|
vilkas | 2009-10-22 |
Carisma (hatchback)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pakankamai triukšmingas galas, ko norėt hatchbackas. Staigmenų nepadarė. Tikrai nenusivyliau. 1.6i 16v SOHC Per 7 mėnesius nuvažiavus 9000km nusiskundimų neturiu. Niekas nebyrėjo ir negedo. Nesenai pradėjo bildėti šarnyras, bet buvo lauktas dalykas, nes guma buvo įtrūkus.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vytas | 2009-10-22 |
VW Passat
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai paprasta masina. Turbut daugelis ja del to ir perka. Sunku rasti su maza rida, o tai reiskia, kad bet kas bet kada gali nuvilti.
Motoras geras, pakaba laiko normaliai, greiciu deze galetu buti tikslesne... 1.9 TDI Tepalus, filtrus, dirzus, sarnyra, duru rankeneles, galiniu stabdziu suporta, ABS daviklius, ABS zieda.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Lancia | 2009-10-21 |
Lancia Ypsilon
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus dizainas, puiki ergonomika,salono erdvė, dinamiški varikliai, maži eksplotaciniai kaštai
Prastas matomumas atgal
|
Lancia Ypsilon 1.2 8v Oro
Automobilis gana neblogai įrengtas: MP3 grotuvas su 6 garsiakalbiais, oro kondicionierius, elektra valdomi ir šildomi išorės veidrodėliai, borto kompiuteris, oda trauktas vairas ir pavarų perjungimo svirtelė, išties labai padori komplektacija supermini klasės automobiliui. Salone vietos daugiau negu būtų galima tikėtis, nėra problemų važiuojant keturiese.Salonas ergonomiškas, visi prietaisai po ranka. Nors salone plastikas ir kietas , tačiau kokybiškas, malonus liesti. Ypatingai stebina automobilio garso izoliacija ,net ir važiuojant 120-130 km/h nereikia kelti tono norint susikalbėti, to galėtų pavydėti , kai kurie japoniški aukštesnės klasės automobiliai. Kaip žinia automobilis nėra didelis, tad labiausiai yra subalansuotas miestui , tačiau net ir ilgesnėse kelionėse nevargina, nes sėdynės iš ties patogios, gal būt tik trūksta geresnio šoninio prilaikymo. Įspūdį palieka elektrinis vairo stiprintuvas, turintis ,,CITY" rėžimą, kuomet vairas pasidaro labai lengvas (kituose automobiliuose dar nebuvau matęs tokio lengvo vairo) , tai labai palengvina manevravima ankštuose senamiesčio kiemuose. Variklis: 1242cc 8v 60ag
Ypatingai dinamiškas ir lankstus ,(vienas iš sėkmingiausių FIAT grupės variklų) nereikalaujantis ypatingos priežiūros bei pasižymintis ištvermingumu.
Mieste vidutinškai vartoja 6,5-7,0 l/100km
Užmiesty 5,5-6,0 l/100km
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
nerkus | 2009-10-21 |
1995 m. 2.0 D
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
ekonomiskas dyzelis
nepatvarus, per silpnas variklis
|
Sedynes patogios, turi nebloga sonini prilaikyma, salono medziagos vidutines, gale vietos kojoms nedaug, garso izoliacija silpnoka, kebulas megsta parudyti variklis be turbinos dyzelis ryskiai siam auto per silpnas, siaip gedimu nebuvo, bet pirkau jau po kapitalinio. i vaziuokle sudejau daugiau nei puse masinos kainos, be to generatoriaus remontas, problemos su salono hermetizacija - praleido vandeni, uzvedimo spyneles keitimas... jei nusprendet pirkti, atlikite pilna variklio ir vaziuokles diagnostika, o dar geriau pirkti Nissan Almera - zymiai patikimesnis auto!!!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Kalke | 2009-10-20 |
Labai idomus automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Visi Peugeot pliusai plius geras interjeras
Viri Peugeot minusai
|
Tai savotiskas universalo, dzipo, vienaturio hibridas. Automobilis atrodo nemazas, taciau jo gabaritai nedideli - kaip bet kokio vidutines klases automobilio, prosvaisa didesne nei kitu, sedima auksciau, todel 3008 labai patogu vairuoti mieste. Automobilis turi tipiska Peugeot veida, jo nesumaisysi su jokiu kitu, nors man sis dizainas ir nelabai graziai ziurisi. Viduje labai kokybiskas salonas, taciau priekyje sedint erdve nesijaucia, galbut del prietaisu skydelio dizaino, arba del aukstos centrines konsoles, taciau vietos panasiai kaip bet kuriame Golf klases automobilyje (tisa gale sedinciu kojom vietos yra daug). Taciau dizainas labai grazus, medziagos kokybiskos ir lygiuojasi i prestizines klases atstovus. Beje galimas variantas su panoraminiu stogu - labai smagus dalykas. Tai zingsnis i prieki Peugeot markei. Pliusas bagazo skyriui, kuris yra tikrai didelis, galines sedynes lengva sulankstyti. Idomios bagazo skyriaus dureles, kurios susidaro is dvieju daliu - jas atidarius galima naudoti kaip pikniko staliuka. Tik va del apatines dalies kiek sunkiau giliai ilysti i bagazine.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Saulens | 2009-10-20 |
Audi 100 - nesenstantis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patogus automobilis, ilgaamzis kebulas. Galima ilgai ekploatuoti priziurint varikli ir neapleidziant pakabos.
Pavaru dezes valdymas, salono apsvietimas, visa kita smulkmenos.
|
Teko prisiminti si automobili. Taigi mano mintys tokios - tai labai istvermingas automobilis, nes priziurint gali vaziuoti ir vaziuoti. Netgi isore jo neatrodo baisiai sena. Rudziu ant kebulo nera, isskyrus keleta vietu - ant galinio statramscio. Tai netipiska vieta, todel galima iskarto pasakyti, kad toje vietoje buvo musta. Atsisedus i automobili nepasakyciau, kad apima didelio automobilio ispudis, greiciau atvirksciai - interjeras nera ispudingai erdvus, sedima gana aukstai, be to automobilis turi puiku apsisukimo ispudi, kuris yra labai mazas. Visgi vietos ir vairuotojui ir keleiviui uztenka. Kas nepatiko - tai labai prastas prietaisu apsvietimas viduje, todel tik atsisedus ne iskart viska susirenki po ranka. Be to keistoje vietoje sumontuotas veidrodeliu valdymas. Taciau man patiko tai, kad ijungus galionio lango apsildyma, isijungia ir veidrodeliu pasildymas, todel jie lieka labai svarus ir aiskus. Paciu veidrodeliu noretusi kiek didesniu. Automobilis yra gana minkstas, tai maloniai nuteikia ilgesneje kelioneje, 100tine gerai pervaziuoja grubias kliutis, tokias kaip gulintis policininkas (aiksu jei pakaba nesudrozta). Taciau kartais juntamas gana nemalonus pakabos darbas per smulkesnes duobeles, todel pakaba ne iskarto patiko. Sedynes patogios. Kelyje automobilis elgiasi gana patikimai nors yra labai nelengvas, posukiai iveikiami gerai. Begiu perjungimas prastokas ir netiklus, o vaziuojant negreitai ir ijungus pirma pavara automobilis megsta trukcioti, todel reikia jungti antra ir gerokai uzspausti gaza. 2,5 litro dyzelinis variklis galia nespindi, efektyviai dirba labai ribotame sukiu diapozone. Todel spausti jo neapsimoka, taciau kulturingai vaziuojant, laiku keiciant pavaras variklio uztenka. Reikia nepamirsti, kad automobilis yra sunkus, o variklis jau surijes virs 400.000 km!
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
valdas | 2009-10-20 |
sveiki
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
daug pliusu
ismetimo bakelis,ir gamikliniai ratai.gadina isvaizda.
|
Turiu 2000m accorda.masina yra puiki,minksta ganetinai.ir komfortiska.turiu ja apie metus.problemu nebuvo jokiu(tfu tfu tfu,per kairi peti :) ,kad neprisikalbet.).variklis yra ekonomiskas paliginus galingas...isedus jauciasi visur kokybe ir tvirtumas.na iki kokiu 2005 metu automobiliai buvo gaminami kokibiskiau.medziagu negailejo.kas liecia isvaizdos kaip aprasyme.ji atrodo gan isvazdi.del geresnes isvaizdos kaltas pats gamintojas.pirma tai ismetimo bakelis(atrodo kaip backa kabetu gale su dviem kraniukais.).ji nera uzslepta.antra ,reikia ratus pritaikit lietus.nes gamikliniai ratai atrodo klaikiai.visa tai pakeitus, masena atrodis ko puikiausiai. variklis 1.8vtec, 140BHP.ganetinai ekonomiskas. norint paspaust is vietos.reikia uzkelt apsukas.nes v-tec isijungia nuo 2.5tuk apsiku.tada jauciasi nebloga trauka.siaip ji pritaikita ramesnem vaziavimui.na TYPE-R yra greicio megejam :). kainos nuvertejimas tai isvaizda,kol jos pats nesutvarkai.:) patarciau pirkt.Ji nuves ir parves namo.nebutu japonas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Lengvai | 2009-10-20 |
Audi A6 Avant
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Nerekomenduoju pirkti jei neturite atliekamu 2000 euru 2,4 Priekine vaziuokle visa,kaladeles stabdziu, katalizatoriu, lemda, zvakes, laidus i zvakes, dar karta stabilizatorius kurie laike tik 5 menesius, dar karta vaziuokles puse pakeiciau po 8 menesiu. Ir dar visokiu nieknekeliu vazinejimo.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Dacikas | 2009-10-19 |
Audi A6 (C4)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Puikus automobilis, kuro visutiniskai 6ltr/100km. Dalys gan pigios.... komfortas stebetinas ypac vazinejant zvirkeliais... 1,9tdi esu patenkintas 190km/h maks greitis... Pas mane reguliuotas kuro siurblys tai eina smagiau palyginimui audi 80 su 1,8 benzininiu varikliu, drage nepaveja. 1,9TDI 66kW priekiniai amortizatoriai 1vnt/130lt, Kai nupirkau keiciau dirzeli su visais guoliais- apie 300lt generatoriaus dirzelis 20lt, akumuliatorius, termostata.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Mindaugas | 2009-10-18 |
Fiat Punto
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Mazos kuro sanaudos, mieste gerai parkuotis
Na viskas kita ko neminejau pliusuose ( pavargsiu vardinti)
|
Katastrofa o ne auto. Pirkau is salono nauja. Pirma ziema keiciau akuma, nes garantinis pasake, kad tai vasarinis variantas Lietuvoje nepritaikytas.... normaliai ar ne :) Toliau, ziema uzsaldavo priekiniai amortizatoriai ir kulisa, negaledavau begiu perjungineti i darba varydavau 1 begiu tik likus porai kilu iki darbo atsildavo. Trys metus pavazinejas pardaviau, pirkau 7 metu senumo BMW5 , tai nera ka lyginti, geriau sena negu tokia nauja. Variklis pirmais metais alyva apibego, keite tarpines po voztuvo dangciu kas menesi, paskiau uzkniso taip ir palikau. Siaip benzo 5,5l/100km misriai vaziuojant. Tai tik sanaudos ir nudziugino. Nuverteja jau sekancia diena po pirkimo. Dalys tokiam auto brangokos ( varikliukas radiatoriaus ausinimui 290 lt, sena isardziau tai kaip mano vaiko elektro mobilyje panasus stovi) . Gal geriau koki kita modeli rinkites.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
Mindaugas | 2009-10-18 |
BMW 520 1998
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas, malonus valdymas, tiesiog vaziuoji ir ilsiesi.
Gal kiek brangokos dalys.
|
Automobilis patvarus, patikimas grazus tiek vidumi, tiek isore. Dabar vel galvoju pirkti kita auto, bet visas markes praejas vistiek griztu prie e39, tik dyzelinio varianto. Nezinau kaip pas kitus, bet problemu neturejau isskirus per 5metus einamieji darbai + alkuninio veleno padeties daviklis ( 219 lt ). Detales brangokos Lietuvoje, bet jei uzsakineji per ebay is Vokietijos tai visai prieinamos.Pristato +/- 3-5 dienos. Renkantis tikrai reikia varyti i BMW servisiuka. Jei uzdrozta pasiimsite bus vienos islaidos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
mindelis | 2009-10-17 |
avensis t22 (wagon)
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas auto, daug vietos tiek priekyje tiek galia, gerai dirba pakaba, bet galėtų būti geresnė garso izoliacija. traukos mieste užtenka ,bet magistralėj galėtų būti ir daugiau. 2.0 td (66kw) Nusipirkus vairo traukių angalius, starteris streikavo, po 3 mėn teko variklio galvą tvarkyti (1600 lt), galinių stabdžių kaladėlės (100lt). perdeginėja lemutės (trumpų, skydelio, galinio numerio), galinių stabilizatorių gumos.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
bad--boy | 2009-10-17 |
golf 1.6 td
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
cia pakeista viskas sawo malonumui ; iskyrus ; butinus dalykus ; dirzelis ir tepalai filtrai tepalai(filtrai) ; raudonos spiruokles vairas ciferblatai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Whiskey_bob | 2009-10-17 |
bmw 325td 12v 85kw
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
lyginant su tos pacios klases, kitu gamintoju automobiliais, komfortiskas, gera garso izoliacija, nebloga trauka, galima ekonomiskai vaziuot. 2,5td 12v SOHC Pagrindinis skyvas(su dempferiu), sankaba, vaziuokle, starteris
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
regimantas | 2009-10-16 |
toyota yaris verso
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
funkcionalumas, patikimumas
kieta amortizacija gruntiniuose keliuose, mažoka galia ir jautrumas šoniniam vėjui
|
labai funkcionalus automobilis, patikimas, užtektinai komfortiškas 1,3 vvti benzinas jei esate ramaus būdo ir norite kelioninio automobilio 2 asmenims - šis automobilis yra idealus
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
|
martynuxas | 2009-10-16 |
Audi 100 2.5TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
lb faina masinike, lb daug traukos turi, dokuose 88kW o as ja jau 3 metai kaip cipaves tj dabar 103kW, tj nuo 0-100km/h pasiekia per 7s. 2.5TDI per 5 metus kuriuos as ja turiu keiciau tik kairia granata ir generatoriu apsistaciau nuo 98m cepelino 2.5tdi
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
martynuxas | 2009-10-16 |
Audi 100 2.5TDI 2.5TDI
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
lb faina masinike, lb daug traukos turi, dokuose 88kW o as ja jau 3 metai kaip cipaves tj dabar 103kW, tj nuo 0-100km/h pasiekia per 7s. per 5 metus kuriuos as ja turiu keiciau tik kairia granata ir generatoriu apsistaciau nuo 98m cepelino 2.5tdi
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Misa | 2009-10-13 |
Vidutiniskas su tipiskomis prancuziskomis ipatybemis-gedimais automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Komfortas, minkstas automobilio elgesys kelyje kam tai patinka. Erdve viduje ir bagazo skyriuje. Tvarkingas variklis.
Interjeras kokybe nespindi, daugybe gedimu tiek smulkiu, tiek rimtu. Automobiliu truksta kokybes, gero surinkimo. Automobilio elgesys kelyje gali buti sunkiai nuspejamas, jei per stipriai ji spausi.
|
Teko su tokiu vazineti darbo reikalais. Na automobilis kaip ir visi Peugeot yra minkstas tylus, pakankamai erdvus. Dizainas man nepatinka, nors pirmakart pamacius jis man pasirode gana idomus. Atsisedus viduje i akis krenta labai nuozulnus ir toli besibaigiantis priekinis stiklas, kuris sudaro vienaturio ispudi. Automobilis jokiomis isskirtinemis detalemis viduje neblizga - kokybe vidutinio lygio, plastikas ne itin kokybiskas (tarpai tarp detaliu irgi galetu buti mazesni). Tai visgi biudzetinis automobilis, todel geriausiai tinkamas kaip tarnybinis automobilis. Taip pat centrineje konsoleje gausu mygtuku, kuriuos netgi sunku atskirti viena nuo kito - nepatogu ir nestilinga. Automobilio elgesys kelyje labai minsktas, jokio azarto nesitikekit, kelyje megsta "plaukioti". Pavaru perjungime truksta tikslumo. Bagazine yra didziule, jos forma tinkama. As asmeniskai tokio automobilio nepirkciau, ypac turint galvoje, kad automobilis labai greitai praranda verte. Pezukas varomas 2 litru HDI variklio, kuris yra tinkamas tokiam automobiliui. Jo silpnos puses - truksta sukimo momento prie zemu apsuku, ko nesitikima is dyzelinio variklio. Taciau paspaudus galios uztenka, ekonomija irgi nebloga. Apie problemas galima si ta pasakyti, nors automobilis priziurimas Peugeot atstovybeje, todel esant poreikiui nuolat remontuojamas. Galiu pasakyti, kad buvo nusprogusi sankaba, tikrai teko keisti priekines pakabos sarnyrus, problemos su vairo mechanizmu, duru uzraktu. Taip pat spaudziant stabdzius, kompas informuoja apie neveikiancia stabdziu lempa - tai jau zinomos elektros problemos. Teko nusukti netgi mages valdymo rankenele :) Nenoriu labai kritikuoti, gal del to, kad automobilis yra naudojamas ne kaip asmenini, taciau problemu jis turi apsciai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
Vismantas | 2009-10-13 |
Avensis - naujas suolis link kokybes ir solidumo
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Pliusai: salonas, kokybe, puikus surinkimas. Ivertins tie kas vertina paprastuma. Ekonomiskas variklis. Kogero patikimas. Labai komfortiskas, ypac pakaba, tylus.
Isores dizainui kazko truksta, gal isbaigtumo. Automobilis azarto nesukels, natura jo nesportiska. Panasiai kaip ir senesnis Avensis.
|
Teko patestuoti nauja Avensis. Automobilis neskirtas tam kas norite issiskirti, todel tokiems zmonems siulyciau iskarto ziureti kitus variantus. Avensis - skirtas vertinantiems kokybe, ilgaamziskuma, patikimuma, rafinuotuma. Naujas modelis tapo siek tiek solidesnis - jo dizainas tapo idomesnis, taciau vistiek ne toks radiklaus kaip daugelio konkurentu. Priekine dalis atrodo kiek keistokai, taciau galas labai paprastai, taciau bendras ispudis toks, kad Avensis turi kazka budingo Lexus. Viduje - nieko issiskiriancio, tik geros kokybes medziagos, jauciamas demesys detalems. Ypac graziai atrodo geresniu ispildymu centrines konsoles tamsaus aliuminio intarpai. Surinkimo kokybe nepriekaistinga, viskas dvelkia kokybe ir net islaikyta prabanga. Nepatogus tik elektroninio rankinio stabdzio isdestymas, kuris randasi uz vairo. Zodziu automobilis norintiems jame jaustis 100% ir to neparodyti palinkiniams. Ant kelio automobilis laikosi labai kulturingai, komfortiskai, gerai subalansuotai, gerai sugeria kelio nelygumus - tai ko reikia kasdieniniam vazinejimui. Jei norisi azarto labaiu patiks naujas Ford Mondeo arba Mazda6. Tiesa variklio garsas salone girdimas kiek labiau nei tikejausi, nors kiti garsai uzslopinti gerai. Interjeras erdvus, taciau ne toks kaip Mondeo. Toyota pasistenge islaikyti Avensis modeli kompaktisku matmenu. 2.0 D-4D variklis normalus - turi 124AG, vaziuoja pakankamai neblogai. Nieko stebinancio ir nieko nuvilincio. Sunku pasakyti kiek automobilis valgys vidutiniskai, taciau uzmiescio kelyje jis isspaudzia 5-6 litrus/100km, kas yra gerai. Zodziu automobili supeikti tikrai sunku, taciau labai pagirti irgi. Tai konservatyvus automobilis, kuris turbut bus labai patikimas kaip ir kiti Toyota modeliai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
peledas | 2009-10-12 |
VW Polo 1.4 (benzinas) 4/5 d
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Auto buvo taisytas Klaipedoj, avarija buvo visiskai nediduke, kaip minejau faros neisduzo, savo 'xodu' gryzo namo, o remonto kainele kosmine, viso laimej, kad auto buvo draustas KASKO :) 1.4 variklis silpnokas ir ryja pakankamai nemazai, jei ramiai vaziuojant mieste pasiima 8-9 ltr, jei truputi greiciau 10 :) trasoj 6-7 l/100km, siaip malonu vaziuot, max buvo isspausta 170km/h bet jau vaiklis atrode, kad per kapota islips :) Mieste ijungus kondicionieriu auto vos velkasi, pries sviesofora visa laika isjungt tekdavo :) P.S. VW DAS AUTO :D
1.4 Buvo padaryta nedidele avarija, kurioje net priekines faros neisduzo, o cia serviso ataskaita: isardymas- surinkimas - 400 Lt, priekines deformacijos atstatymas - 250, priekines paneles keitimas - 100, variklio gaubto keitimas - 60, kaires puses priekinio sparno remontas - 210, paruosimas dazymui-dazymas variklio gaubto, priek. k. sparno, priek bamperio, - 700, dazai - 220, dazymo medziagos - 140, panele - 678, priekinis bamperis - 610, variklio gaubtas - 773, priekinis k. puses zibintas - 399, groteles - 130. Visas remontas kainavo 5510,60 su PVM
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|
1...331332333334335336337...425 |