Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ar žinai kad?
Filtruoti pagal markę:
Sužinok įdomiausius faktus apie šiuos automobilius:
Toyota Supra, 1993 - 2002:
Automobilis turėjo Formulės 1 technologijų įkvėptus stabdžius su ABS sistema. Ši tuo metu unikali sistemą leido Supra Turbo sustabdyti nuo 110 km/h iki - 0 per 45 m. Tai pats geriausias serijinio automobilio rezultatas 1997 metais pasaulyje. Šį rekordą galiausiai 2004 metais sumušė (per 0.91 m) Porsche Carrera GT superautomobilis.
Toyota Supra yra sunkesnė už daugelį kitų to laikmečio geriausių japoniškų sportinių automobilių: sunkesnė už Nissan 300ZX Turbo, už spartietišką Mazda RX-7 ar aliumininio kėbulo Honda NSX, bet sveria mažiau nei 4WD Mitsubishi 3000GT VR4.
Supra automobilis tapo kone kultiniu tarp galios ir slydimo „drifto“ varžybų entuziastų. Ne veltui jį galima pamatyti gausiuose video žaidimuose (Gran Turismo, Forza Motorsport, Need for Speed, ar Midnight Club), kino filmuose (pagrindinis automobilio vaidmuo pirmoje The Fast and the Furious dalyje), muzikos videoklipuose ir pramoginėse laidose.
Automobilis tapo ikona, o variklio kodas 2JZ kogero žinomiausiu pasaulyje, po to kai įsiamžino kultinio filmo Fast & Furious pirmoje dalyje:
Filmui Supra gavo “Bomex” kėbulo apdailą, oranžinę spalvą, didelį galinį APR spoilerį ir 19 colių “Racing Hart M5” ratlankius. Be šio automobilio filmo kūrėjau naudojo dar septynias Toyota Supra, kurias minėjome. Po filmo Craig Lieberman’o Toyota Supra atsidūrė Olandijoje vieno kolekcionieriaus rankose ir išliko lygiai tokia pati kaip rodoma filme. Pas šį patį žmogų atsidūrė dar viena Supra iš tų septynių, vienos Supros likęs tik kėbulas ir jis yra automuziejuje JAV. Dar viena Supra 2021 metais buvo parduota “Barrett-Jackson” aukcione už 550.000 JAV dolerių ir tai yra pati brangiausia kada nors parduota Toyota Supra.
Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:
Toyota Supra yra sunkesnė už daugelį kitų to laikmečio geriausių japoniškų sportinių automobilių: sunkesnė už Nissan 300ZX Turbo, už spartietišką Mazda RX-7 ar aliumininio kėbulo Honda NSX, bet sveria mažiau nei 4WD Mitsubishi 3000GT VR4.
Supra automobilis tapo kone kultiniu tarp galios ir slydimo „drifto“ varžybų entuziastų. Ne veltui jį galima pamatyti gausiuose video žaidimuose (Gran Turismo, Forza Motorsport, Need for Speed, ar Midnight Club), kino filmuose (pagrindinis automobilio vaidmuo pirmoje The Fast and the Furious dalyje), muzikos videoklipuose ir pramoginėse laidose.
Automobilis tapo ikona, o variklio kodas 2JZ kogero žinomiausiu pasaulyje, po to kai įsiamžino kultinio filmo Fast & Furious pirmoje dalyje:
Būtent šis automobilis filmo eigoje prikeltas iš pelenų, buvo pagrindinis filmo herojus įsiminęs visiems net ir tiems, kas nesidomi automobiliais. Pagrindinį “Hero 1” Toyota Supra automobilį išnuomavo filmo patarėjas automobilių klausimais Craig Lieberman. Gamykliškai automobilis buvo baltos spalvos, vėliau perdažytas geltonai, turėjo saugos lankus, puikią “Clarion” audio sistemą, po kapotu dvi turbinos pakeistos į vieną didelę, taip pat turėjo įvairius kitus variklio, įpurškimo, įsiurbimo ir išmetimo sistemų patobulinimus kas suteikė 650 AG galią. Tobulai modifikuotas automobilis dalyvavo autoparodose, daug kartų buvo aprašomas žurnaluose apie automobilius.
Filmui Supra gavo “Bomex” kėbulo apdailą, oranžinę spalvą, didelį galinį APR spoilerį ir 19 colių “Racing Hart M5” ratlankius. Be šio automobilio filmo kūrėjau naudojo dar septynias Toyota Supra, kurias minėjome. Po filmo Craig Lieberman’o Toyota Supra atsidūrė Olandijoje vieno kolekcionieriaus rankose ir išliko lygiai tokia pati kaip rodoma filme. Pas šį patį žmogų atsidūrė dar viena Supra iš tų septynių, vienos Supros likęs tik kėbulas ir jis yra automuziejuje JAV. Dar viena Supra 2021 metais buvo parduota “Barrett-Jackson” aukcione už 550.000 JAV dolerių ir tai yra pati brangiausia kada nors parduota Toyota Supra.
Automobilis buvo populiarus “drift” varžybose:
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis
REKOMENDUOJAMI VIDEO