Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Ar žinai kad?
Filtruoti pagal markę:
Sužinok įdomiausius faktus apie šiuos automobilius:
Nissan Skyline, 1993 - 1998:
Nissan R33 automobilis Europoje buvo ketvirčio mylios įveikimo rekordininkas (keturių varomųjų ratų klasėje). Tai padarė Michael Begley su Gaijin R33 GT-R modeliu, kuris atstumą įveikė per 8.06 sekundės ir pasiekė 173 mph greitį. Šio automobilio variklis buvo „užtaisytas“ Didžiosios Britanijos kompanijoje „TR Racing“. Manoma, kad automobilio galia siekė 1400 AG. Pasaulio ketvirčio mylios įveikimo rekordas taip pat priklausė R33 GT-R automobiliui – jį pasiekė Reece McGregor iš Naujosios Zelandijos, kuris atstumą įveikė per 7:54 sekundės ir pasiekė 197 mph greitį.
R33 GT-R vairuojamas Dirko Schoysman Nordschleife žiedą įveikė per mažiau kaip 8 minutes. Sakoma, kad tai pirmas serijinis automobilis įveikęs šitą ribą neskaitant superautomobilio Jaguar XJ220, kuris įveikė 7 '46".
Buvo gaminamos R33 versijos ir su keturių durų kėbulu:
R33 puikiai pažįstamas slydimo „drift“ varžybų megėjams:
R33 GT-R vairuojamas Dirko Schoysman Nordschleife žiedą įveikė per mažiau kaip 8 minutes. Sakoma, kad tai pirmas serijinis automobilis įveikęs šitą ribą neskaitant superautomobilio Jaguar XJ220, kuris įveikė 7 '46".
Buvo gaminamos R33 versijos ir su keturių durų kėbulu:
R33 puikiai pažįstamas slydimo „drift“ varžybų megėjams:
Automobilis buvo įamžintas legendiniame F&F filme:
Tai automobilis užstatęs pravažiavimą picos kurjeriui. Galbūt šis automobilis jums nelabai įsiminė, tačiau tai bene geriausias automobilis pirmoje “Fast and the Furious” dalyje. Įdomu tai, kad buvo mintis šį automobilį duoti Paulo Walkerio herojui, tačiau Nissan GTR R33 buvo pats brangiausias automobilis filme, o jų būtų reikėję bent 3-4 vienetų, kurių JAV apskritai nebuvo. Be to netiko ir tai, kad GTR vairas buvo kairėje pusėje ir galiausiai filmo scenarijus reikalavo, kad pagrindinis Briano automobilis būtų su targa tipo stogu sunkvežimio apiplėšimo scenoje. Taigi, šis ypatingas automobilis atliko tik antraeilį vaidmenį.
Originaliai šis 1995 metų Nissan GTR buvo baltos spalvos su 18 colių “Work VS-XX” ratlankiais ir HKS modifikacijomis po kapotu. Automobilis buvo laikinai importuotas į JAV ir buvo vienas pirmųjų Nissan GTR R33 automobilių valstijose. Šis automobilis dalyvavo parodose, “Pikes Peak” varžybose, buvo naudojamas kaip HKS ir kitų kompanijų reklaminis demo automobilis.
Originalus automobilis
Po filmo automobilis atsidūrė vieno amerikiečio rankose, kuris neturėjo leidimo turėti šio automobilio kaip ir kito Nissan GTR. Galiausiai federalinė valdžia šiuos du automobilius konfiskavo ir 2012 metais jie buvo sunaikinti. Absurdiška tokio ypatingo automobilio istorijos pabaiga.
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas
Elektromobilių stotelių žemėlapis
Taršos mokesčio lentelė
Greičio matuoklių žemėlapis
REKOMENDUOJAMI VIDEO