiaip nesulyginamos auto. Neveltui ir kainuoja brangiau nei Amarok brangiausia versija, bet verta kiekvieno euro. Valdymas - labai geras, garso izoliacija kaip premium automobilyje. multimedija, garso aparatūra - viskas aukščiausio lygio. Apie pravažumą net neverta kalbėti. Gal koks Land Cruiseris gali lygintis. Garantinis, dar neteko remontuoti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Ford C-MAX
2010 - 2019
Vidutinis automobilio įvertinimas
JimNet | 2023-12-28
Maksimalus automobilis už nedidelius pinigus – Grand versija su 1.5 dyzeliniu varikliu ir automatu
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dinamika, degalų sąnaudos, valdymas, saugumas ir garso izoliacija
Ford Grand C-Max minusų esminių nėra
Privalumai: patogus interjeras. Nors mano variantas yra 5 vietų, bet sėdėti patogu, galinio keleivio kojos nesiremia į vairuotojo sėdynės atlošą. Garso izoliacija maloniai stebina, nereikia pakelti balso kalbant su visais keleiviais automobilyje. Mano nuomone, dyzelinis variklis yra optimalus šiai mašinai, nes variklio tūris yra tik 1,5 L. Traukia gerai nuo žemų apsukų, prie šviesoforo garantuotai šausite į priekį jei reikės. Manevruojant jaučiamas pasitikėjimas, ir visa tai gaunate sunaudojant apie 5 litrus 100 km. Puiku. Stumdomos durys labai gerai – jas galite atidaryti bet kurioje situacijoje nežiūrint kaip arti prisiparkuosite prie šalia esančio automobilio. Puiki priekinių žibintų optika, apgalvota ir funkcionali: kelią gerai matai net lietingą naktį. Vairavimo pozicija yra aukšta, patogi, su paprastu lengvuoju automobiliu negalima lyginti. Per visą eksploatavimo laiką liko tik teigiami įspūdžiai.
Pilnas atsiliepimas...
 
123456789...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt